2103, OliverO, 1974
2103, OliverO, 1974
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tänudtänud. Asi õige sai Pühapäeval Läti Ziguli Cupi esimene etapp maha peetud. Toimus siis auto24ringi Põhjaringil, samaaegselt Superkrossi I etappiga. Ilmaolude tõttu mängis terve päev suurt rolli rehvi valik, kas lamell või suverehv. 2.poolfinaalis oli rada üpris kuiv ning oli võimalik suverehviga sõita, kuid 3.poolfinaalis polnud enam mingisugust pidamist ning sõit üpriski piirpeal. Finaaliks tuli juba lumi taevast maha. 19. standart klassi võistleja seas 4. koht.
Väike videkokkuvõte ka siia juurde. Finaal alates 5:43.
http://www.youtube.com/watch?v=oSSLAQgxGvE
Naelad alla ja järgmine võistlus sel nädalavahetusel 19.jaanuaril toimuv Võru Talvekarika 1. etapp.
Väike videkokkuvõte ka siia juurde. Finaal alates 5:43.
http://www.youtube.com/watch?v=oSSLAQgxGvE
Naelad alla ja järgmine võistlus sel nädalavahetusel 19.jaanuaril toimuv Võru Talvekarika 1. etapp.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
ma vist vaatan elus esimest korda VAZi nö. originaal masina graafikut - niiet mulle on see taust võõras, aga
peab mainima, et pole paha ju - asjaolusid arvestades et kus sõidetakse, siis ehk võiks ju see võimsuse kõver natuke vasakule tulla, et seal 4000 juures lünka ei tekiks (kas on tunda ka?)
kuid muidu 5-st kuni 6.5-ni peaks lõbus sõita olema.
Kuidas seda HP kõverat aga vasakule tuua, ei oska nii paugust öelda, oleneb mida seal muuta tohib jms.
Mis Ligur arvas või soovitas teha?
Mis se kütte/õhu suhe oli? graafikult ei saa hästi aru (7.8 ja 8 vahel?) kas lambda väärtuse ka andis? mis too oli?
peab mainima, et pole paha ju - asjaolusid arvestades et kus sõidetakse, siis ehk võiks ju see võimsuse kõver natuke vasakule tulla, et seal 4000 juures lünka ei tekiks (kas on tunda ka?)
kuid muidu 5-st kuni 6.5-ni peaks lõbus sõita olema.
Kuidas seda HP kõverat aga vasakule tuua, ei oska nii paugust öelda, oleneb mida seal muuta tohib jms.
Mis Ligur arvas või soovitas teha?
Mis se kütte/õhu suhe oli? graafikult ei saa hästi aru (7.8 ja 8 vahel?) kas lambda väärtuse ka andis? mis too oli?
Festina lente!
Kütte/õhu suhet siit graafikult vaadata pole mõtet. Graafikut nö. paremaks sättida väga vist ei kannatagi. Võib olla kui katsetada erinevaid plokikaani või nukkvõlle, muuta pole ju miskit lubatud. Eks need kõik tehase jupid ja võib olla mõnel jupil väike erinevus mis võiks muuta seda graafikut paremaks. Hetkeks soovitati proovida ka Solex 21073 karburaatorit, kuid enne selle soetamist see Läti sarjas keelati.
Veidike see lünk mõjutas, kuid mitte märkimisväärselt. See esimene sõit peale seda kui teistkordselt stendis sai käidud. Kurvist neljanda käiguga nagu veidike jäi puudus ja tavaliselt pidi kolmanda lööma ning pöörde peal oli kurvi läbimine ning väljumine parem. Aga Liguri ning ka minu arvates mootor hea ja mulle sobib. Ennast peab rohkem piiri peal sõitma sundida, et kogu see masina potentsiaal ära kasutada. Asfaldi radade jaoks tuleb ka veel veidike jäigemaid amorte leiutada.
