2106, Ryntsi, 1988
2106, Ryntsi, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2106, Ryntsi, 1988
Nonii, otsustasin ka siiski teha enda autost siia teema. Sai eelmine nädal ostetud omale 21063 Sl, plaaniga sõitma hakata igapäeva sõite ning lisaks ka jäärada ja rahvarallisid.. autoga koju jõudes ja järgmine päev teda lähemalt uurides ei tahaks temaga kohe üldse ralli sõita, kuna auto on lihtsalt niivõrd originaalis ja sisuliselt ilma roosteta (ainus pisike koht pinnapealse roostega paremal esimesel tiival) ning siinseal pintsliga värviparandusi. Läbisõidu näidik näitab 37 tuhat ning mõni kopikas peale. Ülevaatuselt läks auto läbi täielikult puhta lehega - 0 viga. Co mõõduks tuli 0,1, ülevaataja aga ütles seepeale, et tahaks näha siin vähemalt arvu 1,0. Eelnevalt oli auto olnud taadi käsutuses, kes temaga talvel liigelnud pole. Sisu on ka 5+ millel on katted peal. Põhja all roostet nii imelik kui see ka poleks EI esine. Egas siis midagi, mõtlen veel auto eluolude üle, kas hakkan ralli sõitma temaga või mitte. Kostitan teid praegu mõne pildiga ning annan ülevaate tulevatest töödest tema kallal.
Pildid järgmisel päeval peale toomist:
Praeguseks tehtud tööd:
Puhastatud ja kasitud seest
Paigaldasin Monte Carlo vanakooli sportrooli, sest originaaliga minu närv sõitmist vastu ei pea, see makaron kaob lihtsalt kätte ära.
Väljast veidike puhastatud ning ka kapoti alt.
Ülevaatus, kindlustus tehtud
Kapotiluku ajam õlitatud (algul ei tahtnud kohe üldse õigesti töödata).
Tagumise ukse lukk õlitatud.
Vaikselt nokitsen ja hoolitsen, peagi tulevad korraliku kaameraga tehtud korralikud pildid !
Rünno.
Pildid järgmisel päeval peale toomist:
Praeguseks tehtud tööd:
Puhastatud ja kasitud seest
Paigaldasin Monte Carlo vanakooli sportrooli, sest originaaliga minu närv sõitmist vastu ei pea, see makaron kaob lihtsalt kätte ära.
Väljast veidike puhastatud ning ka kapoti alt.
Ülevaatus, kindlustus tehtud
Kapotiluku ajam õlitatud (algul ei tahtnud kohe üldse õigesti töödata).
Tagumise ukse lukk õlitatud.
Vaikselt nokitsen ja hoolitsen, peagi tulevad korraliku kaameraga tehtud korralikud pildid !
Rünno.
- Fortran
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 57
- Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
- Asukoht: https://t.me/pump_upp
- Autod: VAZ 21013
- Kontakt:
Loodan, et teema autor jõuab otsusele rallit mitte sõita!
Hoolimata ekspluateerimisest tasuks investeerida kerehooldusesse/roostetõrjesse, seda ilmtingimata olukorras, kus autot kasutatakse talvisel perioodil. Põhi, karbiservad, uksevahed ... Muul juhul ei jää sellest (eeldatavasti) originaalseisust varsti midagi alles.
Edu!
Hoolimata ekspluateerimisest tasuks investeerida kerehooldusesse/roostetõrjesse, seda ilmtingimata olukorras, kus autot kasutatakse talvisel perioodil. Põhi, karbiservad, uksevahed ... Muul juhul ei jää sellest (eeldatavasti) originaalseisust varsti midagi alles.
Edu!
