2105,teitur,1989
2105,teitur,1989
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Täna sai ennast piinatud -13 kraadises garaazis.
Tulemus näha videost. Tundub, et võib filtri süüks ajada selle jama. Huvipärast lõikan selle filtri mingi päev lahti ja piilun sisse.
Homme ajan masina tuliseks, näis mis numbrid siis tulevad.
http://www.youtube.com/watch?v=ElDWIAVX ... re=mh_lolz
Tulemus näha videost. Tundub, et võib filtri süüks ajada selle jama. Huvipärast lõikan selle filtri mingi päev lahti ja piilun sisse.
Homme ajan masina tuliseks, näis mis numbrid siis tulevad.
http://www.youtube.com/watch?v=ElDWIAVX ... re=mh_lolz
Küsiks nõu bensiinipumba kohta. Hetkel on peal MS uuema tüübi pump(kolbidega?)
Tundub, et pumpab liiga palju. Filter on umbselt kütust täis ja mootori seisates hakkab vahetevahel(mitte igakord) teise lööri kütust immitsema. Nõelklappe proovisin vanu kui ka kummiotsaga, kuid kõigiga tulemus sama.
Kas asja lahendab vahelehtede lisamine pumba ja ploki vahele või kasutatakse muid nippe? Küsin, sest pole ise selle pumbaga tuttav veel.
Tundub, et pumpab liiga palju. Filter on umbselt kütust täis ja mootori seisates hakkab vahetevahel(mitte igakord) teise lööri kütust immitsema. Nõelklappe proovisin vanu kui ka kummiotsaga, kuid kõigiga tulemus sama.
Kas asja lahendab vahelehtede lisamine pumba ja ploki vahele või kasutatakse muid nippe? Küsin, sest pole ise selle pumbaga tuttav veel.
Paneks üle pika aja midagi kirja kah:)
Niisiis auto sõidab, edasi astub hästi. Pöördesse läheb hästi. Poolsooja mootoriga tühikäik siiani kehva ja mina seda heaks ei saagi vist kahjuks
Mõni illustreeriv pilt hetkeseisust
Vahepeal sai käidud Käina kardirajal toimunud AG Suvekarika etapil ja parimaks ringi ajaks tuli 00:52.052 millega võib enamvähem rahule jääda vist. Kes seal sõitnud võib mulle oma aegu öelda võrdlusmomendiks.
Hetkel on päevakorral salongi lülitite paigaldus(süüde,start,toide), tulekustuti kinnitused ja muu säärane. Kuna ma ise elektriga väga sinapeal ei ole siis küsiks nõu. Kas on halb mõte ühendada peavoolulüliti + kaabli vahele? Lüliti on tavaline kahe klemmiga mitte kolmekontuuriline nagu päris rallikatel. Mis juhtub kui töötava mootoriga + ühendus välja lülitada?
Varsti peaks plaani võtma ka esimeste ketaste ja klotside vahetuse.
Tagasilla kinnitamine trossidega ei õnnestunud ja panen parem väikesed koormarihmad, mida on ühtlasi lihtsam ka reguleerida.
Kere poolest niipalju, et karbiotsad juba roostetavad hoolimata happekrundi kasutamisest ja liivapritsist. Värvimine läks tegelikult tervenisti natuke nihu, terve pind on praktiliselt apelsinikoor ja sellest ka vähene läige. Tulevikus on plaan üks värvikiht lisaks lasta, ehk tuleb teine kord paremini välja:)
Peale nende asjade oleks vaja täiendada tasapisi ka velgede-rehvide varu. Asfaldi jaoks on mõttes vaadata midagi 14"-15", kruusakad praegu all olevatele velgedele ja talvekad 13" pleki peale.
Pimedate sügisõhtute jaoks on ka plaan juba välja mõeldud:D Hakata tegema uut plokikaant suuremate kanalite, kõrgema surveastme, kergemate ja vb ka suuremate klappide ning võimalusel tugevamate vedrudega. Praegune surveaste(9,7) siiski suhteliselt madal, sest lolli peaga tegin kolbidesse liiga suured süvendid. Sellest ka võibolla kehva tühikäik selle nukkvõlliga. Uue kaanega plaaniks 11-11,2 kanti ajada.
Plaanid on suured aga eks näis mis tempos neid realiseerida suudan:):D
Seniks kõik nõuanded ja taruseterad oodatud!
Niisiis auto sõidab, edasi astub hästi. Pöördesse läheb hästi. Poolsooja mootoriga tühikäik siiani kehva ja mina seda heaks ei saagi vist kahjuks
Mõni illustreeriv pilt hetkeseisust
Vahepeal sai käidud Käina kardirajal toimunud AG Suvekarika etapil ja parimaks ringi ajaks tuli 00:52.052 millega võib enamvähem rahule jääda vist. Kes seal sõitnud võib mulle oma aegu öelda võrdlusmomendiks.
Hetkel on päevakorral salongi lülitite paigaldus(süüde,start,toide), tulekustuti kinnitused ja muu säärane. Kuna ma ise elektriga väga sinapeal ei ole siis küsiks nõu. Kas on halb mõte ühendada peavoolulüliti + kaabli vahele? Lüliti on tavaline kahe klemmiga mitte kolmekontuuriline nagu päris rallikatel. Mis juhtub kui töötava mootoriga + ühendus välja lülitada?
Varsti peaks plaani võtma ka esimeste ketaste ja klotside vahetuse.
Tagasilla kinnitamine trossidega ei õnnestunud ja panen parem väikesed koormarihmad, mida on ühtlasi lihtsam ka reguleerida.
