Punktiarvestus 2009

Punktiarvestus 2009

Ettepanekud ja probleemid
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Punktiarvestus 2009

Postitus Postitas reiner »

Tervist kõigile!

2008 hooaeg on nüüdseks möödas ning tuleks hakata mõtlema järgmisele hooajale. Ootan teilt kõigilt ettepanekuid ja ideid punktisüsteemi ning võistlusklasside paremaks toimimiseks.

Reiner.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

minu mõned ettepanekud,

punktiarvestuses teha lisaks klass: 1500-1700 mod kuhu praeguse seisuga läheks kõik, kellel auto tühjaks visatud ja /või mootori tööd kuuldavalt parandatud, sillalukk, otsekast, muudetud sillageomeetria, kiire rool jms.

1500-1700 stock klassis tohib muuta vaid rehve, amorte ja summutit peale pükste lõppu, surveaste originaal, sisselase originaal, karpa originaal, lubatud elektronsüüde. Lubatud asendada mehh jahutusventilaator originaalse lada elektrilise ventilaatoriga, mis võib olla ka kästisi lülitatav.
keelatud peaks olema ka kerge hooratas, silla blokeering (sh ka liigsest kulumisest tulenev)

stabilisaatorvardad vaba.
igasugune kere tugevdamine metalli lisamise teel lubatud, juhul kui tugevdus paigaldatud kindlalt kas polt või keevisliite teel ning on võistlejale tehnilise komisjoni arvates ohutu.

suvel slikk / talvel piik peaks ilmselt ka olema kohe mod klassis.

karikaarvestuses lähevad punktid kirja ainult juhul, kui klassis vähemalt 2 võistlejat - auhinnad saab võistlustel igal juhul.

[Muudetud: 5-11-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Lisaks juurde ka sellise asja et kui võistlusi on näiteks 8 hooajal siis kirja läheb n-2 ehk siis ("n" on võistluste arv) 6 võistlust.
Roolin nii kuis jaksan
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

täpsustades oma ettepanekut pakuks ma järgmiseks aastaks järgmisi klasse:

1200-1400
1500-1700 standard
1500-1700 mod
esivedu
vaba - karika arvestuses osalevad ainult lada kerega autod millele paigaldatud mõne teise automargi mootor.

rohkem klasse pole minuarvates mõtet laiali lüüa kuna nii esiveolistes, kui väikses vändas reaalne konkurents puudub.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Muidu nõus, aga
Algselt postitas: olaaf
(sh ka liigsest kulumisest tulenev)
kuidas sa selle kindlaks teed? Tungiga üles tõstes ja rattaid keerates seda ei tuvasta või olen ma asjast valesti aru saanud?
Mõni ei pruugigi teada, et ta masinal kulunud reduktor..

Kindlasti tuleks ära lõpetada ka ühe masinaga mitmes võistlusklassis võistlemine. Või üldse mitmes klassis võistlemine ühel võistlusel.
Ehk siis üks auto, üks mees/naine, üks võistlusklass.
Sama moodi ka see, et kui Ladal on ikka Lada mootor, siis vabaklassis võistelda ei saa..

Lisaks tuli pähe selline mõte, et kui sõidad masinaga millel EAL kaart, ehk sul on Lada mootoriga rallikas, rinkamasin vms, siis on vabaklassi auto.
Näide selle kohta oleks viimane Rapla üritus kus uzzac võistles..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: olaaf
täpsustades oma ettepanekut pakuks ma järgmiseks aastaks järgmisi klasse:

1200-1400
1500-1700 standard
1500-1700 mod
esivedu
vaba - karika arvestuses osalevad ainult lada kerega autod millele paigaldatud mõne teise automargi mootor.

rohkem klasse pole minuarvates mõtet laiali lüüa kuna nii esiveolistes, kui väikses vändas reaalne konkurents puudub.
aga 1,3 ja 1,2 mod need siis standarditega koos??;)

``Ehk siis üks auto, üks mees/naine, üks võistlusklass``

Kas tähendab seda et üks inimene tohib ainult ühe autoga võistelda? NÄiT: Tulen koos naisega võistlustele tahame mõlemad võistelda aga ei saa kuna üks inimene tohib ainult ühe autoga võistelda???
Kui nii siiis see küll ei ole õige ja ei ole poolt!

