Lada 2106, XFactor, 1985
Lada 2106, XFactor, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
xXFactor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: vaz 2106
Lada 2106, XFactor, 1985
Noniii, mõtlesin kah siia liituda:)!
Sai siis eile 07.02.2012 Ostetud endale lada 2106.
Ostmisega enda ette tripper:) (5a. seisnud)
Karpa ära näpitud süüte pool läbi jagaja läbi ( seismisega)
Käisime lada poes võtsime kõik uue, ja plarts võtme pilll:) Läksin tegin ühe kiirema tiiru, aga pidureid ei kontrollinud ennem minekut Siis jäi 3 varjanti, kuidas pidama saada.
1. tagurpidi käik sisse, aga väke lootus, kuna suve papud all:)
2. puidu purustisse sisse ( väärtus poolteist miljonit eesti kr)
3 Veoautosse sisse ( väärtus 1 miljon kr)
Mina siis otsustasin veoauto kasuks, sõitsin kohe esimesel päeval parema tiiva, parema tule, ja kapoti kortsu!
Nüüd juba treiler tellitud ja pargin ära garaazi alla, et valmistada tegemiseks teda!
Lähemalt siis natukene plaane, ette kah! Lähiajal mootor laiali võimalikult palju tihendeid pukse jms ära uute vastu vahetada. Mootorit natukene forseerida ( isa, tuttv tegi kunagi vaz-i mootoreid ülesse, loodan tema abile vms.) kere puhtaks, uus krunt, värv peale. aga noh rohkem ple mõtet edasi rgida, ei tea, kui palju see teostub, aga annan endast parima!:)
PS: Pildid tulevad hiljem!:)
Sai siis eile 07.02.2012 Ostetud endale lada 2106.
Ostmisega enda ette tripper:) (5a. seisnud)
Karpa ära näpitud süüte pool läbi jagaja läbi ( seismisega)
Käisime lada poes võtsime kõik uue, ja plarts võtme pilll:) Läksin tegin ühe kiirema tiiru, aga pidureid ei kontrollinud ennem minekut Siis jäi 3 varjanti, kuidas pidama saada.
1. tagurpidi käik sisse, aga väke lootus, kuna suve papud all:)
2. puidu purustisse sisse ( väärtus poolteist miljonit eesti kr)
3 Veoautosse sisse ( väärtus 1 miljon kr)
Mina siis otsustasin veoauto kasuks, sõitsin kohe esimesel päeval parema tiiva, parema tule, ja kapoti kortsu!
Nüüd juba treiler tellitud ja pargin ära garaazi alla, et valmistada tegemiseks teda!
Lähemalt siis natukene plaane, ette kah! Lähiajal mootor laiali võimalikult palju tihendeid pukse jms ära uute vastu vahetada. Mootorit natukene forseerida ( isa, tuttv tegi kunagi vaz-i mootoreid ülesse, loodan tema abile vms.) kere puhtaks, uus krunt, värv peale. aga noh rohkem ple mõtet edasi rgida, ei tea, kui palju see teostub, aga annan endast parima!:)
PS: Pildid tulevad hiljem!:)
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Palju õnne:P. Kõige paremeni just ei läinud.
Mina tegin kunagi garaazi ees 013-l pidureid, vahetasin klotsid ja mida kõike veel ning unustasin esimesed klotsid vastu kettaid pumbata. Meil on garaazide read (tükki 13-15 garaazi reas) veidi poolviltu, iga rida lõpeb järgmise garaaziderea otsaseinaga. Võtsin mõnuga hoogu, et uusi häid pidureid proovida. Kui sein nina ees oli, siis läks piduripedaal lupsti põhja. Minu valik oli keerata üle kõrge äärekivi sõidutee ja garaazideesise mururiba peale. Seda ma ka tegin. See äärekivi on ikka päris kõrge aga valikut polnud. Midagi ära ei lõhkunud tookord õnneks.
Mina tegin kunagi garaazi ees 013-l pidureid, vahetasin klotsid ja mida kõike veel ning unustasin esimesed klotsid vastu kettaid pumbata. Meil on garaazide read (tükki 13-15 garaazi reas) veidi poolviltu, iga rida lõpeb järgmise garaaziderea otsaseinaga. Võtsin mõnuga hoogu, et uusi häid pidureid proovida. Kui sein nina ees oli, siis läks piduripedaal lupsti põhja. Minu valik oli keerata üle kõrge äärekivi sõidutee ja garaazideesise mururiba peale. Seda ma ka tegin. See äärekivi on ikka päris kõrge aga valikut polnud. Midagi ära ei lõhkunud tookord õnneks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Lihtsam oleks olnud ju esimene käik või käsipidur. Tagurpidi käiku ei saa edaspidi liikudes vähemalt tavaolukorras küll sisse.
PS! Täida oma kasutaja profiil ära, puudub sünni kuupäev.
PS! Täida oma kasutaja profiil ära, puudub sünni kuupäev.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee