2103, Sm.Tihhonov, 1974
2103, Sm.Tihhonov, 1974
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Sm.Tihhonov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Mär 2009 15:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 '74
- Kontakt:
Jätkame istmete remondiga. Alustasin seljatugedega, sest need vajavad tavaliselt põhjalikumat lähenemist. Lõikasin katte alla uued tükid porolooni. Tehases on see asi küll marli sarnase riidega istme külge õmmeldud, kuid kodus vana istme taastamisel on seda raske järgi teha. Siis peaks kogu istme lappideks lahti harutama ja uuesti kokku õmblema. Seda tasub teha ainult pealsete õmbluste, ehk vormikohaste sissetõmmete juurest. Mina jätsin targu sellel autol need õmblused puutumata. Volgadel on segagi korduvalt tehtud. Muidu on selle alusriide peamine eesmärk see, et hoida porolooni katteriide all paigal. Mina kasutasin selleks spetsiaalselt polstriliimi. Küll ta kinni püsib.
Samamoodi taastasin porolooni kihid seljatoe aluskattel. Kohati pidi seda panema ka kaks kihti ja veidi alt sobitama, et seljatugi uuesti vormi saaks. Kile tõmbasin peale tagasi, et kõik libedamalt kokku läheks. Seljatoe "hingava" osa peale kinnitasin kihi vatiini. Sai selline üsna vormitu ja kole tükk.
Iga auto on erinev. Volgal tuleb seljatoe katteriie esmalt aluskihile peale vedada ja alles siis paigaldada kogu krempel istme raamile. Ladal ei õnnestunud niimoodi mitte kuidagi. Seega paigaldasin kõigepealt aluse raami külge ja alles siis hakkasin katet peale vedama.
Esimene töövõit:
Samamoodi taastasin porolooni kihid seljatoe aluskattel. Kohati pidi seda panema ka kaks kihti ja veidi alt sobitama, et seljatugi uuesti vormi saaks. Kile tõmbasin peale tagasi, et kõik libedamalt kokku läheks. Seljatoe "hingava" osa peale kinnitasin kihi vatiini. Sai selline üsna vormitu ja kole tükk.
Iga auto on erinev. Volgal tuleb seljatoe katteriie esmalt aluskihile peale vedada ja alles siis paigaldada kogu krempel istme raamile. Ladal ei õnnestunud niimoodi mitte kuidagi. Seega paigaldasin kõigepealt aluse raami külge ja alles siis hakkasin katet peale vedama.
Esimene töövõit:
Terve aasta poole aastaga
- Sm.Tihhonov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Mär 2009 15:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 '74
- Kontakt:
Istme padjaosaga on täpselt sama lugu. Katsin parema vormi huvides ka istme aluspadja 10mm porolooniga üle. Kuigi seda poleks otseselt vaja olnud. Ning istme alla samamoodi uus täitekiht liimida.
Padja polstri peale vedamine on Ladal päris vastik, kuna kinnituskonksude kohad asuvad ilgelt sügaval padja sees. Mõistlik on keerata polster pahempidi ja alles siis kui kõik aasad on kinni, pingutada ümber istmepadja. Alguses jääb temagi selline kortsus ja vormitu tükk.
Aga kui polster nüüd õiges järjekorras raamile peale pingutada saab tulemus korralik. Peaaegu sama hea nagu uuena. Üldiselt olen oma uue juhiistmega rahul. Umbes 100000 km sai justkui turjalt maha.
Olles teise istmega samad protseduurid läbi teinud, võisin oma esiistmete agoonia lõpetatuks lugeda.
Padja polstri peale vedamine on Ladal päris vastik, kuna kinnituskonksude kohad asuvad ilgelt sügaval padja sees. Mõistlik on keerata polster pahempidi ja alles siis kui kõik aasad on kinni, pingutada ümber istmepadja. Alguses jääb temagi selline kortsus ja vormitu tükk.
Aga kui polster nüüd õiges järjekorras raamile peale pingutada saab tulemus korralik. Peaaegu sama hea nagu uuena. Üldiselt olen oma uue juhiistmega rahul. Umbes 100000 km sai justkui turjalt maha.