[Muudetud: 6-11-2008 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

palju praegu reaalselt väikest vänta järgi on?
see aasta enamus kolisid ju suurde üle.
Kui mitmel võistlusel ikka väikses vändas üle 6 võistleja, siis teeme mod klassi ka väiksele vändale.
väike ja suur mod peaks ikka eraldi olema ma arvan.

Praeguse seisuga niipalju kui ma arutanud seda asja olen tuleb minul mod 1300, tuhal täpselt samasugune mod 1300 ja aa plaanis ka oma 1300 mootori kurjaks ehitada, mis tal seisab.
Ronnil on 1600 plokk juba olemas seega ilmselt ka tema varsti suures vända mod klassis

Kuskilt ei loe välja ma seda, et ühe autoga tohib ainult üks võistleja osaleda. Viimased korrad on olnud ühe võistlusautoga 2 võistlejat, mis on minumeelest täiesti piisav.

[Muudetud: 6-11-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: atzkarik
Kas tähendab seda et üks inimene tohib ainult ühe autoga võistelda? NÄiT: Tulen koos naisega võistlustele tahame mõlemad võistelda aga ei saa kuna üks inimene tohib ainult ühe autoga võistelda???
Kui nii siiis see küll ei ole õige ja ei ole poolt!
Ühe autoga võib mitu meest/naist võistelda. Aga ühes klassis.
Algselt postitas: olaaf
palju praegu reaalselt väikest vänta järgi on?
see aasta enamus kolisid ju suurde üle.
kui mitmel võistlusel ikka väikses vändas üle 6 võistleja siis teeme mod klassi ka väiksele vändale.
väike ja suur mod peaks ikka eraldi olema ma arvan.
Poole hooaja pealt ei hakka võistlusklasse muutma..

[Muudetud: 6-11-2008 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no siis teeeme veel lihtsamalt:

1200-1400 standard
1200-1400 mod

1500-1700 standard
1500-1700 mod

esivedu


kuigi kardan, et 1200-1400 standard klassis jääb karikas välja andmata.

[Muudetud: 6-11-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: olaaf
no siis teeeme veel lihtsamalt:

1200-1400 standard
1200-1400 mod

1500-1700 standard
1500-1700 mod

esivedu
Täiesti poolt!!!! ja vastuväiteid ei ole.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Sorri, aga mina ei näe väiksevända laiali ajamises mõtet. See aasta oli keskmiselt 5 masinat üritusel. Kui mõlemas klassis hakkab keskmisel 2-3 autot üritusel olema on asi "veidi" maitsetu ju..
Sama hästi võiks esivedu laiali lüüa standardiks ja modifitseerituks..
Suurevända võib kaheks jagada. See aasta oli ainult 2 üritust kus oli alla 10 võistleja kohal..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 309
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Isiklikult arvan et loll olin et oma teemas kirjutasin "-Unustasin mainida et blokist on 1mm maha freesitud, ning kerge hooratas".
Pidin ikka ise läbi oma tuttavate ehitama endale mootorit ja oma teemas vaikima selest.
Kardan nüüd et ladahuvilised oma teemades peale keevitustöid ja värvimisest milegist muud ei kirjuta, ja rajal vizualset selgeks ei tee kas on surveaste tõstetud või kerge hooratas, piiratud differ ja nii edasi.
Tuleb rajale üks kena, originaal seisus Lada ja võtab zajetsi käest võidu ära.
" -Väga kiire masin Sul, kas midagi tehtud ka?"
"-Ei, originaal!"
Mida teeme, kas võtame auto lajali!
Peale mootori vahetus punkti tabelis mind eiolegi, ja ma ei taha sinna sest minul üks auto. Ja ei usu et peale ümmberehitus minu kalli tahaks iga päev linna vahel 20-30 kilti teha, usun see oleks raske.

Punkti tabelist mina näen kes sagedamini käis ja osales üritustel!

P.S. See ainult minu arvamus.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Surveastet saab ju mõõta mootoribloki ja plokikaane kõrguse järgi kahtluse korral.
loomulikult jääb alati võimalus midagi muuta salaja, kuid minuarvates peaks olema iga ladaklubilise auasi, et petma ei minda.
vähemalt klubiliikmete puhul saab ilmselt kindel olla, et keegi ei hakka varjama oma mootori tegemisi.