Kere poolest niipalju, et karbiotsad juba roostetavad hoolimata happekrundi kasutamisest ja liivapritsist. Värvimine läks tegelikult tervenisti natuke nihu, terve pind on praktiliselt apelsinikoor ja sellest ka vähene läige. Tulevikus on plaan üks värvikiht lisaks lasta, ehk tuleb teine kord paremini välja:)
Peale nende asjade oleks vaja täiendada tasapisi ka velgede-rehvide varu. Asfaldi jaoks on mõttes vaadata midagi 14"-15", kruusakad praegu all olevatele velgedele ja talvekad 13" pleki peale.
Pimedate sügisõhtute jaoks on ka plaan juba välja mõeldud:D Hakata tegema uut plokikaant suuremate kanalite, kõrgema surveastme, kergemate ja vb ka suuremate klappide ning võimalusel tugevamate vedrudega. Praegune surveaste(9,7) siiski suhteliselt madal, sest lolli peaga tegin kolbidesse liiga suured süvendid. Sellest ka võibolla kehva tühikäik selle nukkvõlliga. Uue kaanega plaaniks 11-11,2 kanti ajada.
Plaanid on suured aga eks näis mis tempos neid realiseerida suudan:):D
Seniks kõik nõuanded ja taruseterad oodatud!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
võtad praegusest kaanest 0,7 maha ja tuleb nagu tirtsti 10.5-10,8 surveaste kohe
kui peale liivapritsi liiva metalli seest korralikult kätte ei saa siis lähebki uuesti rooste varsti.
happekrunt pole kahjuks mingi ime asi.
rapla aeg on päris hea
kui peale liivapritsi liiva metalli seest korralikult kätte ei saa siis lähebki uuesti rooste varsti.
happekrunt pole kahjuks mingi ime asi.
rapla aeg on päris hea
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Pigem ikka Käina kardiraja aeg. Campil on seal meie masinad kihutanud. Vanadest teemadest saaks need ajad võrdluseks välja kaevata.olaaf kirjutas:
rapla aeg on päris hea
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Väike uuendus
Ette said soetatud uued pidurikettad ja klotsid. Vanad kettad olid väga läbi, paksus alla 8mm.
Uutele ketastele puurisin augud sisse, augud teeks järgmine kord väiksemad aga muidu jäi ok. Klotsideks Ferodo TAR96B, mis peaksid olema veidi pehmemad.
Soodsa pakkumise raames ostsin ka asfaldiveljed, Borbet T 15" ja 7,5" olid laiad vist. Rant ussitab, kuid selle saab peagi korda. Võibolla värvin ka valgeks, kindel veel pole.
Veljejooksud on nüüd olemas ja tuleb hakata korralike rehve peale ostma = suured väljaminekud Talveks kindlalt Continental Ice contact, 15" velgedele võibolla Hankook ventus prime 2, mis peaks suhteliselt hea hinna/kvaliteedi suhtega olema.
Pilt ka pooleliolevast lülitipaneelist, mis tänaseks praktiliselt valmis, puudu vaid paar lülitit.
Ette said soetatud uued pidurikettad ja klotsid. Vanad kettad olid väga läbi, paksus alla 8mm.
Uutele ketastele puurisin augud sisse, augud teeks järgmine kord väiksemad aga muidu jäi ok. Klotsideks Ferodo TAR96B, mis peaksid olema veidi pehmemad.
Soodsa pakkumise raames ostsin ka asfaldiveljed, Borbet T 15" ja 7,5" olid laiad vist. Rant ussitab, kuid selle saab peagi korda. Võibolla värvin ka valgeks, kindel veel pole.
Veljejooksud on nüüd olemas ja tuleb hakata korralike rehve peale ostma = suured väljaminekud Talveks kindlalt Continental Ice contact, 15" velgedele võibolla Hankook ventus prime 2, mis peaks suhteliselt hea hinna/kvaliteedi suhtega olema.
Pilt ka pooleliolevast lülitipaneelist, mis tänaseks praktiliselt valmis, puudu vaid paar lülitit.
Poolteist kuud möödas, teeks väikse uuenduse.
Vahepeal toimusid keretööd vol. 2
Apelsinikoore lihvisin maha, suuremad mõlgid pahteldasin täis ja roostekohad sai ka likvideeritud.
Seekord õnnestus ka värvimine paremini.
Külgedel jäi värv väga hea, kapottidel ja katusel on mõned kohad krobelised, kuid sellest pole hullu. Üldmulje on palju parem kui enne, värvi toon tuleb rohkem esile ja läigib ilusti. Peale värvimist läks peale ka vaha.
Mõned pildid ka...
Talveks on ka naelrehvid olemas, need lähevad siis 14" Lada 110 plekkvelgedele mille värvimine on käsil hetkel.
Varsti peaks saabuma ka uus summuti lõpupütt.
Kellel vedeleb kodus 21073 solex karbuss või 02 reduktorit siis olen avatud pakkumistele.
Vahepeal toimusid keretööd vol. 2
Apelsinikoore lihvisin maha, suuremad mõlgid pahteldasin täis ja roostekohad sai ka likvideeritud.
Seekord õnnestus ka värvimine paremini.
Külgedel jäi värv väga hea, kapottidel ja katusel on mõned kohad krobelised, kuid sellest pole hullu. Üldmulje on palju parem kui enne, värvi toon tuleb rohkem esile ja läigib ilusti. Peale värvimist läks peale ka vaha.
Mõned pildid ka...
Talveks on ka naelrehvid olemas, need lähevad siis 14" Lada 110 plekkvelgedele mille värvimine on käsil hetkel.
Varsti peaks saabuma ka uus summuti lõpupütt.
Kellel vedeleb kodus 21073 solex karbuss või 02 reduktorit siis olen avatud pakkumistele.
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Seletage mulle kui lollile, mis see silla ettepoole viimine umb. 16 mm annab? Muidu kõva projekt..Edu.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com