2107, motoroller 91
2107, motoroller 91
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
2107, motoroller 91
Lada 2107 export.
Kere.
Kännu tugevduseks lisatud toru.
Ees amorditugevdus ribid.
Kapoti lukud kiirkinnitus.
Pagasi lukud kiirkinnitus
Esimesed koopad tiba suuremad.
Suur Al. Põhjakaitse.
Lanseronide tugevdus varras.
Veermik.
Esisillatalal alumisi õõtsakinnitusi 15mm edasi viidud ja 5mm üles. Lisaks sillatala tugevdatud.
Eesmised õõtsad tugevdatud.
Taga vedrudel 1,5 tiiru maha lõigatud.
Taga uued MS amordid.
Jõuülekanne
2101 kast (riiulis 2106 ja viiekäiguline).
Tagasillas 2103 differ ja kinni keevitatud (Riiulis lahtine 2103).
Interjöör
OMP korviste.
Sparco traksid.
Pikk S kujuga käigukang.
OMP nahast sportrool.
Mootor
01 meh karpa
1.mootor 1600ccm std. Hetkel peal
2.mootor sport. 1600ccm
79,4 mm kolvid
Õlivõttur kummist vahetükiga
kolvid madalamaks treitud ja klapi süvenditega
Plokk madalamaks lihvitud xx mm
Sisselaske kolle kanalid lihvitud ja poleeritud
Väljalaske kolle kanalid lihvitud
Plokikaas 21011std
Mõni pilt.
Kere.
Kännu tugevduseks lisatud toru.
Ees amorditugevdus ribid.
Kapoti lukud kiirkinnitus.
Pagasi lukud kiirkinnitus
Esimesed koopad tiba suuremad.
Suur Al. Põhjakaitse.
Lanseronide tugevdus varras.
Veermik.
Esisillatalal alumisi õõtsakinnitusi 15mm edasi viidud ja 5mm üles. Lisaks sillatala tugevdatud.
Eesmised õõtsad tugevdatud.
Taga vedrudel 1,5 tiiru maha lõigatud.
Taga uued MS amordid.
Jõuülekanne
2101 kast (riiulis 2106 ja viiekäiguline).
Tagasillas 2103 differ ja kinni keevitatud (Riiulis lahtine 2103).
Interjöör
OMP korviste.
Sparco traksid.
Pikk S kujuga käigukang.
OMP nahast sportrool.
Mootor
01 meh karpa
1.mootor 1600ccm std. Hetkel peal
2.mootor sport. 1600ccm
79,4 mm kolvid
Õlivõttur kummist vahetükiga
kolvid madalamaks treitud ja klapi süvenditega
Plokk madalamaks lihvitud xx mm
Sisselaske kolle kanalid lihvitud ja poleeritud
Väljalaske kolle kanalid lihvitud
Plokikaas 21011std
Mõni pilt.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
Käigukang sai parem tänu S kujulisele pikendusele.
See mootor omab siiski mingit defekti. Jõudlus praegu nagu tavalisel ladal sest 4 silindris surevet vaid 3 teistes ühtlaselt 10.5.
Nüüd ootan oma postkasti kirjasid kes ehitavad eestis hobi mootorit ( mitte sport). Kuhukanti jäävad hinnad?
Ja mis mind enim huvitab kes tahaks selle mootori lahti võtta ja vaadata miks ta selle 4 silindriga mängib. Kui selline kodanik leiduks siis ühe jutiga lisaks sinna veel mõned sportlikud detailid ja seadistaks masina kestvaks ja kiireks tänava ladaks.
Kunagisest 06 on mootor alles tõin sellele mõned tihendid ja hooldaks vähe teist, et oleks vajadusel asendus olemas.
Pajatan siis sellest vigasest mootorist niipalju kui tean.
Ploki sisu peaks olema vähesõitnud ja uutest vene osadest. Kolvid tõusevad ploki tasapinnast kõrgemale sellepärast topeltihendiga koos praegu kuna peal ka originaal plokikaas.
ketipinguti rullikuga (kett kõriseb kuigi olen proovinud mitukorda pingutada). reg nukaratas.
See mootor omab siiski mingit defekti. Jõudlus praegu nagu tavalisel ladal sest 4 silindris surevet vaid 3 teistes ühtlaselt 10.5.
