21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!
21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
21013, ImreR, 1986 MÜÜDUD!
Sai siis surmast päästetud üks mitte nii vana sigull. Töötan ise rehvimajanduses ja ükspäev tuli naaber TÜV punktist mees, et tahab veljelt rehvi lihtsalt maha võtta. Vaatasime, et oi sigulli velg ja uurisime täpsemalt. Rääkis, et autol "dvigatel slamalsa" ja et keegi tuleb järgi ja annab 210 evrot ja viib Kuusakoski.
Tahtsin ka näha "imelooma", et mis mootoril siis ikkagi viga. Noh suurt polnudki, veepumbal laager umbes eelmine sajand juba otsa saanud ja see võll loperdas nii hullusti, et labade pool lõi korpusesse augu sisse:D Ma muidugi ütlesin vanale, et pea hoogu, ostan ära ja nii saigi diil tehtud. Lõikasin kiilrihma läbi(nagunii oli eelajalooline) ja panin masina käima, nagu kell:o Natuke toorest ja käis, ühtlaselt, ei mingeid anomaaliaid ega muud säärast.
Masinast endast ka: tegu siis 1294 ccm mootoriga isendigaja ja välja lastud 1986(suht poisike), Eestis esmane reg. 1994. Ega suurt rohkem ajaloost polegi rääkida. Värv on pleekinud, kohati tugeva pahtli all, aga kõik on originaal ja väga palju on masinal vedelat taavetit igalpool liidetel ja keevitustel ja põhjaall jne. Logarid ja jutud jne. Värv(sealt kus pole parandatud) on originaal, klaasid on originaalid, spidol ilutseb 53000. Eks see võib ka teine, kolmas või kes teab mitmes tiir olla, aga üleelmine vanake(eelmised omanikud eranditult vene keelt kõnelevad isikud olnud) väitis, et originaal
Rohkem polegi midagi eriti kirjutada veel hetkel, ahjaa, pidurdab vaid üks ratas hetkel, samas kettad ees ilusad ja läigivad, ilma soonteta. Vaatab mis seal võib olla. Ülevaatus muidugi kuni 08.2013(vihjates eelmisele omanikule).
Tahtsin ka näha "imelooma", et mis mootoril siis ikkagi viga. Noh suurt polnudki, veepumbal laager umbes eelmine sajand juba otsa saanud ja see võll loperdas nii hullusti, et labade pool lõi korpusesse augu sisse:D Ma muidugi ütlesin vanale, et pea hoogu, ostan ära ja nii saigi diil tehtud. Lõikasin kiilrihma läbi(nagunii oli eelajalooline) ja panin masina käima, nagu kell:o Natuke toorest ja käis, ühtlaselt, ei mingeid anomaaliaid ega muud säärast.
Masinast endast ka: tegu siis 1294 ccm mootoriga isendigaja ja välja lastud 1986(suht poisike), Eestis esmane reg. 1994. Ega suurt rohkem ajaloost polegi rääkida. Värv on pleekinud, kohati tugeva pahtli all, aga kõik on originaal ja väga palju on masinal vedelat taavetit igalpool liidetel ja keevitustel ja põhjaall jne. Logarid ja jutud jne. Värv(sealt kus pole parandatud) on originaal, klaasid on originaalid, spidol ilutseb 53000. Eks see võib ka teine, kolmas või kes teab mitmes tiir olla, aga üleelmine vanake(eelmised omanikud eranditult vene keelt kõnelevad isikud olnud) väitis, et originaal
Rohkem polegi midagi eriti kirjutada veel hetkel, ahjaa, pidurdab vaid üks ratas hetkel, samas kettad ees ilusad ja läigivad, ilma soonteta. Vaatab mis seal võib olla. Ülevaatus muidugi kuni 08.2013(vihjates eelmisele omanikule).
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Tänud!
Noh, eks ta peab lõpuks katki minema kui ikka järjekindlalt läbi olevat asja ära ei vaheta
Müügi plaane hetkel veel ei ole(muidugi sa võid teha pakkumise, mida oleksid nõus maksma:P u2u-sse), sest plaan on sõidukorda teha ja jätta emale sõitmiseks. Kuna vanematel kodu kahes kohas, siis tal maal(Hiiumaal) hea sellega kardulast poest tuua ja muud kraami
Kere on täitsa üle keskmise, nagu kirjutasin, siis mingit plõga on kõvasti lastud igale poole. Muidugi esineb kobrutamist, aga auke minuarust pole:o See veel teenib küll...
Noh, eks ta peab lõpuks katki minema kui ikka järjekindlalt läbi olevat asja ära ei vaheta
Müügi plaane hetkel veel ei ole(muidugi sa võid teha pakkumise, mida oleksid nõus maksma:P u2u-sse), sest plaan on sõidukorda teha ja jätta emale sõitmiseks. Kuna vanematel kodu kahes kohas, siis tal maal(Hiiumaal) hea sellega kardulast poest tuua ja muud kraami
Kere on täitsa üle keskmise, nagu kirjutasin, siis mingit plõga on kõvasti lastud igale poole. Muidugi esineb kobrutamist, aga auke minuarust pole:o See veel teenib küll...
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Täna käisin seal Tehnika tn. Lada kaupluses ja võtsin sealt: veepumba, kaks tihendit, õhufiltri, õlifiltri ja kütuse filtri. Lisaks on mingi hetk saabumas Smartpostiga uus jahutustiivik ja kiilrihm.
Mis õli te soovitate? Mul puudub igasugune kogemus. Olen kuulnud, et pesemisomadustega kaasaegset õli pole just väga arukas nõuka aegseid õlisi näinud mootorisse panna. Oskab keegi kommenteerida?
