2 küsimust: Võistlusklassid ja põlluralli...

2 küsimust: Võistlusklassid ja põlluralli...

Ettepanekud ja probleemid
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

2 küsimust: Võistlusklassid ja põlluralli...

Postitus Postitas hellraiser89 »

Esiteks siis et tahaks teada et mis need tähendavad.
vb on kusagil kirjas aga ei leidnud.
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
- SU - kõik võimalik vene tehnika
SU-st ma saan aru aga need teised just.


Teiseks põlluralli. Meil toimub siin saaremaal iga kuu üritus nimega "põlluralli" rallitakse küll põldude peal aga mitte auto lõhkumise eesmärgil vaid ikka etapi võidu nimel. Küsimus siis selline et kui ma ehitan endale selleks korraliku autot kas ma siis võin enda auto teema siia ülesse panna et saaks näpunäiteid ja muud igasugust abi auto paremaks muutmise suhtes jne. Täpsustuseks siis see ka et edasist kurjustamisi ära hoida et rajad on üle kontrollitud et need liiga palju autod ei lõhu ja oleks ohutud. See lisa selle pärast et osad kui loevad sõna põlluralli siis on kindel laks et mõeldakse et mingi kuumaastik autode lõhkumine jne aga see ei ole selline põlluralli.
Loodan et kedagi ei pahanda selle viimase küsimuse pärast ma lihtsalt huvi pärast tahaks teada. PS: Autoks oleks siis Lada.
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

- Lada66 1,2 ja 1,3 liitrised lada mootorid
- Lada80 1,5; 1,6 ja 1,7 liitrised lada mootorid
- LadaFWD esiveolised ladad lada mootoriga
- LadaPRO lada kere, mootor võõras. Pluss veel mõningad määrangud (turvapuur, piikidega rehvid jms.) Ühesõnaga tuntav üleolek rajal stock ladast, mille tõttu ta mitte kuidagi ei sobi eelmistesse klassidesse.
Isegi muudetud nukkvõll + tehtud kaas + horisontaalkarbussid võivad siia liigituda, kui rajal on näha, et selliselt varustatud masin on tavalisest tänavaliikurist peajagu üle.

Klassidesse kuulumine määratakse sageli rajapäeval ausa konkurentsi pakkumise huvides kohapeal. Kui sageli ja kui ausalt seda määrangut teostatakse, jääb asjaosaliste südametunnistusele. Vaieldav värk aeg-ajalt, mõisa peale mäng tavaliselt ei käi.

[Muudetud: 29-10-2010 logman]
Kasutaja avatar
hellraiser89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 22 Aug 2009 14:20
Asukoht: Kuressaare
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas hellraiser89 »

Tänud selge vastuse eest. Aga kas sa selle teise küsimuse kohta ei oska vastust anda?
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all! ;-) :-D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Põllurallikast teema tegemine on väga paljuski selle teema autori südametunnistuse asi.
Klubi liikmetel on kodus põllukaid, aga neist teemasid pole tehtud, sest ju siis nii pole tarvis.
Aeg oleks juba ka foormi kasutajatel aru saada, mis on põllukas ja mis mitte.
Õnnetuseks on siin väheseid teemasid, mis ei kõlba masina poolest korralike hulka, aga õnneks on neid vähe. Ju siis loodetakse, et neist saab veel asja. Sellepärast pole ka neid kustutatud.
Patuste peale näpuga näitama ei hakka, teavad isegi, et turnivad vägagi piiri peal.

[Muudetud: 29-10-2010 logman]
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Õhtust,

Kuna mulle on siiani need klassidesse paigutus, autode ning terminite reeglistik arusaamatu, siis ei saa taas suud kinni hoida. Alljärgneva teksti mõte on seda ikkagi taas aktualiseerida, et mingisugused konkreetsemad seisukohad vastuvõetaks lõpuks ning et igaühel on sõnaõigus:)

Terminitest:

Logmani jutust ajendatuna - just nimelt "mõisapeale" see trall ei käigi, küll aga võidu peale - siit ka nimetus võidusõit, auhind ehk "mõis" ei ole eesmärk võidusõidu puhul (pigem motivatsioon), tegu ei ole auhinnasõiduga.

