niva 1.7 karpa 96' plokikaan

niva 1.7 karpa 96' plokikaan

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
m
mx1989
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

niva 1.7 karpa 96' plokikaan

Postitus Postitas mx1989 »

oleks siis vaja teada kas see muudab niva töötamist kui 1.7mootorile peale panna 1.3 mootori plokikaan...
kas sellest võib ka tulla jõu puudus ja ka tetoneerimine...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1,3 ketiga mootori plokikaas sobib peale - detoneerima ta sellepärast küll ei hakka - pigem imeb kehvalt pandud kollektoritihendi vahelt lisaõhku

nuki panite ikka õigesti peale?
miks kaant vahetasite?

[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mx1989
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mx1989 »

kaan vaetati ära kuna 1,7 plokikaanega läks kettkatki ja ja kõik klapid jooksid pähe.
jaa sisi saime 1.3 plokikaane ja panime peale ja nuk on õieti peal...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kolvid vahetasite ka ära?
või vähemalt kontrollisite, et pragusid polnud?
detoneerib lahja segu või vale süüde või mõlemad korraga

[Muudetud: 8-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ära vana vana kaant minema viska,selle eest saad hea kopika.Aga kui sul kangesti soov emexisse viia,siis vahetame ringi,annan 2 tavalada utiilkaant vastu.

[Muudetud: 10-8-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
mx1989
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mx1989 »

aga mis nendel plokikaantel ka vahet on...
kas seal mingid põlemiskambri vahed???
aga kas sinna ähevad ka 1.3 kaane klapid sisse või on teist mõõtu kalpib 1.7 kaanel...
ise tahaks seda kaant peale tagasi panna...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

klapid on ikka 2101 omad olgu see kaas milline tahes
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.

point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...

said detonatsioonile jälile?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Olku teema paranduseks veel,et kaane jahutus avad suurema diameetriga.
56506878
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: tuhajuhe
Olku teema paranduseks veel,et kaane jahutus avad suurema diameetriga.
Minu arvates vastupidi,st näiteks 01 kaanel on avad suuremad kui 21213 kaanel(kuna silindriläbimõõt on ju 6mm suurem ja avad ei saa jääda liiga silindriserva juurde-tihend ei kestaks).
Lisaks tugevdusribidele on põlemiskambri kohal sein paksem.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ma ei väljendanud ennast õieti.Jahutus avad on põlemiskambri tsentrist kaugemal kui teistel kaantel.Ardi jutt on ka õige.
56506878
m
mx1989
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mx1989 »

Algselt postitas: olaaf
klapid on ikka 2101 omad olgu see kaas milline tahes
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.

point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...

said detonatsioonile jälile?
ei ole veel saanud aga on mõned kahtlused...
näites nagu jagaja kaanel pole seda plastik juppi mis ta kindla koha peale fikseeriks...
aga nagu ma aru sain siis klapid peaks neil kõigil ühed olema ja oma vahel peaks neid saama vahetada???
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

klapid osta poest ikka korralikud uued - mõne vana kaane seest klappe ümber tõstma hakata on nii poolõva variant kui vähegi olla saab..
pealegi pead arvestama, et mõni juhtpuks võib katki olla ning klapisääred oleks samuti hea siis ära vahetada..

kaane tagasivahetamisega auto sul paremini tööle ei lähe eeldusel, et see 011 kaas töökorras on...

kui jagajal pole kaane fiksaatorit siis asetad kaane nii peale, et kinnitusklambrid oleks täpselt kinnituskõrvade keskel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mx1989
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mx1989 »

need klapisääred oligi plaanis ära vahetada aga mind just huvitas et mis klapid sel käivad...
Vasta