21063, Mauri, 1983
21063, Mauri, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
- Asukoht: Tõrva
- Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant
21063, Mauri, 1983
Räägin ka enda ladast, mis on tehtud ja milline ta hetkel on.
Ostetud sai ta 2010 aasta sügisel 3000 krooni eest. Kui ta ostetud sai siis oli tal terve põhi uuesti keevitatud ja kõikvõimalikud kohad olid mingisuguse määrdega üle tehtud (vaibaalune, koopad jne), kerel koorus ainult värv ja kapotialune ei olnud kõpitsemist saanud.
Sai temaga siis ringi sõidetud kuni 2011 aasta kevadeni, siis jäi ta mõneks päevaks seisma kuna purunes gaasihoovastik katkiste mootoripatjade tõttu.
Ühel päeval siis hakkas lihtsalt igav ja tõin tööriistad auto juurde ja tulemuseks see, et autol mootor maas ja salong välja tõstetud ja mõned päevad hiljem lükkasime umbes neljakesi auto külje peale, et hakata põhja korrastama. Minu õnnetuseks oli auto põhi kõva ja palju ma keevitada ei saanud, mõne augukese leidsin. Keevitust oleks rohkem tollel hetkel harjutada tahtnud. Põhja puhastasin lahtisest mastiksist ära ja seejärel katsin põhja mastiksi kihiga, need tükid mis olid kõvasti kinni neid ei hakanud ma täiesti maha nühkima.
Kui see töö sai tehtud siis võtsin tagasilla käsile, vahetatud said kõik vardad ja külge läksid uued puksid ja poldid. Amordid said uued niva markeeringuga ja vedrudeks lõikamata ja tutikad 02 vedrud. Piduri torud said samuti kõik uued.
Nüüdseks kui auto sai ratastele tagasi siis sai hakatud esisilda tegema, vahetatud kõik puksid, vedrud jäid samad ja amordid ostsin kasutatud, šarniirid jäid samaks ainult said uut määret juurde. Sai lisatud ka topeltstabikas.
Pilt stabika kinnitustest, pilt on tehtud 2012 suvel.
Peale sillaremonti sai tehtud kapotialune ilusamaks, uus värv ja juppidele puhastus. Olin laisk ja ei võtnud mootorit lahti, vahetasin erinevaid väiksemaid tihendeid ja värvisin klapikambrikaane ja karteri ära, puhtaks sai ka mootor pestud.
Ja nii sõitsin temaga talvel rajal, salong tühi ja kooruv värv seljas.
2012 kevadel võtsin käsile kere ülemise osa. Uksed, tuled, klaasid kõik jutud said maha võetud ja sai hakatud rõõmsalt lihvima ja pahteldama.
Tõin enne keretööde alustamist ka autole doonori kõrvale, millelt sain peamised jupid: korralik roolikarp, korralik karburaator, viisakam sisu, korralikumad esiuksed ja veel nipet-näpet. Sellel ajal vahetasin ka klapisääre tihendid ja soveldasin klappe.
Pilti siis mõlemast autost, sinine on doonor.
Ja lõpuks sai ka auto värvitud! Piltidelt on näha kui huvitav "värvikamber" mul oli, ise ei kurda. Värvimise ajal olid tuled jms asjad eemaldatud!
Sai müramatte kokku otsitud..
Ja kokku laotud..
Lagi sai isegi päris hea, ainult tagumine osa jäi kergelt lainesse
Salongipoolt mäkerdasin samuti mastiksiga üle ja mäkerdasin kõikvõmalikud kohad kahurimäärdega üle.
Pagasiruumi on eelmise omaniku poolt paigaldatud raskused ja enda poolt on tehtud ülemised amordipoldid vahetatavaks (plaadi oleks võinud paremini välja lõigata, kui tagant järele mõelda...) ja lisasin ka toru rattakoobaste vahele, ei tea kas midagi selle toruga paremaks ka tegin aga vähemalt sai keevitust harjutatud natuke keerukamates kohtades.
Pilti ka tagant poolt põhja alt:
Kui ta seal varjuall oli siis vahetasin mootoril saaled, kolvirõngad ära.
