2106 1.3T, zerosix, 1982
2106 1.3T, zerosix, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tänud hea kommentaari eest. Hetkel 0.7bar-iga ei toimeta auto ka just kõige paremini, vajab ikka tsipa
rohkem kütust boosti ajal. Seda eriti kolmanda ja neljada käiguga kui "load" on kõige suurem kuna rattad tühja ei käi.
Selle n/a Audi R5 mootori pritsepea ning pihustid on ennast suht ammendanud, päris hea arvestades, et süsteemi
saime tasuta. Peale siduri uuendust on ilmselgelt vaja tõsta mootori pööreid ja seoses sellega ka efekiivust
suurendada kõrgetel pööretel parema nukkvõlliga nagu video pealt paistis, siis 6000rpm 4.3 diffriga sai suht
kiirelt otsa ja istus piirajas, vaja natukene rohkem kiirust teisele käigule. Mootori kubatuuri suurendamist eriti
teise mootori näol ei teosta, jääb 1.3L Small Block. Pean tunnistama, et 1.6 ning 1.7L mootorite vääne on
isu äratav, kuid oleme jäänud truuks väikestele mootoritele.
rohkem kütust boosti ajal. Seda eriti kolmanda ja neljada käiguga kui "load" on kõige suurem kuna rattad tühja ei käi.
Selle n/a Audi R5 mootori pritsepea ning pihustid on ennast suht ammendanud, päris hea arvestades, et süsteemi
saime tasuta. Peale siduri uuendust on ilmselgelt vaja tõsta mootori pööreid ja seoses sellega ka efekiivust
suurendada kõrgetel pööretel parema nukkvõlliga nagu video pealt paistis, siis 6000rpm 4.3 diffriga sai suht
kiirelt otsa ja istus piirajas, vaja natukene rohkem kiirust teisele käigule. Mootori kubatuuri suurendamist eriti
teise mootori näol ei teosta, jääb 1.3L Small Block. Pean tunnistama, et 1.6 ning 1.7L mootorite vääne on
isu äratav, kuid oleme jäänud truuks väikestele mootoritele.
See on siis uuem Jetronic või juba EFI süsteem galandil. 80kw mootori pihustid jäävad ilmselgelt väga väikeseks.
Ennem läheb üle MS peale ning stiilis 400-450cc pihustid. Hetkel sai K-jet puhtalt lihtsuse ning hinna poolest peale
kruvitud, edasi täis programeeritav. Vabalthingatavate mootorite ülelaadimisel ilmneb juba stock ajuga palju
probleeme, iga süteem viib lõppude lõpuks MS peale nagunii. Muidugi tänud pakkumast. Tuleb asju tellida mõeldes
tuleviku peale, sest 0.7bar ülerõhku on liiga vähe veel. Tundub et on jõutud kohta, kust enam odavalt läbi ei saa
iga uuendus maksab palju raha, kuid see pole muidugi ka uudis.
Ennem läheb üle MS peale ning stiilis 400-450cc pihustid. Hetkel sai K-jet puhtalt lihtsuse ning hinna poolest peale
kruvitud, edasi täis programeeritav. Vabalthingatavate mootorite ülelaadimisel ilmneb juba stock ajuga palju
probleeme, iga süteem viib lõppude lõpuks MS peale nagunii. Muidugi tänud pakkumast. Tuleb asju tellida mõeldes
tuleviku peale, sest 0.7bar ülerõhku on liiga vähe veel. Tundub et on jõutud kohta, kust enam odavalt läbi ei saa
iga uuendus maksab palju raha, kuid see pole muidugi ka uudis.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Relee saab miinuse tahhomeetri shift-light'ilt. Pluss tuleb releesse akult või hea oleks kui alles süüte sissekeeramisel. Kui tahhomeetri "käiguvahetustuli" süttib, katkestab relee toite süütepoolile. Selliseks tööks vaja releed mis suudab vooluringi ka katkestada - vajab klemmi 87A olemasolu. Olen näinud ka sellist skeemi, et relee laseb jagajast tuleva signaalijuhtme massi või katkestab, kuid ise kasutan esimest varjanti ja ei kurda.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Jah, säde tekib süütepooli primaarmähise lahtiühendamisel ja kui vastavad pöörded on saavutatud, ühendatakse taas süütepool relee poolt suvalisel hetkel lahti. Selle vastu suurt midagi teha pole, et siis üks kord säde "valel" ajal käib.