Kui ei sõideta võidusõitu, siis ka aega (vmt faktorit nt. ringide arvu), mis kulus teekonna läbimiseks osalejal, ei fikseerita või ei kasutata seda hiljem mingisuguseks klassifitseerimiseks vmt

Niipalju terminitest;)


Minule, kui paadunud autospordi huvilisele, kerkis probleem/arusaamatus, kui selline esile eelmine aasta Laitses, järjekordsel Ladaklubi karikasarja(?) etapil, kui ma oma 85a. eksport 07-ga läksin osalema Lada 80-klassis, kuid kohale jõudes ilmnes selline vaatepilt:

"Lada" klassi kuulusid ka autod, mis 90% -l juhtudel toodi kohale treileritega! (selleks, et avalikel teel nendega sõita ei ole lubatud)
Auto koosnes mitmeil võidusõitjail õhukeseks puuritud plekist, turvapuurist, plast akendest, ilma igasuguse polsterduse ja istmeteta (seest tühjaks tehtud kõik) ja ümberehitatud sportlike mootoritega (silmaga nähtavad detailid) jne masinatest. Ühesõnaga ka Lada võõras inimene oleks sellistel masinatel ja tehase ladal vahet teinud.

Asja läksin siis uurima ühe klubi liikme käest, et mis siis toimib siin ja kas on uued reeglid vmt?
Ta vastas lühidalt(ei viitsi kogu arutelu siia toksida), et nii võibki, tähtis on et suurem vänt sees ei oleks kui klassis kirjas jms....
Andke andeks, aga siis võib ka E-rühma võistlus-masinaga kohale tulla ja sõita Lada klassis (näiteks), VAHE on neil kahel ainult paberil, ühel on EAL'i kaart (http://eal.cma.ee/), teisel ei ole - masinad aga on sisult identsed!

Mina näen, et siin on probleem/kaheti mõistmise koht - asi selles, et kas me tahame võimalikult odavalt asja ajada ja sõita standart (ümberehitamata) masinaga ja sellele mõeldud varuosadega, et ka keskkooli poiskest kuni miinimumpalgaga kodanikul oma 21013-tega võivad konkureerida ja lootust hellitada VÕI läheme teist teed, kus võiduvõimalus on reeglina ainult spetsiaal masinatel ning eelpoolmainitud väheste ressurssidega autospordi huvilised kodanikud peavad võidusõitmise asemel leppima lihtsalt osalemisega/loobumisega ka osalemast !?

Minul konkreetselt vahet selles suhtes ei ole (mis seal salata, eks spetsiaalmasinaga saab ju paju kiiremini edasi ning ka publikul adrenaliini rohkem), aga! masinad, mis iganes siis klassides, peavad olema võimalikult võrdsed!
(omaette teema on siis klassifitseerimine, kuid seda siin ei hakkaks lahterdama)

Kui me valime kunagi aga teise variandi, siis ma arvan, et osalejate arv jääb kõvasti alla, kui valitaks esimene variant.
(Tihtilugu on mõnedel üritustel isegi standart ladasid vähem, kui 5 klassis... see on mõttekoht)

See on minu nägemus lühidalt.
Loodan, et on arusaadav ning et siit ka midagi edasi areneb!
Aasta lõpp on lähedal, uus hooaeg tulemas - seda teemat võiks käsitleda ja ka teiste arvamusi koguda, see kõik selleks, et kellegil midagi kripeldama ei jääks ja et arusaadav oleks kogu see raamistik.

Tänan tähelepanu eest!


