21083, ahtung, 2002
21083, ahtung, 2002
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
21083, ahtung, 2002
Niisiis,lisan ka oma samaari siia;)
Ajalugu:
Ostetud on 2002 aasta aprillis minu isa poolt.Oli siis pere auto.Paar aastat tagasi juhtus väike avarii,mis tõttu ta "selline" praegult välja näeb
Sain enda kasutusse hiljuti ka garaazi,kus seda siis nüüd putitada saab:P
Plaan siis korda teha ja tulevikus ka igapäeva sõiduks kasutada;)
Mootor on 1500 ja sissepritsega ning 5. käiguline käigukast;)
Auto on 8 aastat vana kuid kaks aastat on nüüd seisinud. Läbisõit ka kõigest 51000 km
Roostet vägapalju ei leidu,mõned üksikud kohad,mis tekkinud nüüd väljas seismisega.
Karbid ka täitsa roostevabad,ning on põhi Tip-Top!;)
Auto nimeks mõtlesin välja "Äss" numbrimärgi järgi.(827 Ass). Loodetavasti pole see nimi kinni:puzzled
[Muudetud: 7-2-2011 ahtung]
Ajalugu:
Ostetud on 2002 aasta aprillis minu isa poolt.Oli siis pere auto.Paar aastat tagasi juhtus väike avarii,mis tõttu ta "selline" praegult välja näeb
Sain enda kasutusse hiljuti ka garaazi,kus seda siis nüüd putitada saab:P
Plaan siis korda teha ja tulevikus ka igapäeva sõiduks kasutada;)
Mootor on 1500 ja sissepritsega ning 5. käiguline käigukast;)
Auto on 8 aastat vana kuid kaks aastat on nüüd seisinud. Läbisõit ka kõigest 51000 km
Roostet vägapalju ei leidu,mõned üksikud kohad,mis tekkinud nüüd väljas seismisega.
Karbid ka täitsa roostevabad,ning on põhi Tip-Top!;)
Auto nimeks mõtlesin välja "Äss" numbrimärgi järgi.(827 Ass). Loodetavasti pole see nimi kinni:puzzled
[Muudetud: 7-2-2011 ahtung]
Traksid peale!;)
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
http://img801.imageshack.us/img801/579/ ... 222222.jpg
See vist kõige jamam koht:(.
Loodab, et ind ei rauge:D Edu!
See vist kõige jamam koht:(.
Loodab, et ind ei rauge:D Edu!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pead silmas seda, et õli lekib k.kasti ja pooltelje vahelt, sest pooltelg on kastist mõne cm jagu eemaldunud?Algselt postitas: ahtung
Kas teisel pildil midagi valesti pole ? Igastahes õli on käigukastist välja jooksnud sealtkaudu.
See täiesti normaalne olukord samara puhul, et kui pooltelje kastist välja sikutad, siis hakkab ka õli väljuma.
Samas tasub igatahes üle kontrollida nii tihendi kui k.kasti korpuse olukord peale sellist avariid.
Aga vaata ka siia ennem kui pooltelje(d) täielikult eemaldad:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=22101
[Muudetud: 18-9-2010 logman]
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
Okei,eks ma vaatan ja uurin:spinPead silmas seda, et õli lekib k.kasti ja pooltelje vahelt...
Aga ma pole midagi sikutanud.Mootor on nii nagu ma selle maha võtsin.Arvatavasti avarii on mõjutanud seda:puzzled
Ja selline jama on ka et kui üht ratast keeran,käib teine hoopis vastupidi ringi. Lugesin selle kohta,lingilt mis sa andsid.Olaaf kirjutas et asi on siduris:puzzled
.Kuid suvel sai auto proovi eesmärgil käima tõmmatud ja isegi natuke sõidetud.Siis polnud midagi viga
[Muudetud: 18-9-2010 ahtung]
[Muudetud: 18-9-2010 ahtung]
Traksid peale!;)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ja selline jama on ka et kui üht ratast keeran,käib teine hoopis vastupidi ringi.
Nii peabki olema. Differ on see, mis asjad niimoodi käima sätib. Ole mureta, selle poole pealt on kõik korras.
Ega ta jah, raske on neist asjadest arusaamisega, kui ennem masinat vaid näppe määrimata kaugelt näinud. Õpid.
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
Ahsoo:DAlgselt postitas: logman
Nii peabki olema. Differ on see, mis asjad niimoodi käima sätib. Ole mureta, selle poole pealt on kõik korras.
Ega ta jah, raske on neist asjadest arusaamisega, kui ennem masinat vaid näppe määrimata kaugelt näinud. Õpid.
Okei,nüüd siis tean.Eks inimene õpib terve elu aga sureb ikka lollina;)
Traksid peale!;)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma ei tea kust sa mida lugesid aga sidur ei puutu siin asjasse,
tavadiffriga peavadki rattad eri suunades pöörlema
mina sealt seda tervet lansekat ära ei lõikaks, pigem lõhed sisse ja paika venitada ning siis kinni keevitada.
edu!
tavadiffriga peavadki rattad eri suunades pöörlema
mina sealt seda tervet lansekat ära ei lõikaks, pigem lõhed sisse ja paika venitada ning siis kinni keevitada.
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
Lugesin siit:puzzled: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=22101Algselt postitas: olaaf
ma ei tea kust sa mida lugesid aga sidur ei puutu siin asjasse,
tavadiffriga peavadki rattad eri suunades pöörlema
mina sealt seda tervet lansekat ära ei lõikaks, pigem lõhed sisse ja paika venitada ning siis kinni keevitada.
edu!
Okei,nüüd siis tean.
Eks mõtlen seda lanseka asja veel;)
Traksid peale!;)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mõõdad diagonaalid ära kapoti alt ja siis tagasilla kinnituspunktide suhtes
katsud saada võrdsed numbrid ja ongi olemas
ega sa teda uueks tegema ei pea - ainult niipalju mõõdud paika, et sillad stendis korda saaks ja mootor kastiga sirgelt vahel oleks...
edu ja 9 korda mõtle ja mõõda ning 1 kord lõika...
[Muudetud: 19-9-2010 olaaf]
katsud saada võrdsed numbrid ja ongi olemas
ega sa teda uueks tegema ei pea - ainult niipalju mõõdud paika, et sillad stendis korda saaks ja mootor kastiga sirgelt vahel oleks...
edu ja 9 korda mõtle ja mõõda ning 1 kord lõika...
[Muudetud: 19-9-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
Okei.Algselt postitas: olaaf
mõõdad diagonaalid ära...
[Muudetud: 19-9-2010 olaaf]
Aga kas see pooltelg peagi mõni sent kastist eemaldunud olema?:puzzled
Võtsin pooltelje küljest ära,panin papirulli auku et "satikad" välja ei kukus.Vaatasin kasti ja tihendid üle,midagi mitte sobilikku ma ei leidnud.Puhastasin pooltelje ka sodist ära ja panin tagasi külge.Kuid lõpuni pooltelg sisse ei läinud.On samamoodi nagu siin pildil(eespool) näha.
Traksid peale!;)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui kergelt see telg sul kastist välja tuli?
Telje otsal on nimelt traadist stopperrõngas, mis fikseerib telje, et ta difri otsast niisama maha ei tuleks. Normaalne on, kui telje väljavõtmiseks peab rakendama kas haamri või heebli abi.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=85247
Tagasi pannes tuleks samuti kas hooga lükata või pisut haamriga tolle stopperi fikseerumiseni koputada.
Pooltelg on fikseerunud siis, kui niisama lihtsalt sikutades ta enam kastist välja ei tule.
Su pildilt on õigest asendist raske aru saada, sest oled vana roka maha nühkinud ja pole aru saada, kas ta peab nüüd veel sissepoole minema või mitte.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
[Muudetud: 19-9-2010 logman]
Telje otsal on nimelt traadist stopperrõngas, mis fikseerib telje, et ta difri otsast niisama maha ei tuleks. Normaalne on, kui telje väljavõtmiseks peab rakendama kas haamri või heebli abi.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=85247
Tagasi pannes tuleks samuti kas hooga lükata või pisut haamriga tolle stopperi fikseerumiseni koputada.
Pooltelg on fikseerunud siis, kui niisama lihtsalt sikutades ta enam kastist välja ei tule.
Su pildilt on õigest asendist raske aru saada, sest oled vana roka maha nühkinud ja pole aru saada, kas ta peab nüüd veel sissepoole minema või mitte.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
[Muudetud: 19-9-2010 logman]
-
aahtung
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
- Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
- Autod: Puudub
- Kontakt:
No väga kergelt ei tulnud.Kasutasin haamri abi natuke.
Tagasi pannes kasutasin ka haamert.Paar tugevamat lööki panin kirja(lauatükk oli ka vahel) aga lähemale ikka ei läinud.Igastahes niisama sikutades pooltelge kätte ei saa.
Ümbert ringi puhastasin küll natuke,aga punasega tähistatud piirkonda pole ma puutunud.See on koguaeg läikiv ja puhas olnud .Ju siis peab veel liikuma...
Tagasi pannes kasutasin ka haamert.Paar tugevamat lööki panin kirja(lauatükk oli ka vahel) aga lähemale ikka ei läinud.Igastahes niisama sikutades pooltelge kätte ei saa.
Ümbert ringi puhastasin küll natuke,aga punasega tähistatud piirkonda pole ma puutunud.See on koguaeg läikiv ja puhas olnud .Ju siis peab veel liikuma...
Traksid peale!;)