Kuidas vahetada tagumist rattalaagrit.

Kuidas vahetada tagumist rattalaagrit.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Kuidas vahetada tagumist rattalaagrit.

Postitus Postitas nems2105 »

Küsimus tarkadeklubile.Kuidas vahetada klassiku tagasilla poolassi laagrit.Olen kuulnud et veidi stoperrõngale sooja ja ongi käes.Ehk oskab keegi täpsemalt juhendada
a
andres
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Okt 2008 19:37
Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Autod: lada 21063

Postitus Postitas andres »

kuuma anda on üks võimalus. teine võimalus relakaga sälk sisse . muidugi siis peab sul uus stopperrõngas olema varnast võtta. edasi haamriga tööd ja peaks kätte saama.
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Rellakaga saab muidugi ka,aga mind hivitab just see soojendamise nipp.Pidi olema nii et kui liiga palju sooja anda siis tõkisseibi kätte ei saa.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Pead lihtsalt jälgima, et võimalikult vähe veovõlli ennast kuumutad. Kui liiga kaua kuuma peal hoiad, siis paisub võll jälle rõnga sisse kinni. Kuigi minul ei ole täiesti libedalt kunagi neid õnnestunud kätte saada, esimese jao peab ikka meisliga aitama liikuma, siis juba tuleb kergemalt.
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Millega peaks soojendama.Üritasin väikse gaasi pitsiga aga ei õnnestunud.Võimalik et andsin liiga palju sooja.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

hapniku ja atsetüleeni gaasiga timmid leegi väikseks aga teravaks. Kuumutad puksi niikaua kuni läheb pea punaseks. Tagurpidi kruustangide vahele(nuut allapoole) kui on õigesti kuumutatud siis üeaks puks ise alla kukkuma. Kui ei tule, siis jahutad külma veega maha ja kordad protsessi. 2. varjant on pressiall koos vastavate abinõudega. Ladal tuleb piisavalt lihtsalt ei ole vaja relakaga lõikuma hakata.
MännikuLaiali.
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Kui tõkke rõnga punaseks ajan kas siis kuumeneb ju võll ka.Võin muidugi katsetada,sest Lada poolasse õnneks leidub.
l
LandDragon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
Asukoht: Tartu
Autod: MB C220 Avantgarde '10
Kontakt:

Postitus Postitas LandDragon »

Võll kuumeneb nii vähe, et see ei mõjuta midagi. Mina olen teinud nii, et rõngas tuli punaseks ja siis haamriga veits aidata.
Üldine skeem on mul olnud nii, et poolass mingi kahe lati vahele ja siis laagri peale toetuma, et kui nuudi poolsesse otsa matsu paned haamriga, siis hüppab telg laagrist ja rõngast välja. Ainult et nuudi ja haamri vahele tuleb vasest või millegist pehmest jorn või asi panna, et nuuti ei vigastaks.
Ja sellist asja on hea õues teha, sest laager läheb leekides põlema.
Aga noh ülemistest kommentaaridest on näha, et on palju võimalusi, kuidas see õnnestub.
Üldiselt võiks uue tõkke rõnga paigaldamisel selle ka punaseks ajada, siis ta läheb ilusti peale ja tõmbab ennast sinna võlli peale kinni. Paar rõngast on mul niisama peale pekstes lahti tulnud, sest siis ta kulub natuke pekstes.
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Tänud õpetuste jägamise eest.
Vasta