2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
"Rahu, ainult rahu": ütles Overspeed ja tegi nii:
Kivikaitse on ümberringi akende alumise ääreni (ka ahtripeegel). Pagass ja kapott ning köik muu ülesse poole on siledad. Asi sai tehtud mönedel pöhjustel. Motamees tegi ennem omal nii, lihtsalt omapärasem, sest keegi pole varem nii teinud. Aga kui asi on mummuline, ei paista plekkidelt mölgid ja pahteldusvead välja, kuna ta ei peegelda ju siledalt. Et säästa ennast suurest pahteldus- ja lihvimisvaevast, otsustasin ka nii teha. (inimesed kommenteerisid motamehe autot küll imelikult, too aga vastas: oma auto, värvin ja teen kuda tahan".
Motamehel on see gravel lastud selliste ilusate suurte mummudena, mul aga tuli selline liivaterade moodi. Kasutasime eri püstoleid pihustamiseks, seepärast nii juhtuski.
Kivikaitse on ümberringi akende alumise ääreni (ka ahtripeegel). Pagass ja kapott ning köik muu ülesse poole on siledad. Asi sai tehtud mönedel pöhjustel. Motamees tegi ennem omal nii, lihtsalt omapärasem, sest keegi pole varem nii teinud. Aga kui asi on mummuline, ei paista plekkidelt mölgid ja pahteldusvead välja, kuna ta ei peegelda ju siledalt. Et säästa ennast suurest pahteldus- ja lihvimisvaevast, otsustasin ka nii teha. (inimesed kommenteerisid motamehe autot küll imelikult, too aga vastas: oma auto, värvin ja teen kuda tahan".
Motamehel on see gravel lastud selliste ilusate suurte mummudena, mul aga tuli selline liivaterade moodi. Kasutasime eri püstoleid pihustamiseks, seepärast nii juhtuski.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Uksed esimeses astmes, kapott ja pagass irvakil.
Pakke pole vaja. Kummidesse panin 3 bar röhku ja kord kuus liigutan 5 cm edasi vöi tagasi, et kummid palju lömmi ei jääks.
Mul on jäänd arusaam, et paljud arvavad pakkude ülesandeks seda, et siis vedru puhkab. Nagu motamees sellise jutu peale ütleb: "kro?? cena takim resoram". Nöustun temaga, sellel arvamusel, sest vedru mille ressurss väheneb ühe talve jooksul, pole töesti kross'igi (penn'igi, sent'igi) väärt. Kui auto max koormuse all seisma jätta, siis vöib küll vedru löpuks "ära surra", aga mul ju tühi auto.
Pakke pole vaja. Kummidesse panin 3 bar röhku ja kord kuus liigutan 5 cm edasi vöi tagasi, et kummid palju lömmi ei jääks.
Mul on jäänd arusaam, et paljud arvavad pakkude ülesandeks seda, et siis vedru puhkab. Nagu motamees sellise jutu peale ütleb: "kro?? cena takim resoram". Nöustun temaga, sellel arvamusel, sest vedru mille ressurss väheneb ühe talve jooksul, pole töesti kross'igi (penn'igi, sent'igi) väärt. Kui auto max koormuse all seisma jätta, siis vöib küll vedru löpuks "ära surra", aga mul ju tühi auto.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Masina ajasin talveunest ülesse juba lipupühitsemise tseremooniaks. Kuna ülevaatus kehtib sügiseni, siis oli tarvis vaid kindlustus teha.
Soojenduskraan jamas juba ammu. Mul on mingi koonusega, mis pika seismise pääle kinni kuivab. Siis peab käega aitama lahti teha. Aga see raske avamine kulutas plekihoova kinnituskohale loksu liiga suureks. Nüüd ei jäänd muud üle, kui näpitsatega kraan suvereziimile (kinni) keerata. Vahetada pole veel jöudnud. Kuna äda pole, siis otsin seda kuulkraani veel nati.
Soojenduskraan jamas juba ammu. Mul on mingi koonusega, mis pika seismise pääle kinni kuivab. Siis peab käega aitama lahti teha. Aga see raske avamine kulutas plekihoova kinnituskohale loksu liiga suureks. Nüüd ei jäänd muud üle, kui näpitsatega kraan suvereziimile (kinni) keerata. Vahetada pole veel jöudnud. Kuna äda pole, siis otsin seda kuulkraani veel nati.
Arrogance diminishes wisdom.
-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
Tublid eesti inimesed, õnne ka minu poolt. Jätkake samas vaimus.
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Panen vahelduseks möned värskemad pildid, ega palju muutunud pole. Tegelen praegalt rohkem poja, mosse ja muude kodutöödega.
Käisin ülevaatusel, parem esipidur ei vötnud nii hästi kui peaks. Välimine silinder oli kinni jäänud, kuigi alles eelmine aasta vahetasin selle, polnud jöudnud veel mustakski minna, juba kinni. Esisilla tala poldid vasemalt pidid ka nati lahti olema. Punnisin mis ma punnisin, aga vaid ühte muttrit suutsin ca 45 kraadi pääle tömmata, teisid täiesti kinni. Kuid ülevaatuspink näitas selle väiksegi lahtisuse ära.
Käisin ülevaatusel, parem esipidur ei vötnud nii hästi kui peaks. Välimine silinder oli kinni jäänud, kuigi alles eelmine aasta vahetasin selle, polnud jöudnud veel mustakski minna, juba kinni. Esisilla tala poldid vasemalt pidid ka nati lahti olema. Punnisin mis ma punnisin, aga vaid ühte muttrit suutsin ca 45 kraadi pääle tömmata, teisid täiesti kinni. Kuid ülevaatuspink näitas selle väiksegi lahtisuse ära.
Arrogance diminishes wisdom.