2106 1.3T, zerosix, 1982
2106 1.3T, zerosix, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Masin ei liigu. Liikuma hakkab alles suvel. Kuna mehhaniline k-jetronic üle 0.7bar ülerõhu enam ära ei toida, aga soov on 1,5+ siis hetkel on mõttepaus (loe: EFI ja programmeeritava aju kohta informatsiooni kogumine/omandamine).
Teise küsimuse vastuseks ütleks, et vahepeal päris käed rüppes pole istunud. Sai mõte pähe võetud jääradadeks üks turbosiks ehitada. Võimalikult odavalt ja mitte suuri jõunumbreid taga ajades. Kahjuks valmis pole, aga jäärajad juba käimas... Seega valmib hetkel hoopis üks 01 EFI projekt.
Teise küsimuse vastuseks ütleks, et vahepeal päris käed rüppes pole istunud. Sai mõte pähe võetud jääradadeks üks turbosiks ehitada. Võimalikult odavalt ja mitte suuri jõunumbreid taga ajades. Kahjuks valmis pole, aga jäärajad juba käimas... Seega valmib hetkel hoopis üks 01 EFI projekt.
Ei hakka igaksjuhuks ladaklubi foorumit risustama nö "põllurallikatega" sest välimus on jälle nii nagu ta on. Kuid jah sai võetud teine projekt kõrvale mis sõidaks rohkem kui ainult suve kuudel, ning ka teostus on hoopis teistsugune. Põhimõtteliselt on nüüdsest kaks ülelaetud isendit üks rohkem suvel teine rohkem talvel kasutamiseks. Kevade poole kui rohkem vabamat aega tekib, siis võtab ka 06-e käsile, sellise külmaga garages mõte ja näpud väga ei tööta.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Liikuvat pilti ka sellest isendist.
http://www.youtube.com/watch?v=DPVThy8SZT8
http://www.youtube.com/watch?v=DPVThy8SZT8
-
ccanyondrift
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Apr 2009 23:10
- Asukoht: Antsla
- Autod: Rääkida ladameestega juttu.
- Kontakt:
Kui K-meh pritsega lahjaks hakkab kiskuma, siis äkki viitsite külmkäivitustega õrnalt proovida.. Nt kaks tükki sisselaskesse ehitada ja siis rõhutundliku lülitiga need käima keerata.
http://www.elmatik.ee/index.php?sisu=T% ... 0&lang=est
Näiteks sellise asjandusega
Meil on ka sarnane projekt käsil, aga mossega. Inspiratsioon Meh pritsele üleminekuks sai just siit teemast võetud, natukene lisa uuritud ja meie pill peaks päris normaalselt hakkama edasi käima, nii palju kui raud vastu peab... Usun et tagasillad ja käigukastid saavad olema ühtedeks nõrgimateks lülideks.
EFI on mingisuguse originaal auto pealt või progretav? Originaal aju saaks ka põhimõtteliselt ümber kirjutada, ei peagi VEMS-i või Megasquirti ostma...
http://www.elmatik.ee/index.php?sisu=T% ... 0&lang=est
Näiteks sellise asjandusega
Meil on ka sarnane projekt käsil, aga mossega. Inspiratsioon Meh pritsele üleminekuks sai just siit teemast võetud, natukene lisa uuritud ja meie pill peaks päris normaalselt hakkama edasi käima, nii palju kui raud vastu peab... Usun et tagasillad ja käigukastid saavad olema ühtedeks nõrgimateks lülideks.
EFI on mingisuguse originaal auto pealt või progretav? Originaal aju saaks ka põhimõtteliselt ümber kirjutada, ei peagi VEMS-i või Megasquirti ostma...
Külm käivitus pihusti on hetkel nupuga on off tüüpi kuid sai see ka tööle lükatud ning afr näit sellest ei muutunud, kogus on ikkagi liialt vähe sest peapihustid on alla 200cc. Videolt nähtud 011 on g60 Digifant 1 aju koos 280cc pihustitega. On mõned head mõtted mis mis kevade poole 06-e peale läheb, kuid liialt vara veel sellest arutada. Lisaks veel on väga tore kuulda kui meie projekt meeldib inimestele, ja siit isegi inspiratsiooni saab. Soovin edu mossega, pm teel mõni pilt ja pikem jutt ka paha ei teeks.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Mosse teemat võid lugeda siit: http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=88361
Ühtlasi räägin tõenäoliselt kogu Ladaklubi juhtkonna kui ka foorumi moderaatorite nimel, kui ütlen et me kõik loeksime hea meelega ka su teisest turboprojektist isegi siis kui auto näol on tegu põllurallikaga
Ühtlasi räägin tõenäoliselt kogu Ladaklubi juhtkonna kui ka foorumi moderaatorite nimel, kui ütlen et me kõik loeksime hea meelega ka su teisest turboprojektist isegi siis kui auto näol on tegu põllurallikaga
-
ccanyondrift
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Apr 2009 23:10
- Asukoht: Antsla
- Autod: Rääkida ladameestega juttu.
