7. leht 9-st

Postitatud: 05 Apr 2015 21:50
Postitas Walter

Postitatud: 27 Nov 2015 11:01
Postitas logman
 
VäikeMägilane kirjutas:http://avtosreda.ru/news-common/BuAnder ... estaiXRAY/

elame näeme...
Tuli siis ära! :)

Meeletu hilinemisega loomulikult nagu seal maal tavaks saanud, aga ikkagi.
Eks ise ka selle põrutava uudise leidmisega hiljaks jäänud :D.

24.novembri õhtul kl. 20:00 2015 jõudis siis lõpuks ometi kauatehtud-kaunikene Vesta müügile.

Pilt

Eks loomulikult tehti venepäraselt ikka kinu ka selle tähtsa päeva puhul.
Korraldati siis kahekümne viie vene linna viiekümne üheksas müügikeskuses aktsioon nimega Vesta Öö ja teadustati välja baasmudeli hind.
Selleks sai 514000 ruublikut, mis tänase keskmise kursi loksumist (~70rbl per 1€) silmas pidades jääb laias laastus 7000-7500€ vahemikku.

Eelnimetet kinukoomusk seisnes aga selles, et 24. novembri õhtul kell 20:00, mil autoke ametlikult letile asetati, hakati koheselt usinasti vastu võtma ostutellimusi.
Mingit suurt tunglemist otseselt polnud, küll aga olla olnud näiteks moskva ringteel asuva autokeskuse Tehnokom saal inimestest pungil ja sellest tulenevalt ka kõigi kolme müügionu käed tööd täis. Nimelt siis tegeleti usinasti tulevaste värskete autoomanike nimede ja aadresside A4 lehele ülessekirjutamisega.
Konks seisnes selles, et ega need inimesed ise veel ei teadnudki, kui mitu raha nad sadulasse istumiseks välja peavad käima...
"Täna on pidu ja rahast me ei räägi!" - sõnas üks kohalikest mänedžeridest.
Tunni aja pärast ulatati esimesele õnnelikule ostjale võtmed ja öeldi, et temaga sai eelleping küll sõlmitud, aga maksmisele kuuluv summa jääb endiselt avalikkusele teadmata.
Värskelt auto ostnu sõnul talle otseselt soodustust ei pakutud, küll aga olla jäänud ta hiljem selgunud tasumisele kuuluva summaga rahule.

Vesta sedaani baasivarustusse kuulub siis:
*Juhi turvapadi
*ABS + elektriline pidurivõimendi (BAS)
*Pidurdusjõudude elektriline jagaja või -regulaator (EBD)
*Stabiilsuskontrolli süsteem (ESC)
*nn. kaapeväldik (TCS)
*Tõusul kohaltvõtuks mõeldud abiseade (HSA) /türri, mul on selleks seisupiduri kasutamise võimalus!
*Kahes suunas reguleeritav roolisammas
*Pardakompuuter
*Signalisatsioon
ja ohh imet!
*15" veljed + samas mõõdus varuratas

Mootoriks 1,6 liitrine 106hj arendav bentsukas, mille otsa monteeritud viiekäiguline manuaalkäigukast. Loomulikult esivedu ja muud talve- ning remondirõõmu(tuse)d. :)

Juurde peab maksma 30000.-rutsi paketi Start eest (u. 400.- €) ja see sisaldab:
*kõrvalistuja turvavarustust, jahutusega kindalaegast ning konditsioneeri (AC).
*25000 lisaruubliku eest saab ka automaatkäigukasti ja kui armastad Lime värvitooni, siis 19000 lisarubla tasumisel võõbatakse auto just seda karva.
Tundub siis, et see kiiskav rohekaskollane või kollakasroheline pärla mis pildilgi näha.


http://www.vedomosti.ru/auto/articles/2 ... esta-stoit

Postitatud: 30 Nov 2015 08:54
Postitas Mel
Kui need kolmetähelised asjad pealt kõiki ära visata, siis tuleks täitsa taskukohane hind välja:)
Tegelt harjub igasuguse mugavusvarustusega ikka õige ruttu ära. Tänapäevase Lada lähisugulase sama HSA võimisiganeslühend oli väga mõnus. Vahet pole, kas siledal, üles või alla mäge jäid seisma ja auto ise seisis. Kohalt minnes polnud vajumist. Ma ka ei arvanud sellest midagi, kuid vanemasse autosse tagasi istudes sain aru, et igati mõnus asi oli.