Tänud Muki ja Fortran. Olen siin õhtu otsa pingsalt mõelnud selle rahvarallide ja jääradade peale, usun et teen selle autoga siin paar jääraja sõitu vaikselt ära, viimast autost võtma ei hakka ja kevadel lasen pesulas korraliku põhja pesu teha, soolast puhtaks teise ja arvan et jätan ta siiski tänava autoks.. selliseks viisakaks originaaliks. Aia taga seisab üks paljaks roogitud kopika kere, mis on küll üsna mäda juba.. aga vast saakski keretöid harjutada ja üks rallikrossi auto teha, millega saab ka ühissõite teha.
Raplamaa siksaatori mehed, võiks väikse tutvumis õhtu teha autodega ja koguneda mingi aeg kusagil.?
Raplamaa siksaatori mehed, võiks väikse tutvumis õhtu teha autodega ja koguneda mingi aeg kusagil.?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ilus, proovi ikka hoida terve ja orginaalina.
Lihtsam on hoida puhtana, kui pesta puhtaks soolast.
Oeh.. lubadusi ma ikka pidada ei oska, uusi pilte pannud ma ei ole ja tegemistest ka rääkinud pole.
Igatahes, auto jääb siiski motospordiks ja seda on ta ka igati õigustanud. See, et ta korralik ja originaal on.. ei tasu selle üle vinguda, praegu on müügis päris mitu sama korraliku 06-te ja pealegi on ka aasta üsna uus. Tean mis on rariteet ja mis on uunikum, selles osas oskan väärtustada ja teha õiged otsuseid, seega sai selle lada puhul tehtud otsus õiglaselt.
Niisiis hetkel tehtud töödest on auto korralikult puhastatud, sisse pandud uhiuued Norma traksid mõlemile istmele, vahetatud käigukastis ja tagasillas õlid, hooldatud mootori poolt ja muud nipet näpet, auto on oma parimas konditsioonis. Ahjaa.. alla sai ka soetatud uued Continental ice contact rehvid.
Olen teinud temaga praeguseks 5 jääraja sõitu, millest 2 on toonud ka kogunisti 2.koha karikad ! Ühes sõidus oleks saavutanud ka üsna hea aja, kuid paraku ajasõidus tuli üks puhas enda sõiduviga sisse.
Tuleva nädalavahetuse jääraja sõidud jätan vist vahele ning panustan ülejärgmisele nädalavahetusele. Üritan tuua veel ühe karika koju ja siis võib olla selle hooaja lõpuga rahul. Mainin siia juurde ka, et jääraja sõitmisega tegelen esmakordselt oma elus üldse. Järgmiseks talve hooajaks luban, et auto saab nii palju täiustatud veermiku ja tehnika poolelt, et suudan karikaid juba rohkem koju tuua.
Varsti aga on mul kodus Niva mootor, mida hakkame arendama ja veidi "kangemaks" täiustama. Siis tuleb juba järjekordne uuendus teemale.
Küsimused, kiitused, laitused on igatu oodatud!
Igatahes, auto jääb siiski motospordiks ja seda on ta ka igati õigustanud. See, et ta korralik ja originaal on.. ei tasu selle üle vinguda, praegu on müügis päris mitu sama korraliku 06-te ja pealegi on ka aasta üsna uus. Tean mis on rariteet ja mis on uunikum, selles osas oskan väärtustada ja teha õiged otsuseid, seega sai selle lada puhul tehtud otsus õiglaselt.
Niisiis hetkel tehtud töödest on auto korralikult puhastatud, sisse pandud uhiuued Norma traksid mõlemile istmele, vahetatud käigukastis ja tagasillas õlid, hooldatud mootori poolt ja muud nipet näpet, auto on oma parimas konditsioonis. Ahjaa.. alla sai ka soetatud uued Continental ice contact rehvid.
Olen teinud temaga praeguseks 5 jääraja sõitu, millest 2 on toonud ka kogunisti 2.koha karikad ! Ühes sõidus oleks saavutanud ka üsna hea aja, kuid paraku ajasõidus tuli üks puhas enda sõiduviga sisse.
Tuleva nädalavahetuse jääraja sõidud jätan vist vahele ning panustan ülejärgmisele nädalavahetusele. Üritan tuua veel ühe karika koju ja siis võib olla selle hooaja lõpuga rahul. Mainin siia juurde ka, et jääraja sõitmisega tegelen esmakordselt oma elus üldse. Järgmiseks talve hooajaks luban, et auto saab nii palju täiustatud veermiku ja tehnika poolelt, et suudan karikaid juba rohkem koju tuua.
Varsti aga on mul kodus Niva mootor, mida hakkame arendama ja veidi "kangemaks" täiustama. Siis tuleb juba järjekordne uuendus teemale.
Küsimused, kiitused, laitused on igatu oodatud!
Eile oli jälle Ladaklubi rajal esindatud..
Enda autole ei ole veel jõudnud kleebist taha aknale panna, kuid varsti on see olemas. Aegasid tegime ka häid, Siim oli üldkokkuvõttes viiendal kohal 20 võistleja seas ja minu koht jäi kolmandaks. Tegelikuses oleks olnud mu koht teine, kuna stardis jooksis mingi tölpa auto eest läbi ja ca 2 seki läks kaduma kinni pidurdamisega, ei riskinud enam uue stardi võtuga ka.. teise kohaga jäi vahe 7 sajandiku. Aga mis need oleksid enam ikka maksavad.
Nüüd aga tuleb vist üks võistlus veel, kus osalen ja peale seda tuleb autole kõva arendus, võimsama mootori ja väljalaske näol, kuna praeguse mootoriga on kolmanda käiguga jäärajal minek üsna nadi ja no mis ma siis veel suvel teen.. Lisaks ka järgmiseks aastaks poltpuur, mille saab vajadusel eemaldada. Auto jääb sama viisakaks oma olemuselt nagu ta seda on. Tagumiselt tiivalt tuleb mõlk ainult eemaldada. Lisaks tuleb ka sildades väikene arendus, kuid sellest juba hiljem. Ahja, ka originaal kaitsmed ei kõlba kusagile, need ehitame plii kaitsmetele üle.
Praeguseks tehtud tööd:
Vasakpoolne ülemine sarniir vahetatud
Soojendusradikas puhastatud ning soojendusmootor puhastatud.
Käidud sillastendis.
Nipetnäpet asju veel, igatahes tehnika on ideaalselt toiminud.
Siit pildilt saate ka uudistada, mis kuradi värviparandusi vana omaniku poolt on autole tehtud.. pilditöötlusega tuleb kõik kole välja.
Enda autole ei ole veel jõudnud kleebist taha aknale panna, kuid varsti on see olemas. Aegasid tegime ka häid, Siim oli üldkokkuvõttes viiendal kohal 20 võistleja seas ja minu koht jäi kolmandaks. Tegelikuses oleks olnud mu koht teine, kuna stardis jooksis mingi tölpa auto eest läbi ja ca 2 seki läks kaduma kinni pidurdamisega, ei riskinud enam uue stardi võtuga ka.. teise kohaga jäi vahe 7 sajandiku. Aga mis need oleksid enam ikka maksavad.
Nüüd aga tuleb vist üks võistlus veel, kus osalen ja peale seda tuleb autole kõva arendus, võimsama mootori ja väljalaske näol, kuna praeguse mootoriga on kolmanda käiguga jäärajal minek üsna nadi ja no mis ma siis veel suvel teen.. Lisaks ka järgmiseks aastaks poltpuur, mille saab vajadusel eemaldada. Auto jääb sama viisakaks oma olemuselt nagu ta seda on. Tagumiselt tiivalt tuleb mõlk ainult eemaldada. Lisaks tuleb ka sildades väikene arendus, kuid sellest juba hiljem. Ahja, ka originaal kaitsmed ei kõlba kusagile, need ehitame plii kaitsmetele üle.
Praeguseks tehtud tööd:
Vasakpoolne ülemine sarniir vahetatud
Soojendusradikas puhastatud ning soojendusmootor puhastatud.
Käidud sillastendis.
Nipetnäpet asju veel, igatahes tehnika on ideaalselt toiminud.