- Kontakt:
No selle jaoks saakski näiteks panna kaks pihustit kui ühest väheks jääb. Nägin seda lahendust ühel Golfil, millel oli originaal K-jet peal. Kiirendusvõistluste jaoks panigi just lõpppöörete jaoks endale kaks külmkäivituspihustit kollesse ja lajatas need mingi rõhu pealt tööle. Keris ketsi küll kuni kolmanda käiguni. Külmkäivituspihusti muidugi ei taha eriti kaua tööd teha sellise valu juures, aga kui meil peaks midagi puudu tulema lõpu otsast, siis keerame lihtsalt rõhku tagasi või tõmbame 1-2 pihustit järgi... 0,5Bar-i ikka peab vastu...
Mis teil kütuserõhuks jäi täisgaasil?
Meie probleem on see, et meil on KE-jet, mis on elektroonilise rõhuregulaatoriga, et seda kontrollib lambda, kuna on rikas, kuna on vaene.. Mõtleme veel, kas viia terve süsteem üle, koos ECU ja muu kraamiga või siis teeme niisama reguleerimise pealt.
Aga jõudu ja edu, võrumaale satun, siis ehk kunagi võtab ühendust
Mis teil kütuserõhuks jäi täisgaasil?
Meie probleem on see, et meil on KE-jet, mis on elektroonilise rõhuregulaatoriga, et seda kontrollib lambda, kuna on rikas, kuna on vaene.. Mõtleme veel, kas viia terve süsteem üle, koos ECU ja muu kraamiga või siis teeme niisama reguleerimise pealt.
Aga jõudu ja edu, võrumaale satun, siis ehk kunagi võtab ühendust
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Külmkäivituspihusti tööle rakendamine rõhutundliku lülitiga oli ka meie esimene plaan kui silmitsi seisime kütusesegu lahjenemisega. Hetkeks mõtlesin isegi sellise süsteemi peale, et koguni kolm külmkäivituspihustit ja need tänu reguleeritavatele rõhulülititele eri rõhkude peal tööle panna. Kuid mulle ei meeldinud selline pikalt on/off pihusti juhtimine. (Kuigi see süsteem võib täitsa asjalikult toimida). Siis hakkasin juba mõtlema lisapihustitele igasse sisselaske kanalisse. Kokku siis 8 pihustit, 4 meh pritse oma ja 4 elektrooniliselt juhitavat. Elektooniliselt juhitavatele oma kütuselatt ja pump, ning FPR neid toitma. Siis jäigi asi soiku, sest ei osanud el pihusteid kuidagi juhtida ja nii on see auto siiamaani ootel.
Kütuserõhk mis pritsepeasse jooksis oli kuskil 7 bar. Täisgaasil see alla 6 bari ei läinudki. Kontrollrõhk mida me FPR'iga mõjutasime, oli mäletamistmööda täisgaasil kusagil 1,25bar kanti, tühikäigul seega kuskil 2 bar. Töötas ta ju tagurpidi - mida väiksem kontrollrõhk seda rikkam. Originaalist on tal muidugi suurem reguleerpiirkond.
Tänud, jõudu läheb tarvis. Edu endalegi turbomossega!;) Kontaktid jah profiilis olemas ja ühendust saab.
Selle teise projekti teemaga läheb veidi aega.
Kütuserõhk mis pritsepeasse jooksis oli kuskil 7 bar. Täisgaasil see alla 6 bari ei läinudki. Kontrollrõhk mida me FPR'iga mõjutasime, oli mäletamistmööda täisgaasil kusagil 1,25bar kanti, tühikäigul seega kuskil 2 bar. Töötas ta ju tagurpidi - mida väiksem kontrollrõhk seda rikkam. Originaalist on tal muidugi suurem reguleerpiirkond.
Tänud, jõudu läheb tarvis. Edu endalegi turbomossega!;) Kontaktid jah profiilis olemas ja ühendust saab.
Selle teise projekti teemaga läheb veidi aega.
Kui on plaanis 0.5 bar ülerõhku siis selle tarbeks pole külmkäivitus pihustit vajagi tööle rakendada vähemalt selle audi süsteemiga mitte selle rõhu toitis ära lihtsalt FPR mis sai WUR-i asendama pandud ja tänu sellele vaakumiga turbo ees tõmbas kontroll rõhu hästi madalaks. Stock kontrollrõhk kuskil 3.2bar meil siis 2bar kohapeal ja kuskil 1.25bar boosti all, ja kuskil 12:1 ümber olid segud. Kuid jah sihiks palju suuremad rõhud.
Teisest masinast nädalavahetusel teema, vaja jutt ja pildid kokku panna mis on raskendatud, sest asun teenistuses.
