vaz 2102, 1977, Fiat 125A, 1970, grex
vaz 2102, 1977, Fiat 125A, 1970, grex
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- grex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
- Asukoht: Tallinn/Kernu
- Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II
vaz 2102, 1977, Fiat 125A, 1970, grex
Tervist,
mõtlesin lõpuks siia foorumisse oma nullkahest teema teha.
Tehasest veeres antud isend välja 77" aastal ja eksportliinilt.
90-ndate aastate alguseni teenis Soome vabariiki, kuni üks hallipäine kolhoosi esimees ta Eestimaa pinnale tõi. Edasi sooritati autol Harju KEKis kere -ja värvimistööd. Keretööde teostamise kvaliteet jättis tõsiselt soovida.
Edasi liikus masin joodik-keevitaja kätte kes sai sõita autoga mõned päevad, misjärel auto ärandati. Ärandajad väsisid ja jätsid auto võsasse seisma ja lasid jahipüssiga veel igaks juhuks esiklaasi augu . Joodik sai oma auto tagasi ja seejärel seisis auto 11 aastat kapott lahti ja teod ka karburaatoris omale kodu leidnud . Auto oli pargitud parempoolse tagumise uksega vastu kivi mistõttu oli tagumine uks mõlkis ja roostes. Katuselt oli tagatiivale kukkunud mootorsaag mis oli jätnud oma jälje. Katusel oli vist natuke pralletatud millest andsid märku lained.
Igatahes 2 aastat tagasi sai see isend pudeli viina eest koju viidud. Algas plaan see auto ellu äratada ja roostesurmast päästa.
Koju veeres ta slepis iseseisvalt kuna masin oli 10 km kaugusel ja seisukord oli selline:
Sisu seisukord ka suhteliselt nutune:
Peale väikseid lammutustöid rõõmustas suhtleiselt korralik põhja seisukord:
mõtlesin lõpuks siia foorumisse oma nullkahest teema teha.
Tehasest veeres antud isend välja 77" aastal ja eksportliinilt.
90-ndate aastate alguseni teenis Soome vabariiki, kuni üks hallipäine kolhoosi esimees ta Eestimaa pinnale tõi. Edasi sooritati autol Harju KEKis kere -ja värvimistööd. Keretööde teostamise kvaliteet jättis tõsiselt soovida.
Edasi liikus masin joodik-keevitaja kätte kes sai sõita autoga mõned päevad, misjärel auto ärandati. Ärandajad väsisid ja jätsid auto võsasse seisma ja lasid jahipüssiga veel igaks juhuks esiklaasi augu . Joodik sai oma auto tagasi ja seejärel seisis auto 11 aastat kapott lahti ja teod ka karburaatoris omale kodu leidnud . Auto oli pargitud parempoolse tagumise uksega vastu kivi mistõttu oli tagumine uks mõlkis ja roostes. Katuselt oli tagatiivale kukkunud mootorsaag mis oli jätnud oma jälje. Katusel oli vist natuke pralletatud millest andsid märku lained.
Igatahes 2 aastat tagasi sai see isend pudeli viina eest koju viidud. Algas plaan see auto ellu äratada ja roostesurmast päästa.
Koju veeres ta slepis iseseisvalt kuna masin oli 10 km kaugusel ja seisukord oli selline:
Sisu seisukord ka suhteliselt nutune:
Peale väikseid lammutustöid rõõmustas suhtleiselt korralik põhja seisukord:
- grex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
- Asukoht: Tallinn/Kernu
- Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II
Pole jõudnud veel kõike siia kirjutada kuid auto on jõudnud väljanägemise poolelt tublisti edasi.
Selle aja jooksul mil auto minu käes olnud on tehtud keretööd ja värvitud:
Pahtleid on eri värvi ja erinevat tüüpi kuna ukseplekid olid KEKis kõveralt ette keevitatud ja ära ka pekstud. Kokku läks auto peale umbes 4 Kg pahtlit Vabandan ette segaduse pärast piltide järjekorras
Doonorautost millel oli uus tagaluuk ka mõned pildid :
02 Lowrider
Viimane krunt:
Mitu päeva sai jamatud tagaluugi tõstukitega, torsoonsüsteemil oli suur loks sees ja vana luuk oli tänu sellele pooleks et ainult 1 pool hoidis luuki üleval. Doonorauto pealt läks sisse tervenisti uus korralik süsteem.
Valmis värvimiseks:
Kapott ja Luuk seestpoolt :
Selle aja jooksul mil auto minu käes olnud on tehtud keretööd ja värvitud:
Pahtleid on eri värvi ja erinevat tüüpi kuna ukseplekid olid KEKis kõveralt ette keevitatud ja ära ka pekstud. Kokku läks auto peale umbes 4 Kg pahtlit Vabandan ette segaduse pärast piltide järjekorras
Doonorautost millel oli uus tagaluuk ka mõned pildid :
02 Lowrider
Viimane krunt:
Mitu päeva sai jamatud tagaluugi tõstukitega, torsoonsüsteemil oli suur loks sees ja vana luuk oli tänu sellele pooleks et ainult 1 pool hoidis luuki üleval. Doonorauto pealt läks sisse tervenisti uus korralik süsteem.
Valmis värvimiseks:
Kapott ja Luuk seestpoolt :
- grex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
- Asukoht: Tallinn/Kernu
- Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II
Lõppvärvimine toimus kodustes tingimustes ja kahjuks kiirustamine jättis ka mõne voolamise jälje, kuid üldmulje jäi hea. Värvitooniks RAL9000 ja tundub päris mõistlik valik, Värv ostetud Kadake tee ääres ühest värvipoest mille nimi hetkel meelde ei tule. Osa detaile eraldi värvitud kuid hetkel jäi tegemata kapotialune ruum, sest ei olnud aega hetkel mootorit maha võtta.
Osa sisust sees:
Uksed ja pagass said ka seestpoolt uue värvkatte Pilt moonutab päris palju värvitooni
Poolik lõpptulemus
Oleksin väga huvitatud kui kellelgi on pakkuda korralikku tagtuleklaasi, kuna vana on pleekinud.
Osa sisust sees:
Uksed ja pagass said ka seestpoolt uue värvkatte Pilt moonutab päris palju värvitooni
Poolik lõpptulemus
Oleksin väga huvitatud kui kellelgi on pakkuda korralikku tagtuleklaasi, kuna vana on pleekinud.
- grex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
- Asukoht: Tallinn/Kernu
- Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II
Autol all praegu laiad plekkveljed 13x7 ja rehvideks Goodyear 165/55 R13
165/55 R13
Kevadel on väike plaan auto madalamale lasta
Autol sai hiljuti vahetatud esisillas järgmised pulgad:
Kõik rooliotsad, roolivarras, pendelhoob laagriga, šarniirid.
Vahetatud veepump ja pidurid on hetkel ideaalilähedases olukorras kuigi pole ise midagi puutunud.
165/55 R13
Kevadel on väike plaan auto madalamale lasta
Autol sai hiljuti vahetatud esisillas järgmised pulgad:
Kõik rooliotsad, roolivarras, pendelhoob laagriga, šarniirid.
Vahetatud veepump ja pidurid on hetkel ideaalilähedases olukorras kuigi pole ise midagi puutunud.
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Äge fiat, mis hinnaga tuli selline ja kust leidsid üleüldse kui mingi saladus pole?
Siks ka vinge!
Siks ka vinge!
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- grex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
- Asukoht: Tallinn/Kernu
- Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II
Need on samad mis 03 stanged, tagumisel lihtsalt kihvad puudu (03 oli kõrval kui mõõtsin ja tundus enam-vähem sama). Esistange on kohati laines ja kroom pole enam hea + 2 auku on tehtud lisatulede jaoks, lisatuled olid pagassi visatud ja kindlasti teen pilti nendest lisatuledest sest ma ei ole enne nii ürgseid lisatulesid näinudkiiisak kirjutas:Kuidas nende fiati stangede olukord on? Pakuksid vb huvi.
Ära jama, see Fiat tuleb ikka elus hoida Need polnud kunagi nii massiliselt toodetud kui Ladad... Mootoridoonoriks sobib ikka mõni uuema generatsiooni 2-liitrine, millel kere täiesti ümber mädanenud.
Dvoikaga tehtud töö eest küll müts maha Kena!
Dvoikaga tehtud töö eest küll müts maha Kena!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- grex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2011 17:17
- Asukoht: Tallinn/Kernu
- Autod: Vaz 2101,2102, 2103. Fiat 125S. VW Golf II
Fiat ikkagi suht mäda kuigi väljaspooolt tundub kere kobe, kui aega leian siis kindlasti proovin kere ära teha aga see pikaajalisem tegevus, kindlasti olen huvitatud pigem sellest et fiat ka kunagi liikuma hakkab. päris mootoridoonoriks teda ei ostnud. Esialgne plaan oli ikkagi masin liikuma panna.
Suured tänud kõigi kiidusõnade eest!
Suured tänud kõigi kiidusõnade eest!
See Poolakate Fiat on rariteet ma ütlen, katsuge teine samasugune eestist leida.
Minu jaoks on see Polski fiat erilisel kohal ja sa isegi kunagi poolast uuritud,palju neid seal alles aga ega sealgi pidi asi mitte kõige roosilisem olema. Kuid märksa enam kindlasti alles kui eestis. Üks selline Poolakate auto vedeles aastaid Gefi lammutuse juures olnud endises politsei parklas aga läks koos parkla likvideerimisega ilmselt kõige kaduva teed.
Aga jõudu teema algatajale 2102-ga ja enda jaoks leidsin teema mida edaspidi jälgida.
Minu jaoks on see Polski fiat erilisel kohal ja sa isegi kunagi poolast uuritud,palju neid seal alles aga ega sealgi pidi asi mitte kõige roosilisem olema. Kuid märksa enam kindlasti alles kui eestis. Üks selline Poolakate auto vedeles aastaid Gefi lammutuse juures olnud endises politsei parklas aga läks koos parkla likvideerimisega ilmselt kõige kaduva teed.
Aga jõudu teema algatajale 2102-ga ja enda jaoks leidsin teema mida edaspidi jälgida.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971