Veidike see lünk mõjutas, kuid mitte märkimisväärselt. See esimene sõit peale seda kui teistkordselt stendis sai käidud. Kurvist neljanda käiguga nagu veidike jäi puudus ja tavaliselt pidi kolmanda lööma ning pöörde peal oli kurvi läbimine ning väljumine parem. Aga Liguri ning ka minu arvates mootor hea ja mulle sobib. Ennast peab rohkem piiri peal sõitma sundida, et kogu see masina potentsiaal ära kasutada. Asfaldi radade jaoks tuleb ka veel veidike jäigemaid amorte leiutada.
Panen siiagi huvilistele videolingi pühapäevast.
http://www.youtube.com/watch?v=tNNBvQ_q ... 4-overview
http://www.youtube.com/watch?v=tNNBvQ_q ... 4-overview
Veidike karmim andmine siis seekord.
http://www.youtube.com/watch?v=XfO1y8sM ... 9uD0B2PaLg
Finaal alates 4:22.
Nädalavahetusel läheb jälle andmiseks.
http://www.youtube.com/watch?v=XfO1y8sM ... 9uD0B2PaLg
Finaal alates 4:22.
Nädalavahetusel läheb jälle andmiseks.
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
Täitsa õigus . Pühapäeval sai peale "pikka" talve jällegi uuesti asfaldi peal sõidetud.
Päev kulges jällegi üsna tõusvas tempos, 1.poolfinaal - 9.koht, 2.poolfinaal - 5.koht, 3.poolfinaal - 4.koht. Finaali stardipositsioon teiest reast, ehk poolfinaalide kokkuvõttes olin 7.kohal. Finaalis õnnestus, ennast 4.kohale trügida.
Rehvivalikus on hetkel kaks marki Falken SN828 ja Firestone Multihawk. Endal Falken, kuid Firestone rehvil libedal parem pidamine ning samuti ka kuival. Seega saigi alles finaalis, kuivemal rajal, enda parim ringiaeg sõidetud. Kuid Falkeniga sõitev auto suutis ennast ka 2.kohale sõita seega ei saa ka otseselt rehvide kaela süüd ajada.
http://www.youtube.com/watch?v=NDTWoRF8brw
Mõned Pille Russi fotoaparaadist tulnud klõpsud ka siia(rallifotod.eu) :
Päev kulges jällegi üsna tõusvas tempos, 1.poolfinaal - 9.koht, 2.poolfinaal - 5.koht, 3.poolfinaal - 4.koht. Finaali stardipositsioon teiest reast, ehk poolfinaalide kokkuvõttes olin 7.kohal. Finaalis õnnestus, ennast 4.kohale trügida.
Rehvivalikus on hetkel kaks marki Falken SN828 ja Firestone Multihawk. Endal Falken, kuid Firestone rehvil libedal parem pidamine ning samuti ka kuival. Seega saigi alles finaalis, kuivemal rajal, enda parim ringiaeg sõidetud. Kuid Falkeniga sõitev auto suutis ennast ka 2.kohale sõita seega ei saa ka otseselt rehvide kaela süüd ajada.
http://www.youtube.com/watch?v=NDTWoRF8brw
Mõned Pille Russi fotoaparaadist tulnud klõpsud ka siia(rallifotod.eu) :
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Päris huvitavad veljed. Pole nagu varem silma ja kõrva jäänud, et millega tegu.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Veljed tõesti üpris ainulaadsed. Veljed sattusid minu kätte juba sellises seisus. Velg koosneb kahest osast. Südamik käib poltidega lahti ning siis velg omakorda keskel lahti. Südamikud on treitud, ääred või siis see peamine osa on pärit mingisuguselt lennukilt. Südamikud veidike rasked, muidu oleks velg ka üpris kerge.
5000 teema vaatamise puhul väikene kokkuvõte talvest.
Võrumaa Talvekarikas 2014
Sel aastal õnnestus siis mullune Võrumaa jääraja karikas pronksilt - kuldsele vahetada. Samuti sai sel aastal sõidetud Sojuz klassi, kus ka 4. etappi arvestuses esikoha teenisin. Kuigi jah 3.etappiga sarja liider olnud Sigmar Tammemägi viimasel etapil ei osalenud, kuna võitles Läti sarja punktide eest. Seega jäid tal mõlemas klassis punktid saamata ning langes teisele kohale.
Algselt oli plaanitud 6 etappi, millest aga kaks jäi toimumata ilmastikuolude tõttu.