Igasuguste kahtluste korral peab inimene ise tõestama, et tal kõik originaal, kui ikka peajagu üle teistest just võimsuse poolepealt, siis arvestame ajad ringi mod klassi ja vaikus.
Üldiselt peaks minuarvates rohkem keskenduma oma autodega võistlemisele mitte arutamisele, et mida siis teeme kui keegi kunagi midagi teeb...

Tegelikult ei tohiks keegi vaadata klasside lahku ajamisele ju halvasti - midagi ei muutu ju sisuliselt - enne sõitsis Rojev suurte tehtud meestega ühte klassi ja sõidab edaspidi ka. Lisaks tekib aga võimalus ladaomanikel, kes pole midagi muutnud oma masina mootoris võistelda omavahel.

Huvitav oleks teada palju on reaalselt 1200-1300 mehi, kes uuel aastal mitte ainult ei plaani vaid tulevad võistlema? ehk oleks ikkagi parem, kui ei teeks väikses mod klassi nagu reiner arvas - läheb liiga kirjuks see asi muidu.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

milleks neid klasse nii tihedaks ajada?

1200-1400
1500-1700
1200-1700 mod
esiveolised
vabaklass

aitab nagu kyll ju, väiksevändalise modifitseeritud auto omanikud vaevalt et kisama pistavad, et nad suurtega yhte klassi sõidavad kuna nad ju ise mingil(vaid neile teada oleval) põhjusel väikese mootori kasuks otsustasid.


edit.
Keelata yhel inimesel sõitmast mitut erinevat klassi ei ole eriti mõttekas, erisoovidele tuleb yritada alati vastu tulla. seega pakuks välja, et igas lisaklassis sõidu eest peaks maksma lisatasu mingi kindla koefitsendi alusel. näiteks kaht klassi sõitev inimene maksab 1,5 kordse osavõtutasu, kolme klassi sõitev 2 kordse ja neljas klassis osaleja 2,5 kordse osavõtutasu. Ehk siis: hundid söönud, lambad terved.

[Muudetud: 7-11-2008 MUST KYTT]
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Ei näe mõtet selles mod klassis, see klass toob palju vaidlusi ja kaklusi.
jätaks nii nagu on.
1200-1400 (vähe järgi jäänud) (klassi nimeks pakun Lada66, Junior jne...)
1500-1700 (mõnusad võimsad konkurendid) (Lada80, Seenior....)
esivedu (väheste osalejate puhul võiks Nivadega kokku liita) (pakkuge klassi nime)
vabaklass (muu mootor, sild, kast (erandiks FSO või Fiati kastid),slikid, piigid, turbo) (Lada pro, Streetman .....)
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: viaccess
Ei näe mõtet selles mod klassis, see klass toob palju vaidlusi ja kaklusi.
jätaks nii nagu on.
1200-1400 (vähe järgi jäänud) (klassi nimeks pakun Lada66, Junior jne...)
1500-1700 (mõnusad võimsad konkurendid) (Lada80, Seenior....)
esivedu (väheste osalejate puhul võiks Nivadega kokku liita) (pakkuge klassi nime)
vabaklass (muu mootor, sild, kast (erandiks FSO või Fiati kastid),slikid, piigid, turbo) (Lada pro, Streetman .....)
Sellest tuleb ju jälle see jama sisse. Tuleb uus inimene üritusele oma uue ladaga esimest korda, auto on täielik stock (tänava sõiduks) ja siis ei ole tal loota peale viimaste kohtade midagi kuna teised tema klassis olevad autod on poole võimsamad. Sellega läheks mul küll tuju ära ja järgmine kord lihtsalt ei tule ning sõpradele räägid et nendel üritustel ei ole mõtet käia kuna nigu nii ei saa esi viie hulka kuna teised autod millega sa samas klassis võistled on võistlus autod.

Sellekohta kuidas eristada stock ja kaasa aidatud on ju lihtne=AUSUS
Ja kui inimene saabgi sõita stock klassis kerge hoorattaga ja mahafreesitud plokiga siis olgu õnnelik.

Minu arusaamine on sellest mod klassist on ikka selline et autod millel on sport võllid,slikid, kere tühjaks visatud jne...... Sellised asjad mida on koheselt silmaga näha ja kõrvaga kuulda.