Siit pildilt saate ka uudistada, mis kuradi värviparandusi vana omaniku poolt on autole tehtud.. pilditöötlusega tuleb kõik kole välja.
Tõsisematel radadel pole tõesti erilisi esiotsa tulemusi olnud, kuna on tulnud väikseid viperusi sisse. Lisaks ei ole ka sillaraskusi ja muud nagu mõnel mehel esiotsas. Ei lase ennast nendest heidutada ja viimasel valgu sõidul üritan endast parima anda. Võistlustel jäärada sõidan alles teist kuud. Varasemalt olen esiveolisega veidi kätt harjutanud kunagi. Peaks vast praeguste tulemustega rahule jääma.
Qunts, kui ei eksi sõidad selle sinise tagaveolise ladaga, millel kollased kirjad tagatiibadel?
Qunts, kui ei eksi sõidad selle sinise tagaveolise ladaga, millel kollased kirjad tagatiibadel?
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Vaata et sa nende vöödega autot niplisse ei aja...muidu istud elu aeg toolis. Eelkõige sellised vööd mõeldud ikka puuriga autodele. Tavalise 3-punkti vööga jääb kehale liikumisruumi ning sa ei pruugi kaela murda. 4-punkti vööga kehale sellist liikumisruumi ei jää ning katuse sissevajumise korral võid omal kenast seal kaelas asju murda...
Stern, selles on Sul täitsa õigus ning olen ka ise sellele mõelnud. Varsti peaksin kätte saama ka poltpuuri mis autosse sisse läheb ja siis peaks selle mure suurem osa lahendatud olema.
Küll aga sai jääraja hooaeg Valgus lõpetatud, kus üritasin teha võimalikult puhast sõitu ning hoida head trajektori - kokkuvõtteks saab öelda, et auto tuleb järgmisel hooajal panna kiiremini kurvist väljuma. Mõningad plaanid on selleks juba olemas.
Siit aga küsimus, kas tuleb sigulli mehi ka ECC tuningu korraldatavale treening päevale Rapla kardirajale?
Info siit:
Küll aga sai jääraja hooaeg Valgus lõpetatud, kus üritasin teha võimalikult puhast sõitu ning hoida head trajektori - kokkuvõtteks saab öelda, et auto tuleb järgmisel hooajal panna kiiremini kurvist väljuma. Mõningad plaanid on selleks juba olemas.
Siit aga küsimus, kas tuleb sigulli mehi ka ECC tuningu korraldatavale treening päevale Rapla kardirajale?
Info siit:
Topelt post aga mis seal siis ikka..
Täna soetasin endisest rallikrossi kopikast omale Vihuri puuri, mida on vist täiustatud peakaare sees oleva ristiga ja esimeste kaarte lisa torudega. Vihuril endal vist sellist konstruktsiooni puuril polnud. Väidetavalt olevat olnud täitsa EAL-i kaardiga auto. Lisaks veel selle küljest ka topelt stabikas ja karterikaitse. Äkki on olnud siinsetest olijatest isegi kellegi endises autos see või teab rääkida konkreetse puuri kohta midagi? Kopikas ise oli kollast värvi, väga kergeks lõigutud igatepidi, pleksi klaasid, karksi iste jms, millest see puur tuli.
Täna soetasin endisest rallikrossi kopikast omale Vihuri puuri, mida on vist täiustatud peakaare sees oleva ristiga ja esimeste kaarte lisa torudega. Vihuril endal vist sellist konstruktsiooni puuril polnud. Väidetavalt olevat olnud täitsa EAL-i kaardiga auto. Lisaks veel selle küljest ka topelt stabikas ja karterikaitse. Äkki on olnud siinsetest olijatest isegi kellegi endises autos see või teab rääkida konkreetse puuri kohta midagi? Kopikas ise oli kollast värvi, väga kergeks lõigutud igatepidi, pleksi klaasid, karksi iste jms, millest see puur tuli.