Rahvakrossi tulemused - 1x I koht, 2x II koht, 1x III koht
Sojuz tulemused - 1x I koht, 2x II koht, 1x III koht
Tagavedu tulemused - 2x II koht
Talvehooaja võib lugeda üpris õnnestunuks. Ladasi oli igal etapil kohal vähemasti 6-7, kuigi võiks rohkemgi olla. Läti sarja talvistel etappidel aga kahjuks võimalik osaleda ei olnud.
Võrumaa Talvekarikas 2014
Sel aastal õnnestus siis mullune Võrumaa jääraja karikas pronksilt - kuldsele vahetada. Samuti sai sel aastal sõidetud Sojuz klassi, kus ka 4. etappi arvestuses esikoha teenisin. Kuigi jah 3.etappiga sarja liider olnud Sigmar Tammemägi viimasel etapil ei osalenud, kuna võitles Läti sarja punktide eest. Seega jäid tal mõlemas klassis punktid saamata ning langes teisele kohale.
Algselt oli plaanitud 6 etappi, millest aga kaks jäi toimumata ilmastikuolude tõttu.
Rahvakrossi tulemused - 1x I koht, 2x II koht, 1x III koht
Sojuz tulemused - 1x I koht, 2x II koht, 1x III koht
Tagavedu tulemused - 2x II koht
Talvehooaja võib lugeda üpris õnnestunuks. Ladasi oli igal etapil kohal vähemasti 6-7, kuigi võiks rohkemgi olla. Läti sarja talvistel etappidel aga kahjuks võimalik osaleda ei olnud.
Ülepika aja saab taas Lada rooli istuda. Pühapäeval 17.augustil, toimub Jekapbilsis "Ropazi" uuel rallikrossirajal Ziguli kauss 7.etapp. Hetkel on registreerinud standard klassis 33 osavõtjat, nende seas ka praegu FIA Rallikrossi Maailmameistrivõistlustel kaasategevad Reinis Nitiss ja Andreas Bakkerud. Eestlastest pakuvad lätlastele konkurentsi veel ,praegu sarja liider olev Sigmar Tammemägi, Ardo Kuus ja Toomas Soe. Seega saab konkurents üpris tihe olema.
Auto kallal miskit eriti nokitsetud pole. Lätis lubatavadest rehvidest sai ka selleks korraks valitud Falkeni asemel Fireston Multihawk rehv. Viimati sai Lada roolis istutud 2.märtsil seega on 4-kuud vahet, eksnäis kuidas kiirust tuleb. Eesmärk oleks vähemalt poolfinaalidesse jõuda e. 12.-ne sõitja hulka.
Auto kallal miskit eriti nokitsetud pole. Lätis lubatavadest rehvidest sai ka selleks korraks valitud Falkeni asemel Fireston Multihawk rehv. Viimati sai Lada roolis istutud 2.märtsil seega on 4-kuud vahet, eksnäis kuidas kiirust tuleb. Eesmärk oleks vähemalt poolfinaalidesse jõuda e. 12.-ne sõitja hulka.
Sõit siis nüüdseks sõidetud. Päeva algul ei saanud jällegi tempot üles, HEAT 1-s olin alles 16.kohal ning HEAT 2-s 19.kohal. Teises sõidus murdus ka käigukangi nupp mis segas keskendumist üpris palju. HEAT 3-s hakkas kergelt vihma sadama ning kuna sõitsin tagaotsa meestega koos siis sain täielikult oma sõitu ees sõita, kokkuvõteks tuli seal 5.aeg. HEAT 4 õnnestus ka täielikult ning sai 5.aja ning kokkuvõttes oli 9. sõitja 12-nest, kes poolfinaali pääsesid. Samuti olid finaalis kõik eesti sõitjad ning Andreas Bakkerud, Reinis Nittis, Andis Neikans ja Maris Neikans. Poolfinaalis vedas kahjuks tehnika alt(esimest korda üldse), süütepoolilt jagajale tulev juhe otsustas siis viimasel ringil jagajalt eemalduda. See nurjas ka viimased šansid saada finaali.