Olles teise istmega samad protseduurid läbi teinud, võisin oma esiistmete agoonia lõpetatuks lugeda.
Terve aasta poole aastaga
- Sm.Tihhonov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Mär 2009 15:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 '74
- Kontakt:
Olles autost eemaldanud esiistmed ja konsooli, vaatasin mõrult oma auto põrandavaipa. Vaip on ju vana ja kole, siiski 36 aastat ja 150000km. Kõikjalt nähtavatest kohtadest on ta hirmus topiliseks kulunud ja peale selle võikalt määrdunud.
Lisaks oli mul probleeme käigukangi nahkümbrise kinnitusega. Originaalis on selleks vaibale kinnitatud plekist kinnitus, mille ümber veetakse ka nahk lott. Minu autol seda loomulikult enam polnud. Kate tilpnes niisama käigukangi küljes, põranda küljest lahti ja vaiba serv narmendas. Selgus, et vaip oli aastatega ca 2cm tahapoole liikunud (või juba tehases halvasti pandud) ja seega kangi ümbert nii pinges, et nahka korralikult tagasi panna ei saa. Tuleb vaip ära liigutada.
Muidu originaal kinnituse kadumise järel oli vana omanik teinud ise uue. Väga peen töö jällegi. Loomulikult roostevaba, päris keeruline kahe kolme rõngaga ja keermestikuga süsteem. See pole küll originaal ja jääb pealegi näha, kuid ma kavatsen seda kasutada. Üldse kavatsen säilitada enamuse vana omaniku tuuningunippidest, sest just vana omanik ja tema 110% pühendumine on aidanud sel autol säilida tänaseni. Ma tean, et musta numbri komisjon võtab selle tuuningu eest punkte maha. Kuid mulle ikkagi meeldib. Sest see pole lihtne tuuning. See on kohati ikka täiesti filigraanne töö, kui keerulisi detaile on mees ise valmistanud oma auto jaoks. Mis teha. See pole päris originaal auto, vaid see on "see Pärnu auto" mida paljud teavad. Jupp näeb ise välja muidu niisugune.
Pärast mõningast võimlemist lebas garaazi ees selline tükk. Öelge nüüd, et seda pole vaja pesta.
Jälle pidin imestama Lada kvaliteedi üle. Ladameeste jaoks pole siin midagi uut, kuid minu (Volgamehe) jaoks on sellisel tasemel mürasummutus seninägematu. Sama aja Volgal on siin lihtsalt plekk, tuleseinal lisaks veidi soome pappi porolooniga ja põrandal kummimatt mille alla on liimitud imeõhuke poroloon. Piilusin alla ka, kõik tundub ideaalses korras.
Taga enam nii udupeent mürasummutust polnud., Oli lihtsalt mingi imelik saanitekk maha visatud. Tundub siiski originaal.
Pakiruumiga on kah üks kitsaskoht. Minu autol pole säilinud originaal pakiruumi põranda vaipa. Selle asemele on lõigatud roheline mistra vaip. Kui kellelgi oleks pakkuda, võtaksin tänuga vastu.
Harutasin pakiruumi ka alasti. Sest siis saan plastikud puhtaks pesta ja ühtlasi hinnata kere olukorda. Üldiselt polnud ka siin mingeid üllatusi.
Vana omaniku ülipõhjalikust lähenemisest annab aimu seegi, kuidas mees oli tungraua kinnitusi viimistlenud, et nad ei koliseks. Mõlemasse otsa igale poole vahele tõmmanud kummilinti ja isoleeri.
Lisaks oli mul probleeme käigukangi nahkümbrise kinnitusega. Originaalis on selleks vaibale kinnitatud plekist kinnitus, mille ümber veetakse ka nahk lott. Minu autol seda loomulikult enam polnud. Kate tilpnes niisama käigukangi küljes, põranda küljest lahti ja vaiba serv narmendas. Selgus, et vaip oli aastatega ca 2cm tahapoole liikunud (või juba tehases halvasti pandud) ja seega kangi ümbert nii pinges, et nahka korralikult tagasi panna ei saa. Tuleb vaip ära liigutada.
