Ega jah, endale ka väga meeldivad, aga Žiksile need alla ei istu ja kui mingi vaheflantsiga panna, aga see mõjub halvasti rattalaagritele ja pidi nats ohtlik ka olema. Silla geomeetria pidi ka välja viima. TSI foorumis öeldi.RagnarM kirjutas:oobljaa, veljed on küll maasikad
2103, Raig0, 1975
2103, Raig0, 1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Miks vaheflantis rattalaagritele halvad on? Esimest korda kuulen.. ehk keegi valgustaks mind?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Ma ei tea, Mulle öeldi teises foorumis nii:Sander kirjutas:Miks vaheflantis rattalaagritele halvad on? Esimest korda kuulen.. ehk keegi valgustaks mind?
Mitsu poldiring peaks 4/5x114,3 olema, Siksil aga 4x98- see tähendaks, et kõigepealt tuleb peitpeaga poltidega tõmmata vahetükk siksi rummu külge ja siis teiste poltidega veljed vahetüki külge- või panna rattapoldid vahetüki külge ja rattad pärast mutritega kinni tõmmata. Anyway, viib see paigast esisilla geomeetria, mõjub halvasti rattalaagritele ja on ka pisut ohtlik. Ehk siis õigem oleks veljed peale kordategemist mõnele riisisõbrale maha müüa ja mõned Fiati omad asemele osta.
30 ja rohkem millimeetrit muudab juba kenasti silla geomeetriat - rattad hakkavad keeramisel ka edasi tagasi liikuma.Sander kirjutas:Miks vaheflantis rattalaagritele halvad on? Esimest korda kuulen.. ehk keegi valgustaks mind?
Kui tood velje väljapoole suureneb rattalaagri koormus märgatavalt - jõu õlg läheb ju pikemaks..
No offence aga nende pehmete toora koledike pärast pole flantsimaterjali raisata mõtet. Sobivaid velgesid on maamuna peal piisavalt veel..
Roolin nii kuis jaksan
Ja mitte ainult flantsidega ei lühenda rattalaagrite eluiga, vaid ka laiade rehvidega. Mitte ehk nii suurelt, aga ikkagi.
4x114,3 poldivalemiga veljed hoidke sigulist eemale Ei ole mõtet enda elu keeruliseks teha.
4x100 velgesid veel pannakse alla, aga ma ei teeks isiklikult sedagi. 4x98 velgi liigub ja kui ikka sobivaid ei leia, siis saab lasta pooltelgedele ja rummudele teha 4x100 augud ning veljevalik muutub kohe kordades suuremaks
4x114,3 poldivalemiga veljed hoidke sigulist eemale Ei ole mõtet enda elu keeruliseks teha.
4x100 velgesid veel pannakse alla, aga ma ei teeks isiklikult sedagi. 4x98 velgi liigub ja kui ikka sobivaid ei leia, siis saab lasta pooltelgedele ja rummudele teha 4x100 augud ning veljevalik muutub kohe kordades suuremaks
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
reiner kirjutas: 4x100 velgesid veel pannakse alla, aga ma ei teeks isiklikult sedagi.
Sõidetakse edukalt ka 4x100 velgedega, samas ohutuse tagamiseks soovitaks ma selliseid polte nagu allpool pildil. Nendega võib velje auguvahe erineda autole ettenähtust kuni 3mm võrra, saab neid suurematest rehvide ja velgedega tegelevatest ettevõtetest.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
CO keevitus päris kallis asi, kui odavamalt tahad läbi ajada siis osta tavaline traatkeevitus. Sain bauhausist 150 euroga + traat.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Keevitusest natuke: igal juhul soovitan natuke raha korjata ja soetada kohe natuke korralikum keevitus, kui lihtsalt mingi asi, mille odavalt kätte saab. Tasub ka mõelda kasutatud keevituste peale, kuid siis peab kindlasti oskaja/teadja mees selle enne üle vaatama, kui ostuks läheb. Ilma kaitsegaasita on raskem tagada korralikumat kvaliteeti ja endal mugavam ja lihtsam tööd teha, kui ikka on võimalust kasutada erinevaid kaitsegaase. Ise kunagi ostsin endale sellise http://www.telwin.com/webtelwin%5Csite. ... |821053|81| , kuid oleks pidanud vaatama midagi sellist http://www.telwin.com/webtelwin%5Csite. ... |821016|81| sest sellel on astmeline voolutugevuse reguleerimine. Ei pea olema loomulikult selle tootja oma, lihtsalt sealt oskasin kohe oma aparaadi välja otsida. Sellist väiksemat keevitust on vist teisedki klubilised ja foorumlased kasutanud ja üldine arvamus on, et lihtsamad tööde ja mitte eriti paksude materjalidega saab hakkama. Keretöödeks peaks voolutugevusest piisama, kui just mingit veoauto raami keevitama ei hakka.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Täna sai käidud Jõgevamaal, Pikkjärve külas ja otsitud ära üks üle katuse käinud 21033 doonoriks, sain hea hinnaga ja mõtlesin, et miks ka mitte?
