2102, motamees, 1973
2102, motamees, 1973
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sai tehtud pisike hooldusremont.
Hakkas tilkuma siduri töösilindri mansett. Mansetid (13eek) vahetatud uute vastu.
Tagaukse akna tõstuki tross oli hakanud libisema oma pesas. Aken vajus sõidu ajal tasakesi natuke lahti. Pingutasin kinnitust ja asi korras.
Veel pingutasin päiksesirmi kinnituskruve tugevamaks. Sõidu ajal vajusid lae vastu tõstetud sirmin poolde "masti". Koostamise ajal sai sinna vahele natuke määret pandud, et libedamalt liiguks. Selgus, et see oli viga. Nii libedalt nad liikuda ei tohiks.
Tagasillas vahetasin tavalise TAD17 õli sünteetilise transmissiooni õli vastu (käigukasti panin kohe). Lisasin ka tuubi Hadot. Nüüd kogu liikuv osa (mootor,käigukast ja sild) kaitsud Hadoga.
Praeguseks on renoveeritud auto sõitnud 4000km.
Hakkas tilkuma siduri töösilindri mansett. Mansetid (13eek) vahetatud uute vastu.
Tagaukse akna tõstuki tross oli hakanud libisema oma pesas. Aken vajus sõidu ajal tasakesi natuke lahti. Pingutasin kinnitust ja asi korras.
Veel pingutasin päiksesirmi kinnituskruve tugevamaks. Sõidu ajal vajusid lae vastu tõstetud sirmin poolde "masti". Koostamise ajal sai sinna vahele natuke määret pandud, et libedamalt liiguks. Selgus, et see oli viga. Nii libedalt nad liikuda ei tohiks.
Tagasillas vahetasin tavalise TAD17 õli sünteetilise transmissiooni õli vastu (käigukasti panin kohe). Lisasin ka tuubi Hadot. Nüüd kogu liikuv osa (mootor,käigukast ja sild) kaitsud Hadoga.
Praeguseks on renoveeritud auto sõitnud 4000km.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Masin talveks ette valmistatud (naastrehvid, soendusmatt, ukselukud õlitatud, nikkelosad vahatatud, suurema valgusjõuga esitule pirnid, jne.).
Ka sai lahti võetud kõik tuled. Neid peab aegajalt puhastama seest ja kruvisid õlitama. Muidu äkki ühel ajal vaja pirni vahetada ja ei saagi. Kruvid kõik nii roostes. Puhastamata klaasid kasvavad lõpuks seespoolt sammalt täis (Olen selliseid palju näinud).
Soendusmatt hoiab mootorit kahe sõidu vahel kauem soojana. Mootoriruumi ja kapoti vahel ka tihendid. Siis ei teki õhutõmmet kapotipilude vahelt, mis sooja kähku ära viib.
Ka sai lahti võetud kõik tuled. Neid peab aegajalt puhastama seest ja kruvisid õlitama. Muidu äkki ühel ajal vaja pirni vahetada ja ei saagi. Kruvid kõik nii roostes. Puhastamata klaasid kasvavad lõpuks seespoolt sammalt täis (Olen selliseid palju näinud).
Soendusmatt hoiab mootorit kahe sõidu vahel kauem soojana. Mootoriruumi ja kapoti vahel ka tihendid. Siis ei teki õhutõmmet kapotipilude vahelt, mis sooja kähku ära viib.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mille jaoks on mustril antud suund? Selleks, et muster ise puhastuks. Traktori kalasabamuster lükkab kaapides külje pealt "vorstikesi" välja. Kui tagurpidi kaapida muutub kumm täiesti slikiks.
Siit minu loogika. Esiratas jookseb vabalt (mustril ükstapuha mispidi olla), pidurdades aga hakkab ta tööle. Ja töötab õigetpidi (puhastab ennast ise).
See loogika on ka kinnitust saanud mootorratta ja kardi (ka slikk kummidel on jooksusuund väga tähtis) rehvidelt. Osadel rehvidel on kahtepidi suund peal. Ette pannes tuleb ühtepidi, taha pannes teistpidi.
Nii, et mis on tagurpidi? Jah esiveoga autol oleks ta küll tagurpidi (kui vedamist tähtsamaks pidada).
Mig,il terane märkus igastahes.
Siit minu loogika. Esiratas jookseb vabalt (mustril ükstapuha mispidi olla), pidurdades aga hakkab ta tööle. Ja töötab õigetpidi (puhastab ennast ise).
See loogika on ka kinnitust saanud mootorratta ja kardi (ka slikk kummidel on jooksusuund väga tähtis) rehvidelt. Osadel rehvidel on kahtepidi suund peal. Ette pannes tuleb ühtepidi, taha pannes teistpidi.
Nii, et mis on tagurpidi? Jah esiveoga autol oleks ta küll tagurpidi (kui vedamist tähtsamaks pidada).