Kahju see otseselt tekitada ei tohiks kui segud õiged on. Kui käibki säde liiga vara siis tekib plahvatus ühel korral ühes silindris liiga vara ja see on lõppkokkuvõttes pöördeid pidurdava toimega mis kogu selle toimingu eesmärk ongi.
Kui töötaval autol süüde välja keerata, katkestatakse ka ju suvalisel ajahetkel süütepoolile minev vooluring, ning see viimane säde mis tekib läheb ka "valesti".
Süütepooli miinuse massi laskmise või õigemini massi jätmine jah ei põhjusta seda üleliigset sädet, kuid sel puhul lastakse ka ju tahhomeetrile minev signaal massi ja tahhomeeter hakkab koheselt langema olenemata mootori pööretest. Siinkohal hakkab rolli mängima juba tahhomeetri reageerimisaeg, kuid ka selline ühendamisviis peaks toimima. Parandage mind kui ma eksin.
Kahju see otseselt tekitada ei tohiks kui segud õiged on. Kui käibki säde liiga vara siis tekib plahvatus ühel korral ühes silindris liiga vara ja see on lõppkokkuvõttes pöördeid pidurdava toimega mis kogu selle toimingu eesmärk ongi.
Kui töötaval autol süüde välja keerata, katkestatakse ka ju suvalisel ajahetkel süütepoolile minev vooluring, ning see viimane säde mis tekib läheb ka "valesti".
Süütepooli miinuse massi laskmise või õigemini massi jätmine jah ei põhjusta seda üleliigset sädet, kuid sel puhul lastakse ka ju tahhomeetrile minev signaal massi ja tahhomeeter hakkab koheselt langema olenemata mootori pööretest. Siinkohal hakkab rolli mängima juba tahhomeetri reageerimisaeg, kuid ka selline ühendamisviis peaks toimima. Parandage mind kui ma eksin.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Lasin süütepooli massi releega, tulemus selline http://www.youtube.com/watch?v=o6MAmdzl ... ture=feedu
piiraja 4000rpm peal videos
piiraja 4000rpm peal videos
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Tervitus. Lõpuks sai masin garaažist välja lükatud ja käima aetud. Natuke külmkäivituspihustit ja mootor kohe lubas. Kuid käima sai mootori alles siis, kui kütusesüsteem ilusti bensiini täis oli. Vahepeal muidugi uus sidur alla pandud. Siduriketta tsentreerimiseks võtsin teise kasti seest otsavõlli. Sellega väga mugav ja lihtne. Kevade hakul sai proovitud ka plekkvelgede laiendamist. Kätte juhtusid kaks 14" velge mille auguvalem 4x98 ja ka keskava täpselt istub. Mõeldud tehtud, need veljed tagasillale peavad minema. Nüüdseks velje laiuseks vitsa rantidest mõõdetuna 9" . Sõitma veel minna ei saa. Plaanis on roolikarp asendada latiga ja ratta lock'i suuremaks ajada. Mõningad keretööd tahavad tegemist ja siiani on probleem kütusesegu lahjenemisega. Plaan on natuke seda meh pritset tagant aidata elektroonilise pihustiga.
Aga üks video ka: http://www.youtube.com/watch?v=O6LC4gxiZvc
Tegevust palju pole, hääl on põhiline. Videos nähtud turbot enam peal pole. See asendub K24'ga. Eelmine turbo lihtsalt ajas liiga palju õli sisselaskesse. Videos on autol all ainult downpipe.
Aga üks video ka: http://www.youtube.com/watch?v=O6LC4gxiZvc
Tegevust palju pole, hääl on põhiline. Videos nähtud turbot enam peal pole. See asendub K24'ga. Eelmine turbo lihtsalt ajas liiga palju õli sisselaskesse. Videos on autol all ainult downpipe.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Originaal käändmikku seal enam pole. Tuleb omavalmistatud, kuid kardan et ei suuda seda piisavalt tugevaks teha kui originaal. Kõvasti lühem on ta küll. Pildilt küll ei saa aru kuid kui ratas sirgeks keerata siis on ta umbes 6 cm väljaspool kui originaalist Kunagi panen rohkem pilte, praegu ei kannata veel kriitikat see mis seal kokku käkerdatud onMuKi14 kirjutas:Võtsite piiraja ära ja puurisite rooliotsa käändmikule lähemale?
Muidu on golf 2 roolilatt olemas. Praegu täheldasin ise ka et sisemine ratas jääb veidi liikuma...