Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Auto seisab endiselt garaazis. Pole suurt midagi teinud. Võtsin tagumise bumperi ja kärukonksu maha,et seal natuke roostet likvideerida.
Aga kas keegi oskab öelda et kas vanema 08 ja uuema 08 kere on samasugune? Või on mingeid muudatusi tehtud?(nt salongis,armatuurlaua kinnitustes,mootori ruumis?):puzzled
Julgen oletada,et sellega tekib probleeme kuna korras kered on abielus sõitva tehnikaga ja lahutatud on juba kuusas. Loodan,et väljendasin end arusaadavalt.
Algselt postitas: ahtung
No sellisel juhul oleksin huvitatud korralikust 08 kerest. Vähene rooste ei tee halba. Peavad olema ka dokumendid.
Viskad liiga kergelt püssi põõsasse kui ei tee seda kõksu korda ja otsid teist kere.Ise vahetasin enda 111-el terve esiosa ära amordipüstakute tagant,kuna need lansekad olid meeletult kõverad võrreldes selle kerge kortsuga seal.Mul oli laks nii kõva et käigukast oli pooleks,esimene mootorikornsa pooleks,soendus pilbasteks ja veel palju muid asju oli katki.Aga sai nö põlve otsas ära vahetatud ja sõidab täiesti normaalselt.
Ma veel mõtlen,kuidas teha. Muidugi ise tahaks seda nina sirgeks saada ja autost sõidupill teha aga hetkel puuduvad vajalikud vahendid remondiks. Iseenesest ei ole see suur pauk tõesti. Asi seisab lihtsalt raha taga kinni.
Minul olid remondivahenditeks mõned relakakettad,relakas,keevitus,kilone haamer.Ei ole see eriline raketiteadus.Tuleb teha täpselt nii nagu olaaf ütles,9 korda mõõda ja mõtle,1kord lõika!;).Raha nõuavad ilmselt uued vajaminevad jupid tõesti,esipaneel,kapott.Mul võttis üle poole aasta aega enne kui ära otsustasin mis teha.Ära tegin.
Auto mark on 21083 valmistatud 2002 edasi kerenumber. All 130 on varustustase(130 on lagi).Püstloodis rida on varuosakood.Kilod on erinevad massid(täismass,täismass koos haagisega jne.)Vähemalt minu 112 manuaalis on nii kirjas.
Kusjuures venelasel on veel siseturu ja välisturu varustusastmed.Siseturu 130 v.aste sisaldab ka konditsioneeri muide ja roolivõimu(vähemalt 100 seerial on nii)
Ei tea jah. Viimati sai autoga sõidetud üle 2 aasta tagasi.Ei mäleta kas rool käis kergelt või mitte. Autole kunagi katuseluuk peale aretada. Sellest käib kah