K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud
K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud
K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud
Hei, tahaks siis uurida paljud siin foorumis antud klassis võistlevad ja kuidas on seal teh. tingimustega kas kehtivad samad mis rahvarallis ?
http://rally.ee/?a=a030&b=2666&p=1&o=2 <---Soovitan sellel teemal ka silma peal hoida.
Väljavõte antud teemast :
SU 2014 ja edasi
Autor: kalle666 02.11.2013 09:34
Niipalju teadmiseks,et kellel om mootoriplokil suur number 213 peab ka lisaks olema valu sees väike 21213 või 2106 või 06 ,kui lisa numbrit ei ole siis alates 14 detsembri uue 2014 aasta hooaja esimesest etapist Kiltsi rahvasprindist kuulub see auto 2WD-V klassi.On veel ühtteist arutusel,et piirata neid kõvasid mootoreid anname teada juba lähiajal.
Väljavõte antud teemast :
SU 2014 ja edasi
Autor: kalle666 02.11.2013 09:34
Niipalju teadmiseks,et kellel om mootoriplokil suur number 213 peab ka lisaks olema valu sees väike 21213 või 2106 või 06 ,kui lisa numbrit ei ole siis alates 14 detsembri uue 2014 aasta hooaja esimesest etapist Kiltsi rahvasprindist kuulub see auto 2WD-V klassi.On veel ühtteist arutusel,et piirata neid kõvasid mootoreid anname teada juba lähiajal.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ma ei viitsinud sinna kirjutada, aga see on lausa uskumatu mille alusel mootoriblokk ära keelatakse.
Nii võiks kõik enne 1978 toodetud 2106 mootoriblokid ära keerata - need kipuvad ka 82 kolviga kestma jääma, ja on piisavalt kõrged et 84mm vänt sisse kenasti mahub.
Rehvipiirang on ainuke asi millega asi võrdsemaks teha.
NB! bloki hülssimine 84mm mõõtu maksis viimati 60€ auk, hülsi saab fiat/bmw tootekataloogist (b osa)
Nii võiks kõik enne 1978 toodetud 2106 mootoriblokid ära keerata - need kipuvad ka 82 kolviga kestma jääma, ja on piisavalt kõrged et 84mm vänt sisse kenasti mahub.
Rehvipiirang on ainuke asi millega asi võrdsemaks teha.
NB! bloki hülssimine 84mm mõõtu maksis viimati 60€ auk, hülsi saab fiat/bmw tootekataloogist (b osa)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Loomulikult on mõte, eesmärk alustajale peaks olema ikka eneseületamine, mitte punnimine plastkarikate nimel ebaseaduslikult ümberehitatud võistlusautodega.husta kirjutas:Endal huvi ka alustada ladaga rallis, millist kõige rohkem soovitate? Kas selles nn SU klassis on mõte üldse originaal konditsioonis ladaga sõita??:puzzled
Cinquecento
-
kkalle666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 18 Mär 2010 17:38
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Oman ka VAZ tüüpi autosid.
Sai siin sellised tehnilised tehtud ja sellest lähtume.
Tehnilised tingimused SU klassile.
1.MÕISTED
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.
2. ÜLDISED NÕUDED
Võistlusautodena võib kasutada VAZ 2101-2107 , Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ja ZAZ (Zaporožets) mudeleid, mis vastavad etteantud tehnilistele tingimustele. Autodel on lubatud kasutada vaid algupäraseid või samaväärseid osasid, kui antud reeglitega pole lubatud teisiti. Kõik osad, nende tööviisid ja asukohad peavad vastama tehasepoolsetele nõuetele.
Kõik osad, mis on saanud kannatada avariides või pole enam kasutuskõlbulikud, võib vahetada ainult teise sarnase originaalosa vastu, kui ei ole lubatud teisiti.
Keelatud on igasugused muudatused, mis ei ole käesolevate reeglitega selgelt, arusaadavalt ja üheselt mõistetavalt lubatud.
3. KERE
3.1 Auto kere peab olema algupärase väljanägemisega ning mudel selgelt tuvastatav.
3.2 Auto välimus peab olema korrektne, ilma rooste- ja avariijälgedeta.
3.3 Eespool esiamortide ja tagapool tagaamortide kinnitusi on keelatud kere tugevdamine. Poolraamide muutmine on keelatud.