Teisest masinast nädalavahetusel teema, vaja jutt ja pildid kokku panna mis on raskendatud, sest asun teenistuses.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Masin seisab, mootor ja pool turbotehnikat teise kere peale rännanud. Auto edasine saatus on veel hägune, aga plaan temast ikka midagi ehitada. Hetkel kogu fookus teise masina peal.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=34511
Üks võimalikest ehitussuundadest on muidu esiveolise 1,5 dohc mootor koos turbiinaga. Samas kui keegi on kuulnud näinud mis tagaveoliste kaste sellistele mootoritele pandud on, võib märku anda. Mõtlen ikka midagi mis peaks kinni 400+ Nm. Teine mõte mis peast läbi käinud, on VAG grupi mootor + turbo. Sellega muidugi sama kasti probleem.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=34511
Üks võimalikest ehitussuundadest on muidu esiveolise 1,5 dohc mootor koos turbiinaga. Samas kui keegi on kuulnud näinud mis tagaveoliste kaste sellistele mootoritele pandud on, võib märku anda. Mõtlen ikka midagi mis peaks kinni 400+ Nm. Teine mõte mis peast läbi käinud, on VAG grupi mootor + turbo. Sellega muidugi sama kasti probleem.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
bmw m43b18 ja kast samuti bemmi oma ei taha panna??
päris tagaveolise mootor koos sobiva kastiga jne...
hädapärast kannataks ka b16 mootor ilmselt vahele pista..
http://www.upload.ee/image/5150061/IMG_0123.JPG
päris tagaveolise mootor koos sobiva kastiga jne...
hädapärast kannataks ka b16 mootor ilmselt vahele pista..
http://www.upload.ee/image/5150061/IMG_0123.JPG
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tervitused,
Bmw kastide osas ehk pigem mõelda r6 mootorite teed minna kas m50b25, m52b28 või midagi kangemat. 16v mootor koos turboga on näidanud venemaal väga arvestatavaid jõunubreid ja seega ei tasuks eriti klassiku kasti otsa ajamisega maadelda, pigem korraga midagi mis kestaks. vähemalt teoorias on asi ilus.
Midagi taolist on ka mõttes tiksunud viimased nädalad. kuid mitte siiski esiveolisega vaid tagaveolise klassikuga siiski aga 4wd. suvel sai tehtud lihtsalt proovimise mõttes macpherson suspension conversion ühe 06 kere peal, esialgu oli mõttes proovida siis teist silla setupit nagu ka muu drifti maailm kasutab, et arendada rohkem locki ja kaotada probleeme mis esineb kaheõõtsalise silla süsteemiga kui üle 45+ kraadi locki tahta. sai kasutatud kogu golf mk3 esisilla süsteem sild ise õõtsad, amordid, püstakud, käändmikud jne, saaks isegi coilovereid kasutada. Nüüd mõeldes on vaja lihtsalt poolteljed ka kuhugi saada, et 4wd teha:D muidugi siis ilma lock'ita pole siis tarvis suurt keeramis nurka.
muidu oleks 16v turbo bmw kast macpherson sild ees palju locki palju jõudu suht hea, kuid mõni vag gruppi mootor mis võimaldaks mõne kastikomboga 4wd klassiku teha oleks palju huvitavam isegi, kuid palju raskem ja keerulisem.
Bmw kastide osas ehk pigem mõelda r6 mootorite teed minna kas m50b25, m52b28 või midagi kangemat. 16v mootor koos turboga on näidanud venemaal väga arvestatavaid jõunubreid ja seega ei tasuks eriti klassiku kasti otsa ajamisega maadelda, pigem korraga midagi mis kestaks. vähemalt teoorias on asi ilus.
Midagi taolist on ka mõttes tiksunud viimased nädalad. kuid mitte siiski esiveolisega vaid tagaveolise klassikuga siiski aga 4wd. suvel sai tehtud lihtsalt proovimise mõttes macpherson suspension conversion ühe 06 kere peal, esialgu oli mõttes proovida siis teist silla setupit nagu ka muu drifti maailm kasutab, et arendada rohkem locki ja kaotada probleeme mis esineb kaheõõtsalise silla süsteemiga kui üle 45+ kraadi locki tahta. sai kasutatud kogu golf mk3 esisilla süsteem sild ise õõtsad, amordid, püstakud, käändmikud jne, saaks isegi coilovereid kasutada. Nüüd mõeldes on vaja lihtsalt poolteljed ka kuhugi saada, et 4wd teha:D muidugi siis ilma lock'ita pole siis tarvis suurt keeramis nurka.
muidu oleks 16v turbo bmw kast macpherson sild ees palju locki palju jõudu suht hea, kuid mõni vag gruppi mootor mis võimaldaks mõne kastikomboga 4wd klassiku teha oleks palju huvitavam isegi, kuid palju raskem ja keerulisem.