Finaali võitis Sigmar Tammemägi, Andreas Bakkerudi ees. Siin ka väike video antud üritusest.
https://www.youtube.com/watch?v=n-m9__s5PA0&list=UUzKPJDktKLesh9uD0B2PaLg
Finaali võitis Sigmar Tammemägi, Andreas Bakkerudi ees. Siin ka väike video antud üritusest.
https://www.youtube.com/watch?v=n-m9__s5PA0&list=UUzKPJDktKLesh9uD0B2PaLg
Varsti jälle tali käes ja Võrumaa Talvekarikas 2015 algab jälle. Siia väike videomeenutus ka eelmisest aastast.
https://www.youtube.com/watch?v=yLpw7O24XWM&list=UUzKPJDktKLesh9uD0B2PaLg
Mida siinsed teadjad mehed soovitavad kas Hakka8 või Conti IceContact?
https://www.youtube.com/watch?v=yLpw7O24XWM&list=UUzKPJDktKLesh9uD0B2PaLg
Mida siinsed teadjad mehed soovitavad kas Hakka8 või Conti IceContact?
Üle pika aja üritan midagi ka siia kirjutada. Talv sai edukalt mööda saadetud, kõiki enda jaoks täidetud eesmärke ei saanud täidetud, kuid mõnes mõttes oli õnne et üldse niigi läks. Võrumaa Talvekarikal sai rahvakrossis klassis III koht võetud. Sel talvel ei tekkinud õiget sõidutunnet ning enda sõiduvigade tõttu tekitasin viimaseks etapiks olukorra, kui olin punktidega poodiumilt väljas ning viimase sõidu tulemus otsustas, kas saan poodiumil 2. või 3. koha või jään sealt välja. Finaalis tegin teise koha pealt sõiduvea, kus pidin tagurdama ning seetõttu polnud esikohta enam võimalik püüda. Video siis talvekarika viimasest etapist.
https://www.youtube.com/watch?v=nBk9wJdDSXk
Praeguseks siis olukord selline, et käib auto väike lahti monteerimine, plekiringi vahetuseks. Nüüdseks on siis sõidetud autoga kolm talvehooaega ning nende vahele jäänud ka nii mõningad suvesõidud, kus auto on saanud kõvasti räsida ja plekid juba üpris pehmed. Selle töö käigus plaanime leida mõningad kohad kust veel veidi auto kaalu vähendada.
Samuti on plaanis teha väike mootori remont ning üritada sellest standard mootorist veel mõningad hobujõud leida. Kuid arvatavasti päris esimeseks sõiduks kogu komplekti valmis ei jõua.
Antud olukorras masin, kus valge/oranži/musta disaini näeb viimast korda.
Auto peaks siis täielikult võistlus valmis olema 1.maiks, mil toimub VazTuss etapp Laitse Rallypargis, kuhu praeguseks on registreerinud osalema ligi 35 standard klassi autot. Samuti alustab Võrus, Võrumaa Suvekarikas, kus võimalus rahvakrossi klassis näha võistlemas nii mõningaidki Ladasid.
https://www.youtube.com/watch?v=nBk9wJdDSXk
Praeguseks siis olukord selline, et käib auto väike lahti monteerimine, plekiringi vahetuseks. Nüüdseks on siis sõidetud autoga kolm talvehooaega ning nende vahele jäänud ka nii mõningad suvesõidud, kus auto on saanud kõvasti räsida ja plekid juba üpris pehmed. Selle töö käigus plaanime leida mõningad kohad kust veel veidi auto kaalu vähendada.
Samuti on plaanis teha väike mootori remont ning üritada sellest standard mootorist veel mõningad hobujõud leida. Kuid arvatavasti päris esimeseks sõiduks kogu komplekti valmis ei jõua.
Antud olukorras masin, kus valge/oranži/musta disaini näeb viimast korda.
Auto peaks siis täielikult võistlus valmis olema 1.maiks, mil toimub VazTuss etapp Laitse Rallypargis, kuhu praeguseks on registreerinud osalema ligi 35 standard klassi autot. Samuti alustab Võrus, Võrumaa Suvekarikas, kus võimalus rahvakrossi klassis näha võistlemas nii mõningaidki Ladasid.