niva 1.7 karpa 96' plokikaan
niva 1.7 karpa 96' plokikaan
niva 1.7 karpa 96' plokikaan
oleks siis vaja teada kas see muudab niva töötamist kui 1.7mootorile peale panna 1.3 mootori plokikaan...
kas sellest võib ka tulla jõu puudus ja ka tetoneerimine...
kas sellest võib ka tulla jõu puudus ja ka tetoneerimine...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1,3 ketiga mootori plokikaas sobib peale - detoneerima ta sellepärast küll ei hakka - pigem imeb kehvalt pandud kollektoritihendi vahelt lisaõhku
nuki panite ikka õigesti peale?
miks kaant vahetasite?
[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]
nuki panite ikka õigesti peale?
miks kaant vahetasite?
[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Ära vana vana kaant minema viska,selle eest saad hea kopika.Aga kui sul kangesti soov emexisse viia,siis vahetame ringi,annan 2 tavalada utiilkaant vastu.
[Muudetud: 10-8-2007 Ardi Soovik]
[Muudetud: 10-8-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
klapid on ikka 2101 omad olgu see kaas milline tahes
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.
point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...
said detonatsioonile jälile?
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.
point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...
said detonatsioonile jälile?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Minu arvates vastupidi,st näiteks 01 kaanel on avad suuremad kui 21213 kaanel(kuna silindriläbimõõt on ju 6mm suurem ja avad ei saa jääda liiga silindriserva juurde-tihend ei kestaks).Algselt postitas: tuhajuhe
Olku teema paranduseks veel,et kaane jahutus avad suurema diameetriga.
Lisaks tugevdusribidele on põlemiskambri kohal sein paksem.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
ei ole veel saanud aga on mõned kahtlused...Algselt postitas: olaaf
klapid on ikka 2101 omad olgu see kaas milline tahes
mootori tehnilistes näitajates ei tohiks mittemingisugust vahet olla - ka põlemiskambri kuju oli visuaalsel vaatlusel sarnane.
point on selles, et originaal 1,7 plokikaan on tugevdusribidega jahutussärgis põlemiskambri kohal= kannatab rohkem matsu välja - tänavamootoriga puudub selleks igasugune vajadus...
said detonatsioonile jälile?
näites nagu jagaja kaanel pole seda plastik juppi mis ta kindla koha peale fikseeriks...
aga nagu ma aru sain siis klapid peaks neil kõigil ühed olema ja oma vahel peaks neid saama vahetada???
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
klapid osta poest ikka korralikud uued - mõne vana kaane seest klappe ümber tõstma hakata on nii poolõva variant kui vähegi olla saab..
pealegi pead arvestama, et mõni juhtpuks võib katki olla ning klapisääred oleks samuti hea siis ära vahetada..
kaane tagasivahetamisega auto sul paremini tööle ei lähe eeldusel, et see 011 kaas töökorras on...
kui jagajal pole kaane fiksaatorit siis asetad kaane nii peale, et kinnitusklambrid oleks täpselt kinnituskõrvade keskel...
pealegi pead arvestama, et mõni juhtpuks võib katki olla ning klapisääred oleks samuti hea siis ära vahetada..
kaane tagasivahetamisega auto sul paremini tööle ei lähe eeldusel, et see 011 kaas töökorras on...
kui jagajal pole kaane fiksaatorit siis asetad kaane nii peale, et kinnitusklambrid oleks täpselt kinnituskõrvade keskel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."