PS: Tõesti oleks hea segaduste vältimiseks ka kõik nende rajapäevadega/võistlustega seonduv kuskilt ühesest kohast leida, et ei peaks mööda erialade teemasid sirvima ja otsi kokku ühendama;)
Festina lente!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

usun et klasside jaotust arutatakse aastakoosolekul.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Iga auto on erinev, mingil määral. Teeme igale autole oma klassi?
See on lõputu teema, liikmed on selle üle väga palju vaielnud/rääkinud/arutanud jne. Seal ei ole kuldset keskteed ega kirikut keset küla. Et asja vähe tasakaalustada, siis tuleks teha VÄHEMALT 7 klassi:
Lada FWD standard
Lada FWD mod
Lada 66 standard
Lada 66 mod
Lada 80 standard
Lada 80 mod
Lada PRO.
Okei pole probleemi, aga kui nüüd osalema tuleb üritusele 25 autot, siis võrdse jaotuse puhul on klassis alla 5 võistleja. Ühesõnaga kõigile lusikad ja diplomid pihku. Okei, pole probleemi.
Kus tõmmata joon standard- ja modklassi vahel? probleem
Lisaks siia juurde, et E-rühma pu?kaga sa ei tohigi tulla võistlema.
Okei see kord Laitses, ma vist olin seal oma punase 07'ga. Masinal ainukesed "sport" tükid olid sumpa(peale pükse), rool, iste ja poltpuur. Stock mootor, kkast, sillad, pidurid, isegi õiged klaasid.. Kindlasti oli mul eelis stock masina ees, aga kindlasti ei kannata ühte patta PRO masinatega pista.

Ja tegelikult on asi väga palju kinni sõitjas. Laitses kui isaga käisin, siis sõitsime ühe autoga ja ühe sõidu vahe oli meil +6sek.

Mõtteid kuidas asja paremini toimima saada on mul tekkinud, loodan, et koosoleku ajaks saan need mõtted kuidagi paika ja saab neid seal lahata. Praegu ei hakka seda nagu nii tegema, poole hooaja pealt.

Natuke mõtlemisainet: sportrallis sõidab esi- ja tagavedu ühes klassis.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ma ei tea millega seal keegi sõitis täpselt, aga rivis oli vähemalt 5-6 ERC ja E-rühma suunitlusega "küla pu?kat" ... teistes klassides ma ei tea kahjuks kuidas olukord oli.
Kuid see pani mõtlema ja minu mõte ongi selles, mis suund valitakse või on valitud selles vallas!?, siis saab foorumikasutaja ja osaleja sellega tulevikus arvestada ja plaane teha - kas saab tavalise siksiga kuurist sõitma minna või peab hakkama siksi ettevalmistama/ümberehitama ja treileri tellima.

Nagu ma väljendada püüdsin, siis oleks hea, kui igale uuele tulijale ladaklubide ürituste mingisugune konkreetsem/loogiline/lihtne reeglistik võtta oleks ja selle järgi enda aega/raha planeerida. Et oleks konkreetne seisukoht ja et iga aasta ei hakataks midagi jälle ümber muutma.
Samas on täiesti arusaadav, et alati on keegi kes rahul ei ole või suuda asju perspektiivis näha (lähema 2-3 aasta osasgi). Ses suhtes oleks hea, kui võimalikult paljud oma ettepanekutega lauale tulevad - seda parem see asi saab.

Ilmselt ma ise koosolekul osaleda ei saa, kuid oma soovitused ja nägemuse ma juhatusele saadan. Selle postituse mõte oli kodanikke mõtlema panna ses suhtes, kuna koosolek on tulekul ja 2011 ukse ees ning hetke olukord on veits kaldu.


PS: see EAL kaardiga autode osalemine oli näitena lihtsalt toodud võrdluseks autode erinevustest. Osaleda ametlikult ei tohiks tõesti.

[Muudetud: 31.10.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui oleks minu teha, põrutaks külma südamega muudetud nukad, piiratud libisemisega difrid, ?likkrehvid, jääpiigid ja kõik mis nendest ülespoole (puurid, sportistmed, horistontaalkarpad jne...) minevad sportrallis kasutatavad materjalid/tuuningvõtted PRO-klassi pärusmaaks.
Need on asjad, mis paistavad kohe silma ja mida on lihtne visuaalselt või kõrvaga tuvastada.
Sest need on vahendid, mis nõuaksid investeeringuid ja milleni iga mees ei jõuagi või ei tahagi jõuda.

Ühesõnaga:
1.)Tahad kiiresti sõita, maksa, modi, lase teha, ehita ja sõida PRO klassis.
2.)Tahad nautida päeva, -seltskonda, -ennast testida oma igapäevase auto roolis - sõida vabrikukonditsioonis ja 66, 80, FWD on sinu klassid!
Lihtne :).
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, sain su mõttest täiesti aru Mägilane.
Ja minu mõte, võib öelda, et sama mis Logmanil. AGA modifitseeritud Lada koos enda mootori ja sildadega ja muuga ei läheks PRO klassi. Selle jaoks oleks Lada-mis-iganes-klass, kuhu lähevad siis kõik tuunitud väiksed ja pikad vändad ja ka esivedu..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Super, Reiner! Tehtud! :)
Aga ootame, mis nüüd edasi juhtuma hakkab ja siis detsembris otsustame... :rolleyes :puzzled
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: logman
Super, Reiner! Tehtud! :)
Aga ootame, mis nüüd edasi juhtuma hakkab ja siis detsembris otsustame... :rolleyes :puzzled
:)

Selline tuulesuund on ka minu peas...

Tehtud pole veel midagi, ma käiks välja, et iga klubi liige peaks olema kohustatud! oma mõtted ENNE koosoleku aega paberile visandama ja rangelt soovituslik foorumi kasutajatele, kes plaanivad osaleda/osalevad juba nüüd. Uskuge, see hoiab palju aega kokku ja lõppevad tühjad vaidlused a'la aga sul on 1300, mul kõigest 1200 ja keskendutaks asja tuumale.

Mina pooldan lihtsust ja konkreetsust. Palju odavam ja huvitavam on selline üritus, kus osalejaid/võidusõitjaid on rohkem kui 5 - me peame siin minema natuke kvantiteedi teed ja järgi andma kvaliteedis, vastasel korral paisub osalustasu enamikele rahakotiväliseks ja esikoht kolme sõitja hulgas ei ole just suurem asi...

edu!
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Oled rajapäeva korraldaja:
1.horisontaalkarpad, tühjaks visatud salong, turvapuur, sportiste ja -rihmad - neid on lihtne tuvastada, need kas on või ei ole.
2. sportnukk ja differ - mina jään hätta (võibolla peaks tehnilist tegema Tuha, äkki mäletab kellele on teinud nukka:D?!) Seega mina AINULT neid ei arvestaks klassi määramisel!
3. slikk - kas tänavasõiduks mõeldud toyo 888 on sportrehv?

Võtame teist pidi, kes on teinud enda auto kereks, paigaldanud puuri, sportistme ja -rihmad. Olen kindel, et 95% sellistest autodest kasutab sportnukka jne .....!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Klasside lahutamist tuleb tuleb aga otsekohe unustada!!! Praeguse 4 klassi jaoks polegi piisavalt osalejaid. Vaatame kõige populaarsemat klassi Lada80: Aastas seda klassi on sõitnud 21 inimest, neist vaid 4 kes on osalenud 4 või rohkem üritustel, teised on käinud vaid 1-2 korral võistlemas. Teistes klassides on asi veelgi nutusem...Nii et las nad klassid jääda nagu nad on.
Tuleb arutada seda pro klassi piiri! Veelkord pakun võistlemiseelse ülevaatuse punktitabelit.
Näiteks:
Turvapuur - 5 punkti
Treileri auto - 5 punkti (siin võib ka kõik 10 lipsu olla)
Weberid - 3 punkti
sport nukk - 3 punkti
Kerge hooratas - 2 punkti
jne...jne...jne...
Kui auto kogub 10 ja rohkem punkti siis tal koht PRO klassis!
Paraku mu 2aasta tagune pakkumine pole seni rakendust leidnud.
Aga Paides arutame seda!!!
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, paneme asjad paberile ja räägime Paides.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Pange kõik kirja endile!!!



Kiirelt siia : Mina pooldaks hoopis klasside liitmist - nt. lada RWD ja Lada FWD standartid
(põhjendus, tehaste mootorite vahe on 10kW, kuid klassis oleks igal üritusel vähemalt 10 osalejat! ja lõppeks loeb stabiilsus jms)

Via: iseenesest kihvt idee!

Mõmm: ära praegu põe sellepärast;) Et see tehnilise jama ükskord ära lõpeks ja inimesed hoopis sõidule keskenduda saaksid, tulebki algmaterjal ehk klasside jaotus kenasti ära jagada!

Inimesi tuleb rohkem usaldada ning rohkem üritust nautida. See kes pätti paneb - noh las ta siis olla, pikemas perspektiivis, kui enamik asja mõttest aru saanud on, kaovad ka nimelt reeglite vastased masinad
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Ei ma põe midagi! Lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et me ei saa määrata auto tuuningut auto hääle või stopperi järgi!!! Ütlen ausalt, isgie mina ei tea kas minu krossikal on kerge hooratas või mitte, rääkimata mõnest rajapäeva korraldajast! Kas võtame kõik koos kusagil metsas minu auto lahti? Lihtsalt me ei saa kahjuks kellegi väidete või kõhutunde järgi autosid klassidesse määrata, pean silmas mida me ei näe (nukk, differ, hooratas jne)! Jah see punktisüsteem oleks ok
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: m6mm
Ei ma põe midagi! Lihtsalt juhin tähelepanu sellele, et me ei saa määrata auto tuuningut auto hääle või stopperi järgi!!! Ütlen ausalt, isegi mina ei tea kas minu krossikal on kerge hooratas või mitte, rääkimata mõnest rajapäeva korraldajast!


Hooratast ei saa suurema lammutamiseta hinnata, nõus ja paljas ratas üksi pole ka nii määrav, jämedama nukkvõlli tunneb häälest aga ära küll.
Piiratud libisemisega differ - üks vedava silla ratas tungrauale ja asi selge, kui kahtlus tekib. Samas on imehästi ka kuulda, kuidas kettad pöörangutel ragisevad.
Kas võtame kõik koos kusagil metsas minu auto lahti?


Võib ka nii teha, kui kahtlus tekib, et juht sohki teeb. Kui kahtlus tõeks osutub, siis langeb mees punktiarvestusest välja - põmm ja valmis!
Lihtsalt me ei saa kahjuks kellegi väidete või kõhutunde järgi autosid klassidesse määrata
Minu poolt küsimused:
Kas ausus ei maksa siis enam üldse midagi? Milleks susserdamist ja valskust vaja on? Plekist klantskarika nimel? :regan

Loodan, et iga mees astub ise sinna klassi, kuhu ta kõige oma tuuninguga kuulub.

[Muudetud: 31-10-2010 logman]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Tere

Kuna ajalugu näitab, et koosolekud ja arutlused kipuvad pikaks venima, kui uusi ideid välja käia koha peal, siis selleks et koosolek oleks tulusam ning jõuaks rohkem ideid ja ettepanekuid läbi võtta, siis palun saata oma ettepanekud ja ideed e-mailile: puzup@ladaklubi.ee
Sellisel juhul jõuame need läbi vaadata ning grupeerida.
Sest eesmärk on ometigi viia läbi koosolek, kus oleks võimalik ka midagi ära otsustada, mitte lihtsalt mõelda mille üle me nüüd arutama hakkame.

Tervitades
PuZuP
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Algselt postitas: viaccess
Näiteks:
Turvapuur - 5 punkti
Treileri auto - 5 punkti (siin võib ka kõik 10 lipsu olla)

Kui auto kogub 10 ja rohkem punkti siis tal koht PRO klassis!
Kui turvapuur siis arvatavasti 99% ta treileril ka tuleb. Seega oleks 10p käes. Kuidas mõjub turvapuur auto kiirusele. Pigem enda ohutus.. Annab ju kaalu juurde hoopis. Kui tean, et kihutama tulen ja kodunt 150km kaugusele siis võimaluse korral on hea treiler võtta, et vajadusel ei peaks teda kellegagi sleppima hakkama..(kui saab). Enam kui rada koosneb hüpetest ja ebatasasest pinnasest. Üksi treiler selles süüdi olla ei saa.
Pooldan siiski punktisüsteemi. Siis iga üks saab ise valikut teha. Aga puuri pean välja lõikama.. :D
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Vasta