21011, IngmarSid, 1980
21011, IngmarSid, 1980
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
21011, IngmarSid, 1980
Tere
Lisan oma auto ka. Mõneti on tegemist enda võõraste sulgedega ehtimisega, kuid samas olen autot ka ise edasi arendanud. Auto lubasin endale sünnipäeva kingiks juunis 2010. Ostsin ta kasutaja Nymmik käest. Tema on ka masina disaini autor. Välimusest olen nii palju muutnud, et asendasin kerevärvi kapoti mattmustaga. Lisaks vahetasin autol amordid, taha said Bilstein B4 ja ette vene helikoteritehase sportamordid. Juhitavus muutus kohe oluliselt paremaks. Autot olen kasutanud pidevalt nii igapäeva sõidukina kui jää- ja kumeradadel nii võistlustel kui ka treeningutel. Pikka aega kasutas masinat oma sõitudeks ka minu ema, kes jäi nii auto kui ka selllele langeva positiivse tähelepanuga väga rahule. Jääradadel sõitmiseks lubasin 2011 jaanuaris Nokia hkpl 7 rehvid ja Lancia 14 tolli valuveljed. Talvel 2012/2013 muutused: tagasild sai 4.44 ülekande ja ketasluku, jämedad suurte puksidega vardad, madalamd vedrus ja Bilstein B6 amordid, esisild sai lühikesed käändmikud ja B6 amordid. Ette poole viidud sillatala oli juba Nymmiku poolt lisatud. Lisaks ostsin juurde ühed 13 tollised Itaalia päritolu valuveljed ja tänaval sõitmiseks liimitud naeltega Vallai H1 rehvid. Tuleviku plaanidest: kevadel 2013 oleks tarvis tähelepanu pöörata auto kerele, uksed ja tiivad kisuvad vägisi rooste, kandev kere püsib õnneks hea. Selle auto puhul on olnud mulle palju rõõmu ja lusti nii tänaval kui ka rajal.
Lisan oma auto ka. Mõneti on tegemist enda võõraste sulgedega ehtimisega, kuid samas olen autot ka ise edasi arendanud. Auto lubasin endale sünnipäeva kingiks juunis 2010. Ostsin ta kasutaja Nymmik käest. Tema on ka masina disaini autor. Välimusest olen nii palju muutnud, et asendasin kerevärvi kapoti mattmustaga. Lisaks vahetasin autol amordid, taha said Bilstein B4 ja ette vene helikoteritehase sportamordid. Juhitavus muutus kohe oluliselt paremaks. Autot olen kasutanud pidevalt nii igapäeva sõidukina kui jää- ja kumeradadel nii võistlustel kui ka treeningutel. Pikka aega kasutas masinat oma sõitudeks ka minu ema, kes jäi nii auto kui ka selllele langeva positiivse tähelepanuga väga rahule. Jääradadel sõitmiseks lubasin 2011 jaanuaris Nokia hkpl 7 rehvid ja Lancia 14 tolli valuveljed. Talvel 2012/2013 muutused: tagasild sai 4.44 ülekande ja ketasluku, jämedad suurte puksidega vardad, madalamd vedrus ja Bilstein B6 amordid, esisild sai lühikesed käändmikud ja B6 amordid. Ette poole viidud sillatala oli juba Nymmiku poolt lisatud. Lisaks ostsin juurde ühed 13 tollised Itaalia päritolu valuveljed ja tänaval sõitmiseks liimitud naeltega Vallai H1 rehvid. Tuleviku plaanidest: kevadel 2013 oleks tarvis tähelepanu pöörata auto kerele, uksed ja tiivad kisuvad vägisi rooste, kandev kere püsib õnneks hea. Selle auto puhul on olnud mulle palju rõõmu ja lusti nii tänaval kui ka rajal.
overkill is just about enough
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Tore näha et mu endine armuke ikka tegus veel on
Kere kaebas juba tähelepanu minu käes, sest kõige siledamal kohal olid rooste pesad.
Kuna ma uue masina kallal läksin lihtsamat teed pidi siis on kaks samasugust masinat erinevas värvi gammas.
Ega ma kindel pole et see genekas Mondeo oma oli, kuid meenub nii.
Edu autoga, kindlasti jälgin nüüd seda teemat
Kere kaebas juba tähelepanu minu käes, sest kõige siledamal kohal olid rooste pesad.
Kuna ma uue masina kallal läksin lihtsamat teed pidi siis on kaks samasugust masinat erinevas värvi gammas.
Ega ma kindel pole et see genekas Mondeo oma oli, kuid meenub nii.
Edu autoga, kindlasti jälgin nüüd seda teemat
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Eile käisin ülevaatusel. Algul oli onu küllaltki skeptiline, uuris kas see masin ei peaks olema arvel mitmevärvilisena ja kas see sportrool seal ikka peab olema. Aga asja uurides jõudis tõdemusele, et tegelikult on ju masin päris heas korras. Esimese korraga siiski päris ei trehvanud, alumised žarniirid tahtsid vahetust. Küll aga sain kõvasti kiita heade pidurite ja suurepäraste tulemuste üle summutitorust. Täna lähen vormistan asja lõpuni.
Neljapäeval ootab autot ees Pihkva sõit.
Nymmikule: see et kaks üheugust masinat on, on igati tore, eriti äge oleks kui kuskil trehvaks ja saaks need kaks masinat ühe pildi peale
Neljapäeval ootab autot ees Pihkva sõit.
