Niva nõrgad kohad.

Niva nõrgad kohad.

Kõik 4x4 seonduv
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

Algselt postitas: Landy
Nüüd siis järgmiskes nõrgaks kohaks generaator. Tgeu järjekorras juba neljanda genekaga. Ühel varsemal lendas rootor segamini, ühel korpusesse pragu tekkis, ühel lendas laager segi (praegu varuks), Peaegusel läks ka ilmselt jälle laager. :mad:
kristjan 3 gene ootavad sind viimsis 42 kuni 50 a. 3 saku originaali ja on sinu. mul endal bmw toodang peal ja koht muudetud.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: nivamees66
Algselt postitas: Landy
Nüüd siis järgmiskes nõrgaks kohaks generaator. Tgeu järjekorras juba neljanda genekaga. Ühel varsemal lendas rootor segamini, ühel korpusesse pragu tekkis, ühel lendas laager segi (praegu varuks), Peaegusel läks ka ilmselt jälle laager. :mad:
kristjan 3 gene ootavad sind viimsis 42 kuni 50 a. 3 saku originaali ja on sinu. mul endal bmw toodang peal ja koht muudetud.
Nädlavetusel onlen ise koos 4-pack'iga sinu juures!
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
n
napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Algselt postitas: miq
mul on kõige suurem probleem esisillas olevate difripoolsete veovõlli tolmukaitsmetega. tea, kas ma installin neid kuidagi valesti või mis kuradi pärast nad mul üle 50km vastu ei pea? seekõrd mõtlen, et paneks sissepoole ka samasugused kaitsmed, nagu välimistel otsadelgi. need tunduvad nagu vastu pidavat.
Mul sama probleem, alles vahetasin raisa ära ja kuu ajaga oli juba puruks.
Neid välimisi olen ma näinud küll sissepoole installituna ja pidid ka seal paremini vastu pidama kui õiged
Oli kord Niva. :)
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Omaarust nii siin kui 4x4 foorumis kõik Nivat puudutav läbi loetud, aga kõva pea ei võta ikkagi ühte asja kinni: mis järjekorras ikkagi jupid suuremate rataste alla toppimisel purunema hakkavad? Mainitakse kolme asja: poolteljed, esimese peaülekande kinnitused ja selle korpus. Peaülekanne hakkab ilmselt lagunema siis, kui poolteljed mingi ime läbi vastu peavad. Aga need poolteljed? Kummad siis ikkagi õrnemad on esimesed või tagumised? Kuskilt lugesin mingit vihjet esimeste pooltelgede sisemiste (difripoolsete) püsikiirusliigendite kohta. Samas loogika ütleb, et esimesed võllid võiksid ju olla Nivale mõjuvate jõududega arvestades tehtud, kui tagumised on nõrgukese tänavaauto omad.
Mure selles, et sai alla pistetud 205/80 R 16 IT Saharad, aga üks külg hanges, teine jää peal (tavaline situatsioon talvistel külavaheteedel) pole sest kliirensist ja karvasest kummist abi tuhkagi. LSD-d tarvis (lukke ju Nivale ei ole). Aga kas installida ja kui, siis kas ette või taha?
Küsimus konkreetsemalt: kui ma lisaks 205/80 R 16 kummidele panen ka LSD-d, siis kui suur tõenäosus on mutta(liiva/kändude vahele) kinni jäädes vabaneda pooltelgedest ja kummad esimesena lähevad, esimesed või tagumised?
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

korralik lamell all ja esimene pooltelg reduktori seest pilbasteks ilma et saaks aru millal see juhtus, miks ja mitte esimest korda
ostsid siis sõida
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Kas sul andis sõidu ajal tunda ka kuidagi see puruks olev pooltelg? Sedasi korduvad asjad on muidugi imelikud. Muidugi annab soovida ka varuosade kvaliteet.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: pavlik...Samas loogika ütleb, et esimesed võllid võiksid ju olla Nivale mõjuvate jõududega arvestades tehtud, kui tagumised on nõrgukese tänavaauto omad...
Mis on nõrguke tänavaauto?
Tagumised poolteljed on ju spetsial Niva jaoks ja teistele ei sobi.
C
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Tähendab asi nii et olen 2,5 aastat nivaga sõitnud.Ostes oli ta ikka ulme rape.Sai teda siin keevitatud ja juppe vahetatud ning põdrajahihooaja läbis ta nii et ma ei tõstnud kordagi kaoptti üles ning ei roninud ka alla.Muidugi peale hooaega tuli hakata teatud pukse vahetama sest tagasi põllupeal ei hoidnud ja ka mootor tänu sellele otsa sai talvel.Aga viskasin teise peale ja asi jälle liikus.Rehviks valisin Insa Turbo Sahara 205/75 R15.Liigub nii mis kole.Au kuulsus nivale.Aeglustiga ikka väga mõnusa minekuga,rehvi muster puhtaks saada pole mingi küsimus.Jõudu ja jaksu teile nivamehed!Andke tuld!Posti mõte on see et kui masina eest hoolitseda pole ta nii nõrguke ühtigi,kusjuures ühestki sillaosast jagu pole saanud.;)

[Muudetud: 15-1-2011 hunter112]
Vasta