Lada Samara, JaanP, 1986
Lada Samara, JaanP, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jJaanP
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 06 Juul 2010 18:20
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Samara
Lada Samara, JaanP, 1986
Lada Samara (VAZ 2108) - Sportralli E9 klass
Reg. nr: 387 AHE
Ehitusaasta: 1986
Mootor:
# 2x45 Weber karburaator
# reg. nukaratas
# sport nukkvõll
# Mahle kolb
# 107kw / 196Nm
Jõuülekanne:
# 6-speed sequential kast (max 168 km/h)
# 4.5 peaülekanne
# plokkdiffer
Veermik:
# Bilstein amordid ja vedrud (by Kittelä)
# Uniballidel esisild
# Alcon 280 mm kettad
# Wilwood Dynalite-4 pot supportid
# Ferodo 3000 klotsid
# taga trummelpidur
Välimus:
# plastik tiivad, laiendid, stanged ja kapott
# sponsor kleebised
Sisu:
# 2 x Sparco iste (Pro 2000 ja Corsa)
# 2 x Sparco rihmad
# Luisi seemisnahk rool
# Peltor intercom (side)
# kuiv aku salongis
Muud:
# Topelt süütepool, kommutaator
# Bimetall kaitsmeplokk
# Piduritorud ja küttetorud salongis
# Pidurite kraan ja pedalbox (Sellholm)
# Vihuri turvapuur
# Rehvid ja veljed vastavalt vajadusele (BF Goodrich)
kruus ja asfalt - 15"
lumi ja jää - 16"
Reg. nr: 387 AHE
Ehitusaasta: 1986
Mootor:
# 2x45 Weber karburaator
# reg. nukaratas
# sport nukkvõll
# Mahle kolb
# 107kw / 196Nm
Jõuülekanne:
# 6-speed sequential kast (max 168 km/h)
# 4.5 peaülekanne
# plokkdiffer
Veermik:
# Bilstein amordid ja vedrud (by Kittelä)
# Uniballidel esisild
# Alcon 280 mm kettad
# Wilwood Dynalite-4 pot supportid
# Ferodo 3000 klotsid
# taga trummelpidur
Välimus:
# plastik tiivad, laiendid, stanged ja kapott
# sponsor kleebised
Sisu:
# 2 x Sparco iste (Pro 2000 ja Corsa)
# 2 x Sparco rihmad
# Luisi seemisnahk rool
# Peltor intercom (side)
# kuiv aku salongis
Muud:
# Topelt süütepool, kommutaator
# Bimetall kaitsmeplokk
# Piduritorud ja küttetorud salongis
# Pidurite kraan ja pedalbox (Sellholm)
# Vihuri turvapuur
# Rehvid ja veljed vastavalt vajadusele (BF Goodrich)
kruus ja asfalt - 15"
lumi ja jää - 16"
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
jJaanP
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 06 Juul 2010 18:20
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Samara
Veovõllid on lätist ning otsad ise komplekteeritud, Ford ja Lada
Auto Müürsepa vana jah, kuid tema ajast säilinud vaid kere. Ülejäänud kõik ümber ehitatud ja täiustatud!
Süütepooli kunagi sai vahetatud jah. Vanasti valmistasid rohkem peavalu kommutaatorid. Praeguseks hetkeks kõik ilusti toimama saadud.
[Muudetud: 10-7-2010 JaanP]
Auto Müürsepa vana jah, kuid tema ajast säilinud vaid kere. Ülejäänud kõik ümber ehitatud ja täiustatud!
Süütepooli kunagi sai vahetatud jah. Vanasti valmistasid rohkem peavalu kommutaatorid. Praeguseks hetkeks kõik ilusti toimama saadud.
[Muudetud: 10-7-2010 JaanP]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
mis nende kommukatega siis on? et kas kestvuse osas on vaja eelistada firmat või tuleb midagi 08 originaalil muuta?Algselt postitas: JaanP
Veovõllid on lätist ning otsad ise komplekteeritud, Ford ja Lada
Auto Müürsepa vana jah, kuid tema ajast säilinud vaid kere. Ülejäänud kõik ümber ehitatud ja täiustatud!
Süütepooli kunagi sai vahetatud jah. Vanasti valmistasid rohkem peavalu kommutaatorid. Praeguseks hetkeks kõik ilusti toimama saadud.
[Muudetud: 10-7-2010 JaanP]
mis põhjustas siis kommukate halba tööd, oleks küsimus...
Kas turvapuur on ka sama, mis mürkal oli? aastast 2001:)
Kas te loobusite lennukist või teete ikka segu? Kui siis mis vahekord teil on 98-ga?
vahepalaks, et selle masinaga olen ka mina koos võidu sõitnud.
Festina lente!
-
jJaanP
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 06 Juul 2010 18:20
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Samara
Kommutaatorid hakkasid vahepeal jamama, kuid hetkel Boschi oma ja toimib ideaalselt. Kommutaatori halb töö ei lasknud mootoril õieti toimida, süüde hakkas jamama
Turvapuur on sama mis Müürsepal oli, kuid samas on lisatud mõned tugevdused kere ja puuri vahele, et saada kere jäigemaks.
Lennuki küttest loobusime ammu juba, hetkel sõidame AG-ga. Kuid varsti vist tuleb kütuse vahetamine päevakorda, sest AG tootmine lõpetati ära. Lõuna-Eestis veel AG paagis, sest ei jõudnud dünopinki häälestama uue kütusega.
Turvapuur on sama mis Müürsepal oli, kuid samas on lisatud mõned tugevdused kere ja puuri vahele, et saada kere jäigemaks.
Lennuki küttest loobusime ammu juba, hetkel sõidame AG-ga. Kuid varsti vist tuleb kütuse vahetamine päevakorda, sest AG tootmine lõpetati ära. Lõuna-Eestis veel AG paagis, sest ei jõudnud dünopinki häälestama uue kütusega.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: