2105,teitur,1989
2105,teitur,1989
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105,teitur,1989
Otsustasin ka siiski oma masinast teema teha:)
Mitu aastat on talvel jääraja ääres tekkinud mõte üks siguli osta ja see aasta sai see nali siis ära tehtud. Auto sai ostetud aprillis.
Autoks siis algselt valge 2105 aastast 1989.
Mootoriks rihmaga 1.3l ja neljane kast.
Algupärasest seisukorrast palju pilte pole aga midagi siiski:
Üldiselt on kere tugev ja põhjas auke pole, kuid väljas oli palju pindmist roostet ja juhi ukseplekk oli mäda ning läks väljavahetamisele.
Alustuseks aitab, jätkan hiljem
Mitu aastat on talvel jääraja ääres tekkinud mõte üks siguli osta ja see aasta sai see nali siis ära tehtud. Auto sai ostetud aprillis.
Autoks siis algselt valge 2105 aastast 1989.
Mootoriks rihmaga 1.3l ja neljane kast.
Algupärasest seisukorrast palju pilte pole aga midagi siiski:
Üldiselt on kere tugev ja põhjas auke pole, kuid väljas oli palju pindmist roostet ja juhi ukseplekk oli mäda ning läks väljavahetamisele.
Alustuseks aitab, jätkan hiljem
Vahepeal on veidi arengut ka olnud.
Kellegil on aimu mis hinnaklassi uus esimene tuuleklaas jääda võib? Praegune klaas on kõvasti täkkeid täis ja madala päikesega ei näe eriti midagi.
Kaks korda olen proovinud tagaklaasi ka toonida aga siiani pole õnnestunud kahjuks. Odav 6€ rull kile ei taha üldse venida ja kortsud jäävad sisse:( Peab vist midagi kvaliteetsemat proovima.
Kellegil on aimu mis hinnaklassi uus esimene tuuleklaas jääda võib? Praegune klaas on kõvasti täkkeid täis ja madala päikesega ei näe eriti midagi.
Kaks korda olen proovinud tagaklaasi ka toonida aga siiani pole õnnestunud kahjuks. Odav 6€ rull kile ei taha üldse venida ja kortsud jäävad sisse:( Peab vist midagi kvaliteetsemat proovima.
- veixx1907
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
- Asukoht: harjumaa,maidla kula
- Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
- Kontakt:
Auto näeb sellise värviga päris kobe välja
Esimene klaas toonitud ülaservaga maksis minu mälu järgi veerennis 22.eur,mujal poodides ei oska öelda:puzzled
Tagumise klaasi toonimisel soovitaks ikka mingit paremat kilet ja ega ta niisama venigi. pead ikka kuumaõhupuhuriga kaasa aitama ja vaikselt siluma,vaata youtubest mõnda videot kus klaase toonitakse!
EDU!
Esimene klaas toonitud ülaservaga maksis minu mälu järgi veerennis 22.eur,mujal poodides ei oska öelda:puzzled
Tagumise klaasi toonimisel soovitaks ikka mingit paremat kilet ja ega ta niisama venigi. pead ikka kuumaõhupuhuriga kaasa aitama ja vaikselt siluma,vaata youtubest mõnda videot kus klaase toonitakse!
EDU!
7 seeria lada
Upitan teemat
Klaasi sain toonitud, abiks oli tulelakk. Antitiib värvitud ja küljes, stanged ka sama värvi. Nipet näpet väiksemaid asju veel tehtud.
Uued veljed ka värvitud. Varsti tahaks esiklaasi ja stanged ka külge saada, siis käiks ülevaatusel ära ja järgmise sammuna tulevad mootor ja sillad küljest ära. Sama mootor enam tagasi ei lähe.
Talveks tuleb masin valmis saada ja tööd on veel kõvasti.
Uus mootor valmis teha ja sisse sõita.
Sillad tugevdada ja värvida.
Taha torsendiffer.
Sportrool panna.
Korralikum summuti.
Velgede jaoks tikkpoldid.
Korralikud naelrehvid jne.
Küsiks veel, et kust poest Tallinnas saab sportrooli jaoks adapteri osta?
Klaasi sain toonitud, abiks oli tulelakk. Antitiib värvitud ja küljes, stanged ka sama värvi. Nipet näpet väiksemaid asju veel tehtud.
Uued veljed ka värvitud. Varsti tahaks esiklaasi ja stanged ka külge saada, siis käiks ülevaatusel ära ja järgmise sammuna tulevad mootor ja sillad küljest ära. Sama mootor enam tagasi ei lähe.
Talveks tuleb masin valmis saada ja tööd on veel kõvasti.
Uus mootor valmis teha ja sisse sõita.
Sillad tugevdada ja värvida.
Taha torsendiffer.
Sportrool panna.
Korralikum summuti.
Velgede jaoks tikkpoldid.
Korralikud naelrehvid jne.
Küsiks veel, et kust poest Tallinnas saab sportrooli jaoks adapteri osta?
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Mina lasin adapteri ise teha. Võtsin vana rooli südamiku koos nuudiga ja lasin selle keevitada kokku vastava metalliga. Lasin rooli järgi veel puurida augud ja keermestada need. Tuli küll raske, aga päris hea.teitur kirjutas: Küsiks veel, et kust poest Tallinnas saab sportrooli jaoks adapteri osta?
Juhul kui sa oled see, keda ma arvan, siis sinu tööjuures Kääri Tom tegi mulle selle 2 tunniga.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
To Jonx: arvasid täitsa õieti
Rooli vahetükki ei õnnestunud poest hankida, seega tuleb ise valmis teha.
