Niva difrilukk
Niva difrilukk
-
kkirves
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 06,07,Niva
Niva difrilukk
Kas keegi targem oskaks mulle inimese keeles lahti seletada kuidas toimib Niva difrilukk.
Ühelt 10 a. Nivaga sõitnud mehelt kuulsin, et tema lülitab sellest kangist esisilda sisse
Ühelt 10 a. Nivaga sõitnud mehelt kuulsin, et tema lülitab sellest kangist esisilda sisse
Ära naera midagi, see ütlus, et esisilda sisse lülitatakse, on vana harjumus, enamus meist mõistab, mida see tähendab(sama naelkummidega, tegelt ju naastrehvid). Niva diffrit lukustatakse aga sellega, et muhvi abil ühendatakse diffri korpus esisilla poole mineva võlliga.
Pole võimalust pilti skännida, aga on pilt, mis peaks asja ka lollile selgeks tegema
Pole võimalust pilti skännida, aga on pilt, mis peaks asja ka lollile selgeks tegema
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Samas on võimalik paigaldada sildadesse eraldi difrilukke.Esialgne postitaja Xim&Jeep
just...lukustatakse vahekastidiffer mitte sildade diffrid.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kindlasti ei ole sildadevaheline differ selleks, et erineva suurusega rattaid saaks kasutada. Neliveolistel sõiduautodel ikkagi ühesuurused rattad ette nähtud. Differ ikka tõusudest/langustest/aukudest tuleneva sildade pöörlemiskiiruse erinevuse kompenseerimiseks.Esialgne postitaja reljo86
differ on selleks, et kui ees on suuremad või väiksemad rattad, siis rattad kraapima või lohisema ei hakkaks-lõhuks ju suurtel kiirustel sildasid.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui Niva jääb lumehange kinni lukustamata keskdifriga,siis hakkab tal ringi käima suvaline ratas.Erinevalt Uazidest,kus esisild on sisse-välja lülitatav.
Lukustatud keskdifri korral Nival hakkab libisema üks esi ja üks tagaratas.
Sama teeb ka sisse lülitatava esisillaga Uaz.
Lukustatud keskdifri korral Nival hakkab libisema üks esi ja üks tagaratas.
Sama teeb ka sisse lülitatava esisillaga Uaz.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Libisevad lukud ~400$/tk (neid on kaht erinevat tüüpi)Esialgne postitaja kirves
Kas äkki oskad öelda mis näiteks taga- ja esidfrilukk võiks maksta?
Veel on olemas suruõhuga lülituvad mudelid kusagil 15KEEK/tk +kompressor (ARB neid Nivale ei tooda ja ainsana tegi neid üks pisike tehas Uus-meremaal ning seega Euroopas pe võimatu leida)
Lukkude tööpõhimõttest loe lähemalt:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
http://www.4x4abc.com/4WD101/diff_locks.html
http://www.arb.com.au/arb_air%20locker.htm
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/