Pole kunagi fiksaatoreid kasutanud ja pole probleeme ka olnud. Vaja lihtsalt õige nurga alla ja korralikult kinni keerata voolikud.olaaf kirjutas:fiksaatorid tuleb kasvõi keevitusega sinna külge panna - ilma pole mõtet isegi proovida sõita
21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!
21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Keermeliimi ei tohi kasutada? Vene ajal polnud sellest kuuldudki aga nüüd nagu... Uued seibid ka loomulikult, roolivõimu juures pole kahju nöökida ja katsetada aga pidurite juures võiks ikka esimese korraga pidama jäädahautz kirjutas:Pole kunagi fiksaatoreid kasutanud ja pole probleeme ka olnud. Vaja lihtsalt õige nurga alla ja korralikult kinni keerata voolikud.olaaf kirjutas:fiksaatorid tuleb kasvõi keevitusega sinna külge panna - ilma pole mõtet isegi proovida sõita
Edit: selliste tüütute poldimurdumiste vältimiseks soovitan soojalt pisikese taskumahtuva gaasipõleti osta ja seda kasutada edaspidi. Pole siiani veel hätta jätnud. Muidu olen ka suht lolle asju pooleks keeranud ja pärast mitu päeva jamanud - (ees amordi kinnitusmutrid õõtsa külge on suht klassika sel teemal näiteks).
Teine edit otsa : Millegipärast tundus, et ma nagu oleks seda gaasipõleti jura enne ka rääkinud ja olengi, isegi siin samas teemas XD Kordamine on küll tarkuse ema aga mul vist kerge alzheimeri keiss juba.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Järgmine nädal hakkan lahkama. Väidetavalt uus kett ja muu mudru küljes. Ei tea, tihendid ka vaevalt 400 km sõitnud. No ei oska kohe arvatagi mis seal võib olla.
Kas kui õlirõngaga mingi jama, siis surve ju ikka olemas silindris, sest surverõngas ei pruugi tuksis olla? Ausaltõeldes on palju asju vastuolus. Auto käib edasi väga hästi, käib kohapeal veidi longates, aga muusosas laitmatult. Samas suitseb ja mingi jama teises ja ka natuke kolmandas silindris on. Küünlad olid õlised, aga keskelt pruunid.
Kuna hetkel Hiiumaal kodus, siis sai targad raamatud välja otsitud. Kõik oluline on siis nendes olemas. Lisaks väga palju muud üldist ja olulist:
Lisaks leidis isa pööningult tutika külje peegli, koos tihendite ja originaal kruvide ja asjadega:D Ilmselt 03 oma või siis mingi hilisem järelturu toode.
Kellegil 03 või 06 kellasi on pakkuda(võiks olla tahhokas, spidomeeter, õli surve, aku laadimine).
Kas kui õlirõngaga mingi jama, siis surve ju ikka olemas silindris, sest surverõngas ei pruugi tuksis olla? Ausaltõeldes on palju asju vastuolus. Auto käib edasi väga hästi, käib kohapeal veidi longates, aga muusosas laitmatult. Samas suitseb ja mingi jama teises ja ka natuke kolmandas silindris on. Küünlad olid õlised, aga keskelt pruunid.
Kuna hetkel Hiiumaal kodus, siis sai targad raamatud välja otsitud. Kõik oluline on siis nendes olemas. Lisaks väga palju muud üldist ja olulist:
Lisaks leidis isa pööningult tutika külje peegli, koos tihendite ja originaal kruvide ja asjadega:D Ilmselt 03 oma või siis mingi hilisem järelturu toode.
Kellegil 03 või 06 kellasi on pakkuda(võiks olla tahhokas, spidomeeter, õli surve, aku laadimine).
