Ladaklubi kodukal kõik andmed leitavad: http://www.ladaklubi.ee/leht/images/sto ... ndmed.htmlRaig0 kirjutas: Aga küsimus ka, et kui palju peab tagasilda õli panema? Või kui palju pannakse?
2103, Raig0, 1975
2103, Raig0, 1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Sillast kah üks pilt. Lükkasin auto alla asendisse ära, aga alla veel ei pannud. Ei tea, kuidas kõige lihtsam oleks, sest vedrusid suht halb panna tagasi. Tuleb kõrgemale autot tõsta või vedrusid natukene lõigata.
Ning kui kellelgi on pakkuda, siis sellist asja oleks ka vaja, mis käib vedru ja sillaküljes oleva pesa vahele. Paremapoole oma suht läbi, peab tagasi kinni ka panema need sinna muidugi.
Ning kui kellelgi on pakkuda, siis sellist asja oleks ka vaja, mis käib vedru ja sillaküljes oleva pesa vahele. Paremapoole oma suht läbi, peab tagasi kinni ka panema need sinna muidugi.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tagumiste vedrudega lihtne. Reaktiivvardad võib kõik külge panna, aga mitte lõpuni kinni pingutada. Viimane pingutuspeaks käima auto nn normaalasendis sild vastu maad.
Amort ülevalt kerekülge kinni. Kere tõsta nii kõrgele, et vedru mahub vabalt silla ka kere vahele. Silla all on tungraud, millega tõsta silda nii palju, et saab ka alumise amordi poldi sisse. Teha üks pool korraga. Üldiselt tagasillal käik nii suur, et vedru paigaldamine läheb väga kergelt - pole vaja suure jõuga surumist. See variant läheb nii, et pole isegi vedru kammitsaid vaja.
Kammitsate olemasolul võib kohe amordi kinni panna mõlemast otsast, vedru sobivalt kokku ja alla. Taga on lahedalt ruumi kammitsatega tegutsemiseks.
Diagonaalvarda ülemise kinnituse võiks kuni vedrude-amortide paika saamiseni lahti jätta, lihtsam silda liigutada.
Amort ülevalt kerekülge kinni. Kere tõsta nii kõrgele, et vedru mahub vabalt silla ka kere vahele. Silla all on tungraud, millega tõsta silda nii palju, et saab ka alumise amordi poldi sisse. Teha üks pool korraga. Üldiselt tagasillal käik nii suur, et vedru paigaldamine läheb väga kergelt - pole vaja suure jõuga surumist. See variant läheb nii, et pole isegi vedru kammitsaid vaja.
Kammitsate olemasolul võib kohe amordi kinni panna mõlemast otsast, vedru sobivalt kokku ja alla. Taga on lahedalt ruumi kammitsatega tegutsemiseks.
Diagonaalvarda ülemise kinnituse võiks kuni vedrude-amortide paika saamiseni lahti jätta, lihtsam silda liigutada.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Täna sai siis sild alla pandud. Enam-vähem nii nagu Mel kirjutas. Proovisin käima, tahtsin välja ka sõita, aga kus sellega... Seismise ajal oli sidur lõpetanud oma töölepingu ja nii jäigi masin garaaži. (pilt natukene halva kvaliteediga ja õline ka, sest vajutasin piduripedaali kogemata - ei tulnud meelde, et taga pole pidurid ühendatud ja sillas pole ühtegi piduridetaili veel)
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Sain siduri lahti kuidagi. Proovisin lihtsalt käima ja hakkasin tagurpidi käiku sisse suruma ja siis tuligi kuidagi sidur lahti. Tegin sõbrapilti ka.
Ja sain kätte sellised asjad ka. Nüüd vaja natukene oodata, siis tulevad tagasilla pealsed piduritorud ja käsipiduritross ka. Ning peale seda tuleb ainult õppeaasta lõppu ja keevitust oodata.
Ja sain kätte sellised asjad ka. Nüüd vaja natukene oodata, siis tulevad tagasilla pealsed piduritorud ja käsipiduritross ka. Ning peale seda tuleb ainult õppeaasta lõppu ja keevitust oodata.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Sai täna siis kaks ust lahti võetud löökkruvikeerajaga. Proovisin siis teisi, saadud uksi. Ei taha eriti nii hästi istuda sinna otsa, nagu originaalid, a kuidagi tuleb need siiski sinna otsa panna. Teine Žiks sai kah ära lükatud varju alla. Teen kunagi pildid kah, et kuidas originaal ustega on ja kuidas saadud ustega on.
Ning kui kellelgi on pakkuda süütelukku odavalt, siis võib kirjutada.
//e: Süütelukk olemas.
Ning kui kellelgi on pakkuda süütelukku odavalt, siis võib kirjutada.
