Niva difrilukk

Niva difrilukk

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
k
kirves
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
Asukoht: Rakvere
Autod: 06,07,Niva

Niva difrilukk

Postitus Postitas kirves »

Kas keegi targem oskaks mulle inimese keeles lahti seletada kuidas toimib Niva difrilukk.

Ühelt 10 a. Nivaga sõitnud mehelt kuulsin, et tema lülitab sellest kangist esisilda sisse :lol
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Ära naera midagi, see ütlus, et esisilda sisse lülitatakse, on vana harjumus, enamus meist mõistab, mida see tähendab(sama naelkummidega, tegelt ju naastrehvid). Niva diffrit lukustatakse aga sellega, et muhvi abil ühendatakse diffri korpus esisilla poole mineva võlliga.
Pole võimalust pilti skännida, aga on pilt, mis peaks asja ka lollile selgeks tegema
r
reljo86
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas reljo86 »

niva esisild ja tagasild on kogu aeg omavahel ühendatud vahekasti kaudu, milles on differ. differ on selleks, et kui ees on suuremad või väisemad rattad, siis rattad kraapima või lohisema ei hakkaks-lõhuks ju suurtel kiirustel sildasid.
siiselülitatud asendis lukustatakse differ.
x
xim&jeep
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas xim&jeep »

just...lukustatakse vahekastidiffer mitte sildade diffrid.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja Xim&Jeep
just...lukustatakse vahekastidiffer mitte sildade diffrid.
Samas on võimalik paigaldada sildadesse eraldi difrilukke.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja reljo86
differ on selleks, et kui ees on suuremad või väiksemad rattad, siis rattad kraapima või lohisema ei hakkaks-lõhuks ju suurtel kiirustel sildasid.
Kindlasti ei ole sildadevaheline differ selleks, et erineva suurusega rattaid saaks kasutada. Neliveolistel sõiduautodel ikkagi ühesuurused rattad ette nähtud. Differ ikka tõusudest/langustest/aukudest tuleneva sildade pöörlemiskiiruse erinevuse kompenseerimiseks.
k
kirves
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
Asukoht: Rakvere
Autod: 06,07,Niva

Postitus Postitas kirves »

Kas ma saan õigesti aru, et kui üks tagaratastest hakkab ringi käima, siis esisild veab lukustatud keskdifri korral ikka endiselt edasi.
k
kirves
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
Asukoht: Rakvere
Autod: 06,07,Niva

Postitus Postitas kirves »

Esialgne postitaja Landy
Esialgne postitaja Xim&Jeep
just...lukustatakse vahekastidiffer mitte sildade diffrid.
Samas on võimalik paigaldada sildadesse eraldi difrilukke.
Kas äkki oskad öelda mis näiteks taga- ja esidfrilukk võiks maksta?
r
reljo86
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas reljo86 »

ma tõin ainult näite nendest ratastest,
kui mõni kumm läheb katki ja tagavara ratas pole sama kõrgusega.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui Niva jääb lumehange kinni lukustamata keskdifriga,siis hakkab tal ringi käima suvaline ratas.Erinevalt Uazidest,kus esisild on sisse-välja lülitatav.
Lukustatud keskdifri korral Nival hakkab libisema üks esi ja üks tagaratas.
Sama teeb ka sisse lülitatava esisillaga Uaz.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja kirves
Kas äkki oskad öelda mis näiteks taga- ja esidfrilukk võiks maksta?
Libisevad lukud ~400$/tk (neid on kaht erinevat tüüpi)
Veel on olemas suruõhuga lülituvad mudelid kusagil 15KEEK/tk +kompressor (ARB neid Nivale ei tooda ja ainsana tegi neid üks pisike tehas Uus-meremaal ning seega Euroopas pe võimatu leida)

Lukkude tööpõhimõttest loe lähemalt:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
http://www.4x4abc.com/4WD101/diff_locks.html
http://www.arb.com.au/arb_air%20locker.htm
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Kui onveel, kes ei saa Niva vahekasti põhimõttest aru, siis see peaks asja selgemaks tegema
Pilt
m
madiskos
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas madiskos »

difriluku asemel võib difri lihtsalt kokku keevitada,kuid sellega kaasnevad ka teatavad sõidustiili muutused,ning see pole nii kindel(vastupidavus)kui difrilukuga difer.Kuid difrilukk on tõesti vaid originaalis vahekastis,mitte esi või tagadifris,
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tavakasutuses olevatel autodel ei tohi difrilukku mitte kokku keevitada
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Esialgne postitaja Landy
Esialgne postitaja kirves
Kas äkki oskad öelda mis näiteks taga- ja esidfrilukk võiks maksta?
Libisevad lukud ~400$/tk (neid on kaht erinevat tüüpi)


ja kust oleks võimalik neid siis saada ja kust kõige soodsamalt:puzzled
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Nival pidev nelikvedu? Inimene õpib kogu elu...:yllatunud
Vasta