K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud
K: SU klass, 2014a tehnilised tingimused lisatud
Mida te halate. Tavaliselt kõige suuremad targutajad ise ei sõidagi. Alguses kui kõik keelatud oli vinguti, et midagi teha ei tohi. Nüüd aga vastupidine teema. Kui raha ei ole mängi malet. Tähtis on osavõtt minu meelest. Käin võistlustel kogemusi saamas. Pooldan igati praeguseid tingimusi. Ainus asi mis oleks ise teisiti teinud oleks sisse viinud rehvipiirangu. Katsed liiga kiired? Omal kahekõrva vahel peab kah midagi olema! Ühesõnaga rohkem tegusid ja vähem möla! Kohtume rajal!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1490
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
ma lugesin küll välja, et s ja v. lase ei ole vabad.
aind nukk on vaba seal "üleval"
rahvaspordis võoks tõesti olla sees LE-le vastav rehv, kruusakatega ei tohi väljaspool yritusi liigelda ehk võistlustele sõita jne jne
kui monorehv ei ole võistlejaile soositud, siis pange lihtsalt LE rehv, abiks ikka säästmisel
aind nukk on vaba seal "üleval"
rahvaspordis võoks tõesti olla sees LE-le vastav rehv, kruusakatega ei tohi väljaspool yritusi liigelda ehk võistlustele sõita jne jne
kui monorehv ei ole võistlejaile soositud, siis pange lihtsalt LE rehv, abiks ikka säästmisel
Festina lente!
Peavad olema algsed, aga töötlemine lubatud.VäikeMägilane kirjutas:ma lugesin küll välja, et s ja v. lase ei ole vabad.
Kiiruga lugesin need tehnilised tingimused läbi.
Mõnes mõttes on arusaadav, et tingimused on nagu nad siin nüüd kirjas on. Kõike on lihtne kontrollida ning tuvastada.
Kui kasvõi keelata kollektorite töötlemine, siis selle kontrollimiseks on ju vaja kolled küljest keerata.
Lõppkokkuvõttes on nii, et hoolimata sellest kuidas reeglid paika on pandud, on alati keegi kellele midagi ei meeldi..
Alati leidub neid kes viilivad ja puurivad rohkem kui teised. Ma ei saa aru ainult, et milleks seda vaja on? Eriti rahvaspordis. See peaks ikkagi olema iga noore/algaja/uue autosportlase jaoks hüppelava suurte poiste liivakasti ehk sportrallisse. Teine variant on muidugi see, et tehakse seda oma fun'i pärast.
Isiklikult ei viitsiks kummagi variandi puhul liigset raha auto alla panna. Sama moodi nagu LK üritustel. Väga stocki lähedase pilliga saab palju kiirematest ja võimsamatest masinatest jagu või väga lähedale..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Igas foorumis ikka leiab targutajaid ja vingujaid, kellele midagi ei meeldi, kuigi nad ise võistlustel võibolla ei osalegi. Ma saan aru, et foorum ongi enda arvamuse avaldamiseks, aga seda saab ka viisakalt teha!
Mina võtan igatahes mütsi maha Kalle ees, kes vaatamata kõigele, leiab jõudu SU klassi, rahvasprintide ja jääradade korraldamiseks.
Head Uut Aastat kõigile!
Mina võtan igatahes mütsi maha Kalle ees, kes vaatamata kõigele, leiab jõudu SU klassi, rahvasprintide ja jääradade korraldamiseks.
Head Uut Aastat kõigile!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1490
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
http://rally.ee/?a=a009&b=9810parmhot kirjutas: Kala pidavat ikka peast mädanema hakkama eks seda saamatut mugavusorganisatsiooni EAL-i on ju ka piisavalt tulemusteta kirutud.
Cinquecento
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Tundub et EAL on viimasel ajal loorberitele puhkama jäänud ja kui keegi üritab midagi ilma nendeta taha siis on nad kärmed litsentsiga rahvasportlastele meenutama milliseid sanktsioone võivad rakendada kui kalendrivälisel üritusel kaasa löövad.Ma ei ole kahjuks leidnud seda seadust mis ütleb mida võib teha ilma EALita ja mida ei või.Loodan siiski rahvarallide jätkumisele,sest noored ja ka vanemad rallisõbrad vajavad väga kohta kus oma adrenaliin kätte saada.Parem on seda teha suletud teedel,mitte tavaliikluses.
Head uut aastat ja kindlat kätt kõigile rallisõpradele.
Head uut aastat ja kindlat kätt kõigile rallisõpradele.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1490
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Mägilane, minu arust ongi selline tasemete vahe rahvarallis läbi aastate olnud. Ja vahe tekibki sellest, et sinna lähevad osavõtma ka inimesed, kellel mingi pisikene huvi on olemas, aga samas väga sõitnud ei ole, mis tõttu kogemusi veel vähe. 10 seki 4 km rajal, standard autoga ikka väga lihtne saavutada. Talvel eriti veel. Seda võib kas või meie rajapäevadeltki näha, kus 10 ja kohati ka 30 sekundiliselt vahed tulevad ainult kuni paari kilomeetrise pikkusega rajal. Rahvaspordis käivad teised aja arvestused kui mõnes nn profispordis. 10 seki rahvaspordis kaotada esimesele kohale ei ole üldse palju.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1490
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Arusaadav, kuid nö. vanadel konkurentidel ei tule naljalt seda 10sek vahet sisse, vaata kasvõi eelmisi võistlusi, siis onnäha, et top 3-4-5 ikka sekund sekunis ollakse. Natuke imelik, ka see et SU masin kandideerib kogu 2wd top 3-e ja seda TALVEL!
Uskumatu, et su masin seda suudab, pole ju 2wd-b ja a sõitjad ka esimest korda rajal...
Kuid samas on seda tore näha, vaazikuga saab järelikult kiiresti sõita ja kogu see lääne "pahn" jääb ka 40a. järel selja taha (eeldusel et taustajõud olid võrdsed)
tulemusi leiab rallyreg'ist
Klasside parimad ajad:
LAURI PEEGEL EST HONDA CIVIC TYPE-R J18 3:46,46
KASPER KOOSA EST NISSAN SUNNY GTI 2WD sport 3:44,68
KAREL TÖLP EST HONDA INTEGRA 2WD-A 3:34,03
MARKO KUKUŠKIN EST BMW 320I 2WD-B 3:41,63
RAINER MEUS EST VAZ 2105 SU 3:40,12
paneb mõtlema...
Uskumatu, et su masin seda suudab, pole ju 2wd-b ja a sõitjad ka esimest korda rajal...
Kuid samas on seda tore näha, vaazikuga saab järelikult kiiresti sõita ja kogu see lääne "pahn" jääb ka 40a. järel selja taha (eeldusel et taustajõud olid võrdsed)
tulemusi leiab rallyreg'ist
Klasside parimad ajad:
LAURI PEEGEL EST HONDA CIVIC TYPE-R J18 3:46,46
KASPER KOOSA EST NISSAN SUNNY GTI 2WD sport 3:44,68
KAREL TÖLP EST HONDA INTEGRA 2WD-A 3:34,03
MARKO KUKUŠKIN EST BMW 320I 2WD-B 3:41,63
RAINER MEUS EST VAZ 2105 SU 3:40,12
paneb mõtlema...
Festina lente!