2 küsimust: Võistlusklassid ja põlluralli...

2 küsimust: Võistlusklassid ja põlluralli...

Ettepanekud ja probleemid
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Tuleb vist kah see lisakaal autost välja visata ehk siis puur :P
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1030
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Väga hea, et aruteluks läks... ilmselt tuleb ikkagi uuesti teine teema selle kohta, sest kõigest pole kuulda olnu. Nimelt on klubi praegune juhtkond sellel teemal nii omavahel kui ka pädevate inimestega, kes lada tehnilisest seisukorrast nii mõndagi jagab väga tuliselt vaielnud. Ja nädal tagasi hakkasid need vaidlused uuesti pihta. Põhimõtteliselt jõuti olukorda, kus saadi aru, et standartit ei saaksi peagu mitte keegi sõita ja lada praegused klassid oleks nimetatud lihtsalt lada sport klassiks. Praegu minule endale tundukski kõige parem klassidesse jaotamise viis Via punkti süsteem... selle üle tõsiseid vaidlusi klubi juhtkond aga ette veel ei ole võtnud. Natuke kannatust... korjake veel ideid ja nädalalõpuks teen vast ühe asjalikuma postituse, mida siis kas maha laita võite või korrigeerida saate.
Aa ja lisaks, et mõted käisid ladasport klassi üle, kus siis oleks olemata vändast kõik tuunitud ladad koos.(Kuhu siis üle 10 p saanud masinad siirduksid) Ehk siis tuleks üks klass juurde. Prod sõidaksid ikkagi masinad, millel teine mootor jne.

[Muudetud: 25-11-2010 Mikk]
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Minu arut see punti süsteem ei töötaks.
Võrdlus minu ja mossi endine auto. Minu auto saaks ei teagi kui palju punkte aga on karpaga mossil oli ainult pritsung ning rohkem mitte midagi tehtud. Aga autod olid Kiirenduses võrtsed! moss oleks sõitnud standardis mina pro-s. Mis nendest punktidest siis kasu on!

Siis akkaks mingisugune puntide lugemine pihta, et kurat istet sisse panna ei saa puntid lähevad lõhki jne....

Minu arust oleks asi lihtne need klassid mis on jäävadgi nii nagu on. Juurde tuleb ainult lada sport. Seal on koos esivedu ja tagavedu. (näiteks juhtudel kui tulebgi nii palju autosid siis saab ju alati klassid lahku lüüa näit.``camp``)
Sellese klassi kuuluvad kõik autod millel on midagi tehtud (istmed, nukk, horisontaal karpad, pritsung, sisu tühjaks visatud jne.....). Kontrollimine on aususe peale (ja oleme ausad suurem osa autosid me ikka ka teame! Ning asjadest mis annavad väga palju juurde saab ka kohe aru!) et mis klassis sa oled inimene ise ütleb. JA kui ta nii väga tahabgi valetada ja sõita koos originaal ladaga ühes klassis siis las sõitku. (präegust sõidavad nigu nii kõik koos)
See sport klassi tegemine annab vähemalt natukenegi võimalust inimesle kes tahab originaaliga sõita võimalust jõuda lada klassis esi 3 hulka!
See kõikide pro klassi kokku panemine on minu arust täiesti jabur see loob olukorra, et lada mootorit ei ole mõtet ehitada! Muud võimalust ei ole, et saada kokurentsi tuleb kasutada lääne toodangut!



[Muudetud: 26-11-2010 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Äärmiselt keeruline on saada kokku praegugi võistlusklasse, seega täiendavate juurde lisamine muudab asja keerukamaks ja osalt ka mõttetumaks (mõtlen, kui klasse tuleb rohkem kui 4). Mulle tundub, et ladaklubi, kui hea ja lõbusa ajaveetmise võimalus hakkab liiga tõsiseks võistlusürituseks saama. Tuleb mõelda, mida me tahame, kas esimene ja ainukene eesmärk on olla autospordiga tegelev klubi? Soovitan siinjuures ka põhikirjas olevaid eesmärke vaadata. Ma olen ka varem sellest kirjutanud, et võiks natukene kaugemale ette vaadata. Kas 5-10-15 aasta pärast on meil ikka võistluspõhine klubi? Kas Eestis veel ka muudel üritustel võisteldakse Ladadega? Kas meil on veel igapäevases kasutuses Ladasid?
Ma arvan, et peaks praegu mõtlema hakkama ka nn klassikalise autoklubi lahendusele ? ehk vaadates mujal maailmas klubisid, siis peamiseks orientatsiooniks ei ole vanade autode puhul tuunimine, ümberehitamine. Jah võisteldakse, kuid tihti on tingimuseks, et võistlustele saab originaal või väga väheste muudatustega auto. Eesmärk pole ehitada näiteks Citroen 2CVst või Minist Ferrarit. Minu arvates ei tohiks ka Ladast Ferrari ehitamine meie eesmärgiks olla. Samas ei saa ja ei tohi ka keelata ehitamist, kes tahab, las ehitab ja teeb.