//e: Süütelukk olemas.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Täna sain süüteluku kätte. Tegin kogu kupatusest pilti ka, mis olen saanud nüüdseks. Ja muidugi, kui need tagasillapealsed piduritorud kätte sain, siis isa võlus ka kuskilt garaažist ühed välja.
Ja ustest ka natukene. Need ristiisalt saadud uksed ei sobi eriti hästi, tuleb kuidagi sobitama hakata. Ja isa rääkis, et ristiisa kah kunagi, kui enda Ladat tegi, siis painutas neid oma kere järgi. Tagumine parempoolne uks siis nii:
Esimene vasakpoolne uks veel hullem.
Ning siis proovisin esimest parempoolset ust ka. Proovisin siis selle toodud sinise 033'e ust, millel väike mõlk servas. See sobis kõige paremini. Kõik vahed enam-vähem normaalsed.
Ja ustest ka natukene. Need ristiisalt saadud uksed ei sobi eriti hästi, tuleb kuidagi sobitama hakata. Ja isa rääkis, et ristiisa kah kunagi, kui enda Ladat tegi, siis painutas neid oma kere järgi. Tagumine parempoolne uks siis nii:
Esimene vasakpoolne uks veel hullem.
Ning siis proovisin esimest parempoolset ust ka. Proovisin siis selle toodud sinise 033'e ust, millel väike mõlk servas. See sobis kõige paremini. Kõik vahed enam-vähem normaalsed.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Nonii. Pole kaua kirjutanud, aga midagi erilist pole ka edasi läinud, sest enamused Mu plaanid keerati sinna musta auku, sest isa hakkas maal garaaži ehitama. Aga täna sai paar auku kinni siiski lapitud. Keevitatud sai 1'se traadiga, sest 0.8'se jaoks on mingit teist värki kuskile vaja. Ei saanud aru, mis häda oli.
Ja küsimus ka, et mis asi see roosaga ümbritsetud värk on? Nagu mille jaoks see on? Teisel pool täpselt sama asi, asub tagaistme juures põrandal.
Juuli lõpus lähen Soome ka veel, olen ühe kuu sääl, saab nats pappi, mida Žiksi alla matta.
Ja küsimus ka, et mis asi see roosaga ümbritsetud värk on? Nagu mille jaoks see on? Teisel pool täpselt sama asi, asub tagaistme juures põrandal.
Juuli lõpus lähen Soome ka veel, olen ühe kuu sääl, saab nats pappi, mida Žiksi alla matta.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Kuna käisin vahepeal kuuaega Soomes tööl, siis asi jäi jälle seisma, mis on iseenesest masendav, kuna soov oleks siiski valmis saada. Ja nüüd üritan ikka ühe auto valmis teha, et talvel oleks millegagi rallitada. Jutt käib siis sellest teisest autost, mille tõin Jõgevamaalt. Pool katust sai maha võetud, kuna soov teha sellest kastikas.
Täna sai lõigatud ka tagumisi tiivu ja tagapaneel enam-vähem ära, millest kahjuks pilte hetkel pole. Sellel autol suht savi, kuidas ära lõikad need, kuna niikuinii on need sassis ja keret tugevdan veel nelikanttorudega, aga enne tuleb 06 tagapaneel külge keevitada ja kabiini tagumine sein leiutada, et saaks enam-vähem vaadata, kui pikad torud tuleb osta. Ning teised tiivad tuleb võtta tollelt teiselt masinalt, mis tänavale tuleb. Kuna vennal eriti aega või siis viitsimist pole, saan selle masina peal ise keevitamist proovida.
Aga küsimus ka, et kuidas neid eemaldada nii, et saaks tervelt kätte need? Sama küsimus ka tagapaneeliga? Peab puurima? Kust tagatiivadelt puurima peab? Täna sellel kastikal üritasin, aga puur oli vist nüri võimidagi, suht raskelt läks läbi.
Täna sai lõigatud ka tagumisi tiivu ja tagapaneel enam-vähem ära, millest kahjuks pilte hetkel pole. Sellel autol suht savi, kuidas ära lõikad need, kuna niikuinii on need sassis ja keret tugevdan veel nelikanttorudega, aga enne tuleb 06 tagapaneel külge keevitada ja kabiini tagumine sein leiutada, et saaks enam-vähem vaadata, kui pikad torud tuleb osta. Ning teised tiivad tuleb võtta tollelt teiselt masinalt, mis tänavale tuleb. Kuna vennal eriti aega või siis viitsimist pole, saan selle masina peal ise keevitamist proovida.