Lõpuks kui auto kokku sai siis veeres ta varjualt välja.
Sõidetud on nüüdseks umbes 300km ja ka natuke kahju autole tehtud, aga pole hullu midagi, täiesti lihtsalt parandatav on kõik.
Hetke seisust mõned pildid:
Esimene parempoolne nurk on saanud kannatada pisut:
Salong on hetkel pisut määrdunud ja istmed väsinud, kunagi oleks soov soetada beežist nahast istmeid.
Pagasiruum on üsna tavaline..
Kannatada on saanud mõlemad tagumised poritiivad. Enne kevadet vahetama ei hakka.
Ja tagant pilt...
Autot ehitasin eesmärgiga, et rajal sõita ja vahest niisama mööda tänavaid sõita. Ja selline asi nagu "valmis asi" puudub, sest koguaeg leidub mida teha ja uuendada. Ehitusest oli muidu palju rohkem pilte, kuid eelmine kõvaketas andis täielikult otsad.
Loodetavasti pole teema vormistamisega probleeme ja kõik näevad pilte.
Ostetud sai ta 2010 aasta sügisel 3000 krooni eest. Kui ta ostetud sai siis oli tal terve põhi uuesti keevitatud ja kõikvõimalikud kohad olid mingisuguse määrdega üle tehtud (vaibaalune, koopad jne), kerel koorus ainult värv ja kapotialune ei olnud kõpitsemist saanud.
Sai temaga siis ringi sõidetud kuni 2011 aasta kevadeni, siis jäi ta mõneks päevaks seisma kuna purunes gaasihoovastik katkiste mootoripatjade tõttu.
Ühel päeval siis hakkas lihtsalt igav ja tõin tööriistad auto juurde ja tulemuseks see, et autol mootor maas ja salong välja tõstetud ja mõned päevad hiljem lükkasime umbes neljakesi auto külje peale, et hakata põhja korrastama. Minu õnnetuseks oli auto põhi kõva ja palju ma keevitada ei saanud, mõne augukese leidsin. Keevitust oleks rohkem tollel hetkel harjutada tahtnud. Põhja puhastasin lahtisest mastiksist ära ja seejärel katsin põhja mastiksi kihiga, need tükid mis olid kõvasti kinni neid ei hakanud ma täiesti maha nühkima.
Kui see töö sai tehtud siis võtsin tagasilla käsile, vahetatud said kõik vardad ja külge läksid uued puksid ja poldid. Amordid said uued niva markeeringuga ja vedrudeks lõikamata ja tutikad 02 vedrud. Piduri torud said samuti kõik uued.
Nüüdseks kui auto sai ratastele tagasi siis sai hakatud esisilda tegema, vahetatud kõik puksid, vedrud jäid samad ja amordid ostsin kasutatud, šarniirid jäid samaks ainult said uut määret juurde. Sai lisatud ka topeltstabikas.
Pilt stabika kinnitustest, pilt on tehtud 2012 suvel.
Peale sillaremonti sai tehtud kapotialune ilusamaks, uus värv ja juppidele puhastus. Olin laisk ja ei võtnud mootorit lahti, vahetasin erinevaid väiksemaid tihendeid ja värvisin klapikambrikaane ja karteri ära, puhtaks sai ka mootor pestud.
Ja nii sõitsin temaga talvel rajal, salong tühi ja kooruv värv seljas.
2012 kevadel võtsin käsile kere ülemise osa. Uksed, tuled, klaasid kõik jutud said maha võetud ja sai hakatud rõõmsalt lihvima ja pahteldama.
Tõin enne keretööde alustamist ka autole doonori kõrvale, millelt sain peamised jupid: korralik roolikarp, korralik karburaator, viisakam sisu, korralikumad esiuksed ja veel nipet-näpet. Sellel ajal vahetasin ka klapisääre tihendid ja soveldasin klappe.
Pilti siis mõlemast autost, sinine on doonor.
Ja lõpuks sai ka auto värvitud! Piltidelt on näha kui huvitav "värvikamber" mul oli, ise ei kurda. Värvimise ajal olid tuled jms asjad eemaldatud!