Veerennis käisin klaasi vaatamas ja toonribaga klaas tõesti 22€ maksis, kuid see oli kasutatud ja kivitäkkega. Sai hoopis volga poest toodud, maksis 65€ kui kellegil seda infot peaks tarvis minema.
Nüüd on siis käes hetk, kui mootorist ka juttu tuleb:)
Sõbra käest sai hangitud 06 mootor, mis sai ka peatselt pulkadeks võetud. Siis oli vist märtsikuu ja välja nägi selline:
Peale laiali lammutamist läksid jupid vanni.
Targemate meestega sai veidi nõu peetud ja võtsin vastu otsuse mootor puurimisse saata. Silindrite mõõduks tuli 79,7mm, lisaks lasin ploki pealt 2,1mm maha lihvida. Tööd tehti Tõukuris.
Ka hooratas läbis väikse kergenduskuuri. Treitud foorumis leiduva joonise järgi ja kaaluvõiduks tuli 2,1kg.
Plokikaanes sai kanalid veidi viisakamaks freesitud. Vahetusse läksid klapid, juhtpuksid, vedrud, nookurid ja nukkvõll koos raami ning rattaga. Kaant on madalamaks lihvitud kokku 0,6mm minu arvestuse järgi.
Olaafi tehtud spikri järgi muutsin ka põlemiskambrit veidi. Ehk kukkus õieti välja?
Põlemiskambri ruumalaks jäi nüüd umbes 33-34 kuupcm.
Jätkub peagi...
Rooli vahetükki ei õnnestunud poest hankida, seega tuleb ise valmis teha.
Veerennis käisin klaasi vaatamas ja toonribaga klaas tõesti 22€ maksis, kuid see oli kasutatud ja kivitäkkega. Sai hoopis volga poest toodud, maksis 65€ kui kellegil seda infot peaks tarvis minema.
Nüüd on siis käes hetk, kui mootorist ka juttu tuleb:)
Sõbra käest sai hangitud 06 mootor, mis sai ka peatselt pulkadeks võetud. Siis oli vist märtsikuu ja välja nägi selline:
Peale laiali lammutamist läksid jupid vanni.
Targemate meestega sai veidi nõu peetud ja võtsin vastu otsuse mootor puurimisse saata. Silindrite mõõduks tuli 79,7mm, lisaks lasin ploki pealt 2,1mm maha lihvida. Tööd tehti Tõukuris.
Ka hooratas läbis väikse kergenduskuuri. Treitud foorumis leiduva joonise järgi ja kaaluvõiduks tuli 2,1kg.
Plokikaanes sai kanalid veidi viisakamaks freesitud. Vahetusse läksid klapid, juhtpuksid, vedrud, nookurid ja nukkvõll koos raami ning rattaga. Kaant on madalamaks lihvitud kokku 0,6mm minu arvestuse järgi.
Olaafi tehtud spikri järgi muutsin ka põlemiskambrit veidi. Ehk kukkus õieti välja?
Põlemiskambri ruumalaks jäi nüüd umbes 33-34 kuupcm.
Jätkub peagi...
Kuna klapid oleksid kolbidele pähe käima hakanud, tuli süvendeid kolbides veidi kohendada.
Edasine juba kokkuladumise vaev
Kollektorit sai ka natuke näpitud. Kahjuks pole suuri freese kanalite suurendamiseks, tuli läbi ajada lihtsamate vahenditega.
20mm tekstoliidist lisaflants.
Järgmiseks tuleb karbuss kokku panna ja siis võiks juba mootori ära vahetada
Edasine juba kokkuladumise vaev
Kollektorit sai ka natuke näpitud. Kahjuks pole suuri freese kanalite suurendamiseks, tuli läbi ajada lihtsamate vahenditega.
20mm tekstoliidist lisaflants.
Järgmiseks tuleb karbuss kokku panna ja siis võiks juba mootori ära vahetada
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Bloki sees olev katlakivi ja korrosioon hakkavad sind kiusama, ehk õnnestub nendest kuidagi enne kokkupanekut vabaneda!
Ehk targemad oskavad täpsemalt kirjutada, kuidas silindri seinalt selle kätte saab.
Teine asi mille eest hoiatan on bloki külmapunnid - pildil on kenasti ühte näha jahutuskanalist - need võivad ilusa rajapäeva kenasti tuksi keerata - eriti kui hakkab lekkima käigukasti poolne otsapunn - selle kiirkorras vahetamine on rajaääres täiesti välistatud!
Muidu päris paljulubav näeb välja asi
Ehk targemad oskavad täpsemalt kirjutada, kuidas silindri seinalt selle kätte saab.
Teine asi mille eest hoiatan on bloki külmapunnid - pildil on kenasti ühte näha jahutuskanalist - need võivad ilusa rajapäeva kenasti tuksi keerata - eriti kui hakkab lekkima käigukasti poolne otsapunn - selle kiirkorras vahetamine on rajaääres täiesti välistatud!
Muidu päris paljulubav näeb välja asi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Jõudu tarvisRLV kirjutas:Väntvõlli lihvima ei pidanud, saale järgi vähemalt tundub?
Mis kepsu, kolbi kasutad- palju lõtku puuriti ka?
Nukkvõll mingi äkilisem või...?
Jõudu ja loodame et kestab;)
Vänt läks sisse ilma lihvimata, saaled panin uued.
Keps originaal, kolbideks vene(samara trading?) tootja 05 kolvid.
Lõtku ma ei oska enam õelda, kuna seda kuskil kirjas ei ole ja peast ei mäleta. Niipalju ma tean, et lasin suurema lõtku teha, kui tänavaautodele tehakse. Pakist võetud kolvirõngad läksid sisse ilma lihvimata ja lõtk jäi 0,25mm.
Esimene mootor mis mul nii pulkadeks on käinud, ehk jääb tööle ka