21093, pesupoiss, 1991
21093, pesupoiss, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ppesupoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 19 Okt 2010 15:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada Samara 1500(2109)
- Kontakt:
21093, pesupoiss, 1991
Kusjuures pole kindel aasta arvus. Võib ka olla 1994. Peagi uurin välja.
Kuna olen noor ja imelik, siis olen pannud ka talle hüüdnime vastavalt numbrimärgile, ATU. Auto on toodud passi järgi 2004 Soomest Eestisse ja ostetud on tuttavate käest sellel aastal. Enamus ajast on seisnud, talviti pole sõitnud. Tänavu oli esimene talv autol väljas, iseenesest Atu oli rõõmus, aga paistab, et niiskust imab nagu swamm ja tekkisid pisikesed elektroonika vead.
Ehitusaasta: 1991(1994)
Mootor: 1,5 l( olen kuulnud, et mootor on vahepeal uus pandud)
Käigukast: Manuaal, 5 käiku
Orginaalsus: 98%, peagi langeb.
Kuna sai ka garaazi, siis ta on tõsiselt suurel parandusel. Otsin pisimagi rooste üles, ja teen ka jõuallika korda. Kere on päris heas korras, hullemat roostet pole.
Praegusel hetkel ta on üpriski osadeks, aga palju lammutamist on ees:)
[Muudetud: 10-1-2011 pesupoiss]
Kuna olen noor ja imelik, siis olen pannud ka talle hüüdnime vastavalt numbrimärgile, ATU. Auto on toodud passi järgi 2004 Soomest Eestisse ja ostetud on tuttavate käest sellel aastal. Enamus ajast on seisnud, talviti pole sõitnud. Tänavu oli esimene talv autol väljas, iseenesest Atu oli rõõmus, aga paistab, et niiskust imab nagu swamm ja tekkisid pisikesed elektroonika vead.
Ehitusaasta: 1991(1994)
Mootor: 1,5 l( olen kuulnud, et mootor on vahepeal uus pandud)
Käigukast: Manuaal, 5 käiku
Orginaalsus: 98%, peagi langeb.
Kuna sai ka garaazi, siis ta on tõsiselt suurel parandusel. Otsin pisimagi rooste üles, ja teen ka jõuallika korda. Kere on päris heas korras, hullemat roostet pole.
Praegusel hetkel ta on üpriski osadeks, aga palju lammutamist on ees:)
[Muudetud: 10-1-2011 pesupoiss]
-
ppesupoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 19 Okt 2010 15:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada Samara 1500(2109)
- Kontakt:
Kuu lõpus tulevad korralikud pildid kere tegelikust seisukorrast. Kuna tavaliselt on seltskond autos, siis on ka plaanis natuke mootorit järgi aidata. Praegu ei oska öelda mida täpsemalt. Aga on ka peast läbi käinud ülelaadur. Tahaks auto jätta valgeks(on mainitud palju, et rooste jääb tulevikus paremini näha. Aga ongi hea.). Ja kaks oranzi triipu teha, et oleks pisut omapärasem. Eks vaatab kas sobib või mitte. Tagumine iste on natuke kannatada saanud. Plaanis salong heledaks teha ja jätta ainult liistud ja salongi katuse polster mustaks.
Nagu ma ütlesin, ainult plaanid, nii et elame ja näeme:)
Praegu maadlen õlipoldiga, et õli välja lasta mootoris. Mõned võtmed on sõna otseses mõttes katki läinud. Ja ka armatuur on praegu kuum teema, et see lahti saada:)
Kas plastikut ilma lõhkumata saab kätte? 2/4 aknapedaalist läks katki, ja veel mõned plastikosad pealekauba.
[Muudetud: 9-1-2011 pesupoiss]
[Muudetud: 9-1-2011 pesupoiss]
Nagu ma ütlesin, ainult plaanid, nii et elame ja näeme:)
Praegu maadlen õlipoldiga, et õli välja lasta mootoris. Mõned võtmed on sõna otseses mõttes katki läinud. Ja ka armatuur on praegu kuum teema, et see lahti saada:)
Kas plastikut ilma lõhkumata saab kätte? 2/4 aknapedaalist läks katki, ja veel mõned plastikosad pealekauba.
[Muudetud: 9-1-2011 pesupoiss]
[Muudetud: 9-1-2011 pesupoiss]
- veljo15
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
- Asukoht: Harjumaa,maidla
- Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis
Tahaks auto jätta valgeks(on mainitud palju, et rooste jääb tulevikus paremini näha. Aga ongi hea.). Ja kaks oranzi triipu teha, et oleks pisut omapärasem.
Pigem mustad triibud ja laiemad kui pildil aga see muidugi minu arvamus,eks igalühel oma arvamus.EDU EDU ja veelkord EDU !
[Muudetud: 9-1-2011 veljo15]
Pigem mustad triibud ja laiemad kui pildil aga see muidugi minu arvamus,eks igalühel oma arvamus.EDU EDU ja veelkord EDU !