Seega jõuan välja mõtteni, kas tagaveoliste osas ei võiks olla 2 klassi - standard ning sport? Vahet ei tehtaks mootorimahu järgi, ühes klassi oleks 1,2- 1,7.
Standardis osalemise eelduseks oleks tehniliselt originaalne auto:
- ei ole mootorit järele aidatud
- ei ole kergemaks tehtud (auto on komplektne)
- vedrustus on originaalne, sh ei ole lubatud ka gaasiamort, madaldus
- jms ?tuuning?
- lubatud on kasutada originaalist teatud määral erinevat rehvi, näiteks velg kuni 15 tolli ning rehv laiusega kuni 195.
- teisttüüpi auto istmete kasutamine on lubatud, aga korvid keelatud
(eelnev nimekiri ei ole kindlasti ammendav, vaid näitlik)
Sport oleks kõik, mis ei oleks standard.
Lisaks võiks jääda PRO ja FWD klassid.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1468
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ma sain nii aru, et kogu oma plaan ja nägemus paberile ja see eelnevalt PuZup'ile saata (e-mail eespool) ?

Seda peaksid tegema köik kes asjaga seotud, ka foorumi kasutajad/potensiaalsed liitujad/

Karta on et klassid tuleb liita, midagi ei ole teha. Kuid samas tehniliste piirangutega ei maksa "taevasse ronida" - kui auto paistab komplektne ja originaalne siis on ta 1200-1700 vöi siis esiveo standart klassis (suht savi mis amort vöi käigukangi nupp tal kyljes on;) AGA kui on salong "puhas" vöi tuleb treileriga, siis läheb "sport" vöi Pro vöi mis iganes klassi, need kes jaksavad las ehitavad ja ka söidavad endi keskel.
Igapäeva sigull söidab endasuguste seas...

Ok, edu
Festina lente!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

pro las olla ikka pro nagu ta on.

Ja need kes tahavad oma autosi kruusal ja hüpetes lõhkuda peaksid olema omas klassis (ladaSport näiteks). Või siis lõpetame ära igasugused hüpetega ohekatkud ja muud sellised rajad.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Ma olen kahe käega Meli pakutud idee poolt. Isegi sama asja mõelnud, nii klubi tulevikku silmas pidades kui ka 5 ja enama klassi loomise mõttetuses, eriti kui pooltel üritustel mõni klass hoopis tühjaks jääb või on kohal 1-3 osavõtjat. Sel aastal on olnud vaid üks üritus, kus igas klassis on olnud üle kolme osavõtja ning üks üritus, kus igas klassis on olnud vähemalt 3 osavõtjat. Klasse juurde luues tekitame olukorra, kus juba ainuüksi kohale tulemisest piisab, et poodiumile jõuda.
Standard, Sport, Pro ja Esivedu oleks täiesti piisav. Peale selle oleks Standardklass ?kasvulavaks? uutele üritustest osavõtjatele, kelle tulekut on siiamaani pärssinud hirm oma tavaautoga ?tuunitud pillide? vastu võisteldes viimaseks jääda. Arvesse tuleb võtta ka seda, et inimese ego on väga tundlik ja mõeldes tulla esmakordselt üritusele, eriti veel tasulisele, tundmata suuremat osa seltskonnast ning teades, et ta peab oma tavaautoga vastu astuma sportnukastatud, turvapuuristatud, slikrehvistatud jne masinatele ning suure tõenäosusega leppima kohaga võistlejaterivi lõpus, jääbki see paraku vaid mõtteks. Teadlik või alateadlik kartus viimasel kohal platseeruda tekitabki vabandused stiilis: ei ole aega, ei ole raha, liiga kaugel jne.
Standardi tingimustes oleks ma veidi liberaalsem kui Mel(näiteks KYBi gaasikas praktiliselt samas hinnas mistahes LADAle mõeldud õliamordiga ning vabalt jaekaubandusest saada), aga sutsu rangem kui aasta esimeses pooles minuni jõudnud Standardklassi tingimuste ideekavandis märgitu(eks autorid otsustavad ise, kas see kavand on avalikkusele arutamiseks või mitte, mina seda hetkel foorumisse üles ei pane). Samas lisaks ma Standardi ja Sport klassi juurde kehtiva TÜV ja kindlustuse nõude. Jääksid ära vaidlused stiilis, millisesse klassi panna puuriga masinad või kuhu paigutada treileril kohale toodud ning spetsiaalselt vaid võistlemiseks(loe: mitte tänavaliikluseks) mõeldud sõidukid. Ülevaatuse ja kindlustuseta sõidukid ning EAL litsensiga autod lisaksid veidi põnevust niigi väiksearvulise Pro klassi masinate(läbi klubi ajaloo piisab kahe käe sõrmedest, et kokku lugeda kohal käinud mõne muu auto mootoriga Ladad) rivvi.