Nymmikule: see et kaks üheugust masinat on, on igati tore, eriti äge oleks kui kuskil trehvaks ja saaks need kaks masinat ühe pildi peale
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
žarniirid vahetatud (sigullale on jupid ikka lõbusa hinnaga), ülevaatus läbitud.
Käidud ka Pihkvas ja ekskurseeritud Petserimaal. Tuleb tõdeda, et nullseitsmeid ja nullkuusi liigub ida naabri juures suurtes kogustes, aga kopikatega on väga kitsas neil igapäeva liikluses.
Käidud ka Pihkvas ja ekskurseeritud Petserimaal. Tuleb tõdeda, et nullseitsmeid ja nullkuusi liigub ida naabri juures suurtes kogustes, aga kopikatega on väga kitsas neil igapäeva liikluses.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Tundub, et ees ootab mootori värskenduskuur. Õlirõhk on jäänud väga madalaks. Mõistus nagu ütleks, et tasub asi enne lahti võtta kui juppe hakkab lendama. Lähitulevikus tuleb see töö ette võtta. Kahjuks jäävad nüüd mõned viimased selle aasta plaanitud lume ja jääraja sõidud vist ära . Aga pole miskit teha. Tuleb teha uus ja parem mootor
overkill is just about enough
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
Madal õlirõhk piinas ka minu punast kuni tänaseni. Mul oli kepsukolks sees, aga tolle saime korda ja selle remondi käigus värskendasime õli pumpa, karterit (mis oli vastu õli pumpa mille tõttu ei suutnud pump imeda) ja saigi lõpuks asi ilusti korda. Sul ehk ka karter paugu saanud?! Või on saaled väsind. Plast tiibu pole jõudnud veel vaadata, et mida mul on, aga eks annan siin teemas teada. Ilmatsalu jääb ära, nagu aru sain?!
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Täna proovin veel külge Autometer õlirõhu näidikut, siis selgus majas.
Autol on jah 06 mootor, seda ei raatsi nagu juppeks lasta. Mõte on seda 06 mootorit remontida ja proovida ka natuke teravamaks teha. Et masin päris seisma ei jää on plaanis 06 mootori tegemise ajaks vahele pista mingi teine mootor. Kahjuks on riiulist kõik sigulla motoorid otsa saanud, seega tuleb otsida üks tagavara mootor.
Autol on jah 06 mootor, seda ei raatsi nagu juppeks lasta. Mõte on seda 06 mootorit remontida ja proovida ka natuke teravamaks teha. Et masin päris seisma ei jää on plaanis 06 mootori tegemise ajaks vahele pista mingi teine mootor. Kahjuks on riiulist kõik sigulla motoorid otsa saanud, seega tuleb otsida üks tagavara mootor.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Sai vist natuke vara paanitsetud. Panin külge Autometeri elektrilise õlirõhunäidiku. Õlirõhk on ca 2000 rpm juures 25 psid ehk 1,7 bar, 5000 rpm juures oli 50 psid ehk 3,4 bar. Päris tühikäigul kukub madalale, aga gaasivajutusel kell reageerib kiiremini kui tahomeeter . Seega võib veel sõitu teha küll.
Koos Sansaga pingutasime ka mootoriketi ära. Väga kenasti ja puhtalt hakkas käima.
Koos Sansaga pingutasime ka mootoriketi ära. Väga kenasti ja puhtalt hakkas käima.
overkill is just about enough
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Manuaal ütles, et sooja ilmaga võib tühikäigul (800-900rpm) tuli vilkuda - so 0,5-0,6 baari..
Ise olen nooruspõlves väga pikalt sõitnud mootoriga, millel alla 2000 rpm tuli pidevalt põles ning 4000 peal oli 1,5bar õlirõhku - kuna õli oli korralik siis pidas kuni remondini kenasti vastu.
Viga oli kulunud jaoturvõllis ja nukkvõlli raamis... Need sai vahetatud siis tõusis õlirõhk 3 baari pööretel..
Ise olen nooruspõlves väga pikalt sõitnud mootoriga, millel alla 2000 rpm tuli pidevalt põles ning 4000 peal oli 1,5bar õlirõhku - kuna õli oli korralik siis pidas kuni remondini kenasti vastu.
Viga oli kulunud jaoturvõllis ja nukkvõlli raamis... Need sai vahetatud siis tõusis õlirõhk 3 baari pööretel..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
sSm.Molotov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 07 Nov 2010 19:21
- Asukoht: Elva
- Autod: 2101, 2103 ...
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Huvitav seik rubriigist maaailm on ikka väike.
nimelt käisin üks õhtu endale uut juhi ust ostmas. Tuli välja, et müüjaks oli mu kunagise klassivenna isa. Kunagi 13 aastat tagasi andsin klassivennale oma esimese sigulii 1600 mootori, millel keps pooleks läks. Nemad lasid vennaga mootori ära remontida. See mootor seisis siiani remonditud kujul garages. Nii sain endale lubada tagavara 1600 mootori.
nimelt käisin üks õhtu endale uut juhi ust ostmas. Tuli välja, et müüjaks oli mu kunagise klassivenna isa. Kunagi 13 aastat tagasi andsin klassivennale oma esimese sigulii 1600 mootori, millel keps pooleks läks. Nemad lasid vennaga mootori ära remontida. See mootor seisis siiani remonditud kujul garages. Nii sain endale lubada tagavara 1600 mootori.
overkill is just about enough