2106, Kurivaim, 1983

2106, Kurivaim, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

Postitus Postitas kurivaim »

Saigi lõpuks õuest kapoti alt minema... Võtsin seda karpat mingi 10 korda lahti ja kokku, et tuvastada leket mille avastasin. Jätsin ikkagi peale selle vaakumiga 05-e karpa, puhastasin, uurisin ja mässasin seal kallal nagu loll. Lõpuks leidsin 2 leket. Üks leke tulenes kiirenduspumba katkisest membraanist, sealt hoova vahelt voolas ikka mehiselt bensiini, õnneks teisel karpal oli enamvähem korralik membraan olemas ning võtsin sealt pealt. Ja teine leke oli ka kiirenduspumbast, nimelt see kruvi mis seal ääre peal pesitseb oli liiga lahti, kuskilt lugesin, et kui see lahti on (äärega tasa) siis saadab bensiini tagasi ujuki kambrisse kuid ma ei tea kas asi oli selle karburaatori tihendis aga mul see immitses mööda karpat kollektori peale. Mõtlesin ja kruttisin seda kruvi kuid lõpuks otsustasin, et keeran kinni selle kruvi. Pärast hakkasin uurima, et miks mingi roheline vedelik sisselaske kollektori peal on ning avastasin, et kollektori mutrid olid ennast natuke lahti kruttinud. Ei tea mida tegin kui mootorit vahetasin aga millegipärast olid kõik mutrid ennast natuke liigutanud. Sai siis need kinni pingutatud ja mootor soojaks lastud ning ei mingit rohelist vedelikku enam kollektoril. Kuulasin, et veepump teeb ka imelikku kõrinat ja kett tundub kuidagi lärmavat, proovisin pingutada ketti aga midagi väga erilist seal ei muutunud, võibolla on jälle leevendi pooleks nagu siis kui mootori ostsin.

Paarpäeva tagasi panin suverehvid alla ning pesin auto puhtaks. Imestasin kuidas fairy ja cif stangede pealt roostet maha võttis!

Pilt
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

See roheline vedelik on jahutusvedelik.
Kui kett ei pingutu, vaata üle ka pingutustald, see võib vahel täitsa läbi olla.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

Postitus Postitas kurivaim »

Ma tean jah et jahutus vedelik. Pyhkisin koguaeg 2ra aga tuli ikka tagasi, enam seda probleemi pole. Ja soojast kaua starteri kulutamised on ka minevik, karpa n2ppimised n2itasid tulemusi.
Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

Postitus Postitas kurivaim »

Nii nüüd on aega läinud üle 4 kuu kui viimati autot nägin. Nüüd järgmise nädala lõpus on plaan minna Eestisse ja teha autol ülevaatused ja asjad ära, et saaks teedele liikuma.
Tarvis on vahetada ära tagumiste pidurite kompott, klotsid, vedrud, võibolla ka tagumised piduri silindrid (Ehk oskab keegi uute kohta midagi öelda, olen kuulnud, et ei pidavat kestma üldse?), vaatan ka käsipiduri trossi üle, karpale uued membraanid jne, kui tekib vajadust, siis paagi ja tagavara ratta alused plekid lasen hetkel relakaga haljaks ja tõmbas kivikaitsme vms peale.

Ja üks suur küsimus, et ehk keegi oskab öelda keskeltläbi täis pikkuses summuti hinda(kuni leegitoruni) ja eraldi osade hinda (Veerennis või kuskil)? Sest noh, talvel kui auto seisis vastu valgust, siis tuli 100 erinevast kohast tossu läbi.
Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

Postitus Postitas kurivaim »

Sai siis eile masin käima aetud. Kõigepealt ei tahtnud kohe üldse minna, siis panin karpale remontkomplekti sisse ja käis. Ostsin null viie ise reguleeruvad pidurisilindrid, aga nüüd on jälle jama, et toru ei taha lahti keerata. Kui on müügil poes, siis lähen ja ostan homme veerennist uued torud ka. Kiskusin trummli maha ja kogu selle sisu oli tavotti täis... Ei saa mina aru, et kuidas see sinna saanud on. Homme uurin kuidas teiselpool on selle tavoti looga trummli sees...

Üks suure ringi küsimus, et milline näeb välja ja kus asub ladal piduri regulaator, kui ta peaks kusagil mul pesitsema? Ehk on kellelgi kuskil mingi pilt sellest?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Piduri regulaator asub kännu juures. Kronsteiniga kaetud. Sinna peab minema nii kaks piduritoru kui ka varras reduktorist vasakult poolt siila pealt. Tavott tuleb sillast, kui pooltelje rõngastihend ei pea.
Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

Postitus Postitas kurivaim »

Sai siis ülevaatus ära tehtud eile. Auto pidi põhjaalt olema paremas seisus kui pealt. :D
Ja kuna mul parem tagaratas loperdab vähe, siis Tallinnasse sissesõidul, Laagri kandis üks vend valgusfooritaga keris akna alla ja karjus, et mul tuleb kohe tagaratas alt ära. :D Aga muidu sain ilusti piduritorud, voolikud, tagumised supportid, peasilindri, vaakumvõimendi, käsipiduritrossi ja summuti ära vahetatud. Veerenni poodi jätsin kuskil 200 eurot paari päevaga. :D
Kasutaja avatar
kurivaim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
Autod: 2106

Postitus Postitas kurivaim »

Paar pilti tegin ka sellest tööst mis ma seal tegin. Kahjuks ei tulnud võimalust rohkem klõbistada.
Vana luts:
Pilt

Uus läikiv:
Pilt
Vasta