Küsimus 21083i roolilati kohta.
Küsimus 21083i roolilati kohta.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Küsimus 21083i roolilati kohta.
Tervist lugupeetud!Mure selline,et kas roolivarraste latipoolses otstes võib mingitki lõtku tunda olla või mitte?Nimelt kontrolli käigus võtsin varrastest käega kinni ja neid edasi-tagasi pöörates(mitte lükates-tõmmates)oli lati juurest kolksu kuulda.Poldid, mis neid vardaid kinnitavad on kinni ilusti.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
-
rRaldo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Varraste sisemised otsad on kummipukside peal ja polt kinnitab varda lati külge puksi sisemise hülsiga. Kummipuksi peal annab varrast kuigipalju liigutada ja kui varda silm seal millgi vastu läheb siis võib tunduda lõtkuna. Varras peaks lati küljes olema lõtkuvabalt ja andma liikuma vaid niipalju kui kummipuks lubab.
Kui lõtk on roolilatis sees, siis ei oska kommenteerida, pole vajadust olnud ühtki Lada latti siiani laiali lammutada.
Kui lõtk on roolilatis sees, siis ei oska kommenteerida, pole vajadust olnud ühtki Lada latti siiani laiali lammutada.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Hammaslatt pöörlebki veidi oma puksidel - kui latt hakkab loksuma (lati keskel olevatest poltidest on mingis rooliasendis võimalik sisemist latti üles/alla või veel hullem vasakule paremale liigutada ilma rooliasendit muutmata vajab detail remonti või välja vahetamist..
Heli võib tulla hammaslati liikumisest vastu oma ülekande hammasratast, kui sõites latt ei loksu/kolksu siis tavaliselt muret pole.
Heli võib tulla hammaslati liikumisest vastu oma ülekande hammasratast, kui sõites latt ei loksu/kolksu siis tavaliselt muret pole.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."