Niva nõrgad kohad.

Niva nõrgad kohad.

Kõik 4x4 seonduv
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mul praegu üks kunde auto (pikk kastiga Niva) sees, käigukasti vahetus.
80 tuhande km jooksul läheb alla juba neljas käigukast (5 käiguline). Garantii mehed juba vihased ta peale. Anti veel viimane uus kast. Edaspidi mingu pekki. Maksis pisut (750eek) kastile ka juurde (vahepeal on kast kallimaks läinud). Kastide veaks väidetavalt vale ekspluateerimine (ei tea küll missmoodi).
Praegu on Läti esinduses alla pandud kast. Sinna läheb see nüüd garantiisse. Perse saatajad olid Eesti esindusest.
Viimasel kastil on lahti keeranud käigukangi muna hoidvad kolm polti. Neist üks on kukkunud kasti sisse. Ilmselt see seal ka pahandust teinud. Rohkem uudishimutseda ei tohi. Garantii võib kaduda (kui seda Lätis üldse tunnistatakse).
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Viienda käigu külgnuut kulunud.
Tegin omal selle ümber. Uued osad poes marukallid. Keerasin siis hammaka teistpidi. Natuke treipingis rellakaga mässimist ja "nuputööd". Nüüd viies käik ilma sünkronisaatorita ja hambumine palju sügavam. Pääsesin üle 1000eek odavamalt.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pooltelje murdumist pole enne kuulnud,seega tundub olevat detaili defekt.
Küll on laiali lennanud püsikiirusliigendid,seda ka pigem kulumise(katkise kaitsekummi kaudu sisse pääsenud liiva ja vee mõjul).
K.kasti ja vahekasti ühenduslüli poltide murdumine viitab lahti tulnud(jäetud) mutritele.
Satelliidi hammasrataste murdumine on konstruktsiooniviga kuna differ on ju algselt konstrueeritud Fiat 124 13 tollistele ratastele,mitte Niva 16 tollistele.
Uuematel al.2000a. toodetud 5k.kastidel puudub põhivõlli otsamutri all plekist stopperseib,vaid selle asemel on koonusseib,mis aga ei takista mutri lahtitulekut.Lahtitulemise tagajärjel kaob esmalt II käik ja riknevad
V käigu hammsrattas,kuna hakkavad käima teineteise vastu.
Pigem pakuksin nõrgaks kohaks alumiste hoobade kere külge kinnitus,mida kipub lahti tõmbama.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
mcleo
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mcleo »

Algselt postitas: chp
Ahjaa...käigukast....Viiendat käiku loobib mul ka edukalt välja kui kiirus üle 100 km/h tõuseb....aga seda nagu otseseks purunemiseks ei saa (veel) lugeda .
oli sama mure 5. käigu välja loopimine. asi juhtus 04ga. kasti maha võtmisel selgus, et peavõlli keskmise laagri kinnitusketta poldid olid lahti keeranud. ja sama koha laager oli väga lääbi. pool separaatorist oli kadunud kasti sisemusse. seega soovitan üle vaadata enne, kui midagi hullemat juhtub ;)
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

juhtus siis endal selline tore lugu et metsas murdus ära pendelhoova polt
ostsid siis sõida
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

loll küsimus vahest aga kas 08 ja 211213 kommutaatorid sobivad omavahel?6 autopoest ei ole siiani ühest vastust saanud.Erinevus on neil ühes pistiku otsas...teab keegi?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: Alex
loll küsimus vahest aga kas 08 ja 211213 kommutaatorid sobivad omavahel?6 autopoest ei ole siiani ühest vastust saanud.Erinevus on neil ühes pistiku otsas...teab keegi?
Põhimõtteliselt on kõik kommukad ühesugused 7 klemmise kontaktiga. Viimast ehk 7. vahel kasutatakse vahel mitte. Ots ise tahhoka jaoks mõeldud.

Minu soovitus on romulast otsida WW/Audi kommukas. Senini kõige töökindlam, mis ette juhtunud. Tänu oma laiale levikule ka suhteliselt hästi kättesaadav ning mõistliku hinnaga. Niva kommukat pole oma silmaga näinud, aga 08 omaga võrreldes on Audi kommukas vähemalt poole väiksem, seega ka paremini kõikvõimalikest veeatraktsioonidest eemale paigutatav.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Hea teema sattus ette :)

Sain just teada et oma umbes 70000 läbisõiduga Niva käigukastis hunnik igatsugu laagreid ja muud kama väljavahetati kuna kulunud olid. Remonti viisin sellepärast et käigud väga lärmakaks muutusid (va 4.käik). On see normaalne et Niva käigukast sellise läbisõidu pealt peabki kulunud olema?
m
mcleo
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mcleo »

Algselt postitas: mess
Algselt postitas: Alex
loll küsimus vahest aga kas 08 ja 211213 kommutaatorid sobivad omavahel?6 autopoest ei ole siiani ühest vastust saanud.Erinevus on neil ühes pistiku otsas...teab keegi?
Põhimõtteliselt on kõik kommukad ühesugused 7 klemmise kontaktiga. Viimast ehk 7. vahel kasutatakse vahel mitte. Ots ise tahhoka jaoks mõeldud.

Minu soovitus on romulast otsida WW/Audi kommukas. Senini kõige töökindlam, mis ette juhtunud. Tänu oma laiale levikule ka suhteliselt hästi kättesaadav ning mõistliku hinnaga. Niva kommukat pole oma silmaga näinud, aga 08 omaga võrreldes on Audi kommukas vähemalt poole väiksem, seega ka paremini kõikvõimalikest veeatraktsioonidest eemale paigutatav.

Ise ostsin peale opeli kommuka ning süütepooli ja kärab hästi küll. romula hinnad on ikka väga odavad ja kui ka otsad peaks andma jõuan uue vene toodangu (mis nagunii kaua ei kesta) maksumuse eest neid üle 10 osta ;) ja minul vähemalt oli proovimiseks üks 6 otsaga ja üks 7 otsaga ... mingi neist ei töödanud igatahes. kui kellegil suurem huvi võin vaadata kumma lõpuks peale panin. peast ei mäletagi.
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

chp: maksma läks suts alla viie. käigukasti laagrid, sünkrod, muhvid, simmerid. sidur vahetati ka ära (korv ja pudinad). skoda teeninduses siis.
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

nooh kui uus kast on umbes 7tuhat, kasutatud kaste pakub Ardi umbes kolmega, pluss veel tööraha...
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui vaid 5-dat aeg.ajalt välja viskab siis osta 5k,kahvel maksab 170kr.Vahetuseks eemaldad vaid tagumise otsa.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

need on juba chp nõrgad kohad
ostsid siis sõida
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Algselt postitas: chp
Huumoriga pooleks liigitaks stanged kah nõrkade kilda :lol
njah, kohe vägisi tekkis küsimus et miks saba-alused kinnitusaasad ei käranud?

stangest nivat tõsta ma juba julgen (thanx to landy) aga stange abil tirida ei tule mõttessegi... :)
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: RaV
njah, kohe vägisi tekkis küsimus et miks saba-alused kinnitusaasad ei käranud?

stangest nivat tõsta ma juba julgen (thanx to landy) aga stange abil tirida ei tule mõttessegi... :)
Jah, stange pole tõsti tõmbamiseks loodud, ega mõeldud.
Korralikud aasad või konks ikkagi selleks abiks.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Eks need rehvid ole, mis selle tagasilla ära tapavad.

Minul vist tagumine poolass läks. Ja põhjus ka taga koopasse kinni poovatess rehvides.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Nõnnaks. Selgus, et mitte tagasild ei andnud võistluse ajal järgi, vaid vahekastis on midagi saba andnud
Imelik on see, et purunemisel mingit heli ei kostnud ja ka vahekast töötab endiselt vaikeselt edasi.

Lihtsalt tagumine kardaan ei käi ringi. On kellegi ideesid?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pakun 1000kr eest teist vahekasti+500kr püsikiirusliigend(kui peaks ka selle vastu huvi olema).Vahekasti ennast pole ma kunagi legoks võtnud,aimu sisust annavad mulle vaid sinu enda riputatud pildid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

On keegi teadaolevalt üldse sellisel moel oma vahekastist jagu saabud?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
j
jan007
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jan007 »

Jagu pole veel saanud kuid miski kõliseb mul vahekastis (tundub sealtpoolt see heli tulevat) kiirusel üle 90kmh. Üle 110 kiirusel kaob aga nagu ära või vähemalt jääb väiksemaks. See kõlin on päris kõva kuid ostmisest alates sõidetud 5000km jooksul pole miskit ära lagunenud.
Vasta