Vaata ja imesta!

Vaata ja imesta!

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Vaata ja imesta!

Postitus Postitas rene07 »

k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

kulub marjaks ära igas majapidamises;)
Muskel kasvab rooli taga !
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

tea palju siuke asjandus maksab ka ja kas see pleks katki ei lähe ka, kuigi ega suurt lun vist nagunii sellega ei lükka sest niva liiga kerge ju vist:bouncing
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

arvan et on kasutatud polükarbonadi mis kulub kuid katki ei lähe... hea kerge tõesti... aga see arvamus et niva lund ei jõua lükata on jama... tõestus sõbra konna näol siin:

Pilt
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

ma ei tahagi öelda et niva lumelükkamiseks jama oleks, lihtsalt viimasel ajal olevate lumetormidega nt Monika ei oleks küll sellega midagi enne teha kui keegi jälje sisse on lükand, sest enne läbi sõitmata u 30-50 cm paksust lund see vaevalt lükkab:P väiksemate sadude ja umbes selliste olude korral nagu sul siin pildilgi toimetamiseks võib see küll väga tore asi olla:P:spin
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kolakad traktorid ei jõua suurt lund lükata vaid tuleb kopaga kõrvale tõsta. Paremal juhul kalasabasse pressida, mis on aega ja vaeva nõudev töö. Teil aga lükkab Niva suurt lund.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lükkab, ei lükka. Iga asi ikke omal kohal.
Kui Niva enam ei jaksa, siis tuuakse Kirovets välja. :D
C
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: motamees
Lükkab, ei lükka. Iga asi ikke omal kohal.
Kui Niva enam ei jaksa, siis tuuakse Kirovets välja. :D
õige:D
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Algselt postitas: undu
tea palju siuke asjandus maksab ka ja kas see pleks katki ei lähe ka, kuigi ega suurt lun vist nagunii sellega ei lükka sest niva liiga kerge ju vist:bouncing


Video pealkiri on et Niva 18 tuhande euro eest

[Muudetud: 14-1-2011 rene07]
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Mobil.dest võib sahaga Nivasid päris mitu leida. Hinnad 18 - 24 tuhat.
Lääne-Euroopa kerge lume ja lörtsi lükkamiseks on sellised ideaalsed.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: Mel
Mobil.dest võib sahaga Nivasid päris mitu leida. Hinnad 18 - 24 tuhat.
Lääne-Euroopa kerge lume ja lörtsi lükkamiseks on sellised ideaalsed.
18-24 tuhat :yllatunud:yllatunud:yllatunud krt selle raha eest saab juba audi quattro kätte:spin
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

Jah 18-24 tuhande eest saab tõesti quattro , aga ise küsimus on ju see kas sa selle audikesega saad sõita metsas ümber ja üle kändude:spin või kevadel mõne mudase nurme peal??!!:rolleyes
Ja mis pagana moodi sa sellele audile veel sahakese ette teed(ma mõtlen saha all sellist sahka nagu seda oli esimese postituse videos näha mitte pooleks lõigatud kanistrit)
Kui tahad korraliku niivat siis peab vähemalt 1000eur-i välja käima.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: madis132
Jah 18-24 tuhande eest saab tõesti quattro , aga ise küsimus on ju see kas sa selle audikesega saad sõita metsas ümber ja üle kändude:spin või kevadel mõne mudase nurme peal??!!:rolleyes
Ja mis pagana moodi sa sellele audile veel sahakese ette teed(ma mõtlen saha all sellist sahka nagu seda oli esimese postituse videos näha mitte pooleks lõigatud kanistrit)
Kui tahad korraliku niivat siis peab vähemalt 1000eur-i välja käima.
ei ei ega quattro siis lund lükkama ei hakka, see ikka rajale vmst, aga hinna poolest lihtsalt on natuke imelik võrrelda vene maasturit ja veidi vanemat sakslaste klassikut, mis kõikidele neliveolistele tänava autodele esiisaks on, natuke OT jutt lihtsalt, nii quattro kui vfts mõlemad täiesti võrreldamatud kuid erilsed autod minu arvates
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: madis132
Jah 18-24 tuhande eest saab tõesti quattro , aga ise küsimus on ju see kas sa selle audikesega saad sõita metsas ümber ja üle kändude:spin või kevadel mõne mudase nurme peal??!!:rolleyes
Ja mis pagana moodi sa sellele audile veel sahakese ette teed(ma mõtlen saha all sellist sahka nagu seda oli esimese postituse videos näha mitte pooleks lõigatud kanistrit)
Kui tahad korraliku niivat siis peab vähemalt 1000eur-i välja käima.
Saab! 80 B3 Q on roninud ka sellises mudamülkas kus Niva kinni jäi, sõbral peaks ka pildid olemas olema. Tagumise diffri kiirusanduri juhe küljest ära ja pidev 3rattavedu olemas. Samuti on see asi roninud minule tugevalt üle põlve lumes, nii et vaata ja kokuta.
kusjuures neliveolise audid ronivad jah jumala hästi... kuni põhjapeal kinni, audide viga kipub olema vähemalt uuematel et liiga madalad
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Algselt postitas: iisak
Vale foorum aruteluks, aga põhjapeale jäävad kõik lõpuks kinni. Õige ehk siis B2, B3, C3 jne keredel kasutatud vanakooli quattro on kõige õigem. Uutel tapavad igasugused elektroonikavidinad praktikas poole lõbust ära. See mis on hea paberil ei tööta alati praktikas, see on tähtsamgi kui kliirens.
OT ega jah need elektrividinad ei lase enam ise niipalju mängida kui ennem
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

Aga ,et se teema väga OT-ks ei läheks siis küsiksin ,et kuhu kohta tasuks nival üldse sahk kinnitada?? kas põhja alla pool raamide külge?? esi silla tala külge??. (Ma tean et niva kere ei ole oma konstruktsoonilt mõeldud saha paigaldamiseks / lume lükkamiseks) aga kuhu oleks teoreetiliselt mõistlik sahk kinnitada??Kui keegi on seda teinud siis võiks natukene pajatada sellest.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Vasta