Niva nõrgad kohad.
Niva nõrgad kohad.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mul praegu üks kunde auto (pikk kastiga Niva) sees, käigukasti vahetus.
80 tuhande km jooksul läheb alla juba neljas käigukast (5 käiguline). Garantii mehed juba vihased ta peale. Anti veel viimane uus kast. Edaspidi mingu pekki. Maksis pisut (750eek) kastile ka juurde (vahepeal on kast kallimaks läinud). Kastide veaks väidetavalt vale ekspluateerimine (ei tea küll missmoodi).
Praegu on Läti esinduses alla pandud kast. Sinna läheb see nüüd garantiisse. Perse saatajad olid Eesti esindusest.
Viimasel kastil on lahti keeranud käigukangi muna hoidvad kolm polti. Neist üks on kukkunud kasti sisse. Ilmselt see seal ka pahandust teinud. Rohkem uudishimutseda ei tohi. Garantii võib kaduda (kui seda Lätis üldse tunnistatakse).
80 tuhande km jooksul läheb alla juba neljas käigukast (5 käiguline). Garantii mehed juba vihased ta peale. Anti veel viimane uus kast. Edaspidi mingu pekki. Maksis pisut (750eek) kastile ka juurde (vahepeal on kast kallimaks läinud). Kastide veaks väidetavalt vale ekspluateerimine (ei tea küll missmoodi).
Praegu on Läti esinduses alla pandud kast. Sinna läheb see nüüd garantiisse. Perse saatajad olid Eesti esindusest.
Viimasel kastil on lahti keeranud käigukangi muna hoidvad kolm polti. Neist üks on kukkunud kasti sisse. Ilmselt see seal ka pahandust teinud. Rohkem uudishimutseda ei tohi. Garantii võib kaduda (kui seda Lätis üldse tunnistatakse).
C
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Pooltelje murdumist pole enne kuulnud,seega tundub olevat detaili defekt.
Küll on laiali lennanud püsikiirusliigendid,seda ka pigem kulumise(katkise kaitsekummi kaudu sisse pääsenud liiva ja vee mõjul).
K.kasti ja vahekasti ühenduslüli poltide murdumine viitab lahti tulnud(jäetud) mutritele.
Satelliidi hammasrataste murdumine on konstruktsiooniviga kuna differ on ju algselt konstrueeritud Fiat 124 13 tollistele ratastele,mitte Niva 16 tollistele.
Uuematel al.2000a. toodetud 5k.kastidel puudub põhivõlli otsamutri all plekist stopperseib,vaid selle asemel on koonusseib,mis aga ei takista mutri lahtitulekut.Lahtitulemise tagajärjel kaob esmalt II käik ja riknevad
V käigu hammsrattas,kuna hakkavad käima teineteise vastu.
Pigem pakuksin nõrgaks kohaks alumiste hoobade kere külge kinnitus,mida kipub lahti tõmbama.
Küll on laiali lennanud püsikiirusliigendid,seda ka pigem kulumise(katkise kaitsekummi kaudu sisse pääsenud liiva ja vee mõjul).
K.kasti ja vahekasti ühenduslüli poltide murdumine viitab lahti tulnud(jäetud) mutritele.
Satelliidi hammasrataste murdumine on konstruktsiooniviga kuna differ on ju algselt konstrueeritud Fiat 124 13 tollistele ratastele,mitte Niva 16 tollistele.
Uuematel al.2000a. toodetud 5k.kastidel puudub põhivõlli otsamutri all plekist stopperseib,vaid selle asemel on koonusseib,mis aga ei takista mutri lahtitulekut.Lahtitulemise tagajärjel kaob esmalt II käik ja riknevad
V käigu hammsrattas,kuna hakkavad käima teineteise vastu.
Pigem pakuksin nõrgaks kohaks alumiste hoobade kere külge kinnitus,mida kipub lahti tõmbama.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
oli sama mure 5. käigu välja loopimine. asi juhtus 04ga. kasti maha võtmisel selgus, et peavõlli keskmise laagri kinnitusketta poldid olid lahti keeranud. ja sama koha laager oli väga lääbi. pool separaatorist oli kadunud kasti sisemusse. seega soovitan üle vaadata enne, kui midagi hullemat juhtubAlgselt postitas: chp
Ahjaa...käigukast....Viiendat käiku loobib mul ka edukalt välja kui kiirus üle 100 km/h tõuseb....aga seda nagu otseseks purunemiseks ei saa (veel) lugeda .
