Küsimus kuidas Nivat veits kõrgemaks teha .
Küsimus kuidas Nivat veits kõrgemaks teha .
-
tTeet
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 03 Apr 2010 17:30
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oman Niva't
Küsimus kuidas Nivat veits kõrgemaks teha .
autoks siis 1997aasta Niva .
neid kummipuksi värki ei poolda vedru vahele . eesmärk oleks nivat 5-10cm kõrgemaks saada . kas piisab vedru ja amordi vahetusest ? või kas pean seljuhul juba õõtsasi pikemaks tegema ja ülemine öötsal lihtsalt puks väiksemaks lõigata ja kas poollassid ei jää vale nurga alla .
või kas on varjant esisilla tala allapoole tuua kui sinna vahele panna pikendus .
Tagasillal kui panen samad asjad kõrgemad kas siis tagasild ei tule lähemale esisillale ? peab ka seal need "õõtsad"mishoiavad silda paigas pikemaks tegema ?ja loomulikult ka teagonaal varras pikemaks.
ohh jah palju küsimusi veel kuid eks ma hiljem küsin veel
[Muudetud: 13-8-2010 Teet]
neid kummipuksi värki ei poolda vedru vahele . eesmärk oleks nivat 5-10cm kõrgemaks saada . kas piisab vedru ja amordi vahetusest ? või kas pean seljuhul juba õõtsasi pikemaks tegema ja ülemine öötsal lihtsalt puks väiksemaks lõigata ja kas poollassid ei jää vale nurga alla .
või kas on varjant esisilla tala allapoole tuua kui sinna vahele panna pikendus .
Tagasillal kui panen samad asjad kõrgemad kas siis tagasild ei tule lähemale esisillale ? peab ka seal need "õõtsad"mishoiavad silda paigas pikemaks tegema ?ja loomulikult ka teagonaal varras pikemaks.
ohh jah palju küsimusi veel kuid eks ma hiljem küsin veel
[Muudetud: 13-8-2010 Teet]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Käi sellele "Niva ja 4x4" osale korralik ring peale, uuri külastajate autode alt nihviku omanike masinaid ja leiad kõik vastused.
Minu isiklik arvamus on, et uued vedrud, kõrgema profiiliga rehvid ja kärab küll.
Kui väheks jääb, siis rõngad vedrudele alla.
Üldiselt üks asi hakkab teiseni viima (vbl. nüüd ka vaja pikemaid amordikaid) ja lõpptulemus läheb üsna kulukaks. Samas vastupidavus kipub kahanema.
Loe, tutvu eelmiste õnnetute kogemustega.
Minu isiklik arvamus on, et uued vedrud, kõrgema profiiliga rehvid ja kärab küll.
Kui väheks jääb, siis rõngad vedrudele alla.
Üldiselt üks asi hakkab teiseni viima (vbl. nüüd ka vaja pikemaid amordikaid) ja lõpptulemus läheb üsna kulukaks. Samas vastupidavus kipub kahanema.
Loe, tutvu eelmiste õnnetute kogemustega.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Niva tõstmise erienevate võimaluste kohta leiab infot siit: http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... erLift.htm
Alla läheb 205/80R16, kuid siis tuleb vähesel määral juba rattakoopa servi muuta, ees lõigata ja taga väänata. Logareid sel juhul kasutada ei saa.
Alla läheb 205/80R16, kuid siis tuleb vähesel määral juba rattakoopa servi muuta, ees lõigata ja taga väänata. Logareid sel juhul kasutada ei saa.
Iga ilmaga aktsioonis!