Mis õli te soovitate? Mul puudub igasugune kogemus. Olen kuulnud, et pesemisomadustega kaasaegset õli pole just väga arukas nõuka aegseid õlisi näinud mootorisse panna. Oskab keegi kommenteerida?
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Nii, veepumba korpus ja veepump küljes. Mõtlesin, et valan ka tosooli sisse, aga nagu karta oligi, siis radikas ka täitsa puruks. Jookseb nagu mahlakask.
Äkki kellegil vedeleb kuskil üks terve( ei pea olema tutikas) radikas?
Mõned pildid(sai siis oma igapäeva liikuri kõrvale aetud, suht. hea võrdlus:P). Tegin pilte pagassist ja muust(kui katted maha võtan, siis teen salongist ka pilte, niipalju kui katteid kergitasin, siis seal all on terve ja korralik pruun sisu:o)
Äkki kellegil vedeleb kuskil üks terve( ei pea olema tutikas) radikas?
Mõned pildid(sai siis oma igapäeva liikuri kõrvale aetud, suht. hea võrdlus:P). Tegin pilte pagassist ja muust(kui katted maha võtan, siis teen salongist ka pilte, niipalju kui katteid kergitasin, siis seal all on terve ja korralik pruun sisu:o)
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Nii, see vanake on ellu äratatud. Radikas ees, rihmad asjad küljes. Töötas pikalt kohapeal, kõik läks soojaks, isegi salongi hakkas sooja puhuma.
Tekkis aga uus mure. Temp. seier armatuuris ei kerkinud. Võib vist oletada, et andur tuksis? Kui jah, siis kus see asub? Ma leidsin vasakul(juhipool) plokis kaks andurit(üks üleval teine all, mõlemal üks juhe küljes). Kas neist kumbki on temp. andur?
Proovisin kõik asjad üle: tuled töötavad, tagurdus, suunad, salongi ja isegi kapoti all olev töö tuli. Järgmiseks peab siis pidurid proovima ära õhutada ja seejärel võib liiklusesse tuisata
Vasakul siis uus radikas, paremal vana ja seal ka küljes tuulekoda, seda ma seekord külge enam ei pannud(kas see on siksil väga oluline, ei lähe soojaks või vastupidi ei jahuta? Bmw vanematel mudelitel, see väga suurt rolli ei mänginud).
Tekkis aga uus mure. Temp. seier armatuuris ei kerkinud. Võib vist oletada, et andur tuksis? Kui jah, siis kus see asub? Ma leidsin vasakul(juhipool) plokis kaks andurit(üks üleval teine all, mõlemal üks juhe küljes). Kas neist kumbki on temp. andur?
Proovisin kõik asjad üle: tuled töötavad, tagurdus, suunad, salongi ja isegi kapoti all olev töö tuli. Järgmiseks peab siis pidurid proovima ära õhutada ja seejärel võib liiklusesse tuisata
Vasakul siis uus radikas, paremal vana ja seal ka küljes tuulekoda, seda ma seekord külge enam ei pannud(kas see on siksil väga oluline, ei lähe soojaks või vastupidi ei jahuta? Bmw vanematel mudelitel, see väga suurt rolli ei mänginud).
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Talveks viskab mõni mees, kes linnas ummikus ei kavatse istuda, ventika üldse eest.
Ploki küljes alumine on õli tule lüliti.
Kas temp. andur mitte ploki kaande ei kinnitunud? Vana pea, pole ammu lada mootorit näinud .
Võtad juhtme maha ja paned otsaga vastu plokki, saad teada mis mida teeb ja kas on andur, juhe või "kell" ise kutu.
Ploki küljes alumine on õli tule lüliti.
Kas temp. andur mitte ploki kaande ei kinnitunud? Vana pea, pole ammu lada mootorit näinud .
Võtad juhtme maha ja paned otsaga vastu plokki, saad teada mis mida teeb ja kas on andur, juhe või "kell" ise kutu.
-
iImreR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27 Sept 2012 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: BMW E91 320d 2006a.
Proovisin seda juhet massi lasta. Ei toimunud midagi. Kuidas kellad ära käivad, ei näinud mingisugustki kinnitust(ei hakkanud päris kruvikeerajaga ka esialgu vägistama)?
Jube muhe aparaat, lähed paned aku otsad külge, toorest ja käib poolest pöördest. Ulme:P Tahaks juba vähe ringi kulgeda, et saaks aimu, mis veel võib nõrgaks kohaks kujuneda.
Jube muhe aparaat, lähed paned aku otsad külge, toorest ja käib poolest pöördest. Ulme:P Tahaks juba vähe ringi kulgeda, et saaks aimu, mis veel võib nõrgaks kohaks kujuneda.
Hakkab vaikselt šigulli usku minema...
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kelladel on taga (vähemalt minu 013-l oli) mõlemal pool servas keskel plekist küllaltki lai kõrv, mis hoiab kelladeplokki paigas. Armatuuri alt tuleb käsi nende kõrvadeni pressida ning kõrv ploki poole suruda, samal ajal kellade plokile kerge surve avaldada, et kokku surutud kõrva ots veidi koos plokiga väljapoole tuleks. Seejärel teise kõrvaga sama asi teha ning plokk välja suruda.
Siis juba näed kas on midagi lahti ning saad juhtme pistikust üles otsida ning ära kontrollida. Või ehk nagu Qunts märkis, mutter ära olla end kruttinud.
Siis juba näed kas on midagi lahti ning saad juhtme pistikust üles otsida ning ära kontrollida. Või ehk nagu Qunts märkis, mutter ära olla end kruttinud.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.