Muidu originaal kinnituse kadumise järel oli vana omanik teinud ise uue. Väga peen töö jällegi. Loomulikult roostevaba, päris keeruline kahe kolme rõngaga ja keermestikuga süsteem. See pole küll originaal ja jääb pealegi näha, kuid ma kavatsen seda kasutada. Üldse kavatsen säilitada enamuse vana omaniku tuuningunippidest, sest just vana omanik ja tema 110% pühendumine on aidanud sel autol säilida tänaseni. Ma tean, et musta numbri komisjon võtab selle tuuningu eest punkte maha. Kuid mulle ikkagi meeldib. Sest see pole lihtne tuuning. See on kohati ikka täiesti filigraanne töö, kui keerulisi detaile on mees ise valmistanud oma auto jaoks. Mis teha. See pole päris originaal auto, vaid see on "see Pärnu auto" mida paljud teavad. Jupp näeb ise välja muidu niisugune.
Pärast mõningast võimlemist lebas garaazi ees selline tükk. Öelge nüüd, et seda pole vaja pesta.
Jälle pidin imestama Lada kvaliteedi üle. Ladameeste jaoks pole siin midagi uut, kuid minu (Volgamehe) jaoks on sellisel tasemel mürasummutus seninägematu. Sama aja Volgal on siin lihtsalt plekk, tuleseinal lisaks veidi soome pappi porolooniga ja põrandal kummimatt mille alla on liimitud imeõhuke poroloon. Piilusin alla ka, kõik tundub ideaalses korras.
Taga enam nii udupeent mürasummutust polnud., Oli lihtsalt mingi imelik saanitekk maha visatud. Tundub siiski originaal.
Pakiruumiga on kah üks kitsaskoht. Minu autol pole säilinud originaal pakiruumi põranda vaipa. Selle asemele on lõigatud roheline mistra vaip. Kui kellelgi oleks pakkuda, võtaksin tänuga vastu.
Harutasin pakiruumi ka alasti. Sest siis saan plastikud puhtaks pesta ja ühtlasi hinnata kere olukorda. Üldiselt polnud ka siin mingeid üllatusi.
Vana omaniku ülipõhjalikust lähenemisest annab aimu seegi, kuidas mees oli tungraua kinnitusi viimistlenud, et nad ei koliseks. Mõlemasse otsa igale poole vahele tõmmanud kummilinti ja isoleeri.
Terve aasta poole aastaga
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Info mis näha piltidel.
Selle aastakäigu autol peab olema gaasipedaal pikk ja kinnituma põrandale. Armatuurlauas olevad ümargused õhusuunajad peaksid olema kõrvakestega. Peaksid sellepärast, et ei ole kindel. Leedust toodud VAZ 21011- 75 on nad kõrvakestega. Tagaistme all ja tagaistujate jalgeall olev matt on õiged (matid on erinevast materjalist:istme all linakiud aga jalgeall on sünteetilisest kiust). Kas kuskilt on näha kruntvärvi? Mis värvi see on? VAZ 21011-75 on punakas pruun. Kas uksetihendite jätkukohas on plastikuga kaetud metallklambrid? Ja esi- ja tagaklaasi kiilud on ilusad meevärvi!
Mistra on muidugi kõige suurem roostetekitaja mis üldse olla saab! See nimelt mingi kemikaaliga immutatud.
Ja sellel autol on kindlasti näha mis kohad on ülevõõbatud musta värviga. Kas siis püstoliga või lihtsalt pintsliga.
Mistra on muidugi kõige suurem roostetekitaja mis üldse olla saab! See nimelt mingi kemikaaliga immutatud.
Ja sellel autol on kindlasti näha mis kohad on ülevõõbatud musta värviga. Kas siis püstoliga või lihtsalt pintsliga.
- Sm.Tihhonov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Mär 2009 15:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 '74
- Kontakt:
Tänud kõigile, kes abi on pakkunud. Lähen vaatan igaks juhuks laupäeval autoturule. Äkki tõesti on parem komplekt kui minu oma. Mul on pleekinud ja kollakad. Ent kui Nymmik leiab selle põhjamati, olen kah päästetud.