Nüüd ootan oma postkasti kirjasid kes ehitavad eestis hobi mootorit ( mitte sport). Kuhukanti jäävad hinnad?
Ja mis mind enim huvitab kes tahaks selle mootori lahti võtta ja vaadata miks ta selle 4 silindriga mängib. Kui selline kodanik leiduks siis ühe jutiga lisaks sinna veel mõned sportlikud detailid ja seadistaks masina kestvaks ja kiireks tänava ladaks.
Kunagisest 06 on mootor alles tõin sellele mõned tihendid ja hooldaks vähe teist, et oleks vajadusel asendus olemas.
Pajatan siis sellest vigasest mootorist niipalju kui tean.
Ploki sisu peaks olema vähesõitnud ja uutest vene osadest. Kolvid tõusevad ploki tasapinnast kõrgemale sellepärast topeltihendiga koos praegu kuna peal ka originaal plokikaas.
ketipinguti rullikuga (kett kõriseb kuigi olen proovinud mitukorda pingutada). reg nukaratas.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
jõudsin vaid aru saada, et jõud kadunud kui juba õlisurve tuli põles. vajutasin siduri ja välja ta surigi. Kapoti avades oli igast võimalikust kohast mootori õli väljas.
Praegu panen stock 1,6 mootori ja sõidan sellega kuna lumi juba maas ja kogemusi tagasillaga vähe.
Üksiti kui mul mootor maas oleks hea sillatalal alumisi õõtsa kinnitusi ettepoole tuua. Kas sellest on jäärajal ka mingit tolku? Ps. autot kasutatakse ka tänaval sõiduks.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
head nõu tarvis. puurisin täna amordi ja stabiga M8 poldid välja ja augud 10mm homme keevitan poldid sisse.Walter kirjutas:Võid sama palju seibe tagasi panna, aga kui paned, siis pane lahtised seibid, neid on silda regullides lihtsam eemaldada.
Sharniiri koht tugevdamatta? Ja kui juba keevitada siis vaheta m8 poldid õõtea küljes m10 vastu.
Ülemine õõts tundub minusõidule vastupidavat aga alumist võiks tõesti tugevdada. Leidub mingit pildimaterjali kuida seda teha võiks?
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 173
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Vaata kasutaja Twist auto teemat näiteks.motoroller kirjutas: Leidub mingit pildimaterjali kuida seda teha võiks?
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 610&page=2
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
Olen jätnud foorumi unarusse. Reaalselt on lada hobisõidukina koguaeg käigus olnud. Sõidan standard 1.6 mootori ja 01meh. karpaga ehk minujaok mootor 2. Mis vahepeal tehtud on :
15" valuveljed ei mahu ees keerama lähevad vastu ülemisi õõtsasid. Kasutan neid taga niikaua kui naelrehvi on.
Ees kasutan 14" et35 velgi 5,5"
Ees amordi kinnitus tugevdused.
Juhiiste asendatud OMP korvistmega ja Sparco traksid.
OMP süvendiga sportrool isetehtud vahetükiga.
Kännul tugevdus toru kuigi känd ise oli vägahea.
Taga uued amordid.
Originaal kapoti ja pagasi lukud eemaldatud ja nüüd kiirkinnitustega
Kõik uued piduriklotsid ja töösilindrid.
Karteris uus õlivõttur vana oli pooleks.
Tegin veokolmnurga võistlustele kulgemiseks.
Tagavedrudelt 1,5 tiiru maha lõigatud.
Taga piduriregulaatorit hetkel pole.
Tagasild 100% lukus.
Mootor 1 mis ostes peal oli võtsin lahti ja hakkasin uurima mis juhtus. 1kolb oli sulanud. Kolvid on mõõdus 79,4. Lisaks on kolbidelt maha treitud ja sama sai teha ka uue kolviga. Muretseks uued rõngad ja laoks ploki kokku. Siis uuriks kuida saab kaane peale 1tihendiga. Õlivõttur on tehtud lõdviku peale ringi eelnevalt.
15" valuveljed ei mahu ees keerama lähevad vastu ülemisi õõtsasid. Kasutan neid taga niikaua kui naelrehvi on.