3.4 Uksed peavad olema nii seest- kui väljastpoolt kergesti avatavad.
3.5 Salongi tuulutusõhku ei tohi võtta mootoriruumist.
3.6 Mootori toiteõhku ei tohi võtta salongist.
3.7 Salongis ei tohi olla mitte vajalikke ega kinnitamata esemeid.
3.8 Kohustuslik on sisemine tahavaatepeegel ja 1 välispeegel.
3.9 Vaibad ja polstrid algsed
3.10 Kapoti- ja pagasiluugi algsed lukustid võib asendada väljastpoolt avatavate kiirkinnitustega (ainult luku eemaldamisel minimaalselt 2 kiirkinnitit).
4. PUKSEERIMISSILMUS
Pukseerimissilmused soovitavad nii ees kui taga. Need ei tohi ulatuda väljapoole auto perimeetrit pealtvaates ja peavad olema kergesti leitavad ning ligipääsetavad .
5. KLAASID
5.1 Esiklaas peab olema lamineeritud klaasist. Keelatud „soolaklaas“. Soovitav lisada klaasile lisakinnitused.
5.2 Kohustuslikud ja töökorras kojamehed ning aknapesusüsteem.
5.3 Taga- ja küljeklaasid algsed, soovitavalt kaetud esiustel läbipaistva ja toonitu turvakilega.
5.4 Autod, mille klaasid on pragunenud nähtavuse kaoni või kui klaas võib edasi praguneda, võidakse eemaldada sõidust.
5.5 Kleebised, tumendavad kiled on lubatud vaid esiklaasi ülaosas,tagauste klaasidel ja tagaklaasil.
5.6 Kogu sõidu vältel peavad esiaknad olema suletud.
6. ROOLIMEHHANISM
6.1 Roolimehhanism peab olema algne,automargi põhine.
6.2 Rooliratas vaba.
7. PIDURID
Pidurisüsteem peab olema algne. Pidurdusjõu regulaator on lubatud eemaldada.
8. JAHUTUSÜSTEEM
Algne.Lubatud lisada elektriventilaator. Keelatud on muuta radiaatori asukohta ja mahtu.
9. TOITESÜSTEEM
Kütusepaak algne
10. ELEKTRISÜSTEEM
Kõik kaablid ja juhtmed peavad olema isoleeritud ja korralikult kinnitatud. Vooluahelad, mis tarbivad elektrit (tuled, kojamehed jne) peavad olema varustatud kaitsmega, v.a starter.
10.1 Aku algses kohas, mis peab olema turvaliselt kinnitatud kere külge ja plussklemm peab olema kaetud kattega, et välistada lühiühendusi.
11. TULED
Algsed – Lubatud paigaldada lisatuled
12. VEERMIK
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.
13. ÜLEKANNE
13.1 Käigukast – algne. 4-5 käiguga, lubatud kasutada VAZ tüüpi autodel mudelite 2101, 2105, 2106 omasid. Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ja ZAZ (Zaporožets) markide puhul automargi põhine.
Lubatud ülekanded:
Mudel I II III IV V
2101 3.74 2.29 1.49 1
2105 3.67 2.1 1.36 1 0.8
2106 3.24 1.99 1.29 1
13.3 Sidur algne.Sportsidur keelatud.
13.4 Kardaan algne. Igasugune töötlemine keelatud.
13.5 Differentsiaal vaba.
13.6 Differentsiaali blokeering lubatud.
14. VELJED, REHVID.
14.1 Rehvid vabad.
14.2 Veljed vabad, kuid ilukilbid võib eemaldada.
14.3 Veljekinnitus poldid võib vahetada tikkpoltide vastu. Rattapoldid ei tohi ulatuda mutritest läbi enam, kui 20 mm.
14.4 Kõik muudatused, täiendused, keemiline töötlemine ja rehvide soojendamine on keelatud.
15. PORILAPID, KARTERIKAITSE
15.1 Laiemad porilapid on lubatud aga ei tohi ulatuda auto gabariidist välja.
15.2 Karterikaitse vaba
16. KÜTUS
16.1 Lubatakse kasutada ainult jaemüügis saadaolevat, tavakasutuseks mõeldud bensiini. Kasutatav bensiin peab olema pliivaba (kuni 0,013 g/l) vastavuses FIA VM Lisa J Art. 252.9.1. ja 9.2.