Musta värviga mökerdamist olen seni kohanud vaid esiistmete kinnituste kohalt. Esivõre tagune ala on ka must. Mujalt pole silma hakanud. Või mida sa täpsemalt silmas pidasid selle musta värvi all? Et kuhu ma peaks vaatama?
Ma ei oska sellel teemal argumenteerida. Volgadega on faktid minu jaoks selgemad. Tean ka et kopikatel olid alguses pikad pedaalid, kuid 03 osas pole ma enam kindel. Sest kui ma vaipa välja võtsin, ei olnud sellel mitte mingit jälge (auke vms) mis oleks viidanud pedaali lapatsi põrandakinnitusele. Näha oli ainult see kummipunni koht, mis põrandas on pedaali all.Algselt postitas: SexSix
Selle aastakäigu autol peab olema gaasipedaal pikk ja kinnituma põrandale.
Õhusuunajad on keskelt mingi kerge kõrgendusega (nagu Logaman kirjeldas).Algselt postitas: SexSix
Armatuurlauas olevad ümargused õhusuunajad peaksid olema kõrvakestega.
Krunti pole silma hakanud, kuid võin millalgi otsida. Kusagilt peaks seda ikka näha olema.Algselt postitas: SexSix
Kas kuskilt on näha kruntvärvi? Mis värvi see on? VAZ 21011-75 on punakas pruun.
Vaatan ka selle asja üle. Ma pole muidugi üldse kindel, et mu autol igasugused pisidetailid säilinud on. Sest arvestades vana omaniku pühendumist, on see masin ilmselt kokku-lahti käinud nagu konstruktor. Näiteks kapoti all mul enam pole neid süütejuhtmete kummist kinnitusi ja muid väikseimaid asju. Samuti pole mul säilinud originaal aku kinnitust. Sellegi on mees roostevabast teinud.Algselt postitas: SexSix
Kas uksetihendite jätkukohas on plastikuga kaetud metallklambrid?
Ja sellel autol on kindlasti näha mis kohad on ülevõõbatud musta värviga. Kas siis püstoliga või lihtsalt pintsliga.
Musta värviga mökerdamist olen seni kohanud vaid esiistmete kinnituste kohalt. Esivõre tagune ala on ka must. Mujalt pole silma hakanud. Või mida sa täpsemalt silmas pidasid selle musta värvi all? Et kuhu ma peaks vaatama?
Terve aasta poole aastaga
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
See väike abivahend aitab kulunud kolvigrupi korral vähendada õliuputust õhufiltri korpuses. Mingit lisafiltrit seal harilikult pole, virgemad meisterdasid metallist sõela sisse, laisemad panid lihtsalt toru.Algselt postitas: twist
...mis eesmärki täidab see roostevabast torust kõrgendus karterituulutuse vahel? On seal miskine lisafilter peidus?
Tegu oli tubli abimehega lõputu defitsiidi ajastul...
[Muudetud: 15-8-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Sm.Tihhonov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Mär 2009 15:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 '74
- Kontakt:
Kui istmed said valmis, tundus, et nüüd on kõik edasine ainult vormistamise küsimus. Et lapin auto päevaga kokku ja ongi OK. Tegelikult võttis kõik muidugi üüratu aja. Et ma ka kunagi ei õpi seda tõde, et auto võtad luukereks lahti umbes 2 päevaga, kuid kokku paned sama asja paar kuud. Igal juhul alustasin kasitud põrandamatist. Sellel tuli veidi asendit muuta, et käigukangi ümbrus enam pingule ei jääks. Nimetatud väike liigutus muutis kogu edasise töö põrguks. Sest enam ei leidnud mitte ühtegi vana kinnituskruvi auku üles. Tundide kaupa sai naaskliga potentsiaalseid augu kohti toksitud lootuses tabada õnarust kuhu plekikruvi keerata. Ma ei mõista, kuidas neid autosid tehases komplekteeriti??? Siis selgus, et pärast asukoha nihutamist vaip ikka üldse enam põrandale ei sobi. Jääb kohati lokkima, kisub pingule ja üldiselt oli selline mulje nagu see vaip poleks kunagi selles autos käinudki. Mingil hetkel sai ta lõpuks nii maha, et võis teema lõpetatuks lugeda.