Ees kasutan 14" et35 velgi 5,5"
Ees amordi kinnitus tugevdused.
Juhiiste asendatud OMP korvistmega ja Sparco traksid.
OMP süvendiga sportrool isetehtud vahetükiga.
Kännul tugevdus toru kuigi känd ise oli vägahea.
Taga uued amordid.
Originaal kapoti ja pagasi lukud eemaldatud ja nüüd kiirkinnitustega
Kõik uued piduriklotsid ja töösilindrid.
Karteris uus õlivõttur vana oli pooleks.
Tegin veokolmnurga võistlustele kulgemiseks.
Tagavedrudelt 1,5 tiiru maha lõigatud.
Taga piduriregulaatorit hetkel pole.
Tagasild 100% lukus.
Mootor 1 mis ostes peal oli võtsin lahti ja hakkasin uurima mis juhtus. 1kolb oli sulanud. Kolvid on mõõdus 79,4. Lisaks on kolbidelt maha treitud ja sama sai teha ka uue kolviga. Muretseks uued rõngad ja laoks ploki kokku. Siis uuriks kuida saab kaane peale 1tihendiga. Õlivõttur on tehtud lõdviku peale ringi eelnevalt.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
14" 5,5" ET35
Komplekteerisin uue kasti kuna vana (2106 kast) hakkas kolmandat välja viskama.
2101 kast (4uut sünkrot, 2käigu kammakas, tihendid, simmerid kokku 22€) lisaks ka uus idee käigukangi kinnitamiseks. Keermestasin kastist väljatuleva hoova
Tõin varuks ka lada 5käigulise kasti markeering oli küll 2101 oma aga 5 käik täitsa olemas.
Komplekteerisin uue kasti kuna vana (2106 kast) hakkas kolmandat välja viskama.
2101 kast (4uut sünkrot, 2käigu kammakas, tihendid, simmerid kokku 22€) lisaks ka uus idee käigukangi kinnitamiseks. Keermestasin kastist väljatuleva hoova
Tõin varuks ka lada 5käigulise kasti markeering oli küll 2101 oma aga 5 käik täitsa olemas.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil
Võtsin täna uuesti kasti alt ära. vedrudega fiksaatorkuulikestele lisaks on ka piklikud fiksaatorid minul aga olud need panemata ühe suutsin leida aga teine ongi puudu lisaks käib ühe varda sisse mingi peenike pulk. Vedrud naq soovitati vaadata on okeid vb venitan vähe pikemaks ja varrastel sooned üliminimaalsed ja kõigil võrdselt. Selle tarkuse sain soetatud raamatust.
Lisaks sai tellitud lanseka tugevdus. Mis on küll kaunis õhukesest torust niiet kerevenitust sellega teha ei saa. Pingutusmutrile treisin vaheseibi mis on otsapidi torusees, et seekoht vähemalt tugev ja ilma lõtkudeta.
Külge sai uus siduri peasilinder ja töösilindrile sai võetud uued mansetid mis kasti allapanekuga saab jooksvalt ära teha. Vana töösilinder toimetas aga tilkus õrnalt. Peasilinder liikus väga vaevaliselt tagasi.
Lisaks sai tellitud lanseka tugevdus. Mis on küll kaunis õhukesest torust niiet kerevenitust sellega teha ei saa. Pingutusmutrile treisin vaheseibi mis on otsapidi torusees, et seekoht vähemalt tugev ja ilma lõtkudeta.
Külge sai uus siduri peasilinder ja töösilindrile sai võetud uued mansetid mis kasti allapanekuga saab jooksvalt ära teha. Vana töösilinder toimetas aga tilkus õrnalt. Peasilinder liikus väga vaevaliselt tagasi.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Mulle meeldib vaielda. Sellise konstruktsiooniga vibu seal kapotiall ei aita kui paned 20 m õhulennu ja maandumine ei ole just pehmesse rannaliiva. See varras on ikka rohke sellistele parklatuuniatele kes ei tea miks seda üldse vaja on. Nagu ka igasugused muud peformance vidinad. Riiulid on täis igasuguseid Racing kleepsuga vidinaid. Kuid paljud asjad ei tee autot kiiremaks.
-
mmotoroller
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
- Asukoht: ida -virumaa
- Autod: Müügi/ostu eesmärgil