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Põhimõtteliselt on kõik kommukad ühesugused 7 klemmise kontaktiga. Viimast ehk 7. vahel kasutatakse vahel mitte. Ots ise tahhoka jaoks mõeldud.Algselt postitas: Alex
loll küsimus vahest aga kas 08 ja 211213 kommutaatorid sobivad omavahel?6 autopoest ei ole siiani ühest vastust saanud.Erinevus on neil ühes pistiku otsas...teab keegi?
Minu soovitus on romulast otsida WW/Audi kommukas. Senini kõige töökindlam, mis ette juhtunud. Tänu oma laiale levikule ka suhteliselt hästi kättesaadav ning mõistliku hinnaga. Niva kommukat pole oma silmaga näinud, aga 08 omaga võrreldes on Audi kommukas vähemalt poole väiksem, seega ka paremini kõikvõimalikest veeatraktsioonidest eemale paigutatav.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Hea teema sattus ette
Sain just teada et oma umbes 70000 läbisõiduga Niva käigukastis hunnik igatsugu laagreid ja muud kama väljavahetati kuna kulunud olid. Remonti viisin sellepärast et käigud väga lärmakaks muutusid (va 4.käik). On see normaalne et Niva käigukast sellise läbisõidu pealt peabki kulunud olema?
Sain just teada et oma umbes 70000 läbisõiduga Niva käigukastis hunnik igatsugu laagreid ja muud kama väljavahetati kuna kulunud olid. Remonti viisin sellepärast et käigud väga lärmakaks muutusid (va 4.käik). On see normaalne et Niva käigukast sellise läbisõidu pealt peabki kulunud olema?
Algselt postitas: messPõhimõtteliselt on kõik kommukad ühesugused 7 klemmise kontaktiga. Viimast ehk 7. vahel kasutatakse vahel mitte. Ots ise tahhoka jaoks mõeldud.Algselt postitas: Alex
loll küsimus vahest aga kas 08 ja 211213 kommutaatorid sobivad omavahel?6 autopoest ei ole siiani ühest vastust saanud.Erinevus on neil ühes pistiku otsas...teab keegi?
Minu soovitus on romulast otsida WW/Audi kommukas. Senini kõige töökindlam, mis ette juhtunud. Tänu oma laiale levikule ka suhteliselt hästi kättesaadav ning mõistliku hinnaga. Niva kommukat pole oma silmaga näinud, aga 08 omaga võrreldes on Audi kommukas vähemalt poole väiksem, seega ka paremini kõikvõimalikest veeatraktsioonidest eemale paigutatav.
Ise ostsin peale opeli kommuka ning süütepooli ja kärab hästi küll. romula hinnad on ikka väga odavad ja kui ka otsad peaks andma jõuan uue vene toodangu (mis nagunii kaua ei kesta) maksumuse eest neid üle 10 osta ja minul vähemalt oli proovimiseks üks 6 otsaga ja üks 7 otsaga ... mingi neist ei töödanud igatahes. kui kellegil suurem huvi võin vaadata kumma lõpuks peale panin. peast ei mäletagi.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Jah, stange pole tõsti tõmbamiseks loodud, ega mõeldud.Algselt postitas: RaV
njah, kohe vägisi tekkis küsimus et miks saba-alused kinnitusaasad ei käranud?
stangest nivat tõsta ma juba julgen (thanx to landy) aga stange abil tirida ei tule mõttessegi...
Korralikud aasad või konks ikkagi selleks abiks.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Eks need rehvid ole, mis selle tagasilla ära tapavad.
Minul vist tagumine poolass läks. Ja põhjus ka taga koopasse kinni poovatess rehvides.
Minul vist tagumine poolass läks. Ja põhjus ka taga koopasse kinni poovatess rehvides.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Nõnnaks. Selgus, et mitte tagasild ei andnud võistluse ajal järgi, vaid vahekastis on midagi saba andnud
Imelik on see, et purunemisel mingit heli ei kostnud ja ka vahekast töötab endiselt vaikeselt edasi.
Lihtsalt tagumine kardaan ei käi ringi. On kellegi ideesid?
Imelik on see, et purunemisel mingit heli ei kostnud ja ka vahekast töötab endiselt vaikeselt edasi.
Lihtsalt tagumine kardaan ei käi ringi. On kellegi ideesid?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Pakun 1000kr eest teist vahekasti+500kr püsikiirusliigend(kui peaks ka selle vastu huvi olema).Vahekasti ennast pole ma kunagi legoks võtnud,aimu sisust annavad mulle vaid sinu enda riputatud pildid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
On keegi teadaolevalt üldse sellisel moel oma vahekastist jagu saabud?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/