16.2 Keelatud on nn “võidusõidubensiinide” (Green Racing, Elf) kasutamine.
16.3 Mootoris toimuvates põlemisprotsessides on lubatud vaid välisõhu ja bensiini segu kasutamine. Teised lisandid, kaasaarvatud vesi on keelatud.
17. MOOTOR
Lubatud kasutada ainult algseid VAZ 2101-2107 mootoreid ja Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ning ZAZ (Zaporožets) markide puhul automargi põhine.
Mootor peab olema oma algsel kohal.
17.1 Karterituulutus
Kui ei kasutata algset süsteemi, on nõutud karterituulutus. Karterituulutus peab olema juhitud minimaalselt 2-liitrisesse õlikindlast materjalist õlikogumispaaki, mis välistab õli sattumise rajale olenemata auto asendist.
17.2 Mootoriplokk
Algne. Lubatud on kasutada ainult järgmiseid mudeleid: 2101, 21011, 2103, 2105, 2106, 21213. Töötlemine lubatud ainult remontmõõdus kolbide paigaldamiseks (maksimaalne remontmõõt 82 mm). Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ja ZAZ (Zaporožets) markide puhul automargi põhine.
17.3 Plokikaas
Algne,sisse- ja väljalaske kanalite töötlemine lubatud Klapivedrud algsed. Klapid algsed.
17.4 Plokikaane tihend
Algne.
17.5 Väntvõll
Algne. VAZ autodel lubatud kasutada ainult mudelite 2101 ja 2103 väntvõlle. Töötlemine lubatud remontmõõdus saalede paigaldamiseks. Maksimaalne remontmõõt ei tohi ületada 80.00 mm. Väntvõlli võib tasakaalustada, kuid ei tohi kergendada. Õlikanalite puhastamiseks lubatud algupäraste sulgurite muutmine.
17.6 Kepsud
Algsed. Lubatud on nende töötlemine.
17.7 Kolvid
Algsed. Lubatud on nende töötlemine tasakaalustamiseks. Kergendamine keelatud.
17.8 Klapimehanism
Nookurid algsed, lubatud reguleeritav nukkvõlli ketiratas.
17.9 Õlipump
Algne. Lubatud töötlemine tootlikuse ja surve tõstmise eesmärkil. Õlipumba sõel on vaba.
17.10 Veepump
Algne.
17.11 Mootoripadjad.
Vabad, kuid peavad tagama ohutuse. Peavad takistama mootori liikumist sõitjateruumi suunas.
17.12 Sisselaskekollektor
Algne,lubatud töötlemine.
17.13 Väljalaskekollektor
Väljalaskekollektor peab olema algne,lubatud töötlemine.
17.14 Õhufilter ja selle korpus.
Algne.Lisa õhuvõtuavade tegemine keelatud.
17.15 Toitesüsteem
Algne, lubatud VAZ autodel kasutada ühte VAZ-tüüpi karburaatorit (mitte sportkarburaatoreid). Düüside vahetamine on lubatud.Sissepritse lubatud.
17.16 Süütesüsteem.
Algne. Võib kasutada elektronsüüdet.
18. SUMMUTI
Väljalasketorustiku esimene osa („püksid“) algne, edasine osa vaba. Heitgaasid võivad väljuda vaid väljalaskesüsteemi lõpust.
Lubatud müratase 90 dB, mõõdetuna FIA eeskirjade kohaselt, (mõõdik asendis A/Slow, mikrofon 45° nurga all, 50 cm kaugusel summutiotsast), mootoril 4000 p/min.
Summuti ei tohi välja ulatuda auto perimeetrist pealtvaates ja peab olema maapinnaga horisontaalis
Tehnilised tingimused SU klassile.
1.MÕISTED
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.
2. ÜLDISED NÕUDED
Võistlusautodena võib kasutada VAZ 2101-2107 , Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ja ZAZ (Zaporožets) mudeleid, mis vastavad etteantud tehnilistele tingimustele. Autodel on lubatud kasutada vaid algupäraseid või samaväärseid osasid, kui antud reeglitega pole lubatud teisiti. Kõik osad, nende tööviisid ja asukohad peavad vastama tehasepoolsetele nõuetele.
