2121, C2mmiQ, 1985
2121, C2mmiQ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2121, C2mmiQ, 1985
Olles pikemat aega luusind ringi siin foorumis otsustasin just nüüd teha oma masinast ka teema.
Auto on VAZ 2121 ehk niva, mis veeres tehasest välja aastal 1985, samal aastal võeti ta ka Eestis arvele. Auto on minu käsutses 2010 aasta kevadest ja siiani on teeninud end ausalt.
Mootor on 1.6 66kW ja kõik 4 ratast veavad.
Sees muudetud vaid istmed, mis said vahetatud opel kadetti omade vastu ning lisatud makk ja kõlarid.
Selle nädala esmaspäeval sai alustatud keretöödega.
Esmaspäev- sai küljest keeratud enamus ette jäänud juppe ja katkutud ära osa lahtisest pahtlist.
Teisipäev- Läks suuremaks tolmutamiseks, maha käiatud suur hulk pahtlit mida leidub siiani terve auto ulatuses(vähemalt kõik kohad mida olen pidanud siianu puhastama on olnud korraliku pahtli kihi all), võetud küljest juhiuks ja tagaluuk ning avastatud veel üks läbiv roosteauk küljekarbis.
Erinevad kihid pahtlit/värvi jms.
Kusjuures, keskmine täpp pole auk, lihtsalt roostekoht.
Kolmapäeval sai veel käiatud ja lõpuks kõik kokku tehtud roostemuunduriga.
Neljapäeval, ehk täna alustasin pahteldamisega. Juhiuks on juba enam-vähem, aga vajab kohati veel mõnda õrna kihti pahtlit .
Auto on VAZ 2121 ehk niva, mis veeres tehasest välja aastal 1985, samal aastal võeti ta ka Eestis arvele. Auto on minu käsutses 2010 aasta kevadest ja siiani on teeninud end ausalt.
Mootor on 1.6 66kW ja kõik 4 ratast veavad.
Sees muudetud vaid istmed, mis said vahetatud opel kadetti omade vastu ning lisatud makk ja kõlarid.
Selle nädala esmaspäeval sai alustatud keretöödega.
Esmaspäev- sai küljest keeratud enamus ette jäänud juppe ja katkutud ära osa lahtisest pahtlist.
Teisipäev- Läks suuremaks tolmutamiseks, maha käiatud suur hulk pahtlit mida leidub siiani terve auto ulatuses(vähemalt kõik kohad mida olen pidanud siianu puhastama on olnud korraliku pahtli kihi all), võetud küljest juhiuks ja tagaluuk ning avastatud veel üks läbiv roosteauk küljekarbis.
Erinevad kihid pahtlit/värvi jms.
Kusjuures, keskmine täpp pole auk, lihtsalt roostekoht.
Kolmapäeval sai veel käiatud ja lõpuks kõik kokku tehtud roostemuunduriga.
Neljapäeval, ehk täna alustasin pahteldamisega. Juhiuks on juba enam-vähem, aga vajab kohati veel mõnda õrna kihti pahtlit .
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui on sellised suuremad lohud, mida pahtliga vaja täita, siis oleks parem kasutada klaaskiuga pahtlit ning pärast viimistluspahtel peale. Jääb oluliselt tugevam.
Loodatavasti läks roostesurmaga töödeldud plekile pahtli alla ikka happekrunt ka.
Edu autoga! Vanu korralikke Nivasid pole ka enam palju alles.
Loodatavasti läks roostesurmaga töödeldud plekile pahtli alla ikka happekrunt ka.
Edu autoga! Vanu korralikke Nivasid pole ka enam palju alles.
Happekrunti ei pannud kuna teadjamad mehed(loe: Kõvasti minust targemad ehk need kes sellega igapäevaselt tegelevad) rääkisid, et see teeb pahtli all pahandust. Olles ise noor ja roheline jäi mul vaid üle neid uskuda.
Aga tänasest päevas. Üldkokkuvõttes hunnik pahtlit ja nühkimist. Küljest tuli veel ka tagastange ja märkamatuks ei jäänud seekord ka paremal esitiival lahvi olev pahtel ning vasakul taga tagapõlle ja külje liitekoht.
Uksest tagapool(seal randi kohapeal) on peegeldus, mitte pahtel.
Aga tänasest päevas. Üldkokkuvõttes hunnik pahtlit ja nühkimist. Küljest tuli veel ka tagastange ja märkamatuks ei jäänud seekord ka paremal esitiival lahvi olev pahtel ning vasakul taga tagapõlle ja külje liitekoht.
Uksest tagapool(seal randi kohapeal) on peegeldus, mitte pahtel.
Happekrunt ei käigi otse pahtli all. Happekrundile lastakse peale täitekrunt ja siis võib pahteldama asuda.C2mmiQ kirjutas:Happekrunti ei pannud kuna teadjamad mehed(loe: Kõvasti minust targemad ehk need kes sellega igapäevaselt tegelevad) rääkisid, et see teeb pahtli all pahandust. Olles ise noor ja roheline jäi mul vaid üle neid uskuda.
Ma vähemalt loodan, et sa otse plekile pahtlit ei määrinud, nii küll hea ei ole.