Aga see ainult minu arvamus.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Vai kurja. Ja mina arvasin, et sellistel üritustel käiakse sõitmise pärast.
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: MUST KYTT
1200-1400
1500-1700
1200-1700 mod
esiveolised
vabaklass
No kui teha selline klass nagu 1200-1700 mod, siis jääb ikkagi 1200-1400 klassis võistlejaid väga väheks..

Samas pole ju tegelikult vist siiani keegi virisenud, et võistlusklassid jamad ning selle pärast tulemata jätnud.
Algselt postitas: atzkarikTuleb uus inimene üritusele oma uue ladaga esimest korda, auto on täielik stock (tänava sõiduks) ja siis ei ole tal loota peale viimaste kohtade midagi kuna teised tema klassis olevad autod on poole võimsamad. Sellega läheks mul küll tuju ära ja järgmine kord lihtsalt ei tule ning sõpradele räägid et nendel üritustel ei ole mõtet käia kuna nigu nii ei saa esi viie hulka kuna teised autod millega sa samas klassis võistled on võistlus autod.
Täiesti aru saadav. Samas stock autoga mina ei tuleks võistlema vaid osalema..:P
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: atzkarik
Tuleb uus inimene üritusele oma uue ladaga esimest korda, auto on täielik stock (tänava sõiduks) ja siis ei ole tal loota peale viimaste kohtade midagi kuna teised tema klassis olevad autod on poole võimsamad. Sellega läheks mul küll tuju ära ja järgmine kord lihtsalt ei tule ning sõpradele räägid et nendel üritustel ei ole mõtet käia kuna nigu nii ei saa esi viie hulka kuna teised autod millega sa samas klassis võistled on võistlus autod.
Ma mõtlesin et inimene tuleb üritusele mitte karika või medali järgi, aga oma oskuste lihvimiseks ja funny saamiseks. Ja kusjuures kellegil pole keelatud oma auto arendada, teha kiiremaks kergemaks stabiilsemaks.
Selle aususega nii nagu on kaa ja selle avastamisega kordan saab palju kaklusi ja solvumisi, Ladaklubi seda ei poolda, oleme ikkagi tore seltskond mis ei kannata vaidlusi. Ja ma pole veel kedagi näinud kes kunagi viimase koha saanud järgmine kord ei tule..... vastupidi, hull auto ehitus hakkab pihta.
Endal plaanis järgmisel hooajal võtta osa 1200 pilliga. ;)
Jupid Venemaalt!
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Klasside liigitus, et mod. eraldi positiivne aga 1,2 ja 1,7 kokku EI
Seda, et mitmes klassis osaleda ei saa EI POOLDA ma tahan ikka rajapäevast maximumi saada ja sõita nii palju kui võimalik. (minu eesmärk on oma sõiduoskusi lihvida mitte kulku peale sõita)
Samuti ei ole tavaliselt võistlusspordis keelatud väiksema autoga osaleda suuremas klassis. (kiirendus, rallikross, autokross) ma pean silmas näiteks vabaklassis või siis outlawis.
Reeglid (teh. ting.) peaksid olema universaalsed, et katuksid ka näiteks rahvaralli nõuetega (et saaks võistelda väljaspool ladaklubi üritusi ).

Aga kokkuvõttes vahet pole mis otsustatakse osa võtan nagunii, kui ajaliselt saan või siis kuupäevad sobivad.

Teen ettepaneku, et võiks uurida rohkem EAL ettekirjutusi nii ürituste korraldamisel kui ka tehnilistes tingimustes.
Edaspidi tuleks hakata tasapisi korraldama rajapäevasid nii et oleks kõik legaalne ja ka oleks mingisugunegi kindlustatus õnnetuste korral. Kuigi selle saavutamine ajab ürituse korraldamise kalliks ja ajakulukaks ja mis peamine poleks enam maksujõulisi osalejaid.
Eesmärk on ikkagi lihvida oma sõiduoskusi ja autotunnetust kiiremal sõidul.
KUI AGA ON PUNKTIARVESTUS SIIS TEGEMIST VÕISTLUSEGA JA PEAB ASI JUHINDUMA EAL. REEGLITE JA ETTEKIRJUTISTE JÄRGI
Seega minu soovitus teha mitteametlik punktiarvestus ja edaspidi korraldada näiteks SÕIDUKOOLITUSE (TESTIMISE) päevasi/üritusi jne.

Ärge näkku pekske need vaid minu arvamused!
Vasta