ps. ma olen üpriski kindel, et PuZuP võtab arvesse ka siin teemas väljaöeldu

[Muudetud: 26-11-2010 Kytt]
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Võimalik kui on ülevaatus ja kindlustus siis tavaklassi. Kui treila masin ja ei ole ühtki paberit siis prosse. Sama võiks kehtida ka EAL kaardiga masinatele.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

:puzzled kuhu klassi minu 08 läheks siis? Kas FWD, SPORT või PRO?
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Ülevaatusega tava klassi.. Aga siis tekib küsimus, kes mida teinud peale ülevaatust ja mil moel see üv saadud on!? Sellele päris toetuda ei saaks. Kui kõik seadust jälgiks, siis peaksime kõik 13 tolli velgedega tulema ja originaal rooliga, summuti jne.. ;) ja ikkagi, treila pole milleski süüdi.. Paneme siis kolmnurga..?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

ok, kuna sõna "treila" probleeme tekitas, siis parandan oma lauset: spetsiaalauto, mis tuuakse kohale KAS treilal, kolmnurgaga, helikopteriga, veo- või kasvõi leivaauto lastiruumis põhjusel, et see on ehitatud vaid kinnisel territooriumil võistlemiseks/treenimiseks ning sellega sõitmine avalikel teedel ja tänavatel on seadusega keelatud.

Sidumaks klassid TÜV ja kindlustusega teeks asja veidi lihtsamaks, samas kui on kahtlusi et ülevaatust omav auto võistleb vales klassis, siis selleks ongi vaja koostada Standard ja Sportklassi tingimused. Lähtuda ainult TÜV olemasolust polnud minu idee point.

m6mm, paraku pean tunnistama, et kogu mu eelmise postituse jutt käis tagaveoliste kohta, seega sina sõidaksid ikka edasi FWD klassi, samuti posta84. Ma ei näe põhjust, miks lüüa esiveduste klass pooleks, eriti kui arvestada et selle aasta kuuel esimesel üritusel käis kokku 10 erinevat esiveolist LADAt(sealhulgas orienteerumas 0, vigursõidul 1, Rapla kardirajal 2).



Muidugi on ka veel üks variant, mis lõpetaks kogu selle klasside üle arutamise. Parafraseerides üht kuulsat massimõrvarit: "Pole klasse, pole probleemi"
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, lõputu arutelu. Ja nagu alati, ükskõik mille kasuks otsustatakse, on keegi kes ei ole sellega rahul.
Standard klassis 1,2-1,7 mootoritega. Ilmselgelt on edus pikad vändad. Sama hästi võiks standard FWD sinna patta lüüa ja Sport klassis oleks kõik mitte standard, esi- ja tagavedu. Ja siis veel eraldi PRO. Ja olekski 3 klassi: Standard, Sport ja PRO.

