2106, erki9, 1985

2106, erki9, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

O2 sillast üksi ei piisa,pead ikka mootori ka välja vahetama;)
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Mootor ka olemas 03 oma, tuleb suurem nukk, kerge hooratas ja kaant on juba lihvitud. Praegu lihtsalt see häda, et 1. käik on rajal vähe, 2. palju.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Vahepel sai tellitud scoop, esilisa ja tagumine tiib. Proovisin siis värvipüstoliga värvida(pole enne teinud) aga mullid jäid sisse. Kas on vesi/õli kompressoris või on see värvist mis on külma saanud. Värv on sadolin. Mootor peaks ka varsti kokku saama. On siis 03 plokk, kergem hooratas, tänavanukk, lihvitud kaan ja regullitav nukaratas.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Sain siis lõpuks laiendid värvitud. Filter oli ikkagi puudu, mulle enam ei jäänud. Värvipüstoliga selline jama et värv jookseb päästiku vahelt välja. Seal üks selline mutri moodi asi, kas seda peab timmima või on püstol defektne? Tahhoka suutsin ka vahepeal üle võlli ajada:P see ikkagi tahhoka viga, alguses oli nõel teisel pool, vahetati ringi, nüüd läks nõel ise teisele poole, enam tagasi ei tulnud. Võtsin tahho lahti ja lükkasin nõelda tagasi, töötab jälle. Tootja on AutoGauge, ei soovita selle firma toodangut küll kellegile, korduvalt on jama nende toodetega.

Aga panen ühe pildi ka:

Pilt
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Pöll jäta kohe riiulisse kui pöllurallisid kavatsed söita, omal oli täpselt samasugune. 2 nädalat sai küljes olla kui vend puruks söitis selle. Pealegi pölluka rajal olevad augud on piisavalt sügavad et see juba esimeses augus puruks saada.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Suvisel ajal ei tahaks põllupeal autot väga lõhkuda, praegu panen külge, kui korraliku rada pole siis arvatavasti ikkagi tuleb ära võtta see jah.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Spoilerid nüüd küljes:) Põllelisa läks plekikruvidega, siis saab vajadusel lihtsasti ära võtta selle. Panen paar pilti ka:

Pilt

Pilt
s
segu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
Asukoht: viljandi
Autod: lada 2106
Kontakt:

Postitus Postitas segu »

Kuna uuendusest juttu tuleb?
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Uudendustest niipalju et sai toodud turvapuur kasutajalt segu. Midagi muud teinud pole vahepeal, mootoriga jälle probleemid. Tühikäik puudub ja puterdab ning jõnksutab sõites, siis sureb täitsa ära. Käima läheb ilusti aga sõita ei saa. Ei oska enam kuskilt viga otsida ka hetkel. Ehk keegi oskab aidata.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

esialgu vaheta karburaator ära ja veendu, et uus karpa kõver poleks ja kuskilt lisaõhku mootor ei saaks
(lekkivad kolle tihendid, vaakumvõimendi vms)
kui kasu pole siis süütesüsteem üle vaadata.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Ise kahtlustan süüdet natuke rohkem. Karburaator sai umbes kuu aega tagasi ilusti ära puhastatud ja kolme erinevat karpat proovitud. Viga tekkis äkki, sõidu ajal. Süütesüsteem on elektrooniline. 08 pooli ja kommutaatoriga. Kas sellist asja võib põhjustada pigem kommutaator või süütepool?
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Samamoodi võib karpast olla mõni düüs ennast lahti kerinud ja saab õhku peale liiga palju, sellist viga ma süütesse ei tembeldaks.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Kuna enda autol oli just paar päeva tagasi täpselt samasugused sümptomid, viga tekkis ka sõidu ajal siis võin öelda, et vaheta jagajakaas ära.
Ise lammutasin karburaatorit ja reguleerisin sada asja ära enne kui selle peale tulin ja peale jagajakaane vahetust hakkas masin kohe korralikult tööle jälle.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Proovin esimese asjana siis jagajakaane vahetust. See jõnksutamine kaob vahest ära ja saab normaalselt sõita ka. Kahjuks mitte üle ühe minuti.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Vahetasin jagajakaane ära, nüüd töötab jälle normaalselt. Tühikäik on vahest kõrgem, siis jälle madalam. praegu keerasin nii et kui madalaks langeb, siis päris välja ei sure, umbes 700 siis, muidu mingi 1100. Millest selline asi tekib?
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Endal oli selline probleem,kui ujukinõel ei pidanud,võid ka igaksjuhuks üle vaadata.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Ujulkinõel just vahetatud. Muidugi kontrollin igaks juhuks üle, aga kohe ei saa kuna auto on maal. Kas on võimalik et tulevad juba poest niivõrd defektsed asjad või põhjustab mingi muu asi sellist jama? Bensiinipumba surve on ilusti 0.2 bar-i, manomeetriga mõõdetud.:)
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Mismoodi see nõela kontrollimine auto alt käib...? Õhupuhasti maha ja karpasse vaadates on kohe näha kas nõel peab või ei. Ning võib ette tulla küll et uus nõel vajab näiteks soveldamist...
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Ma ei saa nüüd hästi aru:D
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Kurjam küll ma lugesin "maal" asemel "madal":lol Need on need hilised õhtutunnid. Andestust risustamise pärast:lol
Vasta