Sai müramatte kokku otsitud..
Ja kokku laotud..
Lagi sai isegi päris hea, ainult tagumine osa jäi kergelt lainesse
Salongipoolt mäkerdasin samuti mastiksiga üle ja mäkerdasin kõikvõmalikud kohad kahurimäärdega üle.
Pagasiruumi on eelmise omaniku poolt paigaldatud raskused ja enda poolt on tehtud ülemised amordipoldid vahetatavaks (plaadi oleks võinud paremini välja lõigata, kui tagant järele mõelda...) ja lisasin ka toru rattakoobaste vahele, ei tea kas midagi selle toruga paremaks ka tegin aga vähemalt sai keevitust harjutatud natuke keerukamates kohtades.
Pilti ka tagant poolt põhja alt:
Kui ta seal varjuall oli siis vahetasin mootoril saaled, kolvirõngad ära.
Lõpuks kui auto kokku sai siis veeres ta varjualt välja.
Sõidetud on nüüdseks umbes 300km ja ka natuke kahju autole tehtud, aga pole hullu midagi, täiesti lihtsalt parandatav on kõik.
Hetke seisust mõned pildid:
Esimene parempoolne nurk on saanud kannatada pisut:
Salong on hetkel pisut määrdunud ja istmed väsinud, kunagi oleks soov soetada beežist nahast istmeid.
Pagasiruum on üsna tavaline..
Kannatada on saanud mõlemad tagumised poritiivad. Enne kevadet vahetama ei hakka.
Ja tagant pilt...
Autot ehitasin eesmärgiga, et rajal sõita ja vahest niisama mööda tänavaid sõita. Ja selline asi nagu "valmis asi" puudub, sest koguaeg leidub mida teha ja uuendada. Ehitusest oli muidu palju rohkem pilte, kuid eelmine kõvaketas andis täielikult otsad.
Loodetavasti pole teema vormistamisega probleeme ja kõik näevad pilte.
-
mMauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27 Jaan 2013 18:12
- Asukoht: Tõrva
- Autod: 21063, 200sx s13, 318 e36, XJ6, Golf 2, A4 B5 avant
Tänan heade sõnade eest!
Natuke uuendust ka siis.
Sai välja otsitud karterikaitse ja ka kinnitatud. Sillatalale keevitasin uued mutrid peale, et saaks poltidega kinni keerata.
Leidsin vanaraua hunnikust ka ühe tagumise stange, keevitasin uued kinnitused ja panin külge, ajutine värk, talveks ei taha eriti korralikku stanget sinna soetada.
Mõned päevad tagasi tekkis ka kolin mootoris ja põhjuseks oli katkine ketileevendi. Vedas sellega, et leevendi oli kuidagi ketile jäänud ja karterisse ta ei kukkunud.
Et alumine ketileevendi kinnitus ei kukuks karterisse polti ära keerates, selleks tegin kiirelt traadist sellise jubina:
Leidsin oma varuosade riiulist ühe plastmassist ketileevendi ja peale ma ta ka keerasin
Unustasin ka alguses mainida, et mootor on 03 oma ja käigukast 4 käiguline.
Natuke uuendust ka siis.
Sai välja otsitud karterikaitse ja ka kinnitatud. Sillatalale keevitasin uued mutrid peale, et saaks poltidega kinni keerata.
Leidsin vanaraua hunnikust ka ühe tagumise stange, keevitasin uued kinnitused ja panin külge, ajutine värk, talveks ei taha eriti korralikku stanget sinna soetada.
Mõned päevad tagasi tekkis ka kolin mootoris ja põhjuseks oli katkine ketileevendi. Vedas sellega, et leevendi oli kuidagi ketile jäänud ja karterisse ta ei kukkunud.
Et alumine ketileevendi kinnitus ei kukuks karterisse polti ära keerates, selleks tegin kiirelt traadist sellise jubina:
Leidsin oma varuosade riiulist ühe plastmassist ketileevendi ja peale ma ta ka keerasin
Unustasin ka alguses mainida, et mootor on 03 oma ja käigukast 4 käiguline.