Võistlusklasside küsitlus.
Võistlusklasside küsitlus.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Võistlusklasside küsitlus.
Aasta lõpuni aega on, niikaua saaks rahvas hääletada ja oma pakkumisi teha. Hääletada võiks kõik kes sõidavad, ehitavad ja plaanivad sõitma hakata.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=30591
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=30591
MännikuLaiali.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Hetkeline küsitlus meenutab natuke ühe konkreetse linna võimu poolt korraldatavaid küsitlusi, kus küsitluse korraldajale ebasobivad vastusevariandid on jäetud lisaselgituseta ning sobiva variandi miinuspool on jäetud samuti välja toomata.
Ma siis täpsustaks veidi:
1. variant
Klassid:
66 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,2-1,3 mootoriga tagaveolised
80 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,5-1,7 mootoriga tagaveolised
PRO - mõne teise mootoriga tagaveolised ja spetsiaalsed võistlusmasinad(topeltkarpad, turbod, puurid, nitrod, slikid jne)
FWD - kõik esivedu
2. variant:
Klassid:
66 - originaalkonditsioonis 1,2-1,3 motoga tagaveoline
80 - originaalkonditsioonis 1,5-1,7 motoga tagaveoline
Sport - kõik tagaveolised alates vaid sportnukaga 1,2 liitrise motoga autost kuni E-rühma rallikani
Pro - vaid mõne teise auto mmootoriga tagaveoline
FWD - kõik esiveolised, originaalist kuni rallikani?!?!?!?!?!
3. variant:
Klassid:
66/80/SPORT/pro/FWD
iga ümberehitus(nukk, puur, blokkdiffer jne) annab teatud arvu punkte. Saades kokku n-arv punkte tõstetakse auto tugevuselt järgmisesse klassi. Ehk siis originaal 1,2 Lada, mil on peal vaid sportnukk, ei läheks automaatselt variant2. järgi Sport klassi E-rühma rallikatega võidu sõitma vaid jääks siiski 66 klassi. Samas puur+lukk+sportnukk originaalmasinal viiks ta Sporti, ning näiteks puur+lukk+nukk+muudetud sisselase+muudetud esisild+korvistmed viiks masina Pro-klassi.
4. variant
Klassid:
puuduvad
Toimuvad treeningpäevad, võrdle enda tulemusi millise mehega tahad. Aeg, mis siiamaani kulus tehnilise tegemisele, saab nüüd ära kasutada näiteks kogenumatelt näpunäidete saamiseks.
Ma siis täpsustaks veidi:
1. variant
Klassid:
66 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,2-1,3 mootoriga tagaveolised
80 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,5-1,7 mootoriga tagaveolised
PRO - mõne teise mootoriga tagaveolised ja spetsiaalsed võistlusmasinad(topeltkarpad, turbod, puurid, nitrod, slikid jne)
FWD - kõik esivedu
2. variant:
Klassid:
66 - originaalkonditsioonis 1,2-1,3 motoga tagaveoline
80 - originaalkonditsioonis 1,5-1,7 motoga tagaveoline
Sport - kõik tagaveolised alates vaid sportnukaga 1,2 liitrise motoga autost kuni E-rühma rallikani
Pro - vaid mõne teise auto mmootoriga tagaveoline
FWD - kõik esiveolised, originaalist kuni rallikani?!?!?!?!?!
3. variant:
Klassid:
66/80/SPORT/pro/FWD
iga ümberehitus(nukk, puur, blokkdiffer jne) annab teatud arvu punkte. Saades kokku n-arv punkte tõstetakse auto tugevuselt järgmisesse klassi. Ehk siis originaal 1,2 Lada, mil on peal vaid sportnukk, ei läheks automaatselt variant2. järgi Sport klassi E-rühma rallikatega võidu sõitma vaid jääks siiski 66 klassi. Samas puur+lukk+sportnukk originaalmasinal viiks ta Sporti, ning näiteks puur+lukk+nukk+muudetud sisselase+muudetud esisild+korvistmed viiks masina Pro-klassi.
4. variant
Klassid:
puuduvad
Toimuvad treeningpäevad, võrdle enda tulemusi millise mehega tahad. Aeg, mis siiamaani kulus tehnilise tegemisele, saab nüüd ära kasutada näiteks kogenumatelt näpunäidete saamiseks.
Praegu mulle tundub, et nii mõnelgi võib arusaamatuks jääda 2. ja 3. variant.
Kui Kyti selgitust mitte lugeda, siis võib jääda mulje, et 3. variandi puhul Sport klassi ei tule.
Minu arvates võiks 2. ja 3. variandi kokku lüüa. Ja 1. variandi puhul tuleks ka kriitilisema pilguga ülevaadata autode paigutamist PRO ja teiste klasside vahel.
Kui Kyti selgitust mitte lugeda, siis võib jääda mulje, et 3. variandi puhul Sport klassi ei tule.
Minu arvates võiks 2. ja 3. variandi kokku lüüa. Ja 1. variandi puhul tuleks ka kriitilisema pilguga ülevaadata autode paigutamist PRO ja teiste klasside vahel.
Lower your standards and you'll never be disappointed!