Kunagi jõudsime siis koju kah, võtsime maha ja kruttisin juba kapoti ning pagasnikuluugi maha (nendel kahel pildil juba teine kapott peal, Minu Lada oma, see natukene mõlkis, aga muidu korralik - jätaksin endale selle peale, aga need teised on ilma mõlkideta, aga kahjuks ei taha hästi külge sobida :S).
Siit selle autoküljest lisaks pagasnikuluugile ja kapotile võtan ära tagumise vasakpoolse ukse ja esimese parempoolse ukse ning parempoolse esitiiva ja mõlemad rööpkülikukujulised suunatuled, võib-olla ka parempoolse esimese ukse - tollel ainult üks kohake B-piilari juurest natukene kannatada saanud. Ülejäänuga ei tea hetkel, mis teen.
Vahepeal sain ristiisalt uue pooltelje ja olen ära puhtaks teinud ja värvinud ka tagasilla jupid ning nüüd põhimõtteliselt sild ootabki kokku panemist ja uusi piduriklotse ning pidurisilindreid.
Praegu kokku koos enda kapoti ja pagasnikuluugiga 3 kapotti ja 3 pagasnikuluuki. Teiste Ladade omad ei taha eriti istuda, aga peab kuidagi sobitama, aga ei tea hetkel kuidas. Nüüd on ka kõik plekid olemas ja suvel saame ühelt tuttavalt keevituse ning siis saabki keevitama hakata, lasen vennal keevitada - Ta kutsekas õppis seda ala.
Aga hetkel vist kõik, tegelikult tahtsin midagi küsida ka, aga praegu ei tule meelde - eks Ma kunagi muudan postitust, kui meelde tuleb.
Kunagi jõudsime siis koju kah, võtsime maha ja kruttisin juba kapoti ning pagasnikuluugi maha (nendel kahel pildil juba teine kapott peal, Minu Lada oma, see natukene mõlkis, aga muidu korralik - jätaksin endale selle peale, aga need teised on ilma mõlkideta, aga kahjuks ei taha hästi külge sobida :S).
Siit selle autoküljest lisaks pagasnikuluugile ja kapotile võtan ära tagumise vasakpoolse ukse ja esimese parempoolse ukse ning parempoolse esitiiva ja mõlemad rööpkülikukujulised suunatuled, võib-olla ka parempoolse esimese ukse - tollel ainult üks kohake B-piilari juurest natukene kannatada saanud. Ülejäänuga ei tea hetkel, mis teen.
Vahepeal sain ristiisalt uue pooltelje ja olen ära puhtaks teinud ja värvinud ka tagasilla jupid ning nüüd põhimõtteliselt sild ootabki kokku panemist ja uusi piduriklotse ning pidurisilindreid.
Praegu kokku koos enda kapoti ja pagasnikuluugiga 3 kapotti ja 3 pagasnikuluuki. Teiste Ladade omad ei taha eriti istuda, aga peab kuidagi sobitama, aga ei tea hetkel kuidas. Nüüd on ka kõik plekid olemas ja suvel saame ühelt tuttavalt keevituse ning siis saabki keevitama hakata, lasen vennal keevitada - Ta kutsekas õppis seda ala.
Aga hetkel vist kõik, tegelikult tahtsin midagi küsida ka, aga praegu ei tule meelde - eks Ma kunagi muudan postitust, kui meelde tuleb.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Ei aidanud. Aga kui niikuinii tuleb uus tagapõll sinna ja tagatiivad, siis kuidagi neid uusi plekke keevitades saab selle korda äkki. Hektel on nii:sansa kirjutas:Pagasniku luugi küljes olevat lukku liigutad üles poole.
See pagassiluuk on tollelt doonorilt võetud testiks. Originaal luugiga oli sama jama.
Mis tihend sul luugil on? Kunagi sai nullviiele värske tihend pandud aga oli vist mosse oma ja natuke teise profiiliga ning surus ka luugi kõrgemale.
Samas alustaks ma uurimist hingede ja luugi ühenduse juurest, kui luuki on jõuga ülesse väänatud siis on plekk seal paindunud.
Samas alustaks ma uurimist hingede ja luugi ühenduse juurest, kui luuki on jõuga ülesse väänatud siis on plekk seal paindunud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Tänan pakkumast.MuKi14 kirjutas:kaks puuklotsi nurkadesse ja keskelt vajutad alla... lihtne pleki töötlemine...
Ei kujuta ettegi, mis tihend seal on ja äkki on tõesti väänatud seda jõuga. Aga eks Ma järgmine kord vaatan, kui Maale lähen. Tänud.GTA kirjutas:Mis tihend sul luugil on? Kunagi sai nullviiele värske tihend pandud aga oli vist mosse oma ja natuke teise profiiliga ning surus ka luugi kõrgemale.
Samas alustaks ma uurimist hingede ja luugi ühenduse juurest, kui luuki on jõuga ülesse väänatud siis on plekk seal paindunud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Võta tihend ära ja vaata, kas siis sobib paremini autoga kokku asi enne kui midagi muud ette võtad.
Tulede juurest on luuk ikka väga valesti.
Kui tegu on kunagise varuosaluugiga siis see ei peagi ilusti ette istuma!!!
Samas võib olla doonorauto on taha kerge kõksu saanud, mis luugi kummi lükkas.
tundub, et sa ikka ei pääse puuklotsidest, prussidest ja väänamisest ja hunnikust venekeelsetest oskussõnadest protsessi käigus!
Tulede juurest on luuk ikka väga valesti.
Kui tegu on kunagise varuosaluugiga siis see ei peagi ilusti ette istuma!!!
Samas võib olla doonorauto on taha kerge kõksu saanud, mis luugi kummi lükkas.
tundub, et sa ikka ei pääse puuklotsidest, prussidest ja väänamisest ja hunnikust venekeelsetest oskussõnadest protsessi käigus!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Mul on kolm erinevad pagasnikuluuki - üks on originaal, teine on ristiisa 03'lt, mille Ta 06'ks ümber ehitas ja kolmas (see, mis pildil näha on) on sellelst siniselt doonorilt. Aga eks Ma testin, kui maale jälle lähen.olaaf kirjutas:Võta tihend ära ja vaata, kas siis sobib paremini autoga kokku asi enne kui midagi muud ette võtad.
Tulede juurest on luuk ikka väga valesti.
Kui tegu on kunagise varuosaluugiga siis see ei peagi ilusti ette istuma!!!
Samas võib olla doonorauto on taha kerge kõksu saanud, mis luugi kummi lükkas.
tundub, et sa ikka ei pääse puuklotsidest, prussidest ja väänamisest ja hunnikust venekeelsetest oskussõnadest protsessi käigus!
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Nii... Täna panin tagasilla kokku ära ja tahtsin auto alla ka panna, aga ei saanud, sest polnud õli, mida tagasilda panna. Aga isa pidi saama kuskilt ja siis tolle teeb nädala sees ära ning paneb alla kah ära siis vast, et saaks varju alt välja lükata ja natukene puhastada sealt. Praegu pidurisüsteemi absoluutselt küljes ei ole tagasillal.
Aga küsimus ka, et kui palju peab tagasilda õli panema? Või kui palju pannakse?
Aga küsimus ka, et kui palju peab tagasilda õli panema? Või kui palju pannakse?