3 reaalset varianti on praegu(minu silmis):
1. 3 aastat on praegune süsteem toiminud.. Minu arust võiks edasi toimida.
2. 3 klassi: Standard, Sport ja PRO
3. Kaob kogu see klassistamine ja jama ära. Käime üritustel võtame aega ja teeme üldtabelid. Kes tahab kellegagi aegu võrrelda, las võrdleb.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1030
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Just seda kolmandat varianti olengi üritanud nüüd juba vist aastaid juurutada, seda igasugustel koosviibimistel välja öeldes. Nii mõnedki on mulle valjuhäälselt vastu rääkinud, et kaob ju atraktiivsus ja mis mõtte siis üldse tulla jne.
Miks võiks ja peaks nii käituma?
Üks põhjustest ongi see sama Meli kirjutatud arutelu.
Teiseks see, et masinaid kes võistlemas käib on vähe - seda nii ebavõrdsuse kui ka hindade tõttu, kuid kui pole võistlust pole ka ebavõrdsust ja pole ka auhindu kuhu raha läheks.
Jah, rajapäeva korraldamisel on see võib-olla nii mõnelgi rajal tühine summa, mis läheb auhindade peale, aga aastakokkuvõttes teeb see päris suure summa, millega õnnestuks aga osavõtumaksu allatõmmata ja rohkem inimesi rajale meelitada.
Kui aga kaaluda Reineri esimest varianti siis tuleks lahti harutada teema, et mis saab esiveolistes(just need puuriga masinad jne.), sest tagaveolistest on meil ju puuriga masinad Pro klassi lükatud, vähemalt see aasta. Kuigi seda meil tehnilises kirjas ei olnud.

[Muudetud: 27-11-2010 Mikk]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Asi millest ma siiani aru saanud ei ole ongi see, et miks on see aasta puuriga masinad PRO klassi pandud. Ainult puur ei anna peaaegu mingit eelist standardi ees ja siis peab bemmide, fiatide ja opeliga ühes klassis sõitma. Jälle ebavõrdsus. PRO klassi võiks ikka jääda kõik võõra mootoriga Ladad ja sinna juurde panna EAL kaardiga masinad.

Ja ülejäänud liidaks kokku ja jagaks kaheks: Standard ja Sport. Lihtne.

Mis ei ole nii lihtne on see, et kuhu tõmmata joon nende kahe klassi vahel.
Paika tuleks panna kindlad kriteeriumid, mis sind automaatselt Sporti liigitab.

EDIT:

Veel lihtsam on mitte midagi muuta, asi ju toimib. "Las koerad hauguvad, karvan läheb edasi"

Tekkis veel selline küsimus, et kus on need mehed kes ei ole praeguse süsteemiga rahul. Palun, kirjutage oma ideed siia või Puzupile(kui te seda juba teinud ei ole). Siiani ainuke kes praegusega rahul pole ja seda asja ajanud on, on pmst ju Mägilane. Kahju, et mees koosolekule tulla ei saa.


Eelmine aasta käis ka ikka päris tuline arutelu sama teema üle. Ja lõppes see ainult klassinimede muutmisega..

[Muudetud: 27-11-2010 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1468
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kui arvestatakse ka foorumi jutte, siis lisan ka siia juurd enne kui meelest ei lähe:

Nii nagu siiani asi on olnud, siis minu pilgu läbi see ei ole kuidagi moodi toiminud!
(üld mastaabis pean silmas, kellegile kindlasti meeldib ei vaidle vastu)

väike kuvand - Klassid:

"Lada standart" - eraldi esi ja tagavedu (kui osalejaid vähem kui 3/4/5 siis RWD-FWD kokku? -peab mõtlema)

((auto sõidab ise kohale, kehtivad dokum. jms., masinal küljes margipõhised varuosad mida poest võimalik tellida on ning kõiksugune "ilu-tuuning" on lubatud (spoilerid, veljed jms).

Ei oleks lubatud masina ümberehitused/täiustamised auto kiiremaks edasi kulgemiseks - lihtsamad juhised ja näited paberile) - allub siiani kehtinud elementaarsetele turva-ja ohutusnõuetele))

1200-1700....midagi ei ole teha, sest see 10kW vahet ei ole just teab mis põhjus, et siin lahku hakata midagi ajama?