[Muudetud: 9-1-2011 veljo15]
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
-
ppesupoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 19 Okt 2010 15:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada Samara 1500(2109)
- Kontakt:
Väikesest august sai suur auk. Käsi läbi ei mahu aga paar sõrme ikka. Suurim auk mille leitsin. Aga see oli positiivne uudis
Pagasiluugi roostetamine on tavaline viga samarade puhul. Eks seda paska sinna vihmase ja lumise ilmaga ikka koguneb.
Urgitsesin kruvikeerajaga natuke, et targem välja näida, aga ussid olid sinnagi jõudnud. Mitteaugust sai lõpuks auk.
Kapott on ka tüüpiline roosteallikas
Katus oli ainult seest roostetama löönud.
Põhi on üllatavalt korras. Enamusjaolt oli pindmine rooste, hea et kohe käsile sai võetud auto.
Vot see on huvitav, seest poolt mõlk. Plekk oli kumer auto sisse poole. Rattakoopas oli kõik 100% korras.
Atu küljelt.
Eest.
Tagant.
Ma tahaks mainida, et auto mürasummutusmatid ja soojendusmatid on saatanast. Neile meeldib palju vett endasse imada. Suure niiskuse puhul on auto nagu svamm. Enamus roostet ongi tekinud seest väljapoole, eks Lada ei ole talvine auto.
[Muudetud: 25-1-2011 pesupoiss]
Pagasiluugi roostetamine on tavaline viga samarade puhul. Eks seda paska sinna vihmase ja lumise ilmaga ikka koguneb.
Urgitsesin kruvikeerajaga natuke, et targem välja näida, aga ussid olid sinnagi jõudnud. Mitteaugust sai lõpuks auk.
Kapott on ka tüüpiline roosteallikas
Katus oli ainult seest roostetama löönud.
Põhi on üllatavalt korras. Enamusjaolt oli pindmine rooste, hea et kohe käsile sai võetud auto.
Vot see on huvitav, seest poolt mõlk. Plekk oli kumer auto sisse poole. Rattakoopas oli kõik 100% korras.
Atu küljelt.
Eest.
Tagant.
Ma tahaks mainida, et auto mürasummutusmatid ja soojendusmatid on saatanast. Neile meeldib palju vett endasse imada. Suure niiskuse puhul on auto nagu svamm. Enamus roostet ongi tekinud seest väljapoole, eks Lada ei ole talvine auto.
[Muudetud: 25-1-2011 pesupoiss]
-
ppesupoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 19 Okt 2010 15:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada Samara 1500(2109)
- Kontakt:
Ei ole näinud kivitäkkeid. Autol on teine värvikiht peale veel lastud, avastasin. Aga väljast on korras. Seest ei midagi muud kui tuleb lahti saada roostest, ära pahteldada. Kui kannatab ja roosteauk ei muutu ohtlikuks, siis mõtlesin et klaaskiuga saaks ilusti augud ära lappida. Keevitamine jääb natuke koledam ja võib kergemini rooste minna. Ma kardan, et pidev sõitmine talvel hakkas vesi kondenseeruma igale poole, lõpuks hakkaski seest mädanema. Isegi salongi kate hallitas mõnest kohast.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Tule taevas appi!Algselt postitas: pesupoiss
/---/ siis mõtlesin et klaaskiuga saaks ilusti augud ära lappida. Keevitamine jääb natuke koledam ja võib kergemini rooste minna.
Kes sulle rääkinud on, et metalli tuleb komposiitidega parandada?
Kes kurat sinna mattide alla vahib, et ideaalne peab olema?
Loodetavasti ei võta teised "headest" ideedest eeskuju.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
ppesupoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 19 Okt 2010 15:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada Samara 1500(2109)
- Kontakt:
Kas siis klaaskiud pole komposiit? Nagu lugeda võite, siis tegu oli mõttega. Tõesti arvate, et mul tuleb ühtlane ja ilus keevitus?
Ega ma autoekspert pole, pigem amatöör, nii et enne tegemist tavaliselt konsulteerin inimestega, kes on seda asja teinud. Nii, et ärge palun tulge siia maha laitma. Mainige pigem kas hea mõte või halb mõte. Kuna pahandamine idiootsuste üle, mida ma ei tea kahjuks pole hea mõte ja motivatsioon langeb. Praegu pole ma lappima hakanud.
Enne kui kurjustama hakkate, siis palun mõelge seda, et nii mõnigi algaja on midagi asjalikku siin saanud.
[Muudetud: 26-1-2011 pesupoiss]
Ega ma autoekspert pole, pigem amatöör, nii et enne tegemist tavaliselt konsulteerin inimestega, kes on seda asja teinud. Nii, et ärge palun tulge siia maha laitma. Mainige pigem kas hea mõte või halb mõte. Kuna pahandamine idiootsuste üle, mida ma ei tea kahjuks pole hea mõte ja motivatsioon langeb. Praegu pole ma lappima hakanud.
Enne kui kurjustama hakkate, siis palun mõelge seda, et nii mõnigi algaja on midagi asjalikku siin saanud.
[Muudetud: 26-1-2011 pesupoiss]