2108, mihkelmajori, 1987
2108, mihkelmajori, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Eks nii see asi käibki. Seoses sellega olen avatud pakkumistele mõne 100 seeria el. akende süsteemile.madis132 kirjutas:Politsei onu vaate välja sattumisel keri aknad alla
Küll see ka millalgil juhtubThor kirjutas:Oleks madalam, oleks jumala nummi auto
Ei tea kuidas siis jääks kui stanged kere värvi võõbata. Karpide värvimine tuleb nagunii ette võtta, talv tegi veidi liiga.
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
Seoses akende lahti kerimisega politsei vaatevälja sattudes tuli mulle meelde seik, kui tuttavad Viljandi bussijaama parklas parkisid, väljas oli oma -20 kraadi külma ja politseiauto tiirutas pidevalt läheduses... Nii nad siis tiksusid oma pool tunnikest lahtiste akendega seal
Aga stangede kerevärvi võõpamisest... Olen enda autol ka mõelnud et kerevärvi stanged oled ilusad aga, stange pind pole ju sile ? Selline krobeline pind on ju. Kuidas selle vastu võidelda mõtled? Või jääbki kerevärvi stange, aga krobeline ? See ei oleks kohe mitte ilus ju,
Aga stangede kerevärvi võõpamisest... Olen enda autol ka mõelnud et kerevärvi stanged oled ilusad aga, stange pind pole ju sile ? Selline krobeline pind on ju. Kuidas selle vastu võidelda mõtled? Või jääbki kerevärvi stange, aga krobeline ? See ei oleks kohe mitte ilus ju,
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Täna sai siis hooratalt kilo vähemaks võetud. Helistasin Olaafile ja ta ei soovitanud eriti rohkem maha võtta. Eks näis mis saab sellest rattast, välimine rant sai igastahes maha võetud. ja natukene ka mujalt. Keskmise randi ja selle ümbruse jätsin puutumata. Millalgil lisan pildi ka sellest. Kui viitsin siis viskan täna alla, tasakaalustama ei viitsi hakata. Vaatab mis saab
Alguses kaalus 6,6 ja nüüd kaalub 5,6
Alguses kaalus 6,6 ja nüüd kaalub 5,6
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Nüüd on siis sellised seisud selle autoga, et masin jääb mõneks ajaks seisma, kuna sai iga päeva autoks midagi muud ostetud. Aga auto kuskile välja mädanema ei jää. seisab ilusti kuvas garaazis ja ootab paremaid aegu. Plaanid on rahvaspordi üritustel võimaluste piires käima hakata. Kui hästi läheb siis Koeru rahvarallil tahaks peal olla. Rehvid ja karterikaitse olemas.
Aga üks küsimus ka kas käigukangi ja hoovastiku rahvaspordis võib ümber ehitada. Kang tuleb ise kõvasti pikem ja alumiiniumist.
Esimestele klaasidelt tuleks ka see kile ka vist eemaldada?
Aga üks küsimus ka kas käigukangi ja hoovastiku rahvaspordis võib ümber ehitada. Kang tuleb ise kõvasti pikem ja alumiiniumist.
Esimestele klaasidelt tuleks ka see kile ka vist eemaldada?
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Nüüdseks on "mõned" aastad mööda läinud sellest kui viimati sai autoga tegeletud. Masin siiani alles. Mõistustki vähe pähe tulnud ajaga. Vahepeal on omatud täiesti seinast seina autosi. Ja erinevatest klassides kiiresti sõitu proovitud, 2wds bemarit, 4wds imprezat jne. Kähku sõidu autod on oma teed läinud nüüdseks (müüdud). Ja sai see aeg kätte kus tuleb mõelda kuidas edasi minna. Paar päeva tagasi meenus et mul selline asi veel garaazi nurgas, nagu samara. Kuna maha ma seda nagunii ei plaani müüa (esimene auto millega suundusin tänavaliiklusesse) ja igapäevaselt ei hakka ka kohe kindlasti sellega enam sõitma.
Niisiis, sai tuli torru puhutud. Ja tolm maha pestud
Käivitus kerge vaevaga, aku peale bensiin ülesse ja võtit. Bensiini pump oli ainult ära kuivanud ja ei tahtnud tõmmata väga.
Peale kiiret ülevaadet kerele ka midagi trastilist ei täheldanud. natuke on roostet tekkinud aga see mind ei morjenda.
Plaanidest siis väheke. Nagu mainisin ülal siis tänaval ma sellega sõitma ei hakka. Kuid oleks huvi rahvarallidel/sprintidel vahest kaasa lüüa. Nii et väga rajuks seda mootorit vast ei maksa ajada siis. Samas olulist jõulisa oleks vaja, muidu oleks tiba masendav sõita. Seda enam et vahepeal 3-4x võimsamate aparaatidega rajal käidud.
Kui kellegil on mootorisse edevamaid juppe pakkuda, siis palun pakkumisi. Nukkvõlli, reg.rihmaratast, asjalikumat väljalaseke kolektorit jne.
Kaane uuristamisega saan omal käel hakkama.
Samuti nõuanded on teretulnud, ise ladadest pikalt eemal olnud.
Sildadest siis, esisillale torsenlukk on olemas kapiotsas.
Amordid?... Soovitusi?
Parimat
Mihkel
Niisiis, sai tuli torru puhutud. Ja tolm maha pestud
Käivitus kerge vaevaga, aku peale bensiin ülesse ja võtit. Bensiini pump oli ainult ära kuivanud ja ei tahtnud tõmmata väga.
Peale kiiret ülevaadet kerele ka midagi trastilist ei täheldanud. natuke on roostet tekkinud aga see mind ei morjenda.
Plaanidest siis väheke. Nagu mainisin ülal siis tänaval ma sellega sõitma ei hakka. Kuid oleks huvi rahvarallidel/sprintidel vahest kaasa lüüa. Nii et väga rajuks seda mootorit vast ei maksa ajada siis. Samas olulist jõulisa oleks vaja, muidu oleks tiba masendav sõita. Seda enam et vahepeal 3-4x võimsamate aparaatidega rajal käidud.
Kui kellegil on mootorisse edevamaid juppe pakkuda, siis palun pakkumisi. Nukkvõlli, reg.rihmaratast, asjalikumat väljalaseke kolektorit jne.
Kaane uuristamisega saan omal käel hakkama.
Samuti nõuanded on teretulnud, ise ladadest pikalt eemal olnud.
Sildadest siis, esisillale torsenlukk on olemas kapiotsas.
Amordid?... Soovitusi?
Parimat
Mihkel
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ära siis kaane uuristamisel hoogu mine - samaral on väljalaskel tosoolikanal lähedal ja sisselasete vahel õlikanal!
põhi võit tuleb ikka klapipesa+klapi kujust, põlemiskambrist ja nukkvõllist..
NB! Rahvaspordis on reg ratas keelatud, va SU klass...
põhi võit tuleb ikka klapipesa+klapi kujust, põlemiskambrist ja nukkvõllist..
NB! Rahvaspordis on reg ratas keelatud, va SU klass...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Võtan kaane tegemisel arvesse. Äkki viitsiksid klapikujust ja põlemis kambrist rohkem pajatada. või mingit infot?
Kui panna vähe laiem nukk ja surveastet tõsta(kaande lihviga) siis kas ilma reg. rihma seibita nuka ajastuse paika saab korralikult?
Seoses surveastme kergitamisega. Oleks mõtekam samara puhul plokist maha freesida?
Kui panna vähe laiem nukk ja surveastet tõsta(kaande lihviga) siis kas ilma reg. rihma seibita nuka ajastuse paika saab korralikult?
Seoses surveastme kergitamisega. Oleks mõtekam samara puhul plokist maha freesida?
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Midagi vahepeal ka toimunud. Ühesõnaga veidike talveks valmistunud. Kerge hooldus tehtud, kabuss puhastatud jne.
Golfi alt pärit 14tolllised veljed sai alla väänatud. Lähiajal tulevad neile velgedele uued icecontact 2hed peale.
BMW ajast pärit lisatuled rändasid ka sellele autole ette. Pilti peal üks tuli veel puudu.
Edasised plaanid oleks siis sellised. Et tuleks leida 16klapiline mootor koos kogukrempliga.
Kui kellegil midagi pakkuda on siis tulistage. Ideaalis oleks vaja tervet lada 1xxt selle mootoriga. Oleks veidi lihtsam. Nii et kui kellegil mõni vedeleb võiks diili teha.
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Mõeldud tehtud, eelmine nädal sai kohale lohistatud doonor koos 16klapilise mootoriga.
Mootor koos vajalike jutmete ja pudinatega maha roogitud.
Hetkel rohkem pildimaterjali kahjuks pole kuna uhke nuti telefon andis saba. Praeguse seisuga istub see mootor juba samara kapoti all. Juhtmestik on põhimõtteliselt veetud. Lahendada veel bensupumba majandus ja siis peaks saama juba häält kuulda. Immoga ei tohiks probleemi tulla. Kuna doonori peal käivitus see mootor ilma immopulgata.
Mootori otsa läks vana mootori küljest kerge hooratas ja vana 4k käigukast.
Mootor koos vajalike jutmete ja pudinatega maha roogitud.
Hetkel rohkem pildimaterjali kahjuks pole kuna uhke nuti telefon andis saba. Praeguse seisuga istub see mootor juba samara kapoti all. Juhtmestik on põhimõtteliselt veetud. Lahendada veel bensupumba majandus ja siis peaks saama juba häält kuulda. Immoga ei tohiks probleemi tulla. Kuna doonori peal käivitus see mootor ilma immopulgata.
Mootori otsa läks vana mootori küljest kerge hooratas ja vana 4k käigukast.
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Mootor käib ja masin sõidab. Kokkuvõttes oli nööki oma jagu, ruumi jäi kapoti alla päris vähe. Mõned pisi asjad tuleb veel likvideerida. Pluss veel väljalase ehitada. võib soovitusi jagada mis mõõdus see sinna alla keevitada. Mis pütid jne.
Proovisõidul jäi tunne et jõudu võiks ikka rohkem olla. Samas pükstest saadik on tühimaa praegult. Eks see ka vähe mõjutab ja ei saanud korralikult proovida ka. Ei tahtnud külaelanikke öösel väga närvi ajada. Mootori poolepealt katsun kiirel kõik timmi ajada siis saab sildade kallale minna.
Kui kellegil peaks üle olema aeglasemat ülekannet ja lukku silda siis oleksin vägagi huvitatud. Vähe viisakamate amortide pakkumistele olen ka avatud.
Proovisõidul jäi tunne et jõudu võiks ikka rohkem olla. Samas pükstest saadik on tühimaa praegult. Eks see ka vähe mõjutab ja ei saanud korralikult proovida ka. Ei tahtnud külaelanikke öösel väga närvi ajada. Mootori poolepealt katsun kiirel kõik timmi ajada siis saab sildade kallale minna.
Kui kellegil peaks üle olema aeglasemat ülekannet ja lukku silda siis oleksin vägagi huvitatud. Vähe viisakamate amortide pakkumistele olen ka avatud.