Kui keegi arvab ja võimalusi on, tuua ka oma "standart" masin treileri vmt aparatuuriga kohale, siis palun väga, miks ei - kõike võib juhtuda jne.
Mingi erand võib ju olla ka, et isegi kui pole kindlustust, aga TÜV on olemas vms. ja masin igati vinks vonks, siis ikka standartisse. Näiteks mul seisab 1 lada millel TÜV ja kindlustus läbi või koguni arvelt maas, aga auto jäi seisma lihtsalt, siis miks mitte see treilaga kohale vedada ja üritusel osaleda!?

"Lada Sport" - esivedu, tagavedu koos

(kui auto erineb eelnevast, siis siia (näiteks lukustuv diferentsiaal või sport rehvid või "harju keki nukk" ;)
Valus murelaps nagu arusaan on see, et kui sisse on monteeritud lihtsalt turva puur;) - Näiteks kui ma juba puuri peale mõtlen ja selle summa ja töö käsile võtan, tahan ka masinat kiiremaks ehitada ja olen nõus sinna hädavajalikust juba rohkem investeerima jms mis lõpptulemusena kergitab auto hinda jne
Samas, TÜV ei luba minuteada turvapuuriga masinatel ülevaatust läbida, kui pole paigaldatud sportistmed ja vastavad ohutus rihmad või ei lase ka nendega läbi, ei tea, pole uurinud!? KUID - kui autos on poltpuur, kuid kõik muu vastab "standartile" siis minugi poolest las olla "standartis". AGA, kui on keevispuur, siis läheb mujale, pigem "sport" klassi kui "pro"'sse, kui on lada mootor. Kohale toodagu kasvõi nagu Kytt ütles...)


"Lada Pro" - muumargi mootoriga Ladad ja kõik muu

Et ladaklubi üritusi atraktiivsemaks muuta võiks lasta kõikidel osalejatel ükskõik mis margi masinaga siin sõita? Äkki siis tulevad järgmine kord juba siksiga?


hetkel sellised mõtted


EDIT: reinerile - mina olen olnud kontaktis vähemalt 2-kodanikuga ladaklubist, rajapäeval kurtsid mõned foorumikasutajad nende klasside kohta, siin arutleus võib ka väljalugeda vähemalt 3 kodanikku, kes asja teise pilguga näeksid. Samas on kindlasti ka selliseid tüüp-eestlasi, kes mõtlevad ja saavad aru, aga löövad käega ja ei tee midagi;)

Võibolla peaks selle teema kuidagi nähtavamaks tegema foorumis, et ka muidu kasutajad seda kuskilt esiletooduna näeksid ja pealkirjast aru saaksid, millest jutt käib ning mis plaanis muuta/mitte muuta on?

Ma võibolla ise aga ütlen vahest isegi liiga palju...aga L-E inimesed pidavadki rohkem jonnakad olema:spin

[Muudetud: 28.11.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mu poolt siis ka paar lauset.
Mis mulle ei meeldi:
Standardseid esi- ja tagaveduseid ei tohi kuidagi kokku panna. Okei, kui on vähe osalejaid, vbl. siis ikkagi kuidagi...., aga õige see pole!
Tean omadest kogemustest, kuidas 1,3 esivedune võib 1,6 tagaveolisele koha kätte näidata.
Võite ju öelda, et mis sa kiitled oma auto ja oskustega, aga praktika on näitanud, milliste tulemustega need sõidud mu poolt said sõidetud, eriti märjal rajal. Tõsi, kolm kardiraja päeva mul vaid seljataga ongi, kuid edukate aegadega sellegipoolest - rohkemat pole kahjuks ette näidata.

Kui üldse veel kunagi oma samaariga sõitma hakkan (võimalik veel), siis tahan seda teha võrdsete võimaluste tingimustes.
M6mmi, Olku, Hendu ja vbl. veel mõne teiste nukkvõllide jm. varustusega pole mul mõtet oma 1,3 kökatsiga rinda pistma hakatagi. Tagaveduste standarti meestele pähetegemine oleks mõnedes tingimustes liiga kerge võit (no mõned kangemad sõitjad meil siiski on, kui keegi nüüd arvas, et logman liialt kiitleb. OK, my bad.).