Edasi hakkasin tegelema väiksemate detailidega, millest ülejäänud salong koosnes. Näiteks ei olnud ma rahul eelmise omaniku puitliistu tuuninguga. Kuigi kõik oli väga hästi teostatud, otsustasin siiski loobuda väärispuidust salongikaunistustest. Esmalt riiul. Kuna liistu jaoks oli augud läbi puuritud, tuli leida uus. Õnneks täiesti kogemata kurtsin seda probleemi ühele sõbrale, kes teatas, et Veerenni poes oli uus riiul olemas. Järgmine päev tõin selle ära. Ilusti 03 varuosakoodiga detail oli. Siin siis esialgne variant.
Siis raadio konsool. Olin kunagi ammu Tagadi laadalt soetanud ühe kasutatud konsooli koos mingi nässaka raadioga. Pärast kasimist oli konsool siiski endiselt kulunud olemisega ja ei sobinud kuidagi autosse paigaldada.
Ei osanudki muud teha kui minna sama teed nagu aastaid tagasi Gaz 2410 armatuuriga - julmalt üle värvida. See mõte sai teoks tehtud ja tulemusega olen rahul. Edasi jäi raadio. Vedasin riiulitelt kokku kõik oma raadiod, et sobitada neist üks sisse. Aga mitte ükski ei kvalifitseerunud. Esiteks ei sobinud kõigil ajastu, teiseks olid osadel nupud koledad, teistel jälle displei kole, enamustel oli esipaneel kõveraks väändunud. Töökorras olek polnud üldse mingi argument. Viimaks lammutasin mitu raadiot eest elementaarosadeks, värvisin uuesti skaala tausta mustaks, pesin nupud ja skaala osad puhtaks ja komplekteerisin ühe kokku. Nuppe veel pildil pole, sest need tahtsid ka puhastamist. Nupud on kah tegelikult eriti vana Bõlina omad - õhukesed ja üleni metallist servadega.
Vahepeal õnnestus komplekteerida ka auto vääriline varuratas. Velg on minu auto algupärane varuratas, originaalvärviga ja ilmselt väga harvad korrad all käinud. Sinna peale sai hangitud tutikas 03 originaalrehv. Jällegi suured tänud sõpradele, kes ikka silmad lahti on hoidnud ja õigel hetkel alarmeerinud. Selle rehvi kuulutuse leidis sõber Andrus, kes viivitamatult teatas mulle. Minul kulus kohale jõudmiseks 20 minutit ning selle ajaga oli juba kolm inimest veel kuulutusele reageerinud. Ühesõnaga vedas.
Järgmiseks vajas lahendamist turvavööde küsimus. Minul olid autos mingid eriti ibarad vööd, mis tundusid olevat ise ümber tehtud. Nimelt polnud nad nõuetekohased kolmepunktivööd, vaid ainult kahe punkti omad. Ülemine kinnitus oli, kuid alumist põrandakinnitust mitte. Seega vööd peale pannes moodustus ainult üle õla minev diagonaal, kuid üle puusade vööd ei olnud. Asusin otsima uusi vöid. Ülesanne polnud kerge, sest vajasin vana tüübi rihmasid - halli värvi ja ilma inertsrullideta.
Lasin jutu lahti ja jälle aitasid hädast sõbrad. Ülari juures välismaa autoga ülevaatusel käies ulatas ta mulle komplekti tutikaid helehalle rihmasid. Isegi paigaldus- ja kasutusjuhend oli alles. Pesin nad kodus profülaktika mõttes veel puhtaks ja installeerisin autosse. Sellised nad lõpuks said, olen väga rahul. Niivõrd ilusad on mu meelest.
Sõprade abiga lahenevad üldiselt kõik probleemid. Robi käis viimasel Ladaklubi summer-camp'il ning juhuse tahtel soetas mulle sealt originaal kella. Loomulikult harutasin kohe oma vana kvartskella sealt välja ning paigaldasin originaali. Kuigi garaazis "testpingil" töötas ta ilusti, siis autossse paigaldades jäi ta umbes 5 minuti pärast seisma. Vahet pole, ilus on ikkagi. Siin siis pilt juba koos paigaldatud konsooliga ja puidutuuningust ilma jäänud käigukangiga. Vanamehe tehtud roostevaba rõngas käigukangi loti all on liiga silmatorkav ja ei ole küll sama hea kui originaal, kuid kogu selle roostevaba tuuningu otsustasin ma vana treiali mälestuseks säilitada.
... järgneb
Edasi hakkasin tegelema väiksemate detailidega, millest ülejäänud salong koosnes. Näiteks ei olnud ma rahul eelmise omaniku puitliistu tuuninguga. Kuigi kõik oli väga hästi teostatud, otsustasin siiski loobuda väärispuidust salongikaunistustest. Esmalt riiul. Kuna liistu jaoks oli augud läbi puuritud, tuli leida uus. Õnneks täiesti kogemata kurtsin seda probleemi ühele sõbrale, kes teatas, et Veerenni poes oli uus riiul olemas. Järgmine päev tõin selle ära. Ilusti 03 varuosakoodiga detail oli. Siin siis esialgne variant.
Siis raadio konsool. Olin kunagi ammu Tagadi laadalt soetanud ühe kasutatud konsooli koos mingi nässaka raadioga. Pärast kasimist oli konsool siiski endiselt kulunud olemisega ja ei sobinud kuidagi autosse paigaldada.
Ei osanudki muud teha kui minna sama teed nagu aastaid tagasi Gaz 2410 armatuuriga - julmalt üle värvida. See mõte sai teoks tehtud ja tulemusega olen rahul. Edasi jäi raadio. Vedasin riiulitelt kokku kõik oma raadiod, et sobitada neist üks sisse. Aga mitte ükski ei kvalifitseerunud. Esiteks ei sobinud kõigil ajastu, teiseks olid osadel nupud koledad, teistel jälle displei kole, enamustel oli esipaneel kõveraks väändunud. Töökorras olek polnud üldse mingi argument. Viimaks lammutasin mitu raadiot eest elementaarosadeks, värvisin uuesti skaala tausta mustaks, pesin nupud ja skaala osad puhtaks ja komplekteerisin ühe kokku. Nuppe veel pildil pole, sest need tahtsid ka puhastamist. Nupud on kah tegelikult eriti vana Bõlina omad - õhukesed ja üleni metallist servadega.
Vahepeal õnnestus komplekteerida ka auto vääriline varuratas. Velg on minu auto algupärane varuratas, originaalvärviga ja ilmselt väga harvad korrad all käinud. Sinna peale sai hangitud tutikas 03 originaalrehv. Jällegi suured tänud sõpradele, kes ikka silmad lahti on hoidnud ja õigel hetkel alarmeerinud. Selle rehvi kuulutuse leidis sõber Andrus, kes viivitamatult teatas mulle. Minul kulus kohale jõudmiseks 20 minutit ning selle ajaga oli juba kolm inimest veel kuulutusele reageerinud. Ühesõnaga vedas.
Järgmiseks vajas lahendamist turvavööde küsimus. Minul olid autos mingid eriti ibarad vööd, mis tundusid olevat ise ümber tehtud. Nimelt polnud nad nõuetekohased kolmepunktivööd, vaid ainult kahe punkti omad. Ülemine kinnitus oli, kuid alumist põrandakinnitust mitte. Seega vööd peale pannes moodustus ainult üle õla minev diagonaal, kuid üle puusade vööd ei olnud. Asusin otsima uusi vöid. Ülesanne polnud kerge, sest vajasin vana tüübi rihmasid - halli värvi ja ilma inertsrullideta.
Lasin jutu lahti ja jälle aitasid hädast sõbrad. Ülari juures välismaa autoga ülevaatusel käies ulatas ta mulle komplekti tutikaid helehalle rihmasid. Isegi paigaldus- ja kasutusjuhend oli alles. Pesin nad kodus profülaktika mõttes veel puhtaks ja installeerisin autosse. Sellised nad lõpuks said, olen väga rahul. Niivõrd ilusad on mu meelest.