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Mõõtsin siis täna surved ära. Ma tegin seda küll esimest korda, aga seal ei saa vist mingeid erinippe olla. Ühesõnaga sain tulemusteks 10,2- 11,2. See 10,2 oligi siis see 2 silinder, samas see küll midagi nii hullu ei ole:rolleyes
Muidu sõitis siin ilusti, nüüd ainult kohapeal käinud viimased päevad ja küünlad kõik üsna tahmased ja koledad. Lisaks oli täna esimest korda nii, et peale käivitamist suitses mootor mingi minut aega kindlasti ja päris usinalt... Krt ma ei saa midagi aru enam:P
Muidu sõitis siin ilusti, nüüd ainult kohapeal käinud viimased päevad ja küünlad kõik üsna tahmased ja koledad. Lisaks oli täna esimest korda nii, et peale käivitamist suitses mootor mingi minut aega kindlasti ja päris usinalt... Krt ma ei saa midagi aru enam:P
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Igasuguseid asju võib olla:D Samas ma muretsesin omale häälestatud karpa, küll 1,3 moto oma, aga ilusti regullitud ja timmitud. No õli kadu on ju ka, enne oli muidugi meeletu kui klapisääretihendid lekkisid. Nüüd on kulu väiksem, aga siiski olemas. Ma tõesti ei tea, ilmselt peaks ilusti sisse sõitma mootori, aga pole mahti igapäevaselt sellega liigelda. Eks see mootor nüüd maks. 1000 km on minu käes sõitnud. Sinu käes vist oli siis 400 kanti? Kondens on hakanud ka kogunema õlikorgi alla, see heledam ollus.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Minukäes ta sai väga vähe sõitu peale neid tihendite jms asjade vahetusi.
Talvel sai niipalju sõidetud, mingi 4-5 jäärada vb, ja paar korda kodus.. Raha ja aega vähe, mis siin ikka töristada.
Peaksid üle vaatama alumise otsa, Äkki midagi ikka juhtunud, õlirõngas kinni vms. Sest minul õlikulu ei olnud mitte mingisugust
Talvel sai niipalju sõidetud, mingi 4-5 jäärada vb, ja paar korda kodus.. Raha ja aega vähe, mis siin ikka töristada.
Peaksid üle vaatama alumise otsa, Äkki midagi ikka juhtunud, õlirõngas kinni vms. Sest minul õlikulu ei olnud mitte mingisugust
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Isegi mõelnud, et mingi aeg peaks ikkagi alumise otsa lahti kiskuma. Hetkel igatahes elan talve ehk üle. Plaanis ikka jääle pääseda sellega ka. Ma pole nii osav mootori kutt ka ja väga ei tahaks eksperimenteerida hetkel. Kui talv nigel, siis vast saab mingi aeg lahata.
Kui palju mõjutab lahtine karterituulutuse ots, mis läheb karpasse, seda tossamist? Sõitsin ühe päeva nii ringi. Tundus justkui mootor vähem suitses, aga siis oli see tänane külmkäivitus ja siis oli suits taga. Panin ta külge igatahes. Ilmselt ma pean ikkagi ka uued küünlad muretsema. Sõitnud nad vast 5000 km maks, aga noh saanud vett ja vilet ka kõvasti:)
Edit. Kas see nö. ehmatamine on ohtlik mootorile? Äkki prooviks seda varianti, et kui isegi on õlirõngas kinni, siis saaks äkki lahti:P
Kui palju mõjutab lahtine karterituulutuse ots, mis läheb karpasse, seda tossamist? Sõitsin ühe päeva nii ringi. Tundus justkui mootor vähem suitses, aga siis oli see tänane külmkäivitus ja siis oli suits taga. Panin ta külge igatahes. Ilmselt ma pean ikkagi ka uued küünlad muretsema. Sõitnud nad vast 5000 km maks, aga noh saanud vett ja vilet ka kõvasti:)
Edit. Kas see nö. ehmatamine on ohtlik mootorile? Äkki prooviks seda varianti, et kui isegi on õlirõngas kinni, siis saaks äkki lahti:P
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...