21063,Marko512 ,1986
21063,Marko512 ,1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Täna ja eile sai nokitsetud kerelihvimise kallal.Mootori ruumi on veel pisut vaja nühikda ja siis on sellega ühelpool.PS üldse ei meeldi see lihvimise töö.Liivapritisiga oli sildasid poole mugavam puhtaks teha.Hetkel pole taldlihvijat ka,et oma tööd kergemaks teha.Sai ka uuritud,et kui lasta ära värvida siis öeldi 600EUR.Parem vist ise teha ja saab ülejäänud raha eest üks kõik mida muud teha.Aga pilte tuleb ka millagi juurde.Ahh jaa.Kolvirõngad,karteri ja eest väntvõlli tihend sai ka täna muretsetud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mootori pilte vaadates tekkisid mõned küsimused:
Kui rõngad said miskid vene omad siis pane nad ükshaaval enne silindrisse ja kontrolli et vahed paigas oleks kaliibriga!
kolviga järele lükates saad kenasti ühele joonele. On juhtunud, et vahet pole ollagi uutel rõngastel.
Kas silindripinnal hooni jäljed on veel näha või lasid üle hoonida? Kas kolb ei loksu silindrites ülemäära?
Kui silinder on kulunud ovaalseks on uute rõngaste paigaldusega võimalik mootor mitte käivituvaks muuta, kuna esialgu kompresiooni ei teki - kui sattusid kroomiga kaetud rõngad, siis võib juhtuda, et ei töötagi sisse.
Plokikaanes võtsid klapid ka välja ja puhastasid/soveldasid, või pidasid kõik klapid eeskujulikult? (väga harva esinev nähtus.) Kui vähegi võimalik soovitan plokikaanest surveastme tõstmise eesmärgil veidi maha lasta lihvida, paraneb ökonoomsus ja veab paremini edasi ka. 1300 mootoril võiks 0,8mm maha võtta küll
Kas juhtpuksid olid väga kulunud (klapid loksusid?)?
Praegu oleks väga hea vahetada ka klapisääre tihendid näiteks!
Edu!
Kas tagumine vända simmerling on korralik? Seda on samuti ebamugav vahetada kui mootor komplektne ja küljes juba.
Kui rõngad said miskid vene omad siis pane nad ükshaaval enne silindrisse ja kontrolli et vahed paigas oleks kaliibriga!
kolviga järele lükates saad kenasti ühele joonele. On juhtunud, et vahet pole ollagi uutel rõngastel.
Kas silindripinnal hooni jäljed on veel näha või lasid üle hoonida? Kas kolb ei loksu silindrites ülemäära?
Kui silinder on kulunud ovaalseks on uute rõngaste paigaldusega võimalik mootor mitte käivituvaks muuta, kuna esialgu kompresiooni ei teki - kui sattusid kroomiga kaetud rõngad, siis võib juhtuda, et ei töötagi sisse.
Plokikaanes võtsid klapid ka välja ja puhastasid/soveldasid, või pidasid kõik klapid eeskujulikult? (väga harva esinev nähtus.) Kui vähegi võimalik soovitan plokikaanest surveastme tõstmise eesmärgil veidi maha lasta lihvida, paraneb ökonoomsus ja veab paremini edasi ka. 1300 mootoril võiks 0,8mm maha võtta küll
Kas juhtpuksid olid väga kulunud (klapid loksusid?)?
Praegu oleks väga hea vahetada ka klapisääre tihendid näiteks!
Edu!
Kas tagumine vända simmerling on korralik? Seda on samuti ebamugav vahetada kui mootor komplektne ja küljes juba.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Plokikaanest lasen maha lihvida kindlasti.Klappide osas on mul üks tuttav mees olemas kes sellist tööd teinud küll ja on osav selles.Nii et tema vaatab kaane üle ja loomulikult lähevad sääretihendid ka uued.Tagumine väntvõlli tihend on juba uus küljes.Silindrites on hoonimis jälgi veel isegi näha.Kolvirõngad on "Prima" firma omad.Maksid 26euri koguni
Aga eks paistab mis sellest mootorist tuleb
Aga eks paistab mis sellest mootorist tuleb
Nüüdseks on siis esi- ja tagaotsas veel alt poolt stanget pahteldada ja lihvida.Siis saab krunt värvi peale lasta.Mootoris on ka juba kolvid koos uute rõngastega sees.Vaja veel pisut eurosid koguda ja siis saab lasta kaane ära portida ja hooratta kergemaks teha.Siis uksed alumised ääred vaja veel liivapritsiga üle lasta ja samuti kabott seest poolt
-
hheigovahesaar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Sept 2012 11:11
- Asukoht: Tartu, Nõo
Tervist taas.Täna veeres siis minu garaazi üks lada poiss juurde.Seisnud taas oma 4-5 aastat.1.5L mootoriga mis hetkel ei tee häält ka,kuna eelmise omaniku poolt on veel plokikaane peale paneks pooleli.Kere seisu ma väga vaadanud isegi pole ütlen ausalt Sai rohkem juppide pärast osted.Ja ennem lammutamist ka mõned lõbusõidud teha Mõned pildid ka siis.
Need jupid sain ka veel masinaga kaasa.
Ja äkki oskab keegi öelda mis vinge virgur see on ????
Taas kohtumiseni Marko
Need jupid sain ka veel masinaga kaasa.
Ja äkki oskab keegi öelda mis vinge virgur see on ????
Taas kohtumiseni Marko
Nüüd olen siis hädas selle uue masin mootoriga.Mure siis seesugune.Võtmes keerates ei taha isegi mitte lubada.Aga tõmmates suts ja käib.Mootoril jõudu on ka.Ainult et toorest ei saa päris maha lükata siis sureb ära.Klapid sai ka üle reguleeritud ja märgid üle korntrollitud.Oskab äkki keegi juhendada ,et mida teha??