Auhinnad.
Kui auhindade peale aasta lõikes liiga suur summa kulub, siis kas on mõtet üldse igal üritusel neid karikaid-medaleid välja jagada?
Teeks aasta karika ja/või veel lisaks ka teisele ja kolmandale kohale platseerunuile aasta karika/medali/misiganes...

Sellised mõtted ja avaldused siis seekord eemalt vaadatuna. Võib-olla nats karvased, aga tegelikult ei meeldi mullegi mitte üks raas, et kogu klubikupatus vägisi liigagi spordiks kätte kisub. Seepärast ei tea veel isegi, kas mul on üldse edaspidi nende rajapäevadega mingitki pistmist või mitte. Aeg annab arutust.

Parimat!
/Log.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Mina pooldaks ka Mägilase viimast ettepanekut klasside jagamise suhtes, sh ka esiveduste liitmist tagaveduste hulka. Mis vahet seal on? Ma arvan, et enamus sõidab sõitmise pärast mitte karika, diplomi või medali saamise nimel.
Ainuke mida tahaks veel lisada on see, et üritustele lisataks rohkem "vaba" klassi osalus võimalusi. Viimsel ajal tihti "ainult Ladadele".
Selles suhtes, et mul Lada küll on, aga mitte sõiduvõimeline. Ja kuna ta on hobi, mitte elu, siis ma ehitan teda ka oma võimaluste piires.
Ma ei hakka ürituste jaoks teda kiirkorras valmis tegema. Samas kui mul aega on, raha ka natuke, tahaks ikka osaleda teiega erinevatel üritustel. Niisama kohale tulla ja pealt vaadata ei paku sellist pinget, et raha raisata ainult edasi-tagasi sõidu peale.
Loodan, et sellist võimalust minusugustele edaspidi ürituste kavasse rohkem lisatakse.

Tervitades
Tanel.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Kuna aastalõpu kokkuvõttele ei saa tulla kahjuks töökohustuste pärast, siis avaldaks oma arvamust siin.
Algselt postitas: reiner
1. 3 aastat on praegune süsteem toiminud.. Minu arust võiks edasi toimida.
Olen reineri variandiga nõus, et sama süsteem võiks jätkuda. Näiteks mina oma igapäevase Ladaga "puuritatud " masinate vastu küll ei konkureeriks. Minu esmane eesmärk on ikka autoga tervelt koju tagasi sõita ja seega hoian rajal väga palju tagasi. Spets masinaga sõidad ju rajal palju julgemalt, kuna pole ju hullu kui masinale mõni mõlk või muu kahjustus kusagilt tekib. Seega kõik lada mootoriga tuunitud pillid ühes sport klassis koos poleks kah eriti õiglane.
Ja esi ning tagavedu koos. Üldjuhul on esivedused alati kiiremad siiamaani olnud, võibolla asfaltil ainult sarnased. Niiet nende liitmist ei poolda.

[Muudetud: 8-12-2010 siim789]
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Tegin küsitluse: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25133

Ise valin 1 varianti, lihtsalt vaja piiri seada 80 ja pro vahele.
1.2 ja 1.7 kõrvuti on siililegi selge JAMA!!!
Kes on sõitnud stock 1200 44kw ja 4 punkti pritsega 1700 67kw see teab....
Aga edu hääletamisel! Ja jätkame vaidluse Paides ;)
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1468
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

[/quote]
Olen reineri variandiga nõus, et sama süsteem võiks jätkuda. Näiteks mina oma igapäevase Ladaga "puuritatud " masinate vastu küll ei konkureeriks.

[Muudetud: 8-12-2010 siim789] [/quote]

Sellepärast tuledki klassi "Standart" vmt kus ei ole "puuritatud" masinad, vaid need asuvad edaspidi klassis "Sport" vms.
Kuid kui on isu oma igapäeva liikurist teha sportlik lada kunagi, siis lähed "Sport" klassi

Sinu põhjendus aga on natuke vastuoluline, sest just senise süsteemiga ongi ju suht-koht prostoi ladad koos "puuritatud" masinatega?! ;)

Viale: palju meil klubis/foorumis neid uuema Niva mootoriga sigulle on? (maks jõud peaks 214'l olema 60kW siiski, a se selleks)
Festina lente!
Vasta