Kõik osad, mis on saanud kannatada avariides või pole enam kasutuskõlbulikud, võib vahetada ainult teise sarnase originaalosa vastu, kui ei ole lubatud teisiti.
Keelatud on igasugused muudatused, mis ei ole käesolevate reeglitega selgelt, arusaadavalt ja üheselt mõistetavalt lubatud.
3. KERE
3.1 Auto kere peab olema algupärase väljanägemisega ning mudel selgelt tuvastatav.
3.2 Auto välimus peab olema korrektne, ilma rooste- ja avariijälgedeta.
3.3 Eespool esiamortide ja tagapool tagaamortide kinnitusi on keelatud kere tugevdamine. Poolraamide muutmine on keelatud.
3.4 Uksed peavad olema nii seest- kui väljastpoolt kergesti avatavad.
3.5 Salongi tuulutusõhku ei tohi võtta mootoriruumist.
3.6 Mootori toiteõhku ei tohi võtta salongist.
3.7 Salongis ei tohi olla mitte vajalikke ega kinnitamata esemeid.
3.8 Kohustuslik on sisemine tahavaatepeegel ja 1 välispeegel.
3.9 Vaibad ja polstrid algsed
3.10 Kapoti- ja pagasiluugi algsed lukustid võib asendada väljastpoolt avatavate kiirkinnitustega (ainult luku eemaldamisel minimaalselt 2 kiirkinnitit).
4. PUKSEERIMISSILMUS
Pukseerimissilmused soovitavad nii ees kui taga. Need ei tohi ulatuda väljapoole auto perimeetrit pealtvaates ja peavad olema kergesti leitavad ning ligipääsetavad .
5. KLAASID
5.1 Esiklaas peab olema lamineeritud klaasist. Keelatud „soolaklaas“. Soovitav lisada klaasile lisakinnitused.
5.2 Kohustuslikud ja töökorras kojamehed ning aknapesusüsteem.
5.3 Taga- ja küljeklaasid algsed, soovitavalt kaetud esiustel läbipaistva ja toonitu turvakilega.
5.4 Autod, mille klaasid on pragunenud nähtavuse kaoni või kui klaas võib edasi praguneda, võidakse eemaldada sõidust.
5.5 Kleebised, tumendavad kiled on lubatud vaid esiklaasi ülaosas,tagauste klaasidel ja tagaklaasil.
5.6 Kogu sõidu vältel peavad esiaknad olema suletud.
6. ROOLIMEHHANISM
6.1 Roolimehhanism peab olema algne,automargi põhine.
6.2 Rooliratas vaba.
7. PIDURID
Pidurisüsteem peab olema algne. Pidurdusjõu regulaator on lubatud eemaldada.
8. JAHUTUSÜSTEEM
Algne.Lubatud lisada elektriventilaator. Keelatud on muuta radiaatori asukohta ja mahtu.
9. TOITESÜSTEEM
Kütusepaak algne
10. ELEKTRISÜSTEEM
Kõik kaablid ja juhtmed peavad olema isoleeritud ja korralikult kinnitatud. Vooluahelad, mis tarbivad elektrit (tuled, kojamehed jne) peavad olema varustatud kaitsmega, v.a starter.
10.1 Aku algses kohas, mis peab olema turvaliselt kinnitatud kere külge ja plussklemm peab olema kaetud kattega, et välistada lühiühendusi.
11. TULED
Algsed – Lubatud paigaldada lisatuled
12. VEERMIK
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.
13. ÜLEKANNE
13.1 Käigukast – algne. 4-5 käiguga, lubatud kasutada VAZ tüüpi autodel mudelite 2101, 2105, 2106 omasid. Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ja ZAZ (Zaporožets) markide puhul automargi põhine.
Lubatud ülekanded:
Mudel I II III IV V
2101 3.74 2.29 1.49 1
2105 3.67 2.1 1.36 1 0.8
2106 3.24 1.99 1.29 1
13.3 Sidur algne.Sportsidur keelatud.
13.4 Kardaan algne. Igasugune töötlemine keelatud.
13.5 Differentsiaal vaba.
13.6 Differentsiaali blokeering lubatud.
14. VELJED, REHVID.
14.1 Rehvid vabad.
14.2 Veljed vabad, kuid ilukilbid võib eemaldada.
14.3 Veljekinnitus poldid võib vahetada tikkpoltide vastu. Rattapoldid ei tohi ulatuda mutritest läbi enam, kui 20 mm.
14.4 Kõik muudatused, täiendused, keemiline töötlemine ja rehvide soojendamine on keelatud.
15. PORILAPID, KARTERIKAITSE
15.1 Laiemad porilapid on lubatud aga ei tohi ulatuda auto gabariidist välja.
15.2 Karterikaitse vaba
16. KÜTUS
16.1 Lubatakse kasutada ainult jaemüügis saadaolevat, tavakasutuseks mõeldud bensiini. Kasutatav bensiin peab olema pliivaba (kuni 0,013 g/l) vastavuses FIA VM Lisa J Art. 252.9.1. ja 9.2.
16.2 Keelatud on nn “võidusõidubensiinide” (Green Racing, Elf) kasutamine.
16.3 Mootoris toimuvates põlemisprotsessides on lubatud vaid välisõhu ja bensiini segu kasutamine. Teised lisandid, kaasaarvatud vesi on keelatud.
17. MOOTOR
Lubatud kasutada ainult algseid VAZ 2101-2107 mootoreid ja Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ning ZAZ (Zaporožets) markide puhul automargi põhine.
Mootor peab olema oma algsel kohal.
17.1 Karterituulutus
Kui ei kasutata algset süsteemi, on nõutud karterituulutus. Karterituulutus peab olema juhitud minimaalselt 2-liitrisesse õlikindlast materjalist õlikogumispaaki, mis välistab õli sattumise rajale olenemata auto asendist.
17.2 Mootoriplokk
Algne. Lubatud on kasutada ainult järgmiseid mudeleid: 2101, 21011, 2103, 2105, 2106, 21213. Töötlemine lubatud ainult remontmõõdus kolbide paigaldamiseks (maksimaalne remontmõõt 82 mm). Moskvitš (IZ, AZLK),GAZ (Volga) ja ZAZ (Zaporožets) markide puhul automargi põhine.
17.3 Plokikaas
Algne,sisse- ja väljalaske kanalite töötlemine lubatud Klapivedrud algsed. Klapid algsed.
17.4 Plokikaane tihend
Algne.
17.5 Väntvõll
Algne. VAZ autodel lubatud kasutada ainult mudelite 2101 ja 2103 väntvõlle. Töötlemine lubatud remontmõõdus saalede paigaldamiseks. Maksimaalne remontmõõt ei tohi ületada 80.00 mm. Väntvõlli võib tasakaalustada, kuid ei tohi kergendada. Õlikanalite puhastamiseks lubatud algupäraste sulgurite muutmine.
17.6 Kepsud
Algsed. Lubatud on nende töötlemine.
17.7 Kolvid
Algsed. Lubatud on nende töötlemine tasakaalustamiseks. Kergendamine keelatud.
17.8 Klapimehanism
Nookurid algsed, lubatud reguleeritav nukkvõlli ketiratas.
17.9 Õlipump
Algne. Lubatud töötlemine tootlikuse ja surve tõstmise eesmärkil. Õlipumba sõel on vaba.
17.10 Veepump
Algne.
17.11 Mootoripadjad.
Vabad, kuid peavad tagama ohutuse. Peavad takistama mootori liikumist sõitjateruumi suunas.
17.12 Sisselaskekollektor
Algne,lubatud töötlemine.
17.13 Väljalaskekollektor
Väljalaskekollektor peab olema algne,lubatud töötlemine.
17.14 Õhufilter ja selle korpus.
Algne.Lisa õhuvõtuavade tegemine keelatud.
17.15 Toitesüsteem
Algne, lubatud VAZ autodel kasutada ühte VAZ-tüüpi karburaatorit (mitte sportkarburaatoreid). Düüside vahetamine on lubatud.Sissepritse lubatud.
17.16 Süütesüsteem.
Algne. Võib kasutada elektronsüüdet.
18. SUMMUTI
Väljalasketorustiku esimene osa („püksid“) algne, edasine osa vaba. Heitgaasid võivad väljuda vaid väljalaskesüsteemi lõpust.
Lubatud müratase 90 dB, mõõdetuna FIA eeskirjade kohaselt, (mõõdik asendis A/Slow, mikrofon 45° nurga all, 50 cm kaugusel summutiotsast), mootoril 4000 p/min.
Summuti ei tohi välja ulatuda auto perimeetrist pealtvaates ja peab olema maapinnaga horisontaalis
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Et hakataksegi tihti võistlustel kolledesse piiluma?kalle666 kirjutas:Nukka me ei ole piiranud,kuna selle kasulikkuse piirab ära see,et sisselase ja väljalase peavad olema algsed.
Isegi kui kolded on standart, annab hea nukk eelise.
Miks ei pandud monorehvi, midagi vallai vms. toodangust? (et säästaks 4-500 rutsi ja lisaks toetaks ka eesti meeste tööd)
Festina lente!
mis sa sinna ikka piilud töötlemine ju lubatudVäikeMägilane kirjutas:Et hakataksegi tihti võistlustel kolledesse piiluma?kalle666 kirjutas:Nukka me ei ole piiranud,kuna selle kasulikkuse piirab ära see,et sisselase ja väljalase peavad olema algsed.
Isegi kui kolded on standart, annab hea nukk eelise.
Miks ei pandud monorehvi, midagi vallai vms. toodangust? (et säästaks 4-500 rutsi ja lisaks toetaks ka eesti meeste tööd)
Kummaline, et SU eestvedaja hr. Kruusmaa on siiani lubanud ikka "kõvasid mootoreid" piirata, siis uued reeglid annavad hoopis vabadust juurde. Tehniliselt on asi juba praegu kontrolli alt väljas, aga aru ma ei saa, miks peavad rahvaralli masinad olema "wannabe" sportautod. Võib olla on seda võimsuse võidujooksu selleks vaja, et eelpool nimetatud isik ise aktiivselt antud klassis osaleb ja on tuntud ülikiirete (reeglitele mittevastavate) rahvaspordivõistluste korraldajana.
Ja nüüd suudab kindlasti keegi demagoogiliselt öelda, et autosport pole kunagi odav ega võrdne olnud.
Ja nüüd suudab kindlasti keegi demagoogiliselt öelda, et autosport pole kunagi odav ega võrdne olnud.
Cinquecento
Kas surveastme tõstmine siis ploki madalamaks lihvimise teel ka keelatud? Võiks ju olla siiski lubatud, kuna meil enam a76 kuskil ei müüda ja sellest nagu suurt võimsuselisa ei tule? Sellise asja pärast uut mootoriplokki teha oleks küll nats naljakas Kere peab olema algne, et siis pagasikul paikneva vfts tiivaga sõita ei lubata?
-
kkalle666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 18 Mär 2010 17:38
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Oman ka VAZ tüüpi autosid.
Vastus Sulle parmhot
Vastus Sulle parmhot - minu nimi on Kruusma (ühe a-ga) ja edasi,kõik klassid on paikast ära ja mis siin piirata,oleme rääkind ja kõik nagu saavad aru aga tühjagi ei tehta nii,et ei viitsi nagu tuuleveskitega võidelda ja eks siis toogu Venemaalt ja tuunigu ning aretagu.Ei ole juba eelmisest aastast aktiivne osaleja,osalen valikuliselt ja seda ka edaspidi.Kiiruste kohapealt peab ikka iga sõitja ajukäärude vahel ka midagi olema ja kui on kiire,miks siis osaletakse võib ju sõita vigursõite aga paraku ka sinna sõitma ei tulda ainult vingujad ollakse kõvad.Oleme võistlustel ohtlikud kohad püüdnud niimoodi maha saada et oleks ohutu.
Kõikse paremat uuel 2014 aastal Kalle Kruusma
Kõikse paremat uuel 2014 aastal Kalle Kruusma
-
hhusta
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 09 Mär 2010 20:15
- Asukoht: läänemaa
- Autod: Huvitav foorum!
parmhot kirjutas:Loomulikult on mõte, eesmärk alustajale peaks olema ikka eneseületamine, mitte punnimine plastkarikate nimel ebaseaduslikult ümberehitatud võistlusautodega.husta kirjutas:Endal huvi ka alustada ladaga rallis, millist kõige rohkem soovitate? Kas selles nn SU klassis on mõte üldse originaal konditsioonis ladaga sõita??:puzzled
ega polegi huvi selle karika vastu, pigem sõiduhuvi ja asjast osavõtta. palju see litsents maksab? kas kehtib ainult aasta? ja vaja teha nii sõitjale kui autole?? või miskit valesti arusaanud