Aga küsimus ka, et kuidas neid eemaldada nii, et saaks tervelt kätte need? Sama küsimus ka tagapaneeliga? Peab puurima? Kust tagatiivadelt puurima peab? Täna sellel kastikal üritasin, aga puur oli vist nüri võimidagi, suht raskelt läks läbi.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Mul valmib selline Elajas praegu maal siis, mis tähendab, et kastikad ei tule. Kokku olen pannud max kahe nädalaga vist. Kõik torud, mis kätte sattusid, läksid kasutusse. Ohutus on ilmselgelt 0. Ehitan, et talvels lõbus oleks. Järgmine aasta viin teise töökotta kuskile, kui Soome tööle saan. Ei hakka ise midagi perse keerama.
Ilmselgelt teate, mis auto järgi Ma seda teen. Kõik asjad on kere järgi tehtud, kere on kõver ja sirgeks jäi tõmbamata. Uksed tuleb ümber teha, sest juhiuks ei käi kinni. Parempoole on normaalne, aga mingi millimeeter-kaks tuleb toda ka kärpida. Ärge näkku lööge.
See nädalavahetus lähen laupäeval Venemaale vene keele rühmadega, siis teha ei saa. Veel vaja teha tagasein, mõned kohad keevitada nats, sild tugevamaks ja siis garaažis tuleb 1.5 mootorit, mis oli teisel Žiksil peal kunagi, näppida ja korda teha ning vaadata, mis seal kolises. Siis võib sõita juba vast. Loodan, enne talve valmis saada.
Ilmselgelt teate, mis auto järgi Ma seda teen. Kõik asjad on kere järgi tehtud, kere on kõver ja sirgeks jäi tõmbamata. Uksed tuleb ümber teha, sest juhiuks ei käi kinni. Parempoole on normaalne, aga mingi millimeeter-kaks tuleb toda ka kärpida. Ärge näkku lööge.
See nädalavahetus lähen laupäeval Venemaale vene keele rühmadega, siis teha ei saa. Veel vaja teha tagasein, mõned kohad keevitada nats, sild tugevamaks ja siis garaažis tuleb 1.5 mootorit, mis oli teisel Žiksil peal kunagi, näppida ja korda teha ning vaadata, mis seal kolises. Siis võib sõita juba vast. Loodan, enne talve valmis saada.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Pole kaua aega kirjutanud, aga ega tänava pilliga pole midagi teinud ka, vaid rallikas on saanud peaagu valmis. Aega läks, aga asja sai. Olen saanud keevitamise enam-vähem selgeks, nüüd saab ise hakata keevitama tänavapilli suvel ja ei pea kogu aeg isa või venna vahet käima, et tule keevita mul natukene, Ma ise ei oska ju. Sai ka autokoolis käima hakatud. Kahju, et sünnipäevaks valmis ei saa seda tänavapilli, kuigi väga tahaks. Aga peaasi, et üldse valmis saab. Panen rallikast pilte ka ja loodan, et järgmine kord, kui kirjutan midagi, siis on pildid juba tänavapillist. Ärge pahaks pange, et teisest pillist ka juttu teen siin.
PS! Ostan ikka veel Lada esitiivasid. Kui kellelgi tõesti 03'e omasid ei ole, siis pakkuge nüüdsest ka 06'e omasid, kuigi alguses ei tahtnud. Kõik pakkumised U2U või meilile raigo_9@hotmail.com.
PS! Ostan ikka veel Lada esitiivasid. Kui kellelgi tõesti 03'e omasid ei ole, siis pakkuge nüüdsest ka 06'e omasid, kuigi alguses ei tahtnud. Kõik pakkumised U2U või meilile raigo_9@hotmail.com.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Raskuse panemisega olen kursis jah. Eest on jumala vaadatav isegi. A parem ikka kui karpi sõidetuna oli. Hirmutab lapsed raja äärest ära.reiner kirjutas:Kui tahad, et selle putukaga oleks nagukenegi normaalne talvel radasid sõita, siis pead päris palju raskust tagasilla kohale paigaldama..
Muidu näeb päris õudne välja
Vähemalt on hea tagasilda õli valada..
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Ma ei saa aru, MIKS?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Vot see on asi, mida Ma ei oska kommenteerida, aga kohalolijad on öelnud, et ei tohiks puudu tulla. Ise jään pikkusega natukene alla 180cm ja loodan, et saab korralikult istuda ikka.01vaz01 kirjutas:Kui sa just 150cm pikk pole siis kui sa istme ka sisse paned läheb piloodil jube kitsaks, tundub? või siis jääb iste nõmedalt 90 kraadise nurga alla, aga kui ma eksin siis paranda!
Sorry noh, Mul raske ka karpi sõidetud Ladasid vanarauda viia. Polnud muud valikut lihtsalt kui teha sellest midagi. Kui ei meeldi, ärge vaadake. Ei oska midagi vastata rohkem. FB's kommenteerisite umbes samamoodi seda juba.Sander kirjutas:Ma ei saa aru, MIKS?