Continental icecontact vs nokian hakkapeliitta 7

Continental icecontact vs nokian hakkapeliitta 7

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
g
Gurby
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 14 Dets 2013 23:51
Asukoht: Läänemaa
Autod: Vaz 21063, 21066, Rover 620 2.0 td

Continental icecontact vs nokian hakkapeliitta 7

Postitus Postitas Gurby »

Tere
Plaan soetada uued rehvid tagaveolisele ladale jääraja sõitmiseks ning ei suuda otsustada kas Continental icecontact või Hakkapeliitta 7
Olen uurinud ja vaadanud kõikvõimalike teste ja võrdlusi ka aga sellegi poolest panen ka siia oma küsimuse üles.
Kumba Teie soovitate?
Jagage oma kogemusi (pidamine lumel ja jääl, vastupidavus jne.)

Tänud ette!
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

hakka 7 vana asi juba ju, hakka 8 uus asi.
aga hakka 7 lumel parem kui conti, aga conti jääl peajagu ees.
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Conti ikka parim hetkel, kui leiad veel vanu laovarusid (BD), uued (HD) tehtud juba rohkem teid säästvamaks. Hakka 8 hetkel veel ju mittelegaalne, seadusemuudatus pidavat varsti tulema.
Cinquecento
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Continental.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Hakkapeliitta 8, mis läbis 100km jäärada oli igast rehvist ca. 10 naela kaodanud, kusjuures ka lamell oli ümber naela katki kohati. Ei kujuta ette mis veel kuskil kehval lumerajal neist järgi oleks jäänud.
Sama palju sõitnud conti BD võiks veel uue pähe mahagi müüa.
Tänavaautol on HKP7, ühtegi naela pole kadunud ja piduratud ja sussitatud, läbisõit nii paar tuhat.
Nii jutu jätkuks..
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

kusjuures, conti kulub c.a 500km juures korralikult. Naela ümbrus tundub, nagu oleks rebitud.:(
p
Petronas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Mai 2013 22:18

Postitus Postitas Petronas »

Mul on Contid nüüd 3 hooaeg igapäeva auto all. On tunda et pidamine pole enam päris uueväärne, aga muster on korralik ja igast rehvist on umbes 3-4 naela kadunud. Pärast esimest talve nägid küll väga uueväärsed välja, kõik naelad olid sees ja muster uueväärne, kuigi jah, naastuümbrus oli kergelt räsitud. Rehve ei hoia, saavad piitsutamist, talvega sõidan umbes 10-15k.
Järgmiseks kindlasti uued Contid.
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

 
Petronas kirjutas:Mul on Contid nüüd 3 hooaeg igapäeva auto all. On tunda et pidamine pole enam päris uueväärne, aga muster on korralik ja igast rehvist on umbes 3-4 naela kadunud. Pärast esimest talve nägid küll väga uueväärsed välja, kõik naelad olid sees ja muster uueväärne, kuigi jah, naastuümbrus oli kergelt räsitud. Rehve ei hoia, saavad piitsutamist, talvega sõidan umbes 10-15k.
Järgmiseks kindlasti uued Contid.
Sama asi aga aint ma sõidan teist hooaega. Eelmine aasta detsembris sai uus auto ostetud ja seal olid need all. eelmine omanik ütles, et just enne talve oli ostnud. Esimese hooaja lõpus oli 2hest rehvist vb 1-2 naela puudu. Sai käidud jäärajal jne. See aasta sammuti jäärada sõidetud ja lumisemates kohtades ja teedel külge lastud. Just eile vaatasin, et on ka naela ümbrus räsitud ja mõni nael rohkem puudu.. ja mõnel lihtsalt pea küljest ära vms. teravik puudu ühesõnaga. Rehvi kohta keskmiselt 3-5 tühja auku või siis peata naela. Aga pidamine ikka väga hea. kuigi perse järgi tundes oli eelmine aasta isegi parem. aga võin valetada ka. Tegu 4ja rattaveoga autoga ja nüüd foorialt startides kerima ei lase kui näiteks mõne 2 rattaveoga vahest juhtub. Kui siis ainult korralikult lund on vms. Seega mõnes mõttes kulub mul teda vähem ka. Kui nüüd vaatan ajas tagasi ja ennem oli 2 rattaveoga auto siis peale talve tuli vedava silla rehvid järgmine aasta mittevedavale sillale panna, sest umbes pooled või rohkem olid puudu selle ajapeale.
Vasta