Tegelikult igasuguse taoliste vidinate asemele on me kliimas mõni asi, mis uuel autol peaks kindlasti olema - peeglite, esiklaasi ja rooli elektriline soojendus.

Seda, et autosid enne täpse hinna teadmist ostetakse, seda juhtub ka Eestis. Viimase CRV eelbroneeringuid hakati tegema enne kui meie turu lõplik hind oli selge.

Postitatud: 30 Nov 2015 17:37
Postitas VäikeMägilane
После тест-драйва LADA Vesta многие автомобильные журналисты заявили, что российский мотор 1.6 литра мощностью 106 л.с. слабоват для новинки. Не смотря на адаптацию роботизированной коробки передач, автомобилю необходим более мощный агрегат. Альтернативой в этой ситуации может выступить новый двигатель АВТОВАЗа объёмом 1.8 литра мощностью 122 л.с. под индексом 21179. Новый агрегат будет разгонять машину до 100 км/ч за 10 секунд и потреблять в смешанном цикле 7 литров. Максимальная скорость у него 182 км/ч, что на 12 км быстрее мотора 1.6 л. Комплектоваться он будет отечественной АМТ или французской механикой. Но этот комплект LADA Vesta сможет получить не скоро.
:D naera puruks...

ilmselt mitte enne aastat. Muidu ken amasin ag ajah, sõita oleks vaja proovida, kas kannatab kriitikat ka.
Samas Granta oli päris soliidse kerega juba, oleks võind sealt edasi minna...

Postitatud: 30 Nov 2015 21:44
Postitas logman
No kuhu selle Grantaga niiväga edasi sammuda oleks? Ta on ju tegelikult Logan. Dacia.
Ainus edasiminek saabki olla Dacia näolihviga kaasas käia. Hea, kui sammu suudetakse pidada.
http://photosdevoitures.fr/lada-granta.html
http://www.dacia.be/fr/gamme-dacia/logan/

Vaatasin seda teemat siin eespoolt, sirvisin ajalugu.
See võtab ikka sõnatuks küll, kui uuest linnamaasturist on jahutud juba seitse aastat(!!!) ehk 2008. aastast saadik, aga tulemuseks on täna endiselt suur null. Mis siis, et vahepeal cross c prügikasti visatud ja X-ray müügisalongides näidisena nüüd lõpuks ometi füüsiliselt olemas, aga turule ta jõudnud ju pole :P.
Ma ei tea... Lubatakse uuel aastal midagi ette võtta :lol
Kui nõuka-ajal kurdeti mudelite paberil vananemist ja aeti kõik degenereeriv parteifunktsionäride raudsete pidurite süüks, siis tänastes turumajanduse tingimustes pole enam parteid kah mida kiruda :D.

Postitatud: 11 Dets 2015 11:09
Postitas VäikeMägilane
Lada pealehel kirjas kompanii prioriteedid, lisaks paljule muule saiäns fiksionile on mainitud ka eriti ulme plaan

OAO AvtoVAZ
Главные задачи:
6 новых моделей LADA до 2017 года.

ja hetkel on tootmine üldse maas, sest pole kellele müüa...
Väidetakse, et seisak kuni veebruarini.

Postitatud: 28 Dets 2015 23:19
Postitas viaccess
Avtovaz esitles uue Niva! Lisatud valuveljed ja kleepsud külgedel! https://auto.mail.ru/article/56239-nova ... rvye_foto/

Vesta lagunes ära...

Postitatud: 02 Jaan 2016 20:59
Postitas logman
Kutid käisid värskelt soetatud Vestaga Toljattis XRayd proovimas.
https://www.drive2.ru/b/2620599/ - seda reisujuttu ei viitsi üle tõlkida :cool:

Reisiga läbiti ca. 2000 kilti ning siis hakkas ebatasasel teel sõites esisillast kostuma paukuvaid hääli.
Vestaga on venes nüüd selline kokkulepe korraldatud, et omanikud on kohustatud igasugustest auto töös esinevatest anomaaliatest koheselt märku andma. Kõik negatiivne info edastatakse tehasele, et see saaks siis omakorda omi järeldusi teha. Vastu saavad õnnelikud kliendid kasutada garantiiremondi magusaid tingimusi.
Nu läks siis uus autoke remonti. Läbisõiduks tühised 3000 kilti.
Ja avastati, et vasakpoolne stabika kont, mis meie harjumuste kohaselt lääne maailma risudel kestab kolm-nelikümmend tuhat kilti enne kui häälitsema hakkab, oli Vesta küljes oma otsa leidnud. Kutt polnud mingeid suuremaid maanteeväliseid katsetusi oma autoga ette võtnud.
Lisaks oli purunenud üks summuti tripp ja esisilda kinnihoidvad poldid (vaat ei ole Vestat keegi põhja alt näinud, aga usun juba nähes seda õnnetut stabika kondikestki, et nad ongi seal asjad sillatala-süsteemile üle viinud) vajasid mõned ringid krudimist enne kui lõpuni kinni keerdusid.
Arve tänu garantiiajale 180.- rutsi ehk meie jaoks tühised 2-3€uri.

Vot sähuke uudis siis :)

Originaalkeeles võib lugeda siit: https://www.drive2.ru/l/8576570
ja ei saa kohe mitte mainimata jätta, et sa kuradikurat, mu '91 aasta Polol pole kah poolteljed sedaviisi roostes, kui sel uuel Vestal :lol

Postitatud: 02 Jaan 2016 22:18
Postitas SexSix
Esimene kopikas ei sitta külgi ka nii, nagu Vesta:D

Postitatud: 02 Jaan 2016 23:28
Postitas logman
Küljed külgedeks, eks suurtel trassidel keemiat, kummipuru ja tahma leidub. Ei jää ükski auto oi-roopa teedelgi talvel puhtamaks, aga mida sa kapotialusega ette võtad?
https://youtu.be/Gfjgv_AEx7s

Postitatud: 03 Jaan 2016 02:06
Postitas zajetz
Ega skoda fabia kapotialune palju puhtam ei ole. Aru ma ei mõista kuidas see nii mustaks saab.

Postitatud: 28 Jaan 2016 12:04
Postitas VäikeMägilane
http://www.gazeta.ru/auto/news/2016/01/ ... 7357.shtml

rõõmustavat pole siin enam midagi. Automüük seisab

Postitatud: 15 Veebr 2016 19:52
Postitas VäikeMägilane
Suurima autotootja AvtoVAZi müük kukkus ajakirjanikuga konfidentsiaalselt vestelnud valitsusametniku sõnul 2015. aastal Sõltumatute Riikide Ühenduse turul 58 protsndi võrra, ulatudes vaid 19 500 autoni. Ühisettevõtte GM-VAZ eksport vähenes 40 protsendi võrra, jäädes 2400 auto tasemele. VAZ müük Venemaal vähenes samuti ligi veerandi võrra, ulatudes vaid 4800 autoni. Viletsat eksporditulemust põhjendab valitsusallikas peamiste autoostjate Kasahstani ja Aserbaidžaani rahvusvaluutade nõrgenemise ja sellest tuleneva ostujõu langusega. Venemaal toodetud autode müük Ukrainasse on peaaegu täielikult lakanud. Kokku vähenes Venemaa autotööstuse eksport ligi veerandi võrra 97400 autoni, kusjuures veoautode müük välisriikidesse vähenes viiendiku võrra 20 000 veokini. Eelmise aasta lõpu seisuga ületasid AvtoVAZi lühiajalised kohustused ettevõtte käibevara ligi 800 miljoni euro võrra. Autotootja kahjum aga suurenes ligi kolm korda võrreldes 2014. aastaga, ulatudes ligi 900 miljoni euroni. Tegemist on ettevõtte kõige edutuma aastaga alates 2009. aastast, kui kahjum ulatus 49,2 miljardi rublani. Ettevõte selgitab hiigelkahjumit Venemaa autoturu jätkuva langusega ning materjalide kallinemisega. Ettevõtte poolt valmistatud nelja automargi Lada, Renault, Nissani ja Datsuni koostekomplektide arv oli aasta varasemaga võrreldes viiendiku võrra väiksem – 468 500 tükki. AvtoVAZ tunnistab ka ise, et vajab jätkamiseks aktsionäridelt erakorralist tuge. Loodetakse võtta aktsionäridelt laenu ning leppida tarnijatega kokku maksetähtaegade edasi lükkamises.
Renault: ,,AvtoVAZis osalemine põhjustas meile 620 miljonit eurot kahjumit."
AvtoVAZi varasem aruanne näitas, et iga ettevõttes kokku pandud sõiduk toob 500 euro ulatuses kahjumit.
Selleks, et raskustega toime tulla, kavatseb ettevõte asuda koondama töötajaid ning jätkata tegutsemist nelja päevase töönädalaga alates 15. veebruarist.
http://www.kommersant.ru/doc/2913589
http://www.rbc.ru/story/56be02fa9a79476bcdb3b1fc
http://www.intellinews.com/russian-carm ... 015-90650/

Postitatud: 20 Juun 2016 10:53
Postitas PuZuP
Nonii seltsimehed - kiirelt tellima :D

http://www.autonet.ee/uudised/autouudised/76616

Postitatud: 20 Juun 2016 11:51
Postitas logman
 
PuZuP kirjutas:Nonii seltsimehed - kiirelt tellima :D

http://www.autonet.ee/uudised/autouudised/76616
Ja-jaa.
Kopikas update 2.1. Letile jõuab veel pikema molutamise peale kui seda tegid Vesta ja X-Ray. Kui pilt iial üldse projekteerijate laualegi maandub.. :P.
Keegi kodanik tegi AMF-i foorumisse ka teema, aga õnnetul kombel ostu-müügi nurka, kus kommida ei saa, aga vaja oleks. Vastupidiselt Aspelundi arvamusele. Kasvõi allika väljatoomisega.
Kes vene keelt mõistab see mõistab, ülejäänutele lühidalt kurvastav uudis, et niipea ei toimu mitte sittagi.

http://gosnovosti.com/2016/06/а&# ... more-58782

Postitatud: 20 Juun 2016 15:45
Postitas SexSix
Venelased oskavad vaid teisi matkida. Fiat 124.
http://www.topgear.com/car-news/first-l ... nswer-mx-5

Postitatud: 28 Dets 2016 20:53
Postitas kristjan92

Postitatud: 29 Dets 2016 13:03
Postitas VäikeMägilane
Enamus kes ostavad on sisserännand poluvernikud ise või kohalikud DDRi näljarotid, kellel normaalse masina jaoks ei jätkuvat.

Postitatud: 29 Dets 2016 17:55
Postitas reiner
On see nüüd reaalne statistika või isiklik arvamus?  
VäikeMägilane kirjutas:Enamus kes ostavad on sisserännand poluvernikud ise või kohalikud DDRi näljarotid, kellel normaalse masina jaoks ei jätkuvat.

Postitatud: 29 Dets 2016 20:50
Postitas Arvos
 
reiner kirjutas:On see nüüd reaalne statistika või isiklik arvamus?  
VäikeMägilane kirjutas:Enamus kes ostavad on sisserännand poluvernikud ise või kohalikud DDRi näljarotid, kellel normaalse masina jaoks ei jätkuvat.
Ma arvan, et antud juhul on olemas vaid MINU arvamus ja vale arvamus