Mig,il terane märkus igastahes.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
minu arvamus: sedapidi muster töötab pidurdamisele hasti, aga ei tööta öieti söidu ajal veeredes veest läbimurdmisel, samuti mudast veeredes läbimurdmisel muster läeb umbe ja tekib vesikiil vöi mudaliug. Samas pannakse ju kummi keskele selline sügav soon vihmakummidel, et kui kalasaba lükkab veest läbimurdmisel vett keskele, siis ta pääseb löpuks selle soone kaudu välja, ning töötab ka pidurdamisel öieti.
slikid kardil pidid jah pidurdamisele töötama, kuna neil soonemuster puudub ja ei ole vaja millestki läbi murda.
Vihmakate kohta ei mäleta, kas microl olid noil ka kahesuunaga, siis pidi veesoon mittekalasaba olema, vöi keskelt soonega. ICA-l olid köik aint ühesuunalise noolega.
Olen tähele pannud, et enamus kalasabad esirattal, mis ei vea, on sedapidi, et murraks takistusest (vesi, muda) paremini läbi, pidurdamine jääb teisejärguliseks, sest "mis kasu on headest piduritest, kui söidu ajal pidamist pole."
Eks iga mees otsustab ise, millised kummid, mis pidi ja millistele ratastele (vedav, veetav) paneb. Pole enam ammu näinud selliseid kumme, kus on peale kirjutatud kaks suunda, et üks siis vedava ratta puhul, teine veetava. Tekitaks inimestes arusaamatust. kummitootjad on läind seda teed, et piisab ühest noolest küll tsiviilelanikele, on kompromiss tehtud mustris.
slikid kardil pidid jah pidurdamisele töötama, kuna neil soonemuster puudub ja ei ole vaja millestki läbi murda.
Vihmakate kohta ei mäleta, kas microl olid noil ka kahesuunaga, siis pidi veesoon mittekalasaba olema, vöi keskelt soonega. ICA-l olid köik aint ühesuunalise noolega.
Olen tähele pannud, et enamus kalasabad esirattal, mis ei vea, on sedapidi, et murraks takistusest (vesi, muda) paremini läbi, pidurdamine jääb teisejärguliseks, sest "mis kasu on headest piduritest, kui söidu ajal pidamist pole."
Eks iga mees otsustab ise, millised kummid, mis pidi ja millistele ratastele (vedav, veetav) paneb. Pole enam ammu näinud selliseid kumme, kus on peale kirjutatud kaks suunda, et üks siis vedava ratta puhul, teine veetava. Tekitaks inimestes arusaamatust. kummitootjad on läind seda teed, et piisab ühest noolest küll tsiviilelanikele, on kompromiss tehtud mustris.
Arrogance diminishes wisdom.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kumm läheb külmaga kõvaks ,tõmbub kokku ja hakkabki õli läbi laskma. Mul lekivad juba neljandat talve bussil samamoodi piduriõli anumaalused tihendid. Eraldi saada pole rem.komplekti ,pumpa ei täi osta ja nii kuivatangi hommikuti õliniresid.Algselt postitas: moosmoosik
kas töösilindrite ja vist ka peasilindrite/-pumpade mansetid külmale nii tundlikud?
milles asi siis? kas manseti materjalis?
Pole viitsimist midagi asenduseks kah otsida ,vaja ju pärast õhutada ja.........ja selleks roolitagant püsti tõusta...
Kord kuus kallan talvel juurde ,suvel probleeme pole.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Külm mõjub erinevatele materjalidele erinevalt (kumm läheb jäigemaks). Sealt ilmselt probleemid algavad.
Pidurisilindri leke oli väga väike (nagu logmanil). Oleks võinud lihtsalt pühkida, kuni soojemaks läheb. Siduri oma oli nati hullem. Ilmselt pole ma seda mansetti remondi käigus uuendanud. See oli üsna kulunud. Vahetus nii väike töö, et siiski otsustasin need korda teha. Auto peab ikkagi korras olema.
Remontkomplekt maksab 15eek.
Pidurisilindri leke oli väga väike (nagu logmanil). Oleks võinud lihtsalt pühkida, kuni soojemaks läheb. Siduri oma oli nati hullem. Ilmselt pole ma seda mansetti remondi käigus uuendanud. See oli üsna kulunud. Vahetus nii väike töö, et siiski otsustasin need korda teha. Auto peab ikkagi korras olema.
Remontkomplekt maksab 15eek.
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Mis pirne sa kasutasid? kas sul on H4 pesad tuledes? ise sõidan maha regullitud täistuledega koguaeg, kuna muidu ei valgusta originaalid eriti hästi!Algselt postitas: motamees
Masin talveks ette valmistatud (naastrehvid, soendusmatt, ukselukud õlitatud, nikkelosad vahatatud, suurema valgusjõuga esitule pirnid, jne.)
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Ma ei ole kohanud neid poes ega autoturul? kas tegu lada toodanguga, või kasutasid mõnda alternatiivi?
PS! need philipsi pirnid on tõesti head! töötan autoteeninduses, kus käivad teatud firma taksojuhid, ning need pirnid kestavad kordi kauem ja näitavad tunduvalt paremini!
PS! need philipsi pirnid on tõesti head! töötan autoteeninduses, kus käivad teatud firma taksojuhid, ning need pirnid kestavad kordi kauem ja näitavad tunduvalt paremini!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793