niva kkangi asendid

niva kkangi asendid

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
v
Vaz2103
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Dets 2006 19:51
Asukoht: Haapsalu
Autod: vaz2103, vaz21063,vaz21013,vaz2108

niva kkangi asendid

Postitus Postitas Vaz2103 »

Tere väga rumal küsimus, aga just omandasin niva, ning ei tea mis asendis need kaks lisakangi, midagi sisse välja lülitavad. Nelivedu kiire, aeglusti, ainult tagavedu ja keskblokk. Tänud vastuste eest.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled

Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.

Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.

[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Algselt postitas: Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled

Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.


[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
on ka võimalik seda kangist teha :lol
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: põletaja
on ka võimalik seda kangist teha :lol
Nuujahh, nähtud nali, aga tõesti võimalik :D.

--->Tagajärgedelikvideerimine Hiiumaal 2008<---
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Teame-teame:rolleyes Ma nii igaks juhuks kirjutasingi tehasest tulles:lol
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kussjuures eelmise kolmapäeva autolehes oli väike jeepide test,kus ka osales 2003 aasta niva,ja seal vennad väitsid et tavaliselt un niva tagaveoline,aga 4 vedu saab eraldi kangist sisse lülitada
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kusjuures kui käesoleva nädala kolmapäeva autolehte loed, siis seal on ka väike vigade parandus, kus on öeldud, et Nival siiski pidev nelivedu ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Tegelt selles Autolehe artiklis tundub olevat veel üks viga. Kui räägitakse Niva mootorimürast ja lühikestest käikudest. Oli vist, et 60 km/h sõites 5. käiguga on pöörded 3000 ja 80-ga sõites üle 4000. Selliseid pöördeid näitab Niva siis, kui aeglusti on sisse lülitatud Maanteel seda aga teha poleks vaja:)
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
l
LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

Postitus Postitas LadaNiva »

Algselt postitas: Mel
Tegelt selles Autolehe artiklis tundub olevat veel üks viga. Kui räägitakse Niva mootorimürast ja lühikestest käikudest. Oli vist, et 60 km/h sõites 5. käiguga on pöörded 3000 ja 80-ga sõites üle 4000. Selliseid pöördeid näitab Niva siis, kui aeglusti on sisse lülitatud Maanteel seda aga teha poleks vaja:)
Tegelt on 5. käiguga 60-ne juures kindlasti alla 2000 pöörde - vist kuskile 1800 kanti.
Kui 80-ne juures oleks 4000 pööret, siis Niva 130-ga sõitmist küll ei kannataks;) Müra poolest pole korras Niva küll hullem kui korralik tagaveoline Lada.
Lugesin samuti artiklit. Veidi ajas vihale, ega see Niva nüüd nii halb ka ei ole nagu seal räägitakse. Väga hea on! Kirjas oli, et igapäeva-sõitudeks tasub eelistada ükskõik millist muud autot. JAMA!
Mul on 78. aasta Niva. St. 31 aastat vana. Kõik on suhteliselt vaikne. Nivade kasuks räägib ju ka lihtsus ja töökindlus. Odavus, praegusel ajal.

LadaNiva
Niva- see ongi vene ime!
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

lihtsus küll.töökindlus ja odavus siin vaidlen sulle vasta.
l
LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

Postitus Postitas LadaNiva »

Algselt postitas: nivamees66
lihtsus küll.töökindlus ja odavus siin vaidlen sulle vasta.
Kuigi teemast väljas. Kuidas ta töökindel ei ole?:D Vea saab kiirelt ju diagnoosida jne...
Aga ärme nüüd vaidlema ka mine. Igalühel oma arvamus:P

[Muudetud: 28-2-2009 LadaNiva]
Niva- see ongi vene ime!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Uus autoleht olemas,aga ju siis nii hoolega ei lugenud
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
N1va
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Aug 2009 21:21
Asukoht: Pärnu
Autod: soovin liituda kuna olen avastanud enda jaoks uue ja väga võimsa auto LADA

Postitus Postitas N1va »

Algselt postitas: Mel
Oi jah, millal küll lõpeb müüt, et Niva on tehasest tulles tagaveoline või ka isegi esiveoline:puzzled

Nival on pidev nelikvedu. Ainult tagaveoliseks saab siis kui esimene kardaan alt võtta. Ühegi kangiga aga seda teha ei saa.

Tagumine väikene kang esimeses asendis on aeglusti, keskmises asendis on neutraale ehk jõudu ratasteni ei anta. Tagumises asendis on kiire nelikvedu.
Mootoripoolne väikene kang aga lülitab keskdiffri blokeeringu sisse. Sellel on armatuuris ka märgutuli, kui blokk sees, siis tuli põleb.

[Muudetud: 12-7-2008 Mel]
Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: N1va

Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
Kui tagant on vaiksel sõidul kuulda õrna raginat, siis on sul tagumine differ läbi. Võta blokeering ja käik välja ning tõmba käsipidur peale, seejärel roni auto alla ja proovi tagumist kardaani keerata. Kui saad seda keerata, siis on selle diffriga kõik.
h
heiki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Jaan 2009 20:24
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: vaz2121

Postitus Postitas heiki »

Olles pikka aega niva sõber pole ma veel tõesti kohand isendit millel saab esi silda kangist välja lülitada,aga kui on sellist vahekasti saada oleksin kindlasti käsi :D
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Algselt postitas: twist
Algselt postitas: N1va

Mul on selline asi et kui lülitan sisse keskdiffri blokeeringu siis veab ainult esimene sild:puzzled
Kui tagant on vaiksel sõidul kuulda õrna raginat, siis on sul tagumine differ läbi. Võta blokeering ja käik välja ning tõmba käsipidur peale, seejärel roni auto alla ja proovi tagumist kardaani keerata. Kui saad seda keerata, siis on selle diffriga kõik.

Proovisin omal mõlemad sillad läbi kardaani keeramisega ja kardaan ringi ei käinud, aga kui auto tõstsin tõstukiga ülesse, panin mootori käima ja käigu sisse siis vedas tagant üks ratas ja sõpsiga hoidsime esimese silla rattaid kinni. Kui hoidsime tagumisi rattaid kinni, siis vedas esimene sild. Keskdifri kangi sisse lükkamisel aga vedas korraga ees ja taga üks ratas, ning rattaid kinni hoida ei saanud. Kas selline asi on normaalne?
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Jah on normaalne - täpselt nii see asi olema peabki. Keskdifri lukustamisel on mõlemad sillad sunnitud töötama, aga kuna Nival silladifrites lukke (ega isegi LSD-d) pole, siis kummagi silla ühte ratast annab ikkagi kinni hoida.
Vasta