2103, Martin17, 1980
2103, Martin17, 1980
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMartin17
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 79
- Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 21073
see peasilinder ei pumpa pealegi õli korralikult, võtsime lahti selle, seal need mansetid ära kulunud, homme vaatame kas on uusi saada, kui ei ole siis uus peasilinder ka.Walter kirjutas:Jah see sama. Mõte on selles et uus ja õlist tühi töösilinder ei lase uut õli sisse kuna silindri sees olev kolb on õli kanalil ees. Selle pärast pead natukene talle ruumi tegema et ta saaks õli augueest korraks ära tulla ja õli sisse lasta, siis hakkab ta tööle
-
mMartin17
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 79
- Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 21073
vahetasime mansetid ära , ikka sama jama , kopa viskab ette juba.Martin17 kirjutas:see peasilinder ei pumpa pealegi õli korralikult, võtsime lahti selle, seal need mansetid ära kulunud, homme vaatame kas on uusi saada, kui ei ole siis uus peasilinder ka.Walter kirjutas:Jah see sama. Mõte on selles et uus ja õlist tühi töösilinder ei lase uut õli sisse kuna silindri sees olev kolb on õli kanalil ees. Selle pärast pead natukene talle ruumi tegema et ta saaks õli augueest korraks ära tulla ja õli sisse lasta, siis hakkab ta tööle
-
bBlackDevil
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Dets 2011 11:39
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mina oleks teinud sama - ostnud uue silindri. Ära heida meelt. Pumpa pedaali ja hoia ning sõber laseb alt õhu välja. Nippel kinni ja uuesti pumpama. Algul võibki tunduda, et muutusi pole kuid vahel on see protsess pika vinnaga. On saadud ka reisibussil 12-meetrine siduritoru õli täis ja sidur vunkama kuigi vahepeal tekib tunne, et lootusetu üritus. Esindus pidi üldse tagurpidi süsteemi täitma, st. töösilndrist õli sisse panema. Ehk tasub sul´gi sellele mõelda kui tõesti enam mitte kuidagi ei saa.Martin17 kirjutas:mis siis järgmine samm oleks? topsist ei võta üldse õli , kui kallata sellest toru august sisse ss pritsib korralikult, ei oska midagi edasi teha.Arvos kirjutas:Mansetivahetus ei pruugi iga kord õnnestuda või korda minna ja anda soovitud tulemusi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
mMartin17
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 79
- Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 21073
panime uue peasilindri, vajutasime paarkorda viskas hakkas nirisema aga toru täis ei lükanud, jätsime nirisema selle sinnaMartin17 kirjutas:no meil see asi, et õli ei võta topsist üldsejukii kirjutas:olen teinud ka nii, et jätnud õhutus nipli lahti ja samal ajal muud teinud ja kui tilikuma hakkab, siis on juba õli alla jõudnud ja saab õhutama hakata. ei ole ennem minuarust rabeleda
-
mMartin17
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 79
- Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 21073
panime uue peasilindri, aga kasu pole eriti midagi, toru ja voolik ei jookse õli ikka täisMartin17 kirjutas:panime uue peasilindri, vajutasime paarkorda viskas hakkas nirisema aga toru täis ei lükanud, jätsime nirisema selle sinnaMartin17 kirjutas:no meil see asi, et õli ei võta topsist üldsejukii kirjutas:olen teinud ka nii, et jätnud õhutus nipli lahti ja samal ajal muud teinud ja kui tilikuma hakkab, siis on juba õli alla jõudnud ja saab õhutama hakata. ei ole ennem minuarust rabeleda
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kontrolli silindrite ja toru läbivoolavust.
Suuga imed. Ja justnimelt imed, sest puhudes ajad kogu mehhanismi veeauru täis ja siis on asi rikutud.
Voolavuse kontrollimiseks võta töösilinder k.kasti küljest lahti, õhutusnippel keera maha ning selle avast saadki imeda.
Loomulikult pead eelnevalt süsteemi õlist täielikult tühjendama ja ma soovitan rangelt veel piiritusega läbipesemist ennem, kui oma musi sinna vastu paned.
Läbipesuks sobib oivaliselt see produkt http://www.motocross-shop.de/motocross- ... iniger.jpg + suruõhk.
Pesemist soovitan teha igale detailile eraldi. Ja iga detaili võid ka enne tagasimonteerimist eraldi kontrollida.
Peasilinder kontrolli kaks korda. Enne- ja peale paigaldamist.
Viga võib olla pedaali asendis või pedaali ja silindris oleva kolvi vahelises lülitusvarda pikkuses.
Viga võib olla ka torus või alumises voolikus.
Kui pedaal on algasendis, peab kogu süsteem olema vabalt läbiimetav. Vähimgi takistus segab õli normaalset pealetulekut.
Ja palun lõpeta see tsitaadikastidega postituste tegemine. See on halb komme ja pole siin foorumis teretulnud. On olukordi, kus muudmoodi ei saa vastata, kui eelnenut tsiteerides, näiteks mitme püstitatud teema puhul ühele ainsamale vastates, aga sinu postitusi analüüsides oled tsiteerimisvõimalust asjatult kasutanud.
Suuga imed. Ja justnimelt imed, sest puhudes ajad kogu mehhanismi veeauru täis ja siis on asi rikutud.
Voolavuse kontrollimiseks võta töösilinder k.kasti küljest lahti, õhutusnippel keera maha ning selle avast saadki imeda.
Loomulikult pead eelnevalt süsteemi õlist täielikult tühjendama ja ma soovitan rangelt veel piiritusega läbipesemist ennem, kui oma musi sinna vastu paned.
Läbipesuks sobib oivaliselt see produkt http://www.motocross-shop.de/motocross- ... iniger.jpg + suruõhk.
Pesemist soovitan teha igale detailile eraldi. Ja iga detaili võid ka enne tagasimonteerimist eraldi kontrollida.
Peasilinder kontrolli kaks korda. Enne- ja peale paigaldamist.
Viga võib olla pedaali asendis või pedaali ja silindris oleva kolvi vahelises lülitusvarda pikkuses.
Viga võib olla ka torus või alumises voolikus.
Kui pedaal on algasendis, peab kogu süsteem olema vabalt läbiimetav. Vähimgi takistus segab õli normaalset pealetulekut.
Ja palun lõpeta see tsitaadikastidega postituste tegemine. See on halb komme ja pole siin foorumis teretulnud. On olukordi, kus muudmoodi ei saa vastata, kui eelnenut tsiteerides, näiteks mitme püstitatud teema puhul ühele ainsamale vastates, aga sinu postitusi analüüsides oled tsiteerimisvõimalust asjatult kasutanud.
-
mMartin17
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 79
- Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 21073
sai siis ammu juba uus siduripeasilinder ostetud, aga mina ei tea rsk, torud asjad sai vedelikku täis, aga kui pedaali vajutad ss nagu mingit survet ei teki, mis peaks. kui vana peasilinder oli ja kui august õli sisse vajutasid siis ta pritsis, aga uuest niriseb vaikselt. ei oska enam midagi edasi teha, kõik asjad välja vahetatud juba