2105, rauno4, 1990
2105, rauno4, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- rauno4
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 22 Dets 2010 23:05
- Asukoht: Järvakandi
- Autod: Vaz 21053
2105, rauno4, 1990
Tervitus.
Olen siin juba kaks aastat hoogu kogunud aga pole siiani suutnud seda autoteemat ära teha mis iganes põhjustel siis!
Nüüd siis aga otsustasin end kokku võtta ja teema ära teha!
Nüüdseks siis pea kaks aastat tagasi sai ostetud kasutajalt marek504 Vaz 2105.
Tema käes oli see auto saanud juba päris suure uuenduskuuri ja nii mõndagi tehnikat oli juba uuendatud. Samuti lasi ta ka Ilmar Tuhal sellele autole mootori valmistada milleks siis 1,7 niva mootor. Keda huvitab täpsemalt mida teha siis tema kaustast peaks leidma veel selle auto põhjalikuma teema!
Praeguseks hetkeks olen see kaks aastat autot väga palju nokitsenud ja samuti on ka palju sõita saanud aga mida aeg edasi seda kindlamaks muutus fakt, et auto vajab kerele täielikku remonti. 3 kuud seisis auto niisama ühe tuttava remondimehe ukse taga ja muutkui lubati et varsti saab tehtud jne jne. Lõpuks otsustasin et toon auto ära ja hakkan ise tegema. Mõeldud tehtud. Sai keevitus toodud ja hunnik 1,5 mm plekki ja mõned valmis kere detailid. Läks u 5 nädalat ja keevitatud ta oligi. Peale selle sai veel kõik sillad ja sillaosad liivapritsist läbi käidud ja uus värvkate peale pandud! Ka kapotialune sai uue värvi. Sai ka uued esiistmed sisse pandud.
Edasi läks tee juba värvikambri, kus auto ootab siiani lihvimis ja värvimis tööde alustamist. Lähipäevil kui kõik vajalik olemas saab see ka teoks tehtud!
Mõned pildid siis enne remonti:
https://www.dropbox.com/home/Photos/Enne%20remonti
Ja pildid remondi käigus kuni siis praeguseni:
https://www.dropbox.com/sh/wrko64abv4w4ib5/lJFAb78qWm#/
Terv,
Olen siin juba kaks aastat hoogu kogunud aga pole siiani suutnud seda autoteemat ära teha mis iganes põhjustel siis!
Nüüd siis aga otsustasin end kokku võtta ja teema ära teha!
Nüüdseks siis pea kaks aastat tagasi sai ostetud kasutajalt marek504 Vaz 2105.
Tema käes oli see auto saanud juba päris suure uuenduskuuri ja nii mõndagi tehnikat oli juba uuendatud. Samuti lasi ta ka Ilmar Tuhal sellele autole mootori valmistada milleks siis 1,7 niva mootor. Keda huvitab täpsemalt mida teha siis tema kaustast peaks leidma veel selle auto põhjalikuma teema!
Praeguseks hetkeks olen see kaks aastat autot väga palju nokitsenud ja samuti on ka palju sõita saanud aga mida aeg edasi seda kindlamaks muutus fakt, et auto vajab kerele täielikku remonti. 3 kuud seisis auto niisama ühe tuttava remondimehe ukse taga ja muutkui lubati et varsti saab tehtud jne jne. Lõpuks otsustasin et toon auto ära ja hakkan ise tegema. Mõeldud tehtud. Sai keevitus toodud ja hunnik 1,5 mm plekki ja mõned valmis kere detailid. Läks u 5 nädalat ja keevitatud ta oligi. Peale selle sai veel kõik sillad ja sillaosad liivapritsist läbi käidud ja uus värvkate peale pandud! Ka kapotialune sai uue värvi. Sai ka uued esiistmed sisse pandud.
Edasi läks tee juba värvikambri, kus auto ootab siiani lihvimis ja värvimis tööde alustamist. Lähipäevil kui kõik vajalik olemas saab see ka teoks tehtud!
Mõned pildid siis enne remonti:
https://www.dropbox.com/home/Photos/Enne%20remonti
Ja pildid remondi käigus kuni siis praeguseni:
https://www.dropbox.com/sh/wrko64abv4w4ib5/lJFAb78qWm#/
Terv,
Väga äge masin, mäletan kui Mareku juures silmad punnis vahtisin seda iludust Ja tore, et edasi tegeled, jõudu!
Mootor pole muide nivalt vaid minu 1700i 07-lt pärit hoopis Tähis muidugi jah niva 21213
Mootor pole muide nivalt vaid minu 1700i 07-lt pärit hoopis Tähis muidugi jah niva 21213
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- rauno4
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 22 Dets 2010 23:05
- Asukoht: Järvakandi
- Autod: Vaz 21053
Tänud kõigile heade kommentaaride eest .
Velje nimetust ma täpselt öelda ei oska aga 7,5" laiad ja 15" kõrged, peaks mainima et vägagi täpselt mahuvad ära sellise madalduse juures! Ees on 1cm flantsi ja taga on originaal!
Nüüdseks on siis veel alla saanud logarid ja porilapakad ning installitud muusika! Tegemist vajab veel pagasi ruum! Kui kellelgi on mõtteid jagada kuidas teha siis on pildid ja soovitused oodatud .
Velje nimetust ma täpselt öelda ei oska aga 7,5" laiad ja 15" kõrged, peaks mainima et vägagi täpselt mahuvad ära sellise madalduse juures! Ees on 1cm flantsi ja taga on originaal!
Nüüdseks on siis veel alla saanud logarid ja porilapakad ning installitud muusika! Tegemist vajab veel pagasi ruum! Kui kellelgi on mõtteid jagada kuidas teha siis on pildid ja soovitused oodatud .