2103, OliverO, 1974
2103, OliverO, 1974
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lõpptulemus enne võistlus siis selline.
Laitses päeva algus küllalt kesiselt. Kvalifikatsioonis 13.aeg, millega tegelikkult jäin isegi rahule kuigi esimesele kaotust pea 2 sekundit, ent võistlejaid oli 31.
Esimeses sõidus andis käigukast saba ning kolmas käik kadus, mis oli sellel rajal ka põhikäik. Asusime käigukasti vahetama ning kusagil 10 minutit jäi puudu, et oleks oma starti veel jõudnud ja seega jäi teine sõit minu jaoks vahele. Põhimõtteliselt oli sellega kogu päev rikutud ning lootust A ja B finaali saada enam polnud. Kolmandas sõidus suutsin veel spinni teha ning seegi kärpis veel lootusi. C-finaalis, kus võitlus käib viimase top10 vahel, esimeses sõidus murdus velje südamik ning kaotasin parempoolse esimese ratta ning pidin sõidu katkestama. Teised C-finaali sõidud kulgesid plaanipäraselt. Kus jäin mõlemad korrad teiseks Täpset kohta, kus 31.võistleja seast platseerusin veel ei teagi.
Laitses päeva algus küllalt kesiselt. Kvalifikatsioonis 13.aeg, millega tegelikkult jäin isegi rahule kuigi esimesele kaotust pea 2 sekundit, ent võistlejaid oli 31.
Esimeses sõidus andis käigukast saba ning kolmas käik kadus, mis oli sellel rajal ka põhikäik. Asusime käigukasti vahetama ning kusagil 10 minutit jäi puudu, et oleks oma starti veel jõudnud ja seega jäi teine sõit minu jaoks vahele. Põhimõtteliselt oli sellega kogu päev rikutud ning lootust A ja B finaali saada enam polnud. Kolmandas sõidus suutsin veel spinni teha ning seegi kärpis veel lootusi. C-finaalis, kus võitlus käib viimase top10 vahel, esimeses sõidus murdus velje südamik ning kaotasin parempoolse esimese ratta ning pidin sõidu katkestama. Teised C-finaali sõidud kulgesid plaanipäraselt. Kus jäin mõlemad korrad teiseks Täpset kohta, kus 31.võistleja seast platseerusin veel ei teagi.
Talvehooaeg on juba alanud ning enne seda sai auto kiirelt üle käidud. Said tehtud mõningad uued täiustused auto juures. Ühel suvistest etappidest purunes auto tagasild ning seetõttu oli vaja see uus ehitada. Seejuures kasutasime uut sillatala ning otsustasime katsetada ka ketaspidureid ning Watt's Linki. Kettad ja supportid pärinevad 2108lt. Käsipidur sai nüüd ka hüdrauliline.
Enne etappi autot testima ei jõudnud, seetõttu pidi leppima 9. kohaga 15. võistleja seast. Esinesid mõningad probleemid piduritega, nimelt pedaal võttis liiga põhjast ning kui pidurdas siis toimisid tagumised pidurid justkui käsipidurina. Järgmiseks etapiks on ehitamisel ka pidurite regulaator, millega peaks siis pidurite tasakaalu saama muuta.
Esimeses eelsõidud ilmnes ka see, et miskipärast on auto esisillas lahkujooks ning see muutis auto väga raskesti juhitavaks ning oli tükk tegu et autot sirgena hoida.
Mootoris kasutasin ka kergemat hooratast, mis muutis mootri gaasitundlikuse minu jaoks harjumatuks ja liiga erksaks. Esialgu veel hooratast vahetama ei hakka vaid proovime veidike teise suurusega drosselklappidega karburaatorit.
Reedel peaks saama autoga mingid proovi tiirud järvejääl teha ning katsetama erinevaid variante.
Enne etappi autot testima ei jõudnud, seetõttu pidi leppima 9. kohaga 15. võistleja seast. Esinesid mõningad probleemid piduritega, nimelt pedaal võttis liiga põhjast ning kui pidurdas siis toimisid tagumised pidurid justkui käsipidurina. Järgmiseks etapiks on ehitamisel ka pidurite regulaator, millega peaks siis pidurite tasakaalu saama muuta.
Esimeses eelsõidud ilmnes ka see, et miskipärast on auto esisillas lahkujooks ning see muutis auto väga raskesti juhitavaks ning oli tükk tegu et autot sirgena hoida.
Mootoris kasutasin ka kergemat hooratast, mis muutis mootri gaasitundlikuse minu jaoks harjumatuks ja liiga erksaks. Esialgu veel hooratast vahetama ei hakka vaid proovime veidike teise suurusega drosselklappidega karburaatorit.
Reedel peaks saama autoga mingid proovi tiirud järvejääl teha ning katsetama erinevaid variante.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Watt's Linki udupeen värk küll. Palju sillakäiku on? vägapalju plusse ma ei näe. Kui üles/alla liikumisel tahad, et sild ühele joonele jääks siis võiks juba 3 lynki kasutada. Vähem pulikaid mis võivad saba anda.
Pidurid küll õige teema. Ka minu lada-l oli pedaal vedel. Peale tagumiste ketaste installi asi muutus. Pidur veidi raske kuid pedaal konkreetne. Tead täpselt mida rattad teevad.
Pidurid küll õige teema. Ka minu lada-l oli pedaal vedel. Peale tagumiste ketaste installi asi muutus. Pidur veidi raske kuid pedaal konkreetne. Tead täpselt mida rattad teevad.