Sõprade abiga lahenevad üldiselt kõik probleemid. Robi käis viimasel Ladaklubi summer-camp'il ning juhuse tahtel soetas mulle sealt originaal kella. Loomulikult harutasin kohe oma vana kvartskella sealt välja ning paigaldasin originaali. Kuigi garaazis "testpingil" töötas ta ilusti, siis autossse paigaldades jäi ta umbes 5 minuti pärast seisma. Vahet pole, ilus on ikkagi. Siin siis pilt juba koos paigaldatud konsooliga ja puidutuuningust ilma jäänud käigukangiga. Vanamehe tehtud roostevaba rõngas käigukangi loti all on liiga silmatorkav ja ei ole küll sama hea kui originaal, kuid kogu selle roostevaba tuuningu otsustasin ma vana treiali mälestuseks säilitada.
... järgneb
Terve aasta poole aastaga
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vaip ei sobi?
Põranda külge kinnituva gaasipedaali jaoks ei ole auku vaibas? Ehk on vaip vahetatud? Kas kõrvalistuja pool oli riiuli all suur penoplasti tükk? See silub tuleseina kumerused siledaks. Selle käigukangi ümbrise kinnitus on võimalik orginaal ju panna. See on lihtsalt kokku pressitud. Ei ole keevitatud ega valtsitud.
Ehk on kellegil VAZ- 2103 varuosade kataloogi kust vaadata osa nr. (0)2101-1108010 olemasolu ja dateeringut raamatu lõpust mis ajal kasutati?
Ehk on kellegil VAZ- 2103 varuosade kataloogi kust vaadata osa nr. (0)2101-1108010 olemasolu ja dateeringut raamatu lõpust mis ajal kasutati?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Egas siis tehases polnud vaja vanasid aukusid sihtida. Sinna, kus kruvi pandi, moodustus ka auk.Algselt postitas: Sm.Tihhonov
...Tundide kaupa sai naaskliga potentsiaalseid augu kohti toksitud lootuses tabada õnarust kuhu plekikruvi keerata. Ma ei mõista, kuidas neid autosid tehases komplekteeriti??? ...
03 on olnud ikke luksuse verstapost, sest tol ajal paremaid asju rahvale ei näidatud. Pärastised luksused polnud enam nii rabavad nõukogude inimese jaoks. Sellepärast ka suure huviga jälgin seda värskendavat tuulepuhangut siin foorumis. On veel mõni tuuline koht, mille paitusi olen siiani vaikides nautinud.
[Muudetud: 16-8-2010 motamees]
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kusjuures see fakt on minu jaoks paras müsteerium.Algselt postitas: marzer
Minu 74.a 03-mel polnud ka pikka gaasipedaali, vaiba all ei olnud ka kinnituskohta.
2103 põhi ei oma eraldi markeeringut, vaid ta on 2101 oma. Samalt liinilt, sama konstruktsioon, ei mingeid muutusi ega eripärasid.
Vaiba kohta ei mäleta, et kas lõigatud ava oli palistatud servadega või mitte.
Kummist porimattidesse oli õhemast materjalist vastav koht valatud, mille sai noaga ise välja lõigata.
75.aasta 03-l oli pedaal põrandal. Kinnitus ussitas ajapikku läbi ja keegi perest koristas ta kuskil 80.-te keskel sealt ära.
Minu 78.aasta 011-l oli ta samuti põrandal kunagi olnud.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Pedaal.
VAZ 2101 varuosadekataloogis on lõpus tabel. Seal kirjas kuu ja aasta millal mingi osa muutus. Muudatuse nr. 02363 ja 2363. Kuu ja aasta: 07.75. Ja varuosa number enne ja pärast : 02101-11008010=2101-1108014-10.
Tabel.
02363 2363 02101-1108010=2101-1108014-10
>07.75 07.75>
Tabel.
02363 2363 02101-1108